بهترین رنگ مو برای پوست گندمی؛ زیبایی خود را چندبرابر کنید!

انتخاب رنگ موی مناسب و هماهنگی آن با رنگ پوست می‌تواند زیبایی طبیعی افراد را افزایش دهد. رنگ پوست گندمی، رنگی خاص و بسیار دوست‌داشتنی است. شاید مهم‌ترین سوال برای پوست گندمی‌ها این باشد که چه رنگ مویی مناسب و سازگار با رنگ پوست‌شان است. آرایشگرها و میکاپ آرتیست‌ها تقریبا بر روی طیف‌های طلایی و قهوه‌ای رنگ به‌عنوان بهترین رنگ مو برای پوست گندمی اتفاق نظر دارند و بیشتر اوقات توصیه می‌کنند تا گندمگون‌ها سراغ این رنگ موها بروند. در ادامه رنگ‌های برگزیده و بهترین مارک رنگ مو برای پوست گندمی را به شما معرفی خواهیم کرد.

۷ انتخاب اول رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ قهوه‌ای، عسلی و مسی در کنار هایلایت‌های روشن و تیره برای پوست‌گندمی‌ها بسیار مناسب است. در رنگ مو از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، به‌وفور می‌توان این رنگ‌ها را در طیف‌های متنوع یافت.

۱. رنگ مو قهوه‌ای تیره از برند گارنیر

رنگ مو گارنیر قهوه‌ای تیره
رنگ مو قهوه ای تیره گارنیر

برای هماهنگی رنگ مو با پوست گندمی، موی قهوه‌ای انتخاب مطمئنی برای شما است. در این طیف رنگ موی قهوه‌ای، رنگ قهوه‌ای شماره ۴/۳ گارنیر برای کسانی که به قهوه‌ای تیره علاقه‌مند هستند، پیشنهاد مناسبی است؛ اما اگر رنگ گرم‌تری می‌خواهید که همچنان تیره اما پخته‌تر باشد، رنگ موی مدل اولیا گارنیر شماره ۴ گزینه مناسبی است.

انتخاب رنگ موی مناسب سبب می‌‎شود تا چشمان شما نیز بیشتر و بیشتر زیبا به نظر بیایند و صورتی زیباتر داشته باشید. اگر پوستی گندمی و چشمانی قهوه‌ای دارید، رنگ قهوه‌ای با هایلایت روشن گزینه خوبی برای شماست. این گونه رنگ‌ها باعث می‌شوند که چشمان قهوه‌ای شما درخشش خیلی بیشتری داشته باشند.

محصولات گارنیر رنگ‌آمیزی مو را به یک تجربه لذتبخش تبدیل می‌کند؛ چراکه با استفاده از این محصول، رنگ کردن مو به روشی توام با مراقبت از مو تبدیل شده است. به گفته‌ی برخی از مصرف‌کنندگان، حس می‌کنید که فقط از یک ماسک موی مغذی و مرطوب‌کننده استفاده کرده‌اید.

تغذیه‌ی مو‌ها با حجم قابل توجهی از روغن‌های گیاهی، باعث می‌شود مو‌ها حالت کدر و زبر شایع بعد از رنگ کردن مو را نداشته و به جای آن مرطوب، ابریشمی و براق شوند.

۲. رنگ مو قهوه‌ای روشن از برند گارنیر

رنگ مو گارنیر قهوه ای روشن
رنگ مو قهوه ای روشن گارنیر

اگر مایل هستید که رنگ پوست شما کمی روشن‌تر به نظر بیاید، پیشنهاد ما استفاده از دو شماره رنگ گارنیر است. با رنگ موی قهوه‌ای خاکستری گارنیر اولیا ۴. ۱۵ می‌‎توانید طیف خاکستری را وارد رنگ قهوه‌ای مو‌هایتان کنید. رنگ موی خاکستری علاوه‌بر متعادل کردن رنگ مو باعث می‌‎شود تا رنگ، مقداری شکل ملایم به خود بگیرد. رنگ‌های خاکستری با رنگ‌های گرم ترکیب فوق‌العاده زیبایی می‌‎سازند. البته به یک پیشنهاد هیجان‌انگیز دیگر هم از رنگ موی گارنیر فکر کنید! رنگ موی روشن‌تر با پایه‌ی شکلاتی گارنیر اولیا  شماره ۵/۱۵، رنگی بسیار لطیف و پر از زیبایی برای پوست‎‌های گندمی است.

رنگ موی گارنیر از جمله رنگ‌هایی است که با کمترین میزان آمونیاک تولید می‌شود و کمترین آسیب را برای رنگ کردن مداوم موها به همراه دارد.

۳. رنگ موی عسلی از برند لورآل

رنگ مو برند اورآل عسلی
رنگ مو عسلی اورآل

عسلی یکی از بهترین پیشنهادهای رنگ مو برای پوست گندمی ها است. رنگ موی عسلی می‌تواند به ظاهر شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد. در واقع، رنگ مو عسلی، به دلیل ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد، می‌تواند برای پوست های گندمی با تناژهای مختلف مناسب باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ موی اکسلنس لورآل ۷.۳۱ است. این شماره از رنگ موی لورآل دارای مواد غنی شده است که موهای شما را در حین رنگ کردن و بعد از رنگ کردن نرم و پروتئینه می‌کند.

این رنگ مو پوشش‌دهی مناسبی دارد که موجب یکدست شدن رنگ موها می‌شود. رنگ موی لورآل از ساقه مو محافظت می‌کند و با تقویت سطح کلاژن مو، موهای شما را پرپشت نشان می‌دهد. اطمینان داشته باشید که ترکیب رنگ موی عسلی و پوست گندمی ترکیب بسیار زیبایی به وجود می‌آورد.

می‌توانید بعد از رنگ کردن موهای خود به رنگ عسلی تیره، قسمت جلو موهایتان را هایلایت عسلی روشن کنید. این ترند جدید برای افرادی با رنگ پوست گندمی مناسب است.

۴. رنگ موی زیتونی از برند دوماسی

رنگ مو برند دوماسی زیتونی
رنگ مو زیتونی دوماسی

رنگ موی زیتونی، یکی از رنگ مو‌های محبوب است که برای پوست گندمی گزینه خوبی محسوب می‌شود. این رنگ مو به‌عنوان یک گزینه قابل اطمینان، چهره شما را جذاب‌تر می‌‎کند. اگر پوست شما به گرمی گندم‌زار است، رنگ مو زیتونی می‌تواند با پوست شما، هماهنگی و تعادل رنگی خوبی ایجاد کند و به چهره شما ملایمت بیشتری بدهد. رنگ مو دوماسی شماره ۸/۹ با  فرمولاسیون و مواد عالی تولید شده است و با قابلیت پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ای آن، این محصول را به یکی از بهترین رنگ ها برای موهای سفید تبدیل کرده است.

روغن‎‌های گیاهی و نرم‌کننده مانند روغن کنجد، بادام، زیتون، آلوئه‌ورا، روغن کرچک، ویتامین سی و نارگیل موجود در این رنگ مو، مو‌های آسیب‌دیده را ترمیم و تقویت می‌‎کنند. ماندگاری بالا از دیگر ویژگی‌های این رنگ مو در میان طرفداران آن است.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به کنتراست در آرایش شما منجر شود، استفاده از تکه‌های رنگی متفاوت از رنگ اصلی مو مانند هایلایت است.

۵. رنگ موی مسی از برند فیتو

رنگ مو برند فیتو مسی
رنگ مو مسی فیتو

رنگ مو مسی از زیباترین رنگ مو‌ها برای پوست  گندمی است و از خانواده رنگ‌های گرم به شمار می‌‎آید. این رنگ مو به دلیل داشتن ترکیبی از رنگ قرمز و نارنجی، می‌تواند پوست گرم گندمی را برجسته کند. رنگ موی فیتو یک رنگ موی گیاهی است. این رنگ مو‌ها که با نام فیتوکالر شناخته می‌شوند با برترین تکنولوژی و بر پایه تازه‌ترین تحقیقات در زمینه گیاهان و خواص آن‌ها و با بالاترین قدرت پوشانندگی تولید می‌شوند.

رنگ مو‌های فیتو حاوی درصد بالایی از عصاره گیاهان رنگی (۵۷ تا ۶۱ درصد فرمولاسیون)، مواد مرطوب‌کننده، ترمیم‌کننده و ضد التهاب، ویتأمین C، آنتی اکسیدان و کمترین مقدار آمونیاک (۲ درصد هیدروکسیدآمونیوم) است. همه این مواد، این محصول را به رنگ مویی پرطرفدار تبدیل کرده که به مو و پوست سر آسیب نمی‌رسانند و خطر آلرژی (حساسیت) را به حداقل می‌رسانند. یکی از پیشنهادات جذاب ما برای شما پوست‎‌های گندمی‎‌ها رنگ مسی است. امتحان کنید و اطمینان داشته باشید که از این ترکیب رنگ لذت می‌‎برید.

حتما بخوانید: بهترین رنگ موی بدون آمونیاک؛ انتخاب طلایی برای موهای کراتینه و حساس

۶. رنگ موی کاراملی از برند مارال

رنگ مو مارال کاراملی
رنگ مو کاراملی مارال

رنگ موی کاراملی جزو آن دسته از رنگ‌ها محسوب می‌شود که سازگار با انواع رنگ‌های پوستی و تناژهای مختلف است؛ اما در میان تمامی رنگ‌ها، کاراملی با پوست گندمگون به شکل ویژه‌ای عجین و هماهنگ است و یک ترکیب بسیار زیبا و خوش‌سلیقه را می‌سازد. رنگ موی مارال بر پایه رنگ بلوند – کاراملی یک پیشنهاد مناسب برای پوست‌های گندمی است. این رنگ مو حاوی روغن طبیعی بادام، روغن هسته انگور، روغن آرگان و ویتامین C بوده و در ترکیبات آن از حداقل مواد شیمیایی استفاده شده است. روغن آرگان موجود در آن حاوی ویتامین‌های E ،A، امگا ۶ و ۹، پروتئین و آنتی اکسیدان است که باعث درخشندگی و آبرسانی شده و از موخوره و فر شدن مو جلوگیری می‌کند.

۷. رنگ موی فندقی روشن از برند پرستیژ

رنگ مو پرستیژ فندقی روشن
رنگ مو فندقی پرستیژ

رنگ موی فندقی یکی از پرطرفدارترین رنگ مو‌ها است و معمولاً هر سال یک یا چند طیف آن ترند می‌شود. رنگ فندقی یکی از محبوب‌ترین طیف‌های رنگ قهوه‌ای است که از ترکیب رنگ شکلاتی، قرمز و مسی به دست می‌آید. رنگ موی پرستیژ از یکی از رنگ موی های ایرانی خوب است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید و توزیع محصولات مراقبت از مو حرفه‌ای برای مصارف خانگی و یا سالن‌های آرایشی شده است. رنگ موی پرستیژ با داشتن فرمولاسیون به‌روز و داشتن مواد اولیه ارگانیک جزو رنگ مو‌های باکیفیت است. ویتامین C و روغن‌های مغذی آرگان، زیتون و همچنین پروتئین و کراتین این رنگ مو از آسیب دیدن مو جلوگیری می‌‎کنند.

با استفاده از نرم‌کننده‌های حرفه‌ای، می‌توانید موهایتان را تغذیه و نرم کنید. نرم‌کننده‌های نسل جدید با استفاده از مواد مغذی موهای شما را تقویت می‌کنند، براق و خوش‌حالت نگه می‌دارند و از شکستن مو جلوگیری می‌کنند.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی را از کجا تهیه کنیم؟

سه زن با موهای بلند از پشت سر
بهترین رنگ مو برای پوست گندمی را از ترب تهیه کنید.

سایت ترب یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای خرید رنگ مو است. این سایت دارای مجموعه‌ای بزرگ از برندها و فروشندگان مختلف است که متنوع‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله رنگ مو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

ما در این مقاله بهترین و زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی و چشم‌های قهوه‌ای را به همراه پرفروش‌ترین برندهای رنگ مو معرفی کردیم. بخش زیادی از جمعیت خانم‌های ایرانی پوست زیبای گندمی دارند و رنگ مناسب می‌تواند جذابیت بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

رنگ موبرندشمارهمناسب مومواد تشکیل‌دهنده
قهوه ای تیره برند گارنیر۴ انواع مو
(جلوگیری از خشکی و آسیب دیدگی مو)
حاوی روغن زیتون، آووکادو
قهوه ای روشن برند گارنیر5.15انواع مو
(محافظت از خشکی مو)
حاوی آووکادو, حاوی روغن زیتون, حاوی شی باتر
عسلیبرند لورآل7.31مناسب انواع موحاوی سرامید و پروکراتین
زیتونیبرند دوماسی9.8مناسب انواع مودارای امگا 3، امگا 6، ویتامین B و E، روغن‎های نارگیل، زیتون و کنجد
مسی برند فیتو6Cمناسب برای هر نوع موحاوی عصاره های گیاهی طبیعی، بدون استفاده از مواد شیمیایی
کاراملی برند مارال5.08 قهوه‌ای تافی
8.08 کاراملی
انواع موحاوی ویتامین C و سه روغن مغذی گیاهی روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن هسته انگور
فندقیبرند نیو پرستیژ کال5.65انواع موحاوی انواع ویتامین هایی مانند ویتامین C وE، پروتئین و کراتین

پرسش های متداول در مورد بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ مو چه تاثیری روی رنگ پوست دارد؟

در بدن ما سلول‌هایی به نام ملانین وجود دارد که عامل اصلی تعیین‌کننده رنگ پوست و مو است. بنابراین ارتباط و هماهنگی رنگ پوست و مو یک دانش علمی است.

کدام رنگ مو به کدام رنگ پوست می‌آید؟

به‌طور معمول، رنگ پوست سرد با رنگ موهای سردتر و رنگ‌های پوست گرم با رنگ‌ موهای گرم‌تر مانند قهوه‌ای طلایی یا بلوند تکمیل می‌شوند.

آیا موهای سیاه روی پوست گندمی خوب به نظر می‌رسد؟

رنگ موهای شما باید در اولین قدم به دل شما خوش بنشیند. اگرچه موهای مشکی برای پوست تیره‌تر مناسب‌تر است. با این حال، این بدان معنا نیست که برای افرادی که رنگ پوست گندمی دارند، مناسب نباشد.

🔗 منابع: makeupzee | myglamm

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *