بهترین رنگ موی ایرانی، انتخاب اول مصرف‌کنندگان کدام است؟

رنگ موهای ایرانی اغلب باکیفیت بالا هستند و بسیاری از برندهای محبوب مانند مارال، وینا، آوایی، آتوسا و پیگار حاوی ترکیبات طبیعی و مواد مغذی مانند روغن‌های آرگان، بادام، نارگیل، کنجد و ویتامین‌های مختلف هستند. به‌طور کلی، بهترین رنگ موهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا، تنوع رنگی و ترکیبات مغذی مورد توجه قرار می‌گیرند و گزینه‌های محبوبی برای مصرف‌کنندگان داخلی هستند.

۱. رنگ مو مارال

رنگ مو مارال سری دودی 7.1 بلوند دودی متوسط
نمونه‌ای از رنگ مو مارال

برند ایرانی مارال در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از مو فعالیت می‌کند و شامل انواع رنگ مو، پودر دکلره، شامپو، اکسیدان و نرم‌کننده است. رنگ موهای مارال پوشانندگی بالایی دارند و حاوی آمونیاک بسیار کمی هستند. آمونیاک یک ماده شیمیایی است که در انواع رنگ مو استفاده می‌شود تا دوام و ماندگاری رنگ را تثبیت کند.

این محصولات با ترکیبات مغذی مانند روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن هسته انگور از خشک شدن موها جلوگیری می‌کنند. رنگ موهای مارال در ۲۳ مجموعه مختلف عرضه می‌شوند و درصد مواد شیمیایی موجود در آن‌ها بسیار پایین است.

ویژگیتوضیحات
ویتامینسرشار از ویتامین A, E, C, B
ترکیبات مغذیروغن آرگان، هسته انگور و بادام شیرین
خاصیتنرم‌کنندگی و درخشندگی
پوشانندهموهای سفید
طیف رنگیتولید در انواع رنگ‌های متنوع
محافظتپیشگیری از موخوره و شکستن مو
جدول ویژگی‌های رنگ مو مارال

اگر به برندهای خارجی علاقه دارید، می‌توانید مقاله بهترین مارک رنگ مو خارجی را هم مطالعه کنید.

۲. رنگ مو بیول

رنگ مو بیول شماره 9.7 رنگ زیتونی خیلی روشن
نمونه‌ای از رنگ مو بیول

رنگ موی بیول با طیف رنگی طبیعی از بلوند پلاتینه تا سیاه، بهترین رنگ موی ایرانی برای همه سلیقه‌هاست. این رنگ مو با فرمولاسیون خاص و داشتن کمترین میزان آمونیاک، از آسیب به ریشه مو جلوگیری می‌کند. ترکیبات آن شامل روغن‌های طبیعی مانند بادام، فندق، کنجد، سبوس برنج و کراتین هیدرولیز شده است که باعث تقویت و استحکام مو می‌شوند.

رنگدانه‌های قوی آن قدرت پوشانندگی بالایی دارند و موهای خاکستری و سفید را می‌پوشاند. همچنین، مواد نرم‌کننده در این محصول از خشک شدن موها جلوگیری کرده و به تغذیه و حفاظت از بافت و رنگ مو کمک می‌کند و موجب افزایش ماندگاری رنگ نیز می‌شود.

ویژگیتوضیحات
ترکیبات مغذیروغن‌های طبیعی مانند روغن بادام، فندق، کنجد، سبوس برنج و کراتین هیدرولیز شده، مواد نرم‌کننده
طیف رنگیدارای طیف رنگی طبیعی و رنگدانه قوی
محافظتجلوگیری از آسیب دیدن ریشه مو
پوشانندگیقدرت پوشانندگی بالا
جدول ویژگی‌های رنگ مو بیول

۳. رنگ مو آتوسا

رنگ مو آتوسا شماره N۱
نمونه‌ای از رنگ مو آتوسا

رنگ موی آتوسا رویال، بهترین رنگ موی ایرانی در سالن‌های آرایشی، به دلیل فرمولاسیون به‌روز و مواد اولیه ارگانیک و باکیفیت، جزو رنگ موهای دائمی با حداقل آمونیاک است که باعث عدم شکنندگی، آسیب و خشکی مو می‌شود. این رنگ مو حاوی روغن‌های کنجد، نارگیل، زیتون، بادام، عصاره بابونه و ویتامین‌های E و C است.

ویژگی‌های آن شامل پوشش‌دهی بالای موهای سفید و خاکستری، جلوگیری از ریزش و وز شدن مو، نرمی ساقه و حالت‌پذیری آسان مو پس از رنگ شدن است. آتوسا رویال در ۲۲ سری متنوع برای بانوان و آقایان بالای ۱۶ سال عرضه می‌شود.

ویژگیتوضیحات
خاصیتنرم کردن ساقه مو و حالت‌پذیری آسان مو پس از رنگ شدن
حاویروغن‌های کنجد، نارگیل، زیتون، بادام، عصاره بابونه و ویتامین‌های E و C
طیف رنگیدارای ۲۲ سری متنوع از رنگ مو با توجه به سلیقه‌های مختلف و ترندهای روز جهان
محافظتجلوگیری از وز شدن مو و ریزش مو پس از رنگ شدن
پوشانندگیدارای پوشش‌دهی بالای موهای سفید و خاکستری
جدول ویٰژگی‌های رنگ مو آتوسا

۴. رنگ مو پروکسا

رنگ مو پروکسا مدل بلوند روشن
نمونه‌ای از رنگ مو پروکسا

اگر به دنبال رنگ مویی بادوام و ثبات بالا هستید، می‌توانید محصولات پروکسا را انتخاب کنید. رنگ موی پروکسا به عنوان بهترین رنگ موی ایرانی با آمونیاک کم، به موها آسیب نمی‌زند و به آن‌ها درخشندگی و نرمی می‌بخشد. این رنگ‌ها در انواع مختلف از بلوند تا سیاه عرضه می‌شوند و دارای پروتئین گندم و ویتامین C برای تقویت و ایجاد درخشندگی موها هستند.

ویژگیتوضیحات
حاویآمونیاک کمتر از ۱ درصد
ترکیبات مغذیپروتئین گندم برای حفظ لطافت و نرمی مو
ویتامینویتامین C برای ایجاد درخشندگی در مو
پوشانندگیپوشش‌دهی کامل موهای سفید
جدول ویژگی‌های رنگ مو پروکسا

۵. رنگ مو پرستیژ کالر

رنگ مو پرستیژ کالر مدل بلوند خاکستری خیلی روشن
نمونه‌ای از رنگ مو پرستیژ کالر

رنگ موی نیو پرستیژ کالر با حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر برای موهای نسبتا بلند مناسب است و ماندگاری ۸ هفته‌ای دارد. این رنگ مو با پوشش‌دهی کامل موهای سفید، ایجاد براقی و نرمی، و غنی‌شده با پروتئین، کراتین و ویتامین C موها را تقویت می‌کند.

همچنین تنوع رنگی بالایی دارد و فاقد رنگدانه قرمز است. ویژگی‌های برتر آن شامل ماندگاری بالا، قدرت پوشانندگی قوی و خاصیت ترمیم‌کنندگی بوده که به تقویت و نرمی موها کمک می‌کند. در حالی‌که کراتین موجود در آن موها را از آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی محافظت می‌کند.

ویژگیتوضیحات
محافظتمحافظت مو در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید
خاصیتحالت‌پذیری آسان مو پس از رنگ شدن
عملکردنرم کردن ساقه مو
پوشانندگیپوشش‌دهی بالای موهای سفید و خاکستری 
محافظتجلوگیری از ریزش مو پس از رنگ و وز شدن مو 
ویژگی‌های رنگ مو پرستیژ کالر

علت ویژگی‌های برتر رنگ موی نیو پرستیژ کالر، فرمولاسیون به‌روز و مواد اولیه ارگانیک و باکیفیت آن است. این رنگ مو حاوی ویتامین C و روغن‌های مغذی آرگان، ماکادمیا، زیتون و مورینگا بوده و همچنین دارای پروتئین و کراتین مفید برای تقویت مو است.

۶. رنگ مو دورلایت

رنگ مو دورلایت شماره ۷.۱
نمونه‌ای از رنگ مو دورلایت

رنگ موی دورلایت با فرمولاسیون کامل، حاوی روغن‌های مغذی مانند آرگان، زیتون، جوجوبا و ماکادمیا است که از خشکی موها پس از رنگ کردن جلوگیری کرده و موجب تثبیت رنگ مو برای مدت طولانی‌تری می‌شود. این محصول نرم‌کننده و ویتامین‌های A، C، E و B5 دارد که به شادابی، نرمی و درخشندگی موها کمک می‌کند.

رنگ موی دورلایت با کمترین میزان آمونیاک، به موها آسیب نمی‌رساند و موهای سفید را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. این محصول تقویت‌کننده موها است و از آسیب‌دیدگی ناشی از تماس با مواد شیمیایی جلوگیری می‌کند، خشکی پوست سر را رفع کرده و آبرسانی لازم را به موها ارائه می‌دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
حاویمیزان آمونیاک کمتر از ۲%
ترکیبات مغذیروغن آرگان، زیتون، جوجوبا و ماکادمیا، ویتامین‌های A ,C ,E و B5
عملکرددرخشان‌کننده مو، مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده عمیق بافت مو، مراقبت از تارهای مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو
محافظتجلوگیری از خشکی مو
ویژگی‌های رنگ مو دورلایت

۷. رنگ مو وینا

رنگ مو وینا شماره ۹۰.۰۰
نمونه‌ای از رنگ مو وینا

برند ایرانی وینا (Vina) با تولید رنگ مو، واریاسیون، اکسیدان و پودر دکلره با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به بهترین رنگ موی ایرانی تبدیل شده است. رنگ موهای وینا، حاوی روغن آرگان، آووکادو و کراتین، موهای سفید را به خوبی پوشش می‌دهند و با ایجاد درخشندگی، شفافیت، ماندگاری و حالت‌دهندگی عالی، موها را تقویت می‌کنند.

حتما بخوانید: مدت زمان لازم برای رنگ گرفتن مو چقدر است؟

این محصولات اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه، در حجم‌های ۱۵ میلی‌لیتر و ۱۲۵ میلی‌لیتر عرضه می‌شوند و به دلیل ترکیبات مغذی به موها آسیب نمی‌رسانند.

ویژگیتوضیحات
تنوعبالا
ترکیبات مغذیحاوی روغن آرگان، آووکادو و کراتین
قیمتاقتصادی و مقرون به صرفه
خاصیتتغذیه مو با روغن‌های مغذی، درخشندگی و شفافیت بالا
جدول ویژگی‌های رنگ مو وینا

۸. رنگ مو دوماسی

رنگ مو دوماسی شماره ۷.۱۲۶ رنگ دودی بنفش
نمونه‌ای از رنگ مو دوماسی

رنگ موی دوماسى (DOMACY) از شرکت سبز گلسار بهترین رنگ موی ایرانی است. این محصول توانایی پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد که به دلیل بالاترین غلظت پیگمنت آن است. فرمولاسیون محصول حاوی انواع روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون، کنجد، نارگیل، بادام و آلوئه ورا بوده که لطافت، درخشندگی و زیبایی موها را بهبود می‌بخشد.

این روغن‌های گیاهی با داشتن امگا ۳ و امگا ۶ به استحکام و ضخامت تارهای مو کمک می‌کنند و باعث ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده مو می‌شوند. همچنین، حضور آنتی‌اکسیدان‌ها در این محصول از موها در برابر آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند.

ویژگی توضیحات
ترکیبات مغذیانواع ويتامين نظير B و E و روغن‌های گياهی
حاویميزان حداقلی آمونياک
پيگمنتپيگمنت با كيفيت اروپائی و آمریکایی
پوشانندگیپوشش حداكثری تارهای سفيد و خاكستری
جدول ویژگی‌های رنگ موی دوماسی

۹. رنگ مو آوایی

رنگ مو آوایی مدل بلوند دودی بنفش
نمونه‌ای از رنگ مو آوایی

رنگ موی برند آوایی، یکی از بهترین رنگ موی ایرانی در بازار ایران است که با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شود و هیچ‌گونه خطری برای سلامت موها ندارد. کراتین این رنگ مو به نرمی، لطافت و حفظ سلامت موها کمک می‌کند، همچنین فولیکول‌های مو را تقویت و از موخوره جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر این، کراتین عامل درخشندگی است و باعث شفافیت و درخشندگی مو می‌شود. استفاده از رنگ موی آوایی فرصتی برای داشتن موهای جذاب و سالم را می‌دهد.

ویژگیتوضیحات
ماندگاریطولانی
حاویاستفاده از کم‌ترین میزان آمونیاک
ترکیبات مغذیکراتین جهت شادابی تار مو، روغن آرگان برای ترمیم مو
طیف رنگیدارای ۲۷ سری رنگ و بیش از ۱۰۰ طیف رنگی
پوشانندگی۱۰۰% موها
محافظتجلوگیری از تضعیف و ریزش مو
ویژگی‌های رنگ مو آوایی

۱۰. رنگ مو پیگار

رنگ مو پیگار شماره ۹.۰۰
نمونه‌ای از رنگ مو پیگار

رنگ مو برند پیگار، یکی از بهترین رنگ موهای ایرانی است. این برند متشکل از رنگ‌های موی طبیعی، فانتزی و حرفه‌ای می‌شود که برای استفاده گسترده عموم طراحی شده‌اند. فرمولاسیون مورد استفاده در این رنگ‌ها از اسپانیا به‌دست آمده و به راحتی قابل استفاده است، همچنین به موها نرمی و درخشندگی می‌بخشد. رنگ موی پیگار یک محصول نوآورانه ایرانی است که با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها تولید شده و به سرعت جایگاه خود را در بازار رنگ مو به دست آورده است.

این رنگ مو حاوی ویتامین C و نرم‌کننده بوده و به تقویت و محافظت از موها کمک می‌کند. این محصول با ماندگاری بالا و ۱۴۳ طیف رنگی مختلف، گزینه‌ای عالی برای تغییر رنگ مو باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. رنگ موی پیگار از روغن‌های گیاهی مانند کنجد و آلوئه‌ورا استفاده می‌کند که از خشکی مو جلوگیری کرده، بهبود استحکام مو را فراهم می‌آورد و باعث درخشندگی و نرمی بی‌نظیر موها می‌شود.

ویژگیتوضیحات
ترکیبات مغذیویتامین سی، روغن کنجد و آلوئه ورا
حاوی آمونیاک کم و فاقد مواد شیمیایی
خاصیتدرخشان‌کننده مو، ماندگاری بالا و غلظت بالا
پوشانندگیپوشش‌دهی ۱۰۰% موها
ویژگی‌های رنگ مو برند پیگار

پیشنهاد مطالعه مقاله: بهترین رنگ مو؛ معرفی ۷ رنگ مو پرفروش در ترب

بهترین رنگ موی ایرانی را از کجا بخریم؟

سر خانمی که موهای قرمز تازه رنگ شده دارد
برای خرید بهترین مارک رنگ موی ایرانی ترب را پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین رنگ موی ایرانی را می‌توانید در سایت ترب پیدا کرده و خریداری کنید. فروشندگان مختلف رنگ‌ موهای متنوع را با قیمت‌های بسیار مناسب در این پلتفرم به فروش می‌رسانند. از جمله ویژگی‌های وب‌سایت ترب که این پلتفرم را از سایر رقبا متمایز می‌کند عبارتند از: ارائه بهترین قیمت، داشتن فروشندگان حضوری، دادن ضمانت، تنوع فروشگاه‌ها، تنوع محصولات و نمودار قیمت.

جمع‌بندی

برندویژگیترکیبات مغذی
مارالنرم‌کنندگی و درخشندگیروغن آرگان، هسته انگور و بادام شیرین
بیولنرم‌کنندگی روغن‌های طبیعی مانند روغن بادام، فندق، کنجد، سبوس برنج و کراتین هیدرولیز شده
آتوسانرم کردن ساقه مو و حالت‌پذیری آسان مو پس از رنگ شدنروغن‌های کنجد، نارگیل، زیتون، بادام، عصاره بابونه و ویتامین‌های E و C
پروکساپوشش‌دهی کامل موهای سفیدپروتئین گندم برای حفظ لطافت و نرمی مو
پرستیژ کالرحالت‌پذیری آسان مو پس از رنگ شدن، فاقد رنگدانه قرمزپروتئین، کراتین و ویتامین C
دورلایتدرخشان‌ و مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده عمیق بافت موروغن آرگان، زیتون، جوجوبا و ماکادمیا، ویتامین‌های A ,C ,E و B۵
ویناتغذیه مو با روغن‌های مغذی، درخشندگی و شفافیت بالاحاوی روغن آرگان، آووکادو و کراتین
دوماسیترمیم سلول‌های آسیب‌دیده مو انواع ويتامين نظير B , E و روغن‌های گياهی
آوایی جلوگیری از تضعیف و ریزش مو، ترمیم موکراتین جهت شادابی تار مو، روغن آرگان
پیگاردرخشان‌کننده مو، ماندگاری و غلظت بالاویتامین سی، روغن کنجد و آلوئه ورا
جدول ویژگی‌های ۱۰ برند بهترین رنگ موی ایرانی

پرسش های متداول

چه عواملی در انتخاب بهترین رنگ موی ایرانی مهم هستند؟

کیفیت مواد، فرمولاسیون مناسب و نظرات مثبت مصرف‌کنندگان.

آیا رنگ موهای ایرانی به مو آسیب می‌زنند؟

برندهای معتبر ایرانی معمولا از به کاربردن مواد مضر آسیب‌زا به تارهای مو اجتناب می‌کنند.

قیمت رنگ موهای ایرانی چگونه است؟

قیمت رنگ موهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *