بهترین شامپو بدن ضد خارش؛ مرهم پوست‌های خسته

استفاده از بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش، مرهم خوبی برای تسکین خارش و بهبود وضعیت پوست است. شما با دانستن اسم شامپو بدن ضد خارش، می‌توانید این مشکل آزاردهنده را برطرف کنید. در این مقاله با شما همراه هستیم تا بهترین شامپو بدن ضد خارش را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی به شما معرفی کنیم.

معرفی ۸ مدل از بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش

خارش پوست، آن هم به صورت مداوم، کیفیت زندگی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. دلایل مختلفی از جمله خشکی پوست، حساسیت‌ها، بیماری‌های پوستی و عوامل محیطی می‌توانند در ایجاد و تداوم آن موثر باشند. هرگاه اسم شامپو بدن ضد خارش به میان آورده می‌شود، می‌توان به التیام این مشکل نیز امیدوار شد. همچنان با ما همراه باشید تا از بین انواع شامپو و شاور بدن، شما را بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش آشنا کنیم.

۱. شامپو بدن ایروکس ضد قارچ مدل Octopirox

شامپو بدن ضد قارچ مدل Octopirox از برند Irox
شامپو بدن ایرانی ایروکس مدل Octopirox

شامپو بدن ضد قارچ ایروکس مدل Octopirox یک محصول تخصصی ایرانی محسوب می‌شود که برای مقابله با مشکلات قارچی پوست طراحی شده است. این شامپوی ایرانی با بهره‌گیری از ترکیبات گیاهی و موثر، به پاکسازی پوست از قارچ‌ها کمک کرده و از بروز مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول که شامل بابونه، بید کانادایی، برگ روغن زیتون و چند ترکیب گیاهی دیگر هستند، به تسکین خارش و التهاب پوست کمک کرده و احساس راحتی را به شما باز می‌گرداند. این ویژگی‌ها، شامپو Octopirox را به بهترین شامپو بدن ضد خارش تبدیل کرده‌اند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندایروکس (Irox)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتویتامین B5، اکتوپیروکس، عصاره بابونه، بید کانادایی، برگ زیتون، روغن جوانه گندم و آویشن
نوع کاراییپیشگیری و درمان بیماری‌های قارچی پوست، پیشگیری و رفع بوی بد بدن، پا و چین‌های پوستی، پاکسازی پوست، تقویت سد محافظتی پوست و تسکین خارش و التهاب
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهایران
مشخصات شامپو بدن ایروکس ضد قارچ مدل Octopirox

اگر قصد خرید شامپوی مو برای فرزند دلبند خود دارید، ما بهترین شامپو بچه را در مطالب قبلی وبلاگ ترب معرفی کرده‌ایم که قطعا در این رابطه به شما کمک می‌کند.

۲. شامپو بدن ضد قارچ درمالیفت مدل Vita body

شامپو ضد خارش مدل Vita body از برند Dermalift
شامپو بدن ایرانی درمالیفت مدل Vita body

درمالیفت، یکی از برندهای معتبر ایرانی است که با شنیدن اسم شامپو بدن ضد خارش، یاد آن می‌افتیم. چرا که این برند به صورت تخصصی روی مشکلات پوستی تمرکز دارد و با عرضه شامپو بدن ضد قارچ مدل Vita body خودش را به عنوان بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش مطرح کرده است. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این شامپو، نه تنها هرگونه خارش و التهاب را از بین می‌برد، بلکه از خشکی پوست نیز جلوگیری کرده و به نرمی و لطافت آن کمک می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنددرمالیفت (Dermalift)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتترکیبات ضد قارچ، عصاره‌های گیاهی و مواد مرطوب‌کننده
نوع کاراییمقابله با عفونت‌های قارچی، پاکسازی پوست، تقویت سد محافظتی پوست و تسکین خارش و التهاب پوست
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهایران
مشخصات شامپو بدن ضد قارچ درمالیفت مدل Vita body

۳. شامپو بدن ویتامین سی تراست

شامپو بدن ویتامین سی BHA از برند تراست
شامپو بدن ایرانی ویتامین سی Trust

شامپو بدن ویتامین سی تراست، بهترین شامپو بدن ضد خارش حاوی ویتامین C است که با مهار تولید ملانین، لک‌ها و تیرگی‌های پوست را از بین می‌برد و باعث روشنی و یکدست شدن پوست می‌شود. ویتامین C در تولید کلاژن نیز نقش مهمی دارد. کلاژن، نوعی پروتئین است که به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می‌بخشد. با استفاده منظم از این شامپو، پوست شما سفت‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

این شامپوی ایرانی، با آبرسانی عمیق از خشکی و پوسته‌پوسته شدن جلوگیری می‌کند و باعث کوچک شدن منافذ باز می‌شود. اگر به ترکیبات به کار رفته در اسم شامپو بدن ضد خارش دقت کنید، ماده‌ای به اسم BHA را می‌بینید که به پاکسازی پوست از آلودگی‌ها کمک کرده و با از بین بردن سلول‌های مرده، منافذ پوست را باز می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندتراست (Trust)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتفاقد سدیم لوریل سولفات و پارابن، حاوی روغن بامبو، آووکادو، نارگیل، زیتون، جوجوبا، بادام، جوانه گندم، کاندولا، شی باتر، BHA، ویتامین E، F، B5 و B6
نوع کاراییمتعادل کردن چربی پوست، درمان جوش صورت و حذف سموم پوستی، پاک‌کننده آثار جوش و آکنه، ضد آلودگی، لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست، کوچک و منقبض‌کننده منافذ پوست و جلوگیری از پیری زود‌رس
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهایران (تحت لیسانس سوئیس)
مشخصات شامپو بدن ویتامین سی تراست

۴. شامپو بدن نوپری مدل بادی سنس

شامپو بدن مدل Body sens از برند نوپری
شامپو بدن ایرانی Nopri مدل بادی سنس

شامپو بدن نوپری مدل بادی سنس، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک شامپو ملایم و آبرسان برای پوست خود هستند. این شامپو فاقد مواد شیمیایی مضر و حساسیت‌زا بوده و برای پوست‌های حساس نیز مناسب است. همچنین، با رایحه‌ای آرامش‌بخش و ماندگار، به شما حس طراوت و شادابی می‌بخشد. ترکیبات آبرسان قدرتمندی در این محصول به کار برده شده که رطوبت از دست رفته پوست را جبران کرده و از خشکی و پوسته‌پوسته شدن جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندنوپری (Nopri)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتویتامین E، روغن‌های گیاهی، عصاره آلوئه ورا، به دانه، کالاندولا (گل همیشه بهار) و گیاه دانه قلب
نوع کاراییافزایش چشمگیر رطوبت پوست، التیام بخش، بهبود پوست آسیب‌دیده، کاهش علائم درماتیت، اگزما، پسوریازیس و سایر بیماری‌های پوستی و کاهش‌دهنده التهاب و خارش پوست
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهایران
مشخصات شامپو بدن نوپری مدل بادی سنس

۵. شامپو بدن نیوآ مدل نارگیل و جوجوبا

شامپو بدن نارگیل و جوجوبا از برند نیوآ Welcome sunshine
شامپو بدن خارجی Nivea مدل نارگیل و جوجوبا

برند خارجی نیوآ، به عنوان یکی از مدعیان جدی بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش، یک شامپوی ضد خارش حاوی عصاره جوجوبا و نارگیل تولید کرده که با ویتامین E هم ترکیب شده است. روغن جوجوبا که در این شامپوی خارجی به کار برده شده، یک روغن طبیعی با خواص آبرسانی و نرم‌کنندگی قوی محسوب می‌شود که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. عصاره نارگیل به کار رفته در این شامپوی خارجی، علاوه‌بر رایحه دلنشین، نرمی و لطافت پوست را دو چندان می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندنیوآ (Nivea)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتروغن جوجوبا، روغن نارگیل و ویتامین E
نوع کاراییپاکسازی ملایم، آبرسانی عمیق و نرم‌کنندگی پوست
حجم۷۵۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهآلمان
مشخصات شامپو بدن نیوآ مدل نارگیل و جوجوبا

۶. شامپو بدن جانسون مدل Soft & Energise

شامپو بدن مدل Soft & Energise از برند جانسون
شامپو بدن ایتالیایی Johnson مدل Soft & Energise

شامپو بدن خارجی جانسون مدل Soft & Energise با رایحه هندوانه و رز، به عنوان یکی از محصولات لیست بهترین شامپو بدن ضد خارش، برای پاکسازی ملایم و آبرسانی پوست طراحی شده و می‌تواند از خارش پوست جلوگیری و آن را برطرف کند. این شامپوی خارجی، علاوه‌ بر کاهش خشکی و پوسته‌پوسته شدن، به واسطه برخورداری از رایحه شاداب و انرژی‌بخش هندوانه و گل رز، حس طراوت و شادابی را به شما منتقل می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندجانسون (Johnson)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتعصاره هندوانه و گل رز، ویتامین‌ها و مواد معدنی و مواد مرطوب‌کننده
نوع کاراییپاک‌سازی ملایم، آبرسانی عمیق و نرم‌کنندگی
حجم۴۰۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهایتالیا
مشخصات شامپو بدن جانسون مدل Soft & Energise

۷. شامپو بدن آی پلاس برای پوست‌های خشک و حساس

شامپو بدن برای پوست‌های خشک و حساس از برند آی پلاس +Zn
شامپو بدن ایرانی Iplus برای پوست‌های خشک و حساس

اسم شامپو بدن ضد خارش آی پلاس، نشان می‌دهد که با یک شامپوی ایرانی ضد خارش باکیفیت مواجه هستیم که مستلزم توجه بیشتری است. این شامپو بدن ایرانی که به طور اختصاصی برای پوست‌های خشک و حساس در نظر گرفته شده، محصولی است که با فرمولاسیون ملایم و ترکیبات مغذی، به طور ویژه برای نیازهای پوست‌های حساس و خشک طراحی شده است. کارایی بسیار موثر و ترکیبات غنی و مغذی به کار رفته در این شامپو بدن، باعث شده‌اند آن را به عنوان بهترین شامپو بدن ضد خارش معرفی کنیم.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندآی پلاس (Iplus)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتزینک PCA، اوره و ژل آلوئه ورا، روغن بادام شیرین، ویتامین‌های B و E با اثرات آنتی‌اکسیدان و تقویت‌کننده پوست، گلیسیرین، پرو ویتامین B5، کره شی و روغن بادام
نوع کاراییرفع التهاب، قرمزی، سوزش و خارش ناشی از خشکی شدید پوست، کاهش موثر خشکی و اگزمای پوست، مرطوب‌کننده، پاک‌سازی ملایم، آبرسانی عمیق، نرم‌کنندگی پوست، تقویت سد محافظتی پوست، کنترل بوی بدن با ترکیبات آنتی‌باکتریال، ضد خارش و حساسیت
حجم۳۰۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهایران
مشخصات شامپو بدن آی پلاس برای پوست‌های خشک و حساس

۸. شامپو بدن آگرادو مدل گلد

شامپو بدن مدل Gold از برند آگرادو
شامپو بدن اسپانیایی Agrado مدل گلد

چرا شامپو بدن آگرادو مدل گلد می‌تواند بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش باشد؟ چرا که حاوی ترکیبات بسیار موثری نظیر گلیسیرین و اسید سیتریک است. گلیسیرین، یک مرطوب‌کننده طبیعی است که رطوبت را در پوست به دام انداخته و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند و اسید سیتریک نیز باعث ایجاد pH طبیعی شده و پوست را در حالت نرمال حفظ می‌کند. همچنین، یک پاک‌کننده ملایم به اسم آمفوتری کوکامید پروپیل بتائین در اسم شامپو بدن ضد خارش آگرادو وجود دارد که با قدرت پاک‌کنندگی و کف زیاد، اثرات مضر پاک‌کننده‌های سولفاتی را ندارد و سبب خشکی پوست نمی‌شود.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندآگرادو (Agrado)
سن مصرفنوجوانان و بزرگسالان
ترکیباتگلیسیرین، پاک‌کننده ملایم آمفوتری کوکامید پروپیل بتائین و اسید سیتریک
نوع کارایینرم‌کننده و پاک‌کننده پوست، آبرسان و حفظ رطوبت پوست بدن، آبرسانی و پاک‌کنندگی، ضد خارش و التهاب
حجم۷۵۰ میلی‌لیتر
کشور سازندهاسپانیا
مشخصات شامپو بدن آگرادو مدل گلد

بهترین شامپو بدن ضد خارش را از کجا بخریم؟

یک مرد دارای تتو روی هر دو دست خود در حال شستن موهای خود در حمام از نمای پشت سر
بیشترین تنوع شامپو بدن ضد خارش را می‌توانید در ترب پیدا کنید.

برای خرید ۸ محصولی که به عنوان بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش معرفی کردیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. ترب اخیرا از نشان ضمانت اختصاصی خود رونمایی کرده است تا با خیال راحت‌تر از فروشندگان آنلاین خرید کنید. فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب، سابقه بسیار خوبی در این سایت دارند و حتی اگر کالای خریداری شده به احتمال یک درصد مشکل خاصی داشت که فروشنده قبول نکرد، به شما امکان می‌دهد که وجه خود را از ترب پس بگیرید.

همچنین، شما برای خرید حضوری هم می‌توانید از ترب کمک بگیرید. برای خرید حضوری از طریق ترب، لازم است شهر محل سکونت خود را در قسمت ترب من انتخاب نمایید و به صفحه محصول مورد نظرتان مراجعه کنید تا پس از فروشندگان آنلاین، لیست فروشندگان حضوری کالای مورد نظر را نیز در اطراف خود مشاهده کنید. ترب به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی محصول در ایران، امکان مقایسه قیمت و مشخصات محصولات مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده است.

کلام آخر

با دانستن اسم شامپو بدن ضد خارش از برندهای معتبر، می‌توانید خارش و التهاب پوست خود را از بین ببرید و سلامت آن را حفظ کنید. با توجه به اهمیت شناخت بهترین مارک شامپو بدن ضد خارش برای التیام این مشکل، در این مطلب به معرفی بهترین شامپو بدن ضد خارش ایرانی و خارجی پرداختیم که در بین آن‌ها برندهای معتبری نظیر ایروکس، درمالیفت و نوپری به چشم می‌خورد.

ردیفنام محصولسن مصرفحجمکشور سازنده
۱شامپو بدن ایروکس ضد قارچ مدل Octopiroxنوجوانان و بزرگسالان۲۰۰ میلی‌لیترایران
۲شامپو بدن ضد قارچ درمالیفت مدل Vita bodyنوجوانان و بزرگسالان۲۰۰ میلی‌لیترایران
۳شامپو بدن ویتامین سی تراستنوجوانان و بزرگسالان۲۵۰ میلی‌لیترایران
۴شامپو بدن نوپری مدل بادی سنسنوجوانان و بزرگسالان۲۰۰ میلی‌لیترایران
۵شامپو بدن نیوآ مدل نارگیل و جوجوبانوجوانان و بزرگسالان۷۵۰ میلی‌لیترآلمان
۶شامپو بدن جانسون مدل Soft & Energiseنوجوانان و بزرگسالان۴۰۰ میلی‌لیترایتالیا
۷شامپو بدن آی پلاس برای پوست‌های خشک و حساسنوجوانان و بزرگسالان۳۰۰ میلی‌لیترایران
۸شامپو بدن آگرادو مدل گلدنوجوانان و بزرگسالان۷۵۰ میلی‌لیتراسپانیا
جدول جمع‌بندی بهترین شامپو بدن ضد خارش

پرسش های متداول در مورد بهترین شامپو بدن ضد خارش

بهترین شامپو بدن ضد خارش ایرانی کدام است؟

شامپو بدن ایروکس ضد قارچ مدل Octopirox، شامپو بدن ضد قارچ درمالیفت مدل Vita body، شامپو بدن ویتامین سی تراست و شامپو بدن نوپری مدل بادی سنس برخی از بهترین شامپو بدن‌های ضد خارش ایرانی بازار هستند.

بهترین شامپو بدن ضد خارش خارجی کدام است؟

شامپو بدن نیوآ مدل نارگیل و جوجوبا، شامپو بدن جانسون مدل Soft & Energise و شامپو بدن آگرادو مدل گلد تعدادی از شامپوهای بدن ضد خارش خارجی باکیفیت هستند.

چگونه بهترین شامپو بدن ضد خارش را انتخاب کنیم؟

اگر دچار خارش، التهاب، قرمزی و سایر مشکلات مشابه هستید، شامپوهای مخصوص پوست خشک و حساس را انتخاب کنید و به سراغ محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی مضر مانند پارابن، سولفات و عطرهای قوی هستند، نروید.

آیا می‌توان از شامپو بدن ضد خارش برای کودکان نیز استفاده کرد؟

بله، بسیاری از شامپوهای بدن ضد خارش برای استفاده کودکان نیز مناسب هستند. با این حال، بهتر است قبل از استفاده با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *