۱۰ مدل از بهترین ریمل ها برای داشتن چشمانی زیبا

از آنجایی که داشتن مژه‌های پرحجم و بلند، زیبایی چشم‌ها را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد، بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین ریمل هستند. ریمل‌ها به‌عنوان ابزار ضروری آرایشی، از زمان‌های دور برای افزایش جذابیت چشمان استفاده می‌شدند. یک ریمل مناسب نه‌تنها به حالت دادن، پررنگ کردن و زیبا کردن مژه‌ها کمک می‌کند، بلکه آن‌ها را تقویت کرده تا از رطوبت لازم برخوردار باشند. در ادامه با لیست ۱۰ تایی بهترین ریمل های بازار آشنا می‌شوید.

۱. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل extend volume 

ریمل حجم دهنده کالیستا
ریمل کالیستا مدل extend volume

ریمل حجم دهنده ۴ در ۱ کالیستا مدل Extend Volume، با استفاده از موم زنبور عسل در ترکیبات خود، به مژه‌های شما حجم، طول و حالت دلخواه می‌بخشد. فرمولاسیون این محصول نه‌تنها از خشکی مژه‌ها جلوگیری می‌کند بلکه خاصیت ضد التهابی دارد که به درمان عفونت‌های قارچی و کاهش خارش کمک می‌کند. بدون پارابن بوده و مناسب برای افرادی با چشمان حساس است. ماندگاری بالایی دارد که در طول روز، حتی در مهمانی‌ها و مراسم، نمی‌ریزد و پاک نمی‌شود. برای افراد با مژه‌های بلند که به دنبال افزایش حجم هستند، ریمل حج‌دهنده کالیستا مدل Wonder Volume گزینه‌ مناسبی خواهد بود.

ویژگیتوضیحات
کاراییبلندکننده، پرپشت کننده، حالت‌دهنده، حجم‌دهنده
ماندگاریبالا
ریزشندارد
مواد تشکیل‌دهندهفاقد پارابن، موم زنبور عسل
حجم۱۱ میلی لیتر
کشور سازندهایران
سایر ویژگی‌هاضد حساسیت، حاوی رنگدانه‌های غنی و مشکی، مناسب چشم‌های حساس، ضد التهاب
جدول ویژگی‌های ریمل extend volume کالیستا

۲. ريمل حجم دهنده ایزادورا نارنجی (Isadora Big Bold Extreme Mascara)

ريمل حجم دهنده ایزادورا نارنجی
ريمل حجم دهنده ایزادورا مدل Isadora Big Bold Extreme

ریمل حجم‌دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme با رنگدانه‌های غنی و رنگ مشکی، به شما کمک می‌کند تا مژه‌های خود را به‌طور قابل توجهی حجم دهید. برس فیبری و انعطاف‌پذیر این ریمل، مژه‌ها را به بهترین شکل پر کرده و شانه‌های کوتاه و بلند آن، مواد ریمل را به طور یکنواخت میان مژه‌ها پخش می‌کند تا حجم و حالت دلخواه شما را به دست آورد.

حتما بخوانید: با بهترین ریمل حجم دهنده بازار آشنا شوید!

فرمولاسیون این محصول بدون مواد حساسیت‌زایی تهیه شده است که آن را برای افرادی با چشم‌های حساس یا کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، مناسب می‌سازد. با ماندگاری بالا و عدم ریزش در طول روز، شما می‌توانید به آسانی از این ریمل روزانه یا در مراسم‌های مهم خود استفاده کنید.

ویژگیتوضیحات
دوامبسیار بالا
ضد حساسیتهست
تحت لیسانسسوئد
حجم۱۴ میلی لیتر
کاربرداستفاده روزانه، مهمانی
سایر ویژگی‌هابافت کرمی، خشک شدن سریع، برس بزرگ از جنس فیبر با شانه‌های کوتاه و بلند، مناسب چشم‌های حساس، مناسب برای مصرف‌کنندگان لنز، بدون رایحه، فاقد پارابن
جدول ویژگی‌های ریمل isadora Big Bold Extreme

۳. ریمل حجم دهنده اسنس مشکی

ریمل اسنس مشکی
Essence I Love Extreme Volume Mascara

ریمل حجم‌دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume به‌طور ویژه برای افرادی با مژه‌های کم‌حجم طراحی شده است. اپلیکاتور این ریمل با طراحی خاصش، علاوه‌بر بلند کردن مژه‌ها، حجم زیادی به آن‌ها می‌بخشد. فرمولاسیون کاملا گیاهی این محصول باعث شده تا افراد حامی حقوق حیوانات با خیال راحت از آن استفاده کنند، زیرا در فرایند تولید آن هیچ‌گونه آزمایش حیوانی انجام نمی‌شود. ماندگاری بالای این ریمل، شما را قادر می‌سازد تا به صورت روزانه، در موقعیت‌های مهم و همچنین در جلسات و مهمانی‌ها از آن استفاده کنید، بدون اینکه نگرانی در مورد ریزش موادش داشته باشید. اپلیکاتور دارای دو لبه شکاف‌دار این ریمل، باعث می‌شود تا مواد ریمل به بهترین شکل با مژه‌ها تماس پیدا کرده و به آن‌ها حجم و بلندی مطلوبی ببخشد.

برای آشنایی با بهترین مدل‌های ریمل از برند اسنس پیشنهاد می‌کنیم مطلب لینک‌شده را مطالعه کنید.

ویژگیتوضیحات
دوامزیاد
مدلحجم‌دهنده
ضد حساسیتهست
ضد آبهست
حجم۴.۷ میلی لیتر
مواد تشکیل‌دهندهفاقد پارابن، ترکیبات گیاهی، الیاف مصنوعی حجم‌دهنده
کشور سازندهآلمان
سایر ویژگی‌هابلندکننده، کاملا گیاهی، بدون تست حیوانی، دارای اپلیکاتور با دو لبه شکاف‌دار، بدون ریزش، دارای رنگدانه‌های غنی
جدول ویژگی‌های ریمل Essence I Love Extreme Volume

۴. ریمل حجم دهنده اسنس صورتی Essence I Love Extreme Crazy Volume) (Mascara

ریمل اسنس صورتی
ریمل اسنس صورتی – I Love Extreme Crazy Volume Mascara

ریمل صورتی اسنس با برس فیبری و دو لبه شکاف‌دار خود به مژه‌های شما حجم دلخواه را می‌دهد و از شکنندگی و خشکی آن‌ها جلوگیری می‌کند. در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است، به همین خاطر به شما این امکان را می‌دهد تا از آن به‌طور روزانه یا در مراسم‌های مهم استفاده کنید. ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده اسنس با فرچه تخصصی خود به مژه‌های شما حجم و جلوه‌ای زیبا می‌بخشد، بدون اینکه سنگینی اضافی به آن‌ها اضافه کند. فرمولاسیون ضد حساسیت این محصول باعث می‌شود که به پوست حساس چشم افراد آسیبی نرسیده و التهاب وارد نشود.

ویژگیتوضیحات
دوامزیاد
مدلحجم‌دهنده و بلندکننده
ضد حساسیتهست
ضد آبنیست
حجم۱۲ میلی لیتر
کشور سازندهآلمان
جدول ویژگی‌های ریمل Essence I Love Extreme Crazy Volume

حتما بخوانید: بهترین ریمل اسنس؛ انقلابی در صنعت آرایش چشم

۵. ریمل حجم دهنده اورجینال دایسل بیوتی

ریمل حجم دهنده دایسل بیوتی اورجینال
ریمل دایسل بیوتی

این ریمل دارای رنگدانه‌هایی با خلوص بالاست که باعث می‌شود رنگ غلیظ و بی‌نظیری داشته باشد. برس بزرگ این ریمل با موهای نرم و قلم موی خود، به‌طور کامل و یکدست ریمل را روی مژه‌ها پوشش می‌دهد و حجم بی‌نظیری به آن‌ها می‌افزاید. فرمول دوگانه این ریمل از یک سو مژه‌ها را بلند کرده و از سوی دیگر آن‌ها را تا ۳ برابر حجیم‌تر می‌کند. برس اختصاصی با موهای کوتاه و بلند، مژه‌ها را جدا کرده و از چسبیدن آن‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. با یک حرکت با این برس، مژه‌های شما به شکلی فوق‌العاده حجیم و ضخیم می‌شوند و جلوه‌ی بی‌نظیری به چشمان شما می‌بخشند.

ویژگیتوضیحات
دوامزیاد
حجم‌دهندهعالی
ضد حساسیتهست
ضد آبهست
حجم۱۱ میلی لیتر
سایر ویژگی‌هاکیفیت عالی، حالت‌دهنده، کاملا مشکی، پر مواد و غلیظ
جدول ویژگی‌های Daycell beauty 3d

۶. ریمل سوپر لش یورن 

ریمل سوپر لش yorn 
ریمل YORN EXTREME SUPER LASH

این ریمل علاوه‌بر افزایش حجم مژه‌ها، به هیچ عنوان آن‌ها را سنگین نمی‌کند و به چشمان شما جذابیتی خاص می‌بخشد. با ماندگاری بالا، این ریمل اطراف چشم ریزشی ندارد و فاقد مواد مضری است که می‌تواند حساسیت ایجاد کند. استفاده از این ریمل با بافت کرمی فوق‌العاده، تمام طول مژه‌ها را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و آن‌ها را به شکل حجیم و بلند نمایان می‌سازد. اپلیکاتور منحصربه‌فرد این محصول به‌طور کاملا واضح، مژه‌ها را حجم داده و آن‌ها را در حالت دلخواه شما قرار می‌دهد. ریمل دارای پیگمنت بالا است که ظاهر مژه‌های شما را پرپشت و مشکی می‌کند و همچنین به بهترین شکل ظاهر مژه‌های کوتاه را بلندتر می‌سازد.

ویژگیتوضیحات
کاراییحج‌دهنده و پرپشت‌کننده
ماندگاری۲۴ ساعته
ترکیباتآبرسان و ویتامینه
فرمولاسیونکرمی
حجم۱۵ میلی لیتر
ساختآلمان
جدول ویژگی‌های YORN EXTREME SUPER LASH

۷. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume 

ریمل حجم دهنده کالیستا
ریمل کالیستا مدل Wonder Volume

ریمل حجم‌دهنده Wonder Volume ایده‌آل برای خانم‌هایی است که مژه‌های کم‌حجم یا نازک دارند. با فرچه‌ مویی، این ریمل بدون چسبندگی، مژه‌های شما را حجیم و پرپشت می‌کند. فرمولاسیون این محصول از پارابن خالی است، بنابراین افراد با چشم حساس هم می‌توانند با اطمینان از آن استفاده کنند. ریمل کالیستا مژه‌ها را به سمت بالا حالت داده و پس از خشک شدن، به هیچ‌وجه نمی‌ریزد. اپلیکاتور تخصصی این ریمل برای ایجاد حجم بهینه در مژه‌ها طراحی شده است و به‌طور خاص برای مژه‌های نازک و کم‌حجم مناسب است. این محصول از مواد اولیه با کیفیت بالا و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته اروپایی تولید شده است. ویتامین E در این محصول، جلوی شکنندگی مژه‌ها را می‌گیرد و به آن‌ها رطوبت لازم را می‌رساند.

ویژگیتوضیحات
مدلحجم‌دهنده
ضد حساسیتهست
ضد آبنیست
حجم۱۴ میلی لیتر
ترکیبات موثرویتامین E
کشور سازندهایران
جدول ویژگی‌های ریمل Wonder Volume

۸. ریمل ضد آب دو سر شیگلم

ریمل دو سر شیگلم
ریمل ضدآب sheglam

ریمل دو سر بلندکننده و حجم‌دهنده مدل ضدآب شیگلم، با ارائه حجمی استثنایی برای مژه‌ها، ماندگاری عالی خود را در تمام طول روز حفظ می‌کند. این ریمل با حالت‌دهی و پوشش‌دهی کامل، به بهترین شکل، باعث پرپشت و بلند شدن مژه‌ها می‌شود. همچنین، این محصول با طراحی شکیل، ضدآب و مقاوم در برابر باد، انتخابی ایده‌آل برای زنانی است که به دنبال یک ریمل با عملکرد بی‌نقص و طراحی جذاب هستند.

ویژگیتوضیحات
مدلحجم‌دهنده و بلندکننده
پوششسبک
براشباکیفیت
جلوهمات
کشور سازندهچین
جدول ویژگی‌های ریمل دوسر شیگلم

۹. ریمل Sheglam مدل Daily Use

ریمل دیلی یوز شگلم
ریمل Sheglam Daily Use

ریمل Daily Use شیگلم، با تکنولوژی حجم‌دهی پیشرفته‌ای طراحی شده است که به مژه‌های شما حجم و طول بی‌نظیری می‌بخشد. همچنین دارای ماندگاری بسیار بالا در طول روز است. فرمولاسیون منحصربه‌فرد این ریمل، باعث پرپشت و بلند شدن مژه‌ها می‌شود و با حالت‌دهی مناسب، پوشش کاملی به مژه‌ها می‌دهد.

این محصول از دو برس مختلف تشکیل شده؛ از برس منحنی می‌توانید برای جداسازی و بلند کردن مژه‌ها استفاده کنید. برس صاف برای افزایش حجم و ضخامت مژه‌ها کاربرد دارد. همچنین، ضدآب و بادوام بوده و با طراحی شکیل خود، جذابیت ویژه‌ای به چشمان شما می‌بخشد.

ویژگیتوضیحات
مدلحجم‌دهنده و بلندکننده
مناسباستفاده روزانه
کاربرد برس منحنیجهت جدا کردن و بلند کردن مژه
کاربرد برس صافجهت حجم دادن و افزایش ضخامت مژه
سایر ویژگی‌هاقابلیت خشک شدن سریع ، ضد آب، قابل شستشو رنگدانه‌های غنی و ساختار مات بدون ایجاد حس سنگینی
جدول ویژگی‌های ریمل دیلی یوز Sheglam

۱۰. ریمل حجم دهنده دیپ رومنس

ریمل حجم دهنده برند دیپ رومنس
ریمل deep romance

ریمل دیپ رومنس سفید، با فرمولاسیونی منحصربه‌فرد، حجم و طول بی‌نظیری به مژه‌های شما می‌بخشد و چشمانتان را به‌طور زیبایی برجسته می‌کند. این محصول دارای رنگدانه‌های مشکی غنی و طبیعی است که باعث تیرگی و جلوه درخشان مژه‌ها می‌شود. فرمولاسیون خاص ریمل دیپ رومنس کربن بلک، مژه‌ها را از هم جدا می‌کند و جلوی خشک شدن آن را می‌گیرد. این ریمل مقاومت بسیار بالا و طولانی‌مدتی دارد و از سیاهی و لکه زیر چشم جلوگیری می‌کند. همچنین به‌راحتی شسته می‌شود و فاقد اسانس، پارابن و مواد نگهدارنده است که از حساسیت چشمان جلوگیری می‌کند.

ویژگیتوضیحات
مدلحجم‌دهنده و بلندکننده فوق‌العاده مژه‌ها
ترکیبات موثرموم زنبور عسل
حجم۱۳ میلی لیتر
بافتکرمی و سبک
سایر ویژگی‌هارنگدانه مشکی، پررنگ و طبیعی بدون ایجاد چسبندگی مژه‌ها، جلوگیری از تجمع ریمل روی مژه، جداکننده، کمک به درشت‌تر دیده شدن چشم‌ها، عدم ریزش زیر چشم و شستشوی راحت
جدول ویزگی‌های ریمل Deep Romanse

از کجا ریمل بخرم؟

۴ ریمل مختلف از برندهای معروف
شما می‌توانید برای خرید ریمل از طریق پلتفرم ترب اقدام کنید.

خرید از طریق اینترنت سریع و آسان است و به شما امکان می‌دهد تا از راحتی خرید در خانه لذت ببرید. همچنین، ارسال سریع و مطمئن محصولات به دست شما راحت‌تر از خرید از فروشگاه‌های معمولی است. بسیاری از سایت‌ها، اصل و با کیفیت بودن ریمل را تضمین می‌کنند، که این امر برای مشتریانی که به اصالت محصولات خود اهمیت می‌دهند بسیار مهم است. برای همین ما به شما ترب را پیشنهاد می دهیم. در این سایت مقایسه قیمت بین محصولات مختلف را به‌راحتی می‌توانید انجام دهید تا بهترین خرید را با قیمت مناسب و کیفیت عالی داشته باشید.

جمع‌بندی

هرچند بهترین مارک ریمل دنیا مطابق با نیازهای شما انتخاب می‌شود، اما باید از ویژگی‌هایی نظیر حجم‌دهی مناسب، طول‌دهی بدون چسبندگی، ماندگاری بالا در طول روز، رنگدانه‌های غنی که مژه‌ها را تیره و جذاب کند و مواد مغذی که سلامتی مژه‌ها را حفظ نماید، برخوردار باشد. همچنین، بهترین ریمل ریملی است که برس مناسبی دارد و به‌راحتی مژه‌ها را جدا کرده و به آن‌ها حجم و طول می‌دهد. در این لیست ۱۰ تایی، بهترین ریمل های بازار را برای استفاده روزانه معرفی کردیم.

مدل ریملماندگاریضد حساسیتضد آبکشور سازنده
کالیستا Extend Volumeبالا✔️ایران
ایزادورا Big Bold Extremeبسیار بالا✔️سوئد
اسنس I Love Extreme Volume (مشکی)زیاد✔️✔️آلمان
اسنس I Love Extreme Crazy Volume (صورتی)زیاد✔️آلمان
دایسل بیوتیزیاد✔️✔️
یورن Extreme Super Lash۲۴ ساعته✔️✔️آلمان
کالیستا Wonder Volumeبالا✔️ایران
شیگلم (ضدآب)بسیار بالا✔️✔️چین
شیگلم Daily Useبسیار بالا✔️
دیپ رومنسزیاد✔️

پرسش های متداول درباره بهترین ریمل

ریمل چیست و ریمل خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 ریمل (ماسکارا) یک نوع لوازم آرایشی است که برای حجیم‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها استفاده می‌شود. این محصول با استفاده از برس و فرمولاسیون خاصی، مژه‌ها را بلند می‌کند، ضخامت می‌دهد و آن‌ها را تیره و جذاب می‌کند.

آیا استفاده روزانه از ریمل، باعث کوتاه‌شدن مژه‌ها در افراد می‌شود؟

هرچند پوشاندن مداوم مژه‌ها با ریمل توصیه نمی‌شود، اما این لیست ۱۰ تایی بهترین ریمل می‌تواند به شما اطمینان دهد که حتی با استفاده روزانه‌ نیز برای مژه‌هایتان مشکلی پیش نمی‌آید.

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *