بهترین ریمل لورال؛ پرفروش‌ترین ریمل لورآل کدام مدل است؟

یکی از بهترین برندهای ریمل در میان محصولات خارجی، برند فرانسوی لورآل است که در تمام دنیا شناخته شده است. ریمل‌های این برند لوازم آرایشی فرانسوی، از مواد اولیه باکیفیت و مطابق با استانداردهای اروپا، با تنوع در نوع برس و متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان تولید می‌شود. اما با این حجم از تنوع محصولات در بازار، چگونه مطمئن شویم که بهترین ریمل لورال را انتخاب می‌‌کنیم؟ مطالعه این مقاله به شما در خرید بهترین ریمل برند لورآل کمک خواهد کرد.

معرفی ۵ مدل از برترین مدل ریمل لورال؛ انتخاب آرایشگران حرفه‌ای

اگر به دنبال انتخاب بهترین ریمل برند لورال برای زیبایی بیشتر چشم‌های خود هستید، در ادامه به معرفی ۵ نوع پرطرفدار از این برند فرانسوی می‌پردازیم:

  1. ریمل لورال مدل Lash Paradise
  2. ریمل لورال مدل  UNLIMITED
  3. ریمل لورال مدل Double Extenxion Extra Black
  4. ریمل لورال ضدآب مدل Air Volume Mega
  5. ریمل حجم‌دهنده لورال مدل Mega Volume Collagene 24H

یک ریمل خوب باید از نگه‌دارنده‌های مطمئن، رنگ‌دانه‌های استاندارد و روغن‌های طبیعی تهیه شده باشد.

۱. ریمل لورال مدل Lash Paradise؛ تقویت‌کننده حرفه‌ای

ریمل لورال مدل lash paradise
ریمل تقویت‌کننده لورال مدل Lash Paradise

ریمل لورآل مدل Lash Paradise سرشار از روغن‌های طبیعی مانند روغن کرچک، روغن جوجوبا، روغن نخل، روغن زیتون و عصاره گل سنتورا است. اکنون می‌توانید تصور کنید که این ترکیبات تا چه حد برای سلامت مژه‌ها و حفاظت از آن‌ها مفید است. این مدل ریمل برند لورال، نه تنها مژه‌های شما را زیباتر می‌کند، بلکه به تقویت آن‌ها هم کمک خواهد کرد. علاوه‌براین، ساختار اپلیکاتور آن به گونه‌ای است که نقش مهمی در حالت‌دهی و فرم‌بخشی به مژه‌ها دارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۶.۴ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضد آب، بلندکننده و حجم‌دهنده، دارای براش فوق‌العاده نرم، حاوی روغن‌های طبیعی، بدون ریزش زیر چشم، بدون پخش و ریزش، دارای فرمول ابریشمی و یکدست

اگر به دنبال سایر برند های ریمل هستنید، حتما نگاهی به مقاله معرفی بهترین مدل ریمل بیندازید.

۲. ریمل لورال مدل UNLIMITED؛ مجهز به قفل پلاستیکی

ریمل لورال مدل UNLIMITED
ریمل ضدآب لورال مدل UNLIMITED

ریمل لورآل مدل UNLIMITED ضدآب است و ظاهری زیبا و جذاب به مژه‌های شما می‌بخشد. اپلیکاتور این مدل ریمل لورال به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر کاربرد صرف ریمل، همانند یک شانه عمل کرده و مانع از چسبندگی مژه‌ها می‌شود. ماندگاری بالای این محصول، در کنار عطر شیرین و خوشایند آن، سبب می‌شود که هر خانم باسلیقه‌ای به فکر خرید آن باشد. آنچه این محصول را از سایر ریمل‌های لورال متمایز می‌کند، خلاقیت به کار رفته در آن است که می‌توان با برداشتن قفل پلاستیکی روی دسته، ریمل را تا زاویه ۴۵ درجه و به راحتی مورد استفاده قرار داد. این قابلیت سبب شده تا هنگام استفاده از ریمل، حرکت دست فرد در آینه، مانع دید او نشود و استفاده از ریمل را راحت‌تر کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۷.۴ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، حجم‌دهنده و بلندکننده، دارای قفل پلاستیکی و تغییر زاویه تا ۴۵ درجه، حالت‌دهنده و نرم‌کننده، پوشش تمامی مژه‌ها، جداکننده

۳. ریمل لورال مدل Double Extenxion Extra Black؛ تفکیک‌کننده مژه‌ها

ریمل لورال مدل Extra Black
ریمل تفکیک‌کننده لورال مدل Extra Black

ریمل لورآل مدل Double Extenxion Extra Black با ایجاد پوششی یکدست و سیاه، قادر به افزایش حجم مژه‌های شما تا چند برابر است. برس این محصول دارای دو سری جداگانه است که یکی برای بلند کردن مژه‌ها و دیگری برای افزایش حجم آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمولاسیون این ریمل به نحوی است که مژه‌ها را شکننده و خشک نمی‌کند و سبب حفظ لطافت و انعطاف آن‌ها می‌شود.

برس این مدل می‌تواند تک به تک مژه‌ها را به ریمل آغشته کرده و تارهای آن را کاملا از یکدیگر تفکیک کند. از آن‌جایی که این ریمل دچار ریزش و سیاهی اطراف چشم نمی‌شود، بهترین انتخاب برای استفاده روزانه خواهد بود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، حجم‌دهنده و بلندکننده مژه‌، منعطف بدون ایجاد شکنندگی و خشکی روی مژه‌، مناسب چشم‌های حساس، تفکیک‌کننده مژه، عدم ریزش زیر چشم، دارای دو محفظه مجزای ۶ میلی‌لیتری

اگر می‌خواهید ریمل‌هایی از برند میبلین را بشناسید، مطلب انواعی از بهترین ریمل میبلین را بخوانید.

۴. ریمل ضدآب لورال مدل Air Volume Mega؛ مناسب برای چشم‌های حساس

ریمل لورال مدل Air Volume Mega
ریمل ضدحساسیت لورال مدل Air Volume Mega

ریمل Air Volume Mega از برند لورآل، محصولی فوق‌العاده از پاریس است که با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود، به طور موثر مژه‌ها را سبک، حجیم و سیاه می‌کند. این محصول، با ماندگاری بالا و ۲۴ ساعته بودن، برای مژه‌های کوتاه، کم حجم و نازک مناسب است. خاصیت ضدحساسیت و ضدآب بودن آن، این مدل ریمل لورال را به انتخابی مناسب برای چشم‌های حساس تبدیل کرده است. برس این ریمل، دارای دو ردیف موی بلند و کوتاه است که به خوبی مژه‌ها را از ریشه تا نوک پوشش می‌دهد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۹ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، ضدتعریق، حجم‌دهنده، بلندکننده مژه‌، حالت‌دهنده، ضد حساسیت، ماندگاری بالا، مناسب چشم‌های حساس

۵. ریمل حجم‌دهنده لورال مدل Mega Volume Collagene 24H؛ ماندگاری ۲۴ ساعته

ریمل لورال مدل Mega Volume Collagene
ریمل ۲۴ ساعته لورال مدل Mega Volume Collagene

ریمل Mega Volume Collagene 24H از برند لورال، جزو بهترین ریمل های حجم دهنده و بلند کننده بازار است که علاوه‌بر تغذیه مژه‌ها، تراکم و طول لازم را به آن‌ها می‌بخشد و تا ۲۴ ساعت بدون تغییر، ماندگار خواهد بود. ضخامت برس پرزدار این مدل ریمل لورال، دو برابر برس‌های معمولی است که سبب افزایش طول مژه‌ها می‌شود. این ریمل، تا چندین برابر مژه‌ها را حجم می‌دهد و به دلیل داشتن کلاژن و پلیمرهای بلک بوستر، رنگی سیاه و پوششی سبک ایجاد می‌کند. این ریمل ضدآب نیست و در صورت شستشو، دچار ریزش می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۹ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتماندگاری ۲۴ ساعته، حاوی کلاژن و پلیمرهای بلک بوستر، تقویت‌کننده مژه‌ها، بلندکننده مژه‌، ضدحساسیت، مناسب چشم‌های حساس

مقایسه ریمل‌های لورال؛ بهترین مدل کدام است؟

آیا به دنبال خرید یک ریمل ضد آب یا حجم‌دهنده هستید؟ آیا مژه‌هایتان نسبت به مواد بی‌کیفیت حساسند؟ از آن‌جایی که ریمل ارتباط مستقیمی با چشم‌ به عنوان یکی از حساس‌ترین بخش‌های بدن دارد، بنابراین نباید از مدل‌های‌کیفیت و برندهای بی‌اعتبار استفاده کرد. ریمل‌های لورآل جز بهترین و باکیفیت‌ترین ریمل‌ها محسوب می‌شوند و به عنوان یکی از ۵ برند مطرح ریمل در دنیا شناخته شده‌اند. در جدول زیر، مشخصات این ریمل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم:

مدلحجم‌دهیبلندکنندگیجداکنندگیضدآبحالت‌دهی
Lash Paradise
UNLIMITED
Double Extenxion Extra Black
Air Volume Mega
Mega Volume Collagene
جدول مقایسه بهترین ریمل‌های برند لورال

بهترین ریمل لورال را از کجا بخریم؟

مدل‌های مختلف ریمل لورال
شما می‌توانید بهترین مدل‌های ریمل لورال را از سایت ترب تهیه کنید.

برای خرید ریمل لورال که در این مطلب به معرفی آن‌ها پرداختیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. سایت ترب، بهترین مرجع شما برای خرید ریمل است. از آن‌جایی که ریمل‌های این برند در مقایسه با بسیاری از برندهای دیگر، گران‌قیمت‌تر هستند، بنابراین همواره این نگرانی وجود دارد که محصولات تاریخ گذشته و فیک را به جای نمونه اصلی خریداری کنید. با خرید از سایت ترب، دغدغه خرید شما به حداقل می‌رسد و می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به قیمت و اصالت کالا، ریمل مورد نظرتان از برند لورآل را خریداری کنید.

سایت ترب امکان مشاهده قیمت‌های مختلف و تخفیف‌های بهترین مدل های ریمل لورال را فراهم می‌کند تا شما بتوانید این ریمل را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

سخن پایانی

انتخاب بهترین ریمل می‌تواند نقش مهمی در زیبایی چشمان شما داشته باشد. برند لورآل پاریس، یکی از معتبرترین برندهای مطرح در جهان است که با تنوع محصولات ریمل خود و معجزه آن‌ها روی مژه‌ها، توانسته به انتخاب آرایشگران حرفه‌ای و افراد سخت‌پسند تبدیل شود. بنابراین اگر به دنبال خرید یک ریمل ضدحساسیت و باکیفیت هستید، بهترین ریمل لورال با مدل‌های Lash Paradise، UNLIMITED، Double Extenxion Extra Black و موارد دیگر، می‌تواند خیال شما را از این جهت آسوده کند.

پرسش های متداول

نوع برس ریمل لورال چه اهمیتی دارد؟

برس‌های ضخیم و پرمو در ریمل‌های لورال برای حجم‌دهی به مژه‌ها، برس‌های کم مو و باریک برای بلندتر کردن و برس‌های منحنی برای حالت‌دهی بیشتر مژه‌ها کاربرد دارند.

بهترین برند ریمل لورال برای حجم‌دهی مژه‌ها کدام مدل آن است؟

ریمل حجم‌دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H بهترین ریمل حجم‌دهنده از این برند است که تا ۱۵ برابر قدرت حجم‌دهندگی کند.

🔗 منبع: womanandhome

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *