بررسی و مقایسه بهترین ریمل‌ مک؛ انتخاب اول برای مژه‌ها

امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه تولید ریمل فعالیت می‌کنند، اما برند مک (MAC) از جمله شرکت‌های پیشرو و شناخته شده در این عرصه محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز ریمل‌های برند مک، فرمولاسیون منحصربه‌فرد آن‌ها است که باعث می‌شود این ریمل‌ها پس از استفاده، مژه‌ها را به طور کامل بپوشانند و حجم و حالت زیبایی به آن‌ها ببخشند. در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین ریمل‌های برند مک می‌پردازیم و به شما در انتخاب ریمل مناسب برای چشمانتان کمک می‌کنیم.

کدام ریمل مک برای شما مناسب‌تر است؟

برند کانادایی مک، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای آرایشی در جهان که در سال 1984 میلادی توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تأسیس شد با ارائه طیف وسیعی از محصولات باکیفیت، محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها به دست آورده است. ریمل‌های مک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای هر سلیقه و نیازی بهترین ریمل را ارائه می‌کنند.

۱. ریمل Extended Play

یک ریمل Extended Play از برند مک با رنگ آبی
ریمل MAC مدل Extended Play Gigablack

ریمل مک مدل Extended Play Gigablack، با فرمولاسیون سبک و ضد لک، جزو بهترین ریمل های حجم دهنده است و با رنگ‌دانه مشکی و غلیظ خود، ظاهری برجسته و نمایشی به مژه‌ها می‌دهد. همچنین این فرمولاسیون به افزایش طول مژه‌ها کمک کرده و ظاهری بلند و متمایز برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

این ریمل تا ۱۶ ساعت ماندگاری دارد و در برابر عرق و رطوبت مقاوم است. همچنین به‌راحتی با آب گرم شستشو می‌شود و دیگر لازم به نگرانی بابت ریزش مژه‌های خود نخواهید شد.

در نهایت برس منحصربه‌فرد این ریمل با طراحی باریک، به کوتاه‌ترین مژه‌ها هم دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را بلند می‌کند.

  • فرمولاسیون ملایم مناسب برای چشم‌های حساس 
  • ماندگاری طولانی (۱۶ ساعت)
  • ضد پوسته پوسته و لکه شدن
  • لیفت‌کننده و حالت‌دهنده
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • فرمولاسیون ملایم و ایمن تایید شده توسط چشم‌پزشک
  • ممکن است پاک کردن آن کمی دشوار باشد.

۲. ریمل In Extreme Dimension 3D

یک ریمل In Extreme Dimension 3D از برند مک با رنگ مشکی
ریمل MAC مدل In Extreme Dimension 3D

 ریمل مک In Extreme Dimension 3D با فرمولاسیون غنی از رنگ‌دانه‌های مشکی، مژه‌ها را به طور کامل تیره و زیبا می‌کند. این ریمل حجم زیادی به مژه‌ها می‌دهد، آن‌ها را بلند کرده و حالت فر زیبایی می‌بخشد. فرمولاسیون این ریمل بسیار سبک بوده و هیچ‌گونه احساس سنگینی روی مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. همچنین این ریمل حاوی مواد نرم‌کننده است که باعث لطافت و انعطاف‌پذیری مژه‌ها می‌شود.

برس بزرگ و خوش‌دست این ریمل دارای سه محفظه است که در هر حرکت، میزان مناسبی از ریمل را روی مژه‌ها قرار می‌دهد و از چسبیدن آن‌ها به هم جلوگیری می‌کند. این امر باعث می‌شود تا مژه‌ها ظاهری طبیعی و بی‌نقص داشته باشند. نوک باریک برس هم به آرایش دقیق مژه‌های پایین و گوشه‌های چشم کمک می‌کند.

  • فرمولاسیون حاوی رنگدانه سیاه کربن
  • ضد لکه و تجمع
  • فرمولاسیون چند منظوره بلندکننده، حجم‌دهنده و فرکننده
  • فرمولاسیون ملایم و ایمن این ریمل توسط چشم‌پزشک تایید شده است.
  • مناسب برای استفاده‌کنندگان از لنز
  • فرمولاسیون کمی غلیظ
  • احتمال ریزش جزئی در طول روز
  • اثر بازکنندگی و پوشش کمی کمتر نسبت به ریمل Extended Play مک

۳. ریمل MACStack مدل Micro Brush

یک ریمل MACStack مدل Micro Brush از برند مک با رنگ مشکی
ریمل MAC مدل MACStack

این ریمل با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود، حجم و طول نامحدودی به مژه‌های شما می‌بخشد و ظاهری بی‌نقص و طبیعی به آن‌ها می‌دهد. فرمولاسیون این ریمل به‌گونه‌ای است که می‌توانید لایه‌های مختلفی از آن را روی مژه‌های خود اعمال کنید، بدون اینکه مژه‌ها به هم بچسبند یا حالت خود را از دست بدهند. این ریمل همچنین در برابر عرق و رطوبت مقاوم بوده و در طول روز ریزش نخواهد داشت. این مدل برای مژه‌های کوتاه ایدئال است.

  • ماندگاری 24 ساعته
  • فرمولاسیون باکیفیت
  • حجم‌دهنده و جداکننده
  • ضد ریزش
  • برای دستیابی به مژه‌های بلندتر، نیاز به استفاده از چند لایه ریمل است که باعث سنگینی روی مژه‌ها می‌شود.
  • بافت این ریمل نسبتاً سنگین است.

۴. ریمل Extended Play Perm Me Up Lash 

یک ریمل Extended Play Perm Me Up Lash از برند مک با رنگ آبی
ریمل MAC مدل EXTENDED PLAY PERM ME UP LASH

 فرمولاسیون منحصربه‌فرد ریمل Extended Play Perm Me Up Lash، مژه‌ها را به طور کامل پوشش داده و حجمی فوق‌العاده به آن‌ها می‌بخشد. برس این ریمل به‌گونه‌ای طراحی شده که به تمام مژه‌ها، حتی مژه‌های کوتاه گوشه چشم، دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را به‌دقت آرایش می‌کند.

ریمل با فرمولاسیون فوق‌سبک خود، هیچ‌گونه سنگینی روی مژه‌ها ایجاد نمی‌کند و ظاهری طبیعی و بی‌نقص به آن‌ها می‌بخشد. این ریمل همچنین در برابر عرق و رطوبت مقاوم بوده و در طول روز ریزش نخواهد داشت. علاوه بر این، ریمل مک تا ۱۶ ساعت ماندگاری دارد و در طول روز سیاه‌شدن دور چشم‌ها و پخش‌شدگی ریمل را به همراه نخواهد داشت. این ریمل برای چشم‌های حساس نیز مناسب بوده و استفاده از آن هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

  • فر فوق‌العاده ماندگار تا ۱۶ ساعت
  • ضد ریزش و لکه روی پلک‌ها 
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • فرمولاسیون ملایم و ایمن این ریمل توسط چشم‌پزشک تایید شده است.
  • مناسب برای استفاده‌کنندگان از لنز
  • ممکن است پاک کردن آن در پایان روز کمی مشکل باشد.
  • حجم‌دهندگی و افزایش طول آن نسبت به رقبا کمتر است.

حالا که با بهترین ریمل‌های مک آشنا شدید، وقت آن است که بقیه لوازم آرایشتان را هم تکمیل کنید. در مطلب دیگری، لیست کامل انواع لوازم آرایش برای میکاپ را که هر خانم به آنها نیاز دارد گردآوری کرده‌ایم.

۵. ریمل تجدیدکننده Lash Dry Shampoo 

ریمل تجدیدکننده Lash Dry Shampoo از برند مک با رنگ فیروزه‌ای
ریمل تجدیدکننده MAC مدل Lash Dry Shampoo 

 ریمل رفرش کننده Lash Dry Shampoo، با فرمول منحصربه‌فرد خود، لایه‌ای سبک روی ریمل شما ایجاد می‌کند و ظاهری شاداب و تازه به مژه‌ها می‌بخشد. این محصول به‌هیچ‌عنوان باعث ایجاد چسبندگی و گلوله شدن ریمل نمی‌شود و مژه‌ها را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

برس این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی مژه‌ها را از ریشه تا نوک شانه می‌کند و بدون کشیدن، آن‌ها را از هم جدا می‌کند. این کار باعث می‌شود تا حجم و فر مژه‌ها افزایش پیدا کند و ظاهری زیبا و طبیعی به آن‌ها داده شود. همچنین این محصول باعث فر شدن و لیفت مژه‌ها شده و رنگ آن‌ها را تیره‌تر می‌کند.

 استفاده از ریمل رفرش کننده مژه بسیار آسان است و به‌سرعت خشک می‌شود. این محصول باعث ریزش مژه‌ها نمی‌شود و برای چشم‌های حساس هم مناسب است.

  • احیا و درخشش مژه‌ها
  • مژه‌ها را به طور قابل توجهی بلندتر و حجیم‌تر می‌کند.
  • برس با الیاف ظریف
  • مژه‌ها را به زیبایی از هم جدا می کند.
  • عدم سازگاری با ریمل ضد آب

توجه داشته باشید این ریمل، یک محصول تجدیدکننده است که برای احیا و طراوت بخشیدن به ریمل موجود شما کاربرد دارد و به‌عنوان ریمل اصلی استفاده نمی‌شود.

بهترین ریمل مک را از کجا بخریم؟

تعدادی ریمل مک به رنگ مشکی با پس‌زمینه زرد 
با استفاده از ترب، به راحتی می‌توانید بهترین ریمل را با قیمتی مناسب پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید!

 در ترب می‌توانید به طیف وسیعی از ریمل‌های برند مک و سایر برندهای معتبر دسترسی داشته باشید. تنوع برندها و قیمت‌ها در ترب به شما این امکان را می‌دهد که با مقایسه، بهترین گزینه را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

 علاوه بر تنوع برند و قیمت، ترب امکان خرید ریمل را به‌صورت آنلاین و حضوری فراهم می‌کند. با انتخاب شهر محل سکونت خود در بخش ترب من، می‌توانید فهرست فروشندگان آنلاین و حضوری را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید از فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند خرید کنید و در صورت معیوب‌بودن محصول، وجه خود را از ترب پس بگیرید.

آیا به دنبال برند دیگری هستنید؟ پس نگاهی به دو مقاله بهترین ریمل لورال و بهترین ریمل میبلین بیندازید!

جمع‌بندی

برند مک (MAC) یکی از برندهای معتبر و محبوب در دنیای آرایش و زیبایی است که محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. از میان محصولات مختلف مک، ریمل‌های این برند به دلیل کیفیت بالا و تأثیرگذاری چشمگیر، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. ریمل‌های مک باکیفیت بالا و ماندگاری طولانی، گزینه‌ای مناسب برای افرادی هستند که به دنبال مژه‌هایی حجیم، بلند و جدا شده هستند. در این مقاله به بررسی ۵ تا از بهترین ریمل‌های برند مک پرداختیم و ویژگی‌ها و مزایا و معایب هر کدام را بررسی کردیم.

مدل ریملماندگاریمناسب برایمقاوم در برابر
Extended Play Gigablackتا 16 ساعتچشم‌های حساستعریق و رطوبت
In Extreme Dimension 3Dدر طول روزاستفاده‌کنندگان از لنزلکه و تجمع
MACStack Micro Brush24 ساعتهمژه‌های کوتاهتعریق و رطوبت
Extended Play Perm Me Up Lashتا 16 ساعتچشم‌های حساستعریق و رطوبت
Lash Dry Shampooنداشته (تجدیدکننده)چشم‌های حساس

پرسش های متداول در مورد بهترین ریمل مک

 ماندگاری ریمل مک چقدر است؟

 ماندگاری ریمل مک به نوع ریمل، شرایط آب‌وهوایی و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. به‌طورکلی، ریمل‌های مک ماندگاری قابل‌قبولی دارند و تا ۸ الی ۱۶ ساعت روی مژه‌ها باقی می‌مانند.

 چه ریملی از برند مک برای مژه‌های کوتاه مناسب است؟

 اگر مژه‌های کوتاهی دارید، ریمل مک in Extreme Dimension 3D با عملکرد سه‌گانه بلندکردن، حجم‌دهی و فر کردن و همچنین ریمل Extended Play گزینه‌های ایده‌آلی برای شما خواهد بود. 

 چگونه می‌توان ریمل مک را به‌راحتی پاک کرد؟

 برای پاک‌کردن ریمل‌های مک، بهتر است از پاک‌کننده‌های آرایش استفاده کنید. این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی و بدون آسیب رساندن به چشم‌ها، ریمل را پاک می‌کنند.

 آیا استفاده از ریمل مک باعث ریزش مژه‌ها می‌شود؟

 ریمل‌های مک دارای فرمولاسیون با کیفیتی هستند که از ریزش مژه‌ها جلوگیری می‌کنند. بااین‌حال، استفاده نادرست از هر ریملی می‌تواند باعث آسیب به مژه‌ها شود.

🔗منابع: mamabell | adorebeauty

دانیال طبایی
دانیال طبایی

من دانیال هستم و از چیدن کلمات در کنار هم برای خلق متنی خواندنی و مفید، لذت می‌برم. معتقدم که نویسنده محتوا نقشی فراتر از معمار واژگان دارد، برای همین همیشه در تلاشم تا با ارتقای مهارت‌ها و دانش خود در زمینه‌های مختلف، محتوای باکیفیت و ارزشمندی برای مخاطبانم خلق کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *