بهترین ریمل لیفت ابرو موجود در بازار کدام مدل است؟

ریمل لیفت ابرو به ابروهای شما ظاهری زیباتر و مرتب‌تر می‌دهد. اگر دوست دارید ابروهایتان برای چند ساعت در بهترین حالت خود قرار گیرند، می‌توانید از ریمل لیفت ابرو استفاده کنید. ریمل‌های لیفت ابرو اگر کیفیت خوبی داشته باشند، بدون هیچ عارضه جانبی از جمله ریزش ابرو، ابروهای شما را در فرمی ایده‌آل حفظ می‌کنند. به کمک ریمل‌های لیفت ابرو دیگر نیازی به انجام لیفت ابرو در آرایشگاه‌ها نخواهید داشت. تنها با یک حرکت می‌توانید همان تاثیرات مثبت را بر ظاهر ابروهای خود بگذارید. در این مقاله انواع بهترین ریمل لیفت ابرو موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم؛ ریمل‌هایی با قیمت‌های مختلف که می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین گزینه را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین ریمل لیفت ابرو

تصویر یک چشم و ابروهای لیفت‌شده
مهم‌ترین وظیفه ریمل ابرو، لیفت و فرم‌دهی ابرو است.

اگر به دنبال یک روش مناسب، آسان و خوش‌قیمت برای مرتب کردن ابروهایتان هستید، ریمل ابرو یک انتخاب مناسب است. به کمک ریمل لیفت ابرو می‌توانید آرایش خود را تکمیل کنید و برای مدت زمانی طولانی ابروهایتان را در فرمی مناسب نگه دارید. در این قسمت چند مدل از بهترین ریمل های لیفت ابرو را به شما معرفی کرده‌ایم.

۱. ریمل لیفت ابروی برند نیکس (NYX)

ژل ابروی نیکس
ژل ابروی برند نیکس

ریمل لیفت ابروی برند NYX یکی از بهترین ریمل های ابرو بازار است که بافتی منحصر به‌فرد و چسب‌مانند دارد و در عین حال بسیار سبک است. اثری که از این ریمل ابرو باقی می‌ماند، بسیار طبیعی خواهد بود. چسبندگی موجود در فرمولاسیون این محصول به آن اجازه می‌دهد تا موها را به‌طور یکنواخت فرم دهد و در جای خود ثابت کند. این ریمل ابرو خشک و پوسته‌پوسته نمی‌شود و اثری از خود باقی نمی‌گذارد.

اپلیکاتور کوچک آن یکی از مواردی است که هنگام استفاده از آن نظرتان را به خود جلب می‌کند. وجود این براش، کار با آن را راحت کرده و دقت را در زمان استفاده بالا می‌برد. برای ابروهای پرپشت، احتمالاً باید چندبار اپلیکاتور را درون محفظه فرو کنید تا بتواند تمام ابروها را پوشش دهد. اگر به دنبال یک ژل ابروی با کیفیت می‌گردید، این محصول را یک‌بار خریداری کنید.

۲. ژل ابروی حالت‌دهنده آرچ برو اورگلس (HourGlass)

ژل ابروی برند آرچ برو اورگلس
ژل ابروی آرچ برو اورگلس

اگر به دنبال یک ژل ابرو با کیفیت بالا هستید که حالت طبیعی و انعطاف‌پذیری بدون پوسته ایجاد کند، این ژل را امتحان کنید. فرمول سبک و شفاف با یک اپلیکاتور اسپولی دوطرفه همراه است که برس زدن موها و فرم‌گیری آن‌ها را بی‌دردسر می‌کند.

علاوه بر اپلیکاتور، فرمول آن احساس تیرگی یا سنگینی به شما نخواهد داد که یک امتیاز مثبت است. اثری که این ریمل ابرو از خود به جا می‌گذارد، بسیار طبیعی و با ارائه ظاهری نرم و لطیف است.

۳. ریمل لیفت ابروی الف (Elf)

ژل لیفت ابرو برند الف
ژل ابرو و مژه لیفت الف

ژل ابروی بی‌رنگ برند الف محصولی چندمنظوره است که یک سر آن برای ابروها و سر دیگر آن برای مژه‌ها استفاده می‌شود. این محصول فرمولاسیونی بسیار سبک داشته و استفاده از آن آسان است. فرمولاسیون سبک آن، این محصول را برای افراد دارای ابروهای نازک یا ظریف مناسب کرده است. می‌توانید برای بهتر کردن ظاهر آن چند لایه از ریمل را روی ابروها بکشید و نگران اثری که به جا می‌ماند هم نباشید. چراکه حتی با استفاده چندلایه از این ژل روی هم، همچنان ظاهری طبیعی به جا می‌ماند. 

حتی هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با پوسته‌پوسته شدن آن روی ابروها نخواهید داشت. این محصول با کیفیت را خریداری کنید و از مصرف آن لذت ببرید.

۴. ژل لیفت ابرو برند مک (Mac)

ژل لیفت ابرو برند mac
ژل لیفت ابرو mac

اگر به دنبال یک ریمل ابروی سبک با ظاهری طبیعی هستید، ژل ابروی برند مک را پیشنهاد می‌کنیم. این ژل ابرو فاقد عطر، روغن‌های معدنی، پارابن و سولفات است؛ در زمان استفاده از ژل ابروی مک نگرانی از بابت پوسته‌پوسته شدن یا باقی ماندن اثرات سفید نخواهید داشت. 

حتما بخوانید: بهترین ریمل مک، کدام مدل است؟

این فرمولاسیون در برابر تعریق و رطوبت مقاوم بوده و آن را به گزینه‌ای عالی برای روزهای طولانی و آب‌وهوای گرم و مرطوب تبدیل می‌کند. یک امتیاز مثبت دیگر این محصول، درخشندگی طبیعی و حالت نچرال آن روی ابروهاست.

۵. ژل ابرو برند رولوشن (Revolution)

ژل لیفت ابرو Revolution
ژل لیفت ابرو برند Revolution

این ریمل ابروی نرم باعث می‌شود ابروهایتان در تمام طول روز در جای خود ثابت باقی بمانند. خرید این ریمل شاید برای همه مقرون‌به‌صرفه و ممکن نباشد، اما اگر با هزینه آن مشکلی ندارید تجربه خرید آن را به دلیل کیفیت بالا از دست ندهید. این ریمل هیچ‌گونه رد سفید یا دلمه شدنی از خود باقی نمی‌گذارد.

همچنین پوسته‌پوسته نخواهد شد و مدت طولانی ظاهر ابروها را حفظ می‌کند. در روند تولید این ریمل ابرو هیچ‌گونه تست حیوانی انجام نشده است.

۶. ریمل ابروی بی‌رنگ شیگلم (Sheglam)

ژل لیفت ابرو بی رنگ برند شیگلم
ژل لیفت ابرو بی رنگ شیگلم

ریمل ابروی مدل Set Me Up شیگلم به ابروهای شما احساس مرطوب‌کنندگی و نرمی می‌دهد، در عین حال فرم زیبایی به ابروها داده و این فرم را برای مدت طولانی فیکس می‌کند. فرمول این ریمل ابرو به گونه‌ای است که ضدلک بوده و ماندگاری بالایی دارد. همچنین پوست اطراف ابرو را هیدراته می‌کند تا احساس طراوت و نرمی و بدون ایجاد چسبندگی داشته باشد.

۷. ریمل ابرو بی‌رنگ اسنس (Essense)

ژل لیفت ابرو بی رنگ برند اسنس
ژل لیفت ابرو بی رنگ اسنس

اگر دنبال یک ریمل ابروی بی‌رنگ خوش‌قیمت هستید که از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد، ریمل ابروی Essence را خریداری کنید. این ریمل برای حالت‌دهی به مژه‌ و ابرو و از همه مهم‌تر برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند، مناسب خواهد بود. این ریمل ابرو جز محصولاتی است که حاوی مواد تقویتی بوده و نه‌تنها عارضه‌ای به همراه ندارد، بلکه می‌توانید از فواید عالی استفاده از آن لذت ببرید.

برای شناخت بیشتر ریمل‌های اسنس، مقاله «بهترین ریمل اسنس؛ انقلابی در صنعت آرایش چشم» را بخوانید.

۸. ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا (Cerita)

ژل لیفت ابرو برند سریتا
ژل لیفت ابرو سریتا

ژل ابروی سریتا تا ۲۴ ساعت فرم ابروها را حفظ کرده و آرایش صورت را به همان شکل اولیه نگه می‌دارد. این ژل ابرو دارای فرمولاسیون ویتامینه بوده و حاوی ویتامین‌های B5 و E است. این فرمولاسیون باعث شده که علاوه بر جنبه آرایشی، خاصیت تقویت‌کنندگی هم برای ابروها داشته باشد. عصاره آلوئه‌ورا موجود در این محصول خاصیت آبرسانی ایجاد کرده است.

این ریمل، به ابروها حالت زیبایی داده و در مدت زمانی بسیار کوتاه خشک و یک‌دست می‌شود. برخلاف برخی از مدل‌های ریمل ابرو، ریمل ابروی برند سریتا باعث ایجاد سفیدی یا حالت گچی روی ابرو نمی‌شود. اگر به یک ریمل ابرو با قدرت نگهداری بالا و البته خوش‌قیمت نیاز دارید، این محصول را خریداری و امتحان کنید.

۹. ژل لیفت ابرو پیپا مدل High Brow

ژل لیفت ابرو های براو برند pippa
ژل لیفت ابرو High Brow پیپا

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ژل لیفت ابرو High Brow از برند Pippa ماندگاری بالای آن است. این محصول با داشتن اپلیکاتور ظریف می‌تواند به خوبی روی ابروها پخش شود و اثری از خود به جا نگذارد. اگر در شهرهای مرطوب زندگی می‌کنید یا تعریق بدنتان زیاد است، این محصول برایتان انتخاب خوبی خواهد بود.

ژل لیفت ابرو پیپا مدل High Brow فاقد پارابن بوده و تست حیوانی هم ندارد.

برای مقایسه مارک‌های اشاره شده در متن از نظر ویژگی‌ها و قیمت‌ها، می‌توان یک جدول مرتب تهیه کرد که شامل نام برند، ویژگی‌ها و قیمت حدودی آن‌ها باشد. این جدول به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین مارک ریمل لیفت ابرو

نام برندکشور سازنده
NYXایالات متحده آمریکا
HourGlassایالات متحده آمریکا
Elfایالات متحده آمریکا
Macکانادا
Revolutionانگلستان
Sheglamچین
Essenseآلمان
Ceritaایران
Pippa High Browانگلستان

زمان خرید بهترین برند ریمل مناسب لیفت ابرو از ترب رسیده!

در کنار شناخت و انتخاب بهترین ریمل لیفت ابرو، دغدغه مهم دیگری وجود دارد و آن هم قیمت این محصولات است. برای همه افراد، همه آن‌هایی که دغدغه قیمت نهایی خرید یک محصول را ندارند، تجربه یک خرید مقرون‌به‌صرفه و خوش‌قیمت لذت‌بخش است. وقتی محصولی را انتخاب می‌کنید، اگر متوجه شوید در جایی دیگر می‌توان آن را با قیمتی پایین‌تر خریداری کرد، قطعا خوشحال می‌شوید. 

یکی از جاهایی که می‌توانید انواع ریمل لیفت ابرو را با قیمتی بسیار پایین‌تر و مناسب‌تر از بازار و سایر فروشگاه‌های آنلاین و حضوری خریداری کنید، وبسایت ترب است. در ترب با فروشندگانی آشنا می‌شوید که قیمت‌هایی بسیار رقابتی برای محصولات در نظر گرفته‌اند. به همین دلیل با خرید ریمل لیفت ابروی مورد نظر خود از طریق وبسایت ترب می‌توانید سود زیادی از خرید خود ببرید.

خرید از وبسایت ترب قابلیت شگفت‌انگیز دیگری تحت عنوان ضمانت ترب را هم برایتان به همراه دارد. ترب تا ۷ روز کاری ضمانت می‌کند که در صورت معیوب بودن، مغایرت و حتی در صورت ارسال نشدن کالا پول شما را به حسابتان بازگرداند.

سخن نهایی

برای انتخاب ریمل لیفت ابرو اگر با چالش قیمت روبه‌رو نباشید، چندان سخت نیست. تنها باید به این فکر کنید که چه انتظاری از این محصول آرایشی دارید و با دیدن چه تاثیری شگفت‌زده می‌شوید. البته اگر هم قیمت محصول در انتخاب شما تاثیر زیادی دارد، گزینه‌های زیادی برای خرید وجود دارد. مثلا می‌توانید از بین ریمل ابرو سریتا، شیگلم و اسنس انتخاب کنید. 

به‌طور کلی گزینه‌های باکیفیت و محبوب زیادی پیش رویتان است. خلاصه محصولات معرفی‌شده در این مقاله را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

شمارهنام محصولویژگی‌ها
۱ریمل ابروی برند نیکسبسیار سبک و طبیعی
۲ژل ابرو حالت‌دهنده آرچ برو اورگلسسبک، طبیعی و شفاف
۳ژل لیفت ابرو الفبی‌رنگ، سبک با دوسر جداگانه
۴ژل ابرو مکسبک، فاقد عطر و ضدتعریق
۵ریمل ابروی رولوشنماندگاری بالا
۶ریمل ابروی شیگلممرطوب‌کننده با ماندگاری بالا
۷ریمل ابرو بی‌رنگ اسنستقویت‌کننده و مناسب چشم حساس
۸ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتاویتامینه، آبرسان و 24 ساعته
۹ژل لیفت ابرو مدل High Browماندگاری بالا و ضدتعریق
بهترین مدل های ریمل لیفت ابرو

پرسش های متداول در مورد بهترین ریمل لیفت ابرو

بهترین ریمل ابرو سیاه چیست؟

بعضی از بهترین ریمل‌های سیاه برای لیفت ابرو که محبوبیت زیادی هم در بین خریداران دارند عبارتند از:
ریمل ابرو برند سانلومکس شماره 01
ریمل ابرو D01 برند دیفکتو
ریمل ابرو برند زوپینی مدل Micro Lift شماره 1
ریمل ابرو برند Pastel شماره 24
ریمل ابرو سیاه رنگ پیپا

بهترین ریمل ابرو رنگی چیست؟

اگر به دنبال یک ریمل لیفت ابرو رنگی با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما این مدل‌ها است:
ریمل ابرو رنگی مینی استار
ریمل ابرو رنگی Flormar
ریمل ابرو رنگی گرین می کیکو ایتالیا

محبوب‌ترین ریمل ابرو بی‌رنگ از چه برندی است؟

برندهای اسنس، الف، مای میکاپ استوری، بنفیت و فارماسی محبوب‌ترین ریمل ابرو بی‌رنگ را تولید و عرضه می‌کنند.

🔗 منابع: byrdie | amazon

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *