بهترین رنگ مو برای موهای مشکی؛ سفری به دنیای رنگ‌های جذاب

رنگ موی مشکی رنگی کلاسیک و پرطرفدار محسوب می‌شود که در گذر زمان نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و طرفداران خاص خود را دارد. این رنگ مو نه‌تنها به‌طور طبیعی در بسیاری از افراد دیده می‌شود، بلکه طیف وسیعی از تناژ‌ها از مشکی خالص و پرکلاغی تا قهوه‌ای سوخته و دودی را نیز در برمی‌گیرد. در واقع رنگ موی مشکی رنگی محبوب، ظریف و جاودانه است که در ذات خود زیبایی و اصالت را فریاد می‌زند. اما با‌این‌حال در دنیای رنگ‌ها و انتخاب‌ها، برخی افراد تمایل دارند از این سیاهی عبور کرده و به سراغ رنگ‌های روشن‌تر و متنوع‌تر بروند. اگر شما نیز علاقمند به شناخت بهترین رنگ مو برای موهای مشکی و رهایی از یک‌نواختی و تجربه حسی جدید هستید، می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید. 

معرفی لیستی از بهترین مارک رنگ مو برای موهای مشکی

کاتالوگ رنگ مو
به دلیل رنگ‌دانه‌های تیره موجود در موی مشکی، انتخاب رنگ موی مناسب برای آن اندکی چالش‌برانگیز است.

رنگ‌دانه‌های تیره موجود در موی مشکی، جذب رنگ‌های روشن را دشوار می‌کنند و به همین دلیل انتخاب رنگ موی مناسب برای موهای مشکی می‌تواند اندکی چالش‌برانگیز باشد. بااین‌حال گزینه‌های مختلفی برای تغییر رنگ موهای مشکی بدون آسیب رساندن به آنها وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و کاربران می‌توانند تمامی موارد را با بهترین قیمت در ترب خریداری کنند: 

۱. رنگ موی مارال (MARAL) قهوه‌ای تنباکویی ۵-۰۵

تیوپ و جعبه رنگ موی مارال همراه با اکسیدان
رنگ موی مارال قهوه‌ای تنباکویی

رنگ موی تنباکویی از برند مارال رنگی گرم و جذاب برای موهای مشکی به شمار می‌آید که می‌تواند چهره را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان دهد. این رنگ مو به‌راحتی با رنگ پوست‌های مختلف هماهنگ می‌شود و ظاهری طبیعی و زیبا به مو هدیه می‌کند. این محصول در اندازه ۱۰۰ میلی‌لیتری و در محفظه تیوپی تولید و به بازار عرضه شده است.

رنگ موی مارال به دلیل برخورداری از روغن آرگان، ویتامین C، مواد محافظت‌کننده و نرم‌کننده، روغن هسته انگور و روغن بادام شیرین ساقه و ریشه موها را تقویت می‌کند و لطافت و نرمی چشم‌نوازی به موها می‌بخشد. 

۲. رنگ موی کالر نچرال گارنیر (GARNIER) بلوند تیره طبیعی ۶

جعبه رنگ موی گارنیر
رنگ مو گارنیر بلوند تیره طبیعی

رنگ موی بلوند تیره طبیعی از برند فرانسوی گارنیر جزو بهترین مارک رنگ موی مشکی براق محسوب می‌شود که با فرمولاسیون گیاهی و ترکیبات مغذی از ماندگاری بالایی برخوردار است و می‌تواند پوششی یکنواخت و کامل روی تمامی تارهای مو ایجاد نماید. این رنگ مو در تیوپ ۴۰ میلی‌لیتری همراه با اکسیدان و دفترچه راهنمای استفاده به بازار عرضه شده است.

رنگ موی گارنیر به دلیل ترکیبات غنی از روغن زیتون، نارگیل، شی‌باتر، آووکادو و آرگان موجب ترمیم و تغذیه همزمان مو می‌شود و با تغذیه عمقی تارهای مو، رطوبت و لطافت آن‌ها را حفظ و درخشندگی چشم‌نواز به آنها هدیه می‌کند.

اگر دوست دارید شفافیت بیشتری به موهایتان هدیه کنید، مطلب بهترین مارک رنگ موی مشکی براق برای شماست.

۳. رنگ موی آوایی (AWAII) سری دودی بنفش

تیوپ و جعبه رنگ موی آوایی
رنگ موی آوایی سری دودی بنفش

در ادامه معرفی بهترین رنگ مو برای موهای مشکی، نوبت به رنگ موی سری دودی بنفش از برند آوایی می‌رسد که با حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده و حاوی کراتین، نرم‌کننده و روغن آرگان است. میزان آمونیاک در این رنگ بسیار کم بوده و می‌تواند از ریزش و نازک شدن تارهای مو جلوگیری کند. دوام بالا، افزایش درخشندگی مو و قدرت پوشانندگی بالا از دیگر فاکتورهایی هستند که در افزایش فروش و محبوبیت این رنگ مو بسیار تاثیرگذار بوده‌اند. 

۴. رنگ موی مارال (MARAL) قهوه‌ای مسی متوسط ۴-۷

یک زن با رنگ موی قهوه ای مسی از برند مارال
نرم کننده موجود در رنگ موهای مارال باعث افزایش لطافت موها خواهد شد.

رنگ موی قهوه‌ای مسی از برند مارال یکی‌دیگر از رنگ‌های زیبا و چشم‌نوازی است که می‌تواند برای موهای مشکی انتخاب ایده‌آلی به شمار آید. این رنگ مو مناسب آقایان و خانم‌ها است و به دلیل برخورداری از ویتامین C و نرم‌کننده، باعث حفظ رطوبت و افزایش لطافت موها می‌شود. این محصول حاوی روغن بادام، روغن آرگان و روغن هسته انگور است و به‌طور موثری می‌تواند از وز شدن و شکنندگی تارهای مو جلوگیری کند. 

بعد از رنگ کردن موها برای حفظ لطافت و نرمی مو، حتماً از شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کنید. 

۵. رنگ موی ایگورا (IGORA) قرمز متوسط ۰.۸۸

تیوپ و جعبه رنگ موی ایگورا
رنگ مو قرمز ایگورا

رنگ موی قرمز متوسط از برند ایگورا جزو بهترین مارک رنگ مو برای موهای مشکی به شمار می‌آید که از دوام و درخشندگی بالایی برخوردار است و در روشن شدن موهای طبیعی تیره تاثیر بسیار زیادی دارد. این رنگ مو به دلیل برخورداری از رنگ‌دانه‌های بسیار قوی، به‌آسانی به ساختمان تارهای مو نفوذ می‌کند و به دلیل کیفیت بالا، بهره‌مندی از فرمولاسیون جدید و پوشش‌دهی زیاد با حداکثر ثبات، می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای به موهای مشکی هدیه کند. 

۶. رنگ موی پرستیژ کالر ( PRESTIGE COLOR) قهوه‌ای زیتونی ۴.۳

تیوپ رنگ موی پرستیژ کالر
رنگ مو پرستیژ کالر

از دیگر انتخاب‌های پیش‌روی کاربران برای رنگ کردن موهای مشکی، رنگ موی قهوه‌ای زیتونی از برند پرستیژ کالر است که مختص آقایان طراحی شده و با حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شود. این رنگ مو با درصد آمونیاک بسیار کم، انواع روغن‌های گیاهی و مولتی‌ویتامین‌ها می‌توانند از شکنندگی موها جلوگیری کنند. این محصول غنی‌شده با پروتئین، کراتین و ویتامین C است و به‌خوبی می‌تواند به تقویت، احیا و ترمیم موهای آسیب‌دیده بپردازد. 

برای شناخت رنگ موهای بدون آمونیاک مقاله بهترین رنگ موی بدون آمونیاک را از دست ندهید.

۷. رنگ موی ویانا (VIANA) شرابی روشن ۷.۹۹

جعبه رنگ مو ویانا یه رنگ شرابی
رنگ مو شرابی ویانا

رنگ موی شرابی روشن از برند پرطرفدار ویانا، جزو رنگ‌های فانتزی زیبایی محسوب می‌شود که می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش موهای مشکی به شمار آید. این رنگ مو بدون بو و آمونیاک است و به دلیل برخورداری از روغن‌های مغذی، می‌تواند موها را در برابر دهیدراته شدن محافظت کند. این کیت شامل دو عدد تیوپ رنگ موی ۶۰ میلی‌لیتر، یک عدد اکسیدان ۱۸۰ میلی‌لیتر، برس و کاسه رنگ، دستکش و یک عدد کلاه رنگ است و با محافظت از تارهای مو در برابر خشکی، لطافت و درخشندگی فوق‌العاده‌ای به آنها می‌بخشد. 

۸. رنگ موی پروکسی (PROXY) قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن ۵.۷

جعبه و تیوپ رنگ مو پروکسی
رنگ مو پروکسی قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن

اگر می‌خواهید بهترین مارک رنگ مو برای موهای مشکی را خریداری کنید، در انتخاب رنگ موی پروکسی تردید نکنید! رنگ مویی فوق‌العاده است که با فرمولاسیونی ویژه که شادابی و درخشندگی فوق‌العاده‌ای به موها می‌بخشد و از ترکیبات مغذی شامل روغن آرگان، کراتین و ویتامین C برخوردار است. کراتین موجود در این محصول سبب بازسازی و ترمیم ساختار تارهای مو می‌شود و مقاومت آن‌ها را در برابر عوامل آسیب‌زای مختلف افزایش می‌دهد. 

انتخاب رنگ بی‌کیفیت و رنگ کردن مو به‌طور مکرر در فواصل زمانی کوتاه‌مدت موجب آسیب ریشه و ساقه مو می‌شود و منجر به بروز حساسیت‌های پوستی خواهد شد.

۹. رنگ موی پالمور (PALMOR) خرمایی عسلی ۹.۰۳۷

رنگ موی پالمور به همراه جعبه
رنگ مو پالمور خرمایی عسلی

یکی‌دیگر از محصولاتی‌که می‌توان آن را نیز به‌عنوان بهترین مارک رنگ موی مشکی براق معرفی کرد، رنگ خرمایی عسلی از برند پالمور است که با حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر تولید شده و پروتئین ابریشم و ویتامین C دارد. این رنگ مو درخشان‌کننده و احیاکننده موهای آسیب‌دیده است و به دلیل برخورداری از کمترین میزان آمونیاک، می‌تواند زیبایی و سلامت موها را حفظ و لطافت و نرمی ماندگاری به آنها هدیه کند. 

چنانچه ترجیح می‌دهید از برندهای داخلی استفاده کنید، مطلب بهترین رنگ موی ایرانی را مطالعه کنید.

در هنگام انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای مشکی باید به چه عواملی توجه کرد؟ 

صورت دو خانم با موهای تیره و رنگ پوست متفاوت
توجه به رنگ پوست و چشم در انتخاب رنگ مو تاثیرگذارند.

انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای مشکی تا حدود زیادی بستگی به سلیقه کاربران دارد؛ اما بدون شک توجه به فاکتورهای تعیین‌کننده زیر نیز می‌تواند در انتخاب رنگ مناسب کمک شایانی کند و میزان رضایت از نتیجه نهایی را افزایش دهد. 

رنگ پوست

رنگ پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین‌کننده در هنگام انتخاب رنگ برای موهای مشکی محسوب می‌شود که می‌تواند در نتیجه نهایی بسیار تاثیرگذار واقع شود. برای مثال رنگ‌های روشن مانند عسلی، قهوه‌ای روشن یا بلوند برای پوست‌های روشن و رنگ‌های گرم‌تر مانند فندقی، قهوه‌ای شکلاتی یا مسی برای پوست‌های تیره‌تر می‌توانند انتخاب بهتری به شمار آیند. 

رنگ چشم

رنگ چشم دیگر فاکتور تاثیرگذار در انتخاب بهترین رنگ برای موهای مشکی محسوب می‌شود که توجه به آن نیز می‌تواند در نتیجه تاثیرگذار باشد. برای مثال رنگ‌های گرم می‌توانند به چشمان روشن عمق و درخشش بیشتری ببخشند و رنگ‌های روشن می‌توانند چشم‌های تیره را روشن‌تر نشان دهند. 

بهترین رنگ مو برای موهای مشکی را از کجا بخریم؟

تصویری از یک زن در حال فکر کردن با سه علامت سوال یالای سرش
بهترین رنگ مو برای موهای مشکی را می‌توانید از ترب خریداری کنید.

انتخاب فروشگاه آنلاین مناسب برای خرید محصولات مختلف زیبایی مو از جمله بهترین رنگ مو برای موهای مشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

موتور جستجوی ترب طیف گسترده‌ای از رنگ موهای خارجی و ایرانی را ارائه می‌کند. خریداران با مراجعه به سایت ترب می‌توانند با آگاهی از ویژگی‌های هر محصول و مقایسه قیمت‌ها، مناسب‌ترین رنگ مو را با بهترین قیمت از فروشندگان معتبر خریداری کنند و سفارش خود را درب منزل دریافت نمایند.

سخن پایانی

رنگ موی مشکی رنگی متداول و اغوا‌کننده است که طرفداران بی‌شماری دارد؛ اما از‌آنجایی‌که انسان ذاتاً خلاق و خواهان تنوع است، گاه رنگ موی مشکی هرچند زیبا و جذاب می‌تواند حس یک‌نواختی و روزمرگی به همراه داشته باشد.

در این میان رنگ کردن مو به‌عنوان دریچه‌ای به سوی دنیای رنگ‌ها، فرصتی برای تجربه ظاهری متفاوت و متمایز را فراهم می‌کند و برخی از ویژگی‌های صورت مانند چشم‌ها، لب‌ها یا فرم چهره را به‌صورت برجسته‌تر نمایش می‌دهد. در مقاله ارائه‌شده نیز به معرفی بهترین رنگ مو برای موهای مشکی پرداختیم و علاوه بر ارائه اطلاعات مفید درباره ویژگی‌ها و مزایای هر رنگ، با بهترین مارک رنگ موی مشکی براق نیز آشنا شدیم. 

ردیفبرندرنگشماره
۱مارالقهوه‌ای تنباکویی۵-۰۵
۲گارنیربلوند تیره طبیعی۶
۳رآواییسری دودی بنفش۷.۱۷
۴مارالقهوه‌ای مسی متوسط۴-۷
۵ایگوراقرمز متوسط ۰.۸۸
۶پرستیژ کالرقهوه‌ای زیتونی۴.۳
۷ویاناشرابی روشن ۷.۹۹
۸پروکسیقهوه‌ای نسکافه‌ای روشن۵.۷
۹پالمورخرمایی عسلی۹.۰۳۷
لیست بهترین مارک رنگ مو برای موهای مشکی

پرسش های متداول در مورد بهترین رنگ مو برای موهای مشکی

چه رنگ مویی برای موهای مشکی بدون دکلره کردن بهتر است؟

رنگ موهای فانتزی مانند بنفش یا رنگ موهایی با تناژ گرم مانند قهوه‌ای کاراملی، قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای طلایی برای موهای مشکی بدون دکلره نیز می‌توانند، جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز به وجود آورند. 

بهترین تناژ از رنگ قهوه‌ای برای موهای مشکی کدام است؟

قهوه‌ای فندقی بهترین انتخاب برای افزایش درخشش طبیعی موهای مشکی محسوب می‌شود و می‌تواند گرما و ظرافت خاصی به ظاهر موها هدیه کند.

تناژ رنگ مشکی سرد است یا گرم؟

رنگ مشکی مانند رنگ‌های سفید و خاکستری جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود و فاقد تناژ گرم و سرد است. 

🔗 منابع: cosmopolitan| madison-reed

سمیرا کهریزی
سمیرا کهریزی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *