راهنمای خرید ۷ مدل از بهترین ریمل آرکانسیل

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به آرایش چشم بهای دوچندان می‌دهید و توجه ویژه‌ای دارید، حتماً برند Arcancil را می‌شناسید. ما در این مطلب از وب‌سایت ترب به معرفی بهترین ریمل آرکانسیل می‌پردازیم. مطالعه این مقاله را به افرادی‌که قصد خرید ریمل بی‌نقص و باکیفیت را دارند، توصیه می‌کنیم.

۷ مدل از بهترین ریمل آرکانسیل برای آرایشگرهای حرفه‌ای

صورت نیمه خانمی در حال استفاده از ریمل روی مژه های چشم چپ
اگر به دنبال بهترین ریمل هستید، باید نیاز خود را بشناسید.

فرقی نمی‌کند که آرایشگر حرفه‌ای هستید یا برای آرایش روزمره خود قصد خرید ریمل دارید. با وجود تنوع بالایی از مدل و برند، انتخاب محصول مناسب کار دشواری است. باتوجه‌ به تمرکز برند آرکانسیل در زمینه تولید لوازم آرایش چشم، پیشنهاد ما برایتان ریمل Arcancil است. موارد زیر ۷ مدل از بهترین انتخاب‌های پیش‌روی شما هستند:

  1. ریمل حجم دهنده آرکانسیل مدل Zebra
  2. ریمل آرکانسیل مدل Arcancil ooh la la
  3. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Cocoon
  4. ریمل آرکانسیل مدل Lash Hysteria
  5. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Liberty
  6. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Volume Quartz
  7. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Wild Volume Vegan

دقت داشته باشید که یک ریمل خوب احساس سنگینی و چسبندگی به مژه‌های شما نمی‌دهد. از طرفی با پلک زدن پخش نشده و فوراً خشک می‌شود. توجه به برس ریمل نیز در انتخاب بهترین ریمل آرکانسیل به شما کمک می‌کند.

 ۱. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Zebra با ماندگاری بالا

ریمل آرکانسیل مدل زبرا
ریمل زبرا آرکانسیل

اگر قصد خرید بهترین ریمل حجم‌دهنده دارید، «ریمل حجم‌دهنده زبرا آرکانسیل Arcancil» گزینه پیشنهادی ما برای شما است. این محصول ایتالیایی با ماندگاری بالا، مژه‌های شما را بلندتر جلوه می‌دهد و تأثیر به‌سزایی در خوش‌فرم شدن مژه‌هایتان دارد. مهم‌ترین ویژگی این ریمل قابلیت ضدآب بودن آن است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایتالیا
حجم ریمل۱۳ میلی‌لیتر
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
ترکیبات محصولفاقد پارابن
خاصیتضدآب، با ماندگاری بالا، بدون ایجاد حالت چسبندگی، جداکننده مژه‌ها، حجم‌دهنده و بلندکننده مژه‌ها
مشخصات ریمل زبرا آرکانسیل Arcancil

۲. ریمل فوق مشکی آرکانسیل مدل Arcancil ooh la la

ریمل آرکانسیل مدل Arcancil ooh la la
ریمل آرکانسیل مدل Arcancil ooh la la

برای آن دسته از افرادی‌که رنگ مژه‌هایشان بور و نسبتاً روشن است، مدل Arcancil ooh la la، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. با خرید این محصول لازم نیست بارها مژه‌هایتان را برس بکشید و ریمل خود را تمدید کنید. با یک‌بار استفاده از ریمل، ضمن اینکه مژه‌های شما فرم می‌گیرد و بلند می‌شود، از تغییر رنگ آن نیز شگفت‌زده خواهید شد. خرید این محصول را به افراد با مژه‌های نسبتاً کوتاه و کم‌پشت توصیه می‌کنیم. بدون شک با یک‌بار استفاده از این محصول به معجزه آن پی خواهید برد.

مشخصاتتوضیحات
کشور سازنده ریملفرانسه
حجم۱۲ میلی‌لیتر
کارکرد ریملبلندکننده، پرپشت‌کننده و حجم‌دهنده مژه
ویژگی‌مقاوم در برابر ماسیدگی، دارای تاریخ مصرف بالای ۳ سال، ماندگاری ۲۴ ساعته،  دارای برس حرفه‌ای و منعطف
مشخصات ریمل Arcancil ooh la la

لازم به ذکر است که در متریال اولیه بهترین ریمل آرکانسیل موادی برای مراقبت از آسیب‌های محیطی نظیر نور آفتاب، آلودگی هوا و سایر عوامل وجود دارد. در واقع با خرید این محصول انتخاب آگاهانه‌ای خواهید داشت و از سلامت چشم و مژه خود نیز مراقبت می‌کنید.

۳. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Cocoon برای افراد حساس

ریمل آرکانسیل Lash Cocoon با خاصیت ضدحساسیت
ریمل Lash Cocoon

برخی از افراد نسبت به محصولات آرایشی  بهداشتی چشم حساسیت و آلرژی دارند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید باید بگوییم که ریمل آرکانسیل مدل Lash Cocoon به دردتان می‌خورد، زیرا ضدحساسیت است. فرمولاسیون قوی این ریمل به‌گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن مژه‌های شما را پرحجم و بلند جلوه می‌دهد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
رنگمشکی
حجم۱۳ میلی‌لیتر
کاراییحجم‌دهنده و ضخیم‌کننده مژه
ویژگی‌هاچسبنده نبودن، دارای قابلیت ضدحساسیت، حالت‌دهنده مژه، کیفیت و ماندگاری بالا، ضدآب نبودن ریمل
مشخصات ریمل آرکانسیل Lash Cocoon

برای آنکه محصول مناسب ضدحساسیت انتخاب کنید، مطلب بهترین ریمل ضد حساسیت چشم برای زیبایی چشم‌های حساس شما را بخوانید.

۴. ریمل جادویی آرکانسیل مدل Lash Hysteria

ریمل لش هستریا با کارایی و کیفیت منحصربه‌فرد
ریمل آرکانسیل مدل Lash Hysteria

برای اکثر افراد صرفاً جنبه زیبایی لوازم آرایشی و بهداشتی حائز اهمیت نیست و از محصولات تقویت‌کننده بیشتر استقبال می‌کنند، ریمل آرکانسیل سری Lash Hysteria یکی از این محصولات است. این ریمل با پروتئین غنی شده و برای تقویت مژه‌های شما مفید خواهد بود. طراحی برس آن به‌گونه‌ای است که در جهات مختلف قابلیت استفاده دارد.

برای تولید بهترین ریمل آرکانسیل مدل لش هیستریا از عصاره‌های صمغ آکاسیا که خواص تسکین‌دهنده، ضدحساسیت و آبرسانی دارد، استفاده شده است. از دیگر ترکیبات این ریمل می‌توان به عصاره سبوس برنج و موم درخت نخل اشاره کرد. ناگفته نماند که استفاده از این ریمل از مژه‌های شما در برابر پرتو اشعه‌ها آفتاب نیز محافظت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
حجم۱۲.۵ میلی‌لیتر
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
ویژگی‌هاضدآب، ضدحساسیت، تقویت‌کننده، پوشانندگی بالا، حجم‌دهنده، فاقد گلوتن و پارابن
مشخصات ریمل آرکانسیل مدل لش هیستریا

۵. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Liberty؛ محصولی ارگونومی

ریمل حجم دهنده آرکانسیل مدل Lash Liberty
ریمل حجم دهنده آرکانسیل مدل Lash Liberty

کافی است ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Liberty را خریداری کنید تا ضمن داشتن مژه‌های پرپشت و زیبا، ضامن تقویت و مراقبت از آنها نیز باشید. فرمولاسیون این محصول به‌نحوی است که افراد با مژه و چشم حساس نیز قابلیت استفاده از آن را داشته باشند.

ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Liberty برای استفاده روزمره مناسب است و اگر به‌صورت مداوم از آن استفاده کنید، شاهد رشد و درخشندگی مژه‌های خود خواهید بود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
حجم۱۴ میلی‌متر
رنگمشکی
ویژگی‌هادارای ماندگاری بالا، حجم‌دهنده، مقاوم در برابر تعرق و رطوبت، فاقد تست حیوانی، دارای عصاره‌های گیاهی مفید، استحکام بخش تارهای مژه
مشخصات ریمل آرکانسیل مدل Lash Liberty

 ۶. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Volume Quartz؛ با ظاهری شیک و زیبا

ریمل آرکانسیل Volume Quartz
ریمل Volume Quartz آرکانسیل

اگر تجربه استفاده از ریمل‌هایی با بافت رقیق را دارید، بهتر است مدل Volume Quartz از برند آرکانسیل را تست کنید. مهم‌ترین مشخصه این ریمل سبک بودن آن روی مژه‌ها است، با وجود اینکه بافت نسبتاً غلیظی دارد. این محصول برای افراد با هر ویژگی پوستی مناسب است و ظاهر شیک و زیبایی دارد.

اگر به دنبال ریملی هستید که در مدت زمان کوتاهی تمام نشود، این محصول مناسب شما نیست؛ زیرا حجم آن نسبتاً کم است. با انتخاب سایر مدل‌ها برای زمان طولانی‌تری نیازمند خرید مجدد نخواهید بود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
حجم ۷.۵  میلی‌لیتر
ویژگی‌هامناسب برای تمامی پوست‌ها، پوشش‌دهی بالا، فاقد پارابن، قابلیت حجم‌دهی، ضدحساسیت
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مشخصات ریمل آرکانسیل مدل Volume Quartz

۷. ریمل حجم‌دهنده Wild Volume Vegan آرکانسیل؛ ویژه افراد وگان‌

ریمل آرکانسیل Wild Volume Vegan گزینه دلخواه وگان‌ها
ریمل Wild Volume Vegan آرکانسیل

اگر قصد خرید ریملی بدون تست حیوانی را دارید، این مورد مناسب شما است. به کمک این محصول مژه‌هایتان پررنگ، درخشان و بلندتر از حالت عادی به نظر می‌رسد. اگر تار مژه‌هایتان نازک و کم‌پشت است، این محصول برای تقویت آنها نیز مفید و کاربردی خواهد بود.

مهم‌ترین حسن این محصول ترکیبات فوق‌العاده و گیاهی آن است. روغن‌های مغذی نظیر روغن کرچک، روغن برنج و همچنین استفاده از برس خلاقانه و ارگونومی این محصول را به یکی از بهترین ریمل آرکانسیل تبدیل کرده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور سازنده و مبداایتالیا و فرانسه
حجم  ۱۰ میلی‌لیتر
رنگمشکی
ویژگی‌هاحاوی ترکیبات گیاهی و تقویت‌کننده مژه
مشخصات ریمل Wild Volume Vegan

اگر به دنبال برندهای خارجی معتبر هستید، پس مطلب بهترین ریمل خارجی؛ معرفی ۵ برند برتر در بازار برای شماست.

بهترین ریمل آرکانسیل را از کجا بخریم؟

ریمل باز شده در دست‌های یک خانم
برای خرید بهترین ریمل به سایت ترب سری بزنید.

وسواس داشتن برای خرید لوازم و آرایشی و بهداشتی ضروری است. در شرایط مشابه برای خرید ریمل، اعتماد به فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده بهترین راهکار پیش‌روی شما محسوب می‌شود. در این راستا پیشنهاد ما برایتان خرید بهترین ریمل آرکانسیل از فروشندگان ترب است. شما عزیزان می‌توانید تنوع بالایی از مدل و برند ریمل را در سایت ترب مشاهده کنید و آن‌ها را با بهترین قیمت از فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب خریداری نمایید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت ترب برایتان درباره بهترین ریمل آرکانسیل صحبت و ۷ مورد از بهترین محصولات را معرفی کردیم. کلیه محصولات معرفی‌شده دارای نقاط قوت و ویژگی‌های مثبتی هستند. در جدول زیر نیز به مقایسه ۷ مدل از بهترین ریمل Arcancil با یکدیگر می‌پردازیم. اگر تجربه استفاده از این محصولات را دارید حتماً در قالب نظرات درباره تجربیات خود برایمان بنویسید و بگویید انتخاب شما کدام محصول است؟

مدلحجم‌دهیضدآبحالت‌دهیبلند کنندگی
Zebra Arcancil
Arcancil ooh la la
Lash Cocoon
Lash Hysteria
Lash Liberty
Volume Quartz
Wild Volume Vegan
جدول مقایسه بهترین مدل‌های ریمل آرکانسیل

سؤالات متداول دربارۀ بهترین ریمل آرکانسیل

مهم‌ترین ویژگی بهترین ریمل های آرکانسیل چیست؟

فرمولاسیون این محصولات، بافت نرم و غلیظ، ضدآب بودن، ماندگاری بالا و سایر موارد دیگر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ریمل‌های برند آرکانسیل محسوب می‌شوند.

رنج قیمت بهترین ریمل آرکانسیل چقدر است؟

به‌صورت دقیق نمی‌توانیم به عدد خاصی درباره قیمت ریمل آرکانسیل اشاره کنیم. برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه می‌توانید دسته‌بندی ریمل آرکانسیل در سایت ترب را بررسی کنید.

متوسط حجم ریمل آرکانسیل چقدر است؟

حجم ریمل‌های آرکانسیل به صورت متوسط بین  ۷.۵  تا ۱۴ میلی‌لیتر است. اگر قصد خرید بهترین ریمل آرکانسیل با حجم بالا را دارید، توصیه می‌کنیم سراغ محصولات گیاهی نروید. البته خاصیت تقویت‌کنندگی این محصولات قابل‌ملاحظه است.

🔗 منابع: arcancil

زینب آذرگشب
زینب آذرگشب

من زینب هستم، نویسنده‌ای که از کودکی با کلمات انس داشته و از سال 98 به طور حرفه‌ای وارد دنیای محتوانویسی شدم. نوشتن برای من فرصتیه برای یادگیری و پاسخ به سوالات ذهنی مخاطب، به طوری که هیچ علامت سوالی باقی نمونه. از مسیری که انتخاب کردم لذت می‌برم و سعی می‌کنم مطالب ارزشمندی ارائه بدم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *