باکیفیت‌ترین و بهترین مارک سایه چشم مات چیست؟

خیلی از افراد نه‌تنها طرفدار سایه چشم‌های اکلیلی و پرزرق‌وبرق نیستند، بلکه دنبال سایه چشم‌های مات و بدون هیچ‌گونه شاین می‌گردند. این افراد آرایش را در حد معمول و ساده دوست دارند. اگر دلیل بودن شما هم در این نقطه این موضوع است و اگر به دنبال بهترین مارک سایه چشم مات هستید، این مقاله برای شماست. ما می‌خواهیم در این مقاله شما را با انواع بهترین برند سایه چشم مات موجود در بازار آشنا کنیم. پس از خواندن این مقاله می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین سایه چشم مات را با اطلاعات کافی و اطمینان از مناسب بودن محصول خریداری کنید.

بهترین مارک سایه چشم مات از کدام برند است؟

چشم چپ یک خانم با سایه مات
سایه چشم مات زیبایی طبیعی به همراه دارد.

سایه چشم مات اگر از یک برند خوب و باکیفیت باشد و به درستی و با مهارت استفاده شود، زیبایی باورنکردنی به جا می‌گذارد. سایه چشم مات شیک است و آرایش را به قدری زیبا و طبیعی روی صورت تکمیل می‌کند که تصورش را هم نمی‌کنید. اما همانطور که گفتیم لوازم آرایش باکیفیت شرط مهم و اصلی است. 

در ادامه با انواع بهترین سایه چشم مات بازار و ویژگی‌های هر یک از این محصولات آشنا خواهید شد. پس از خواندن این مقاله می‌توانید با اطمینان تصمیم بگیرید که کدام سایه چشم مات انتخاب مناسب‌تری برای شماست و وقت آن می‌رسد که خریدتان را نهایی کنید.

۱. پالت سایه چشم برند آناستازیا مدل Modern Renaissance

پالت سایه چشم ۱۴ رنگ Modern Renaissance
پالت سایه چشم Modern Renaissance

اولین پالت سایه چشم ماتی که به شما معرفی می‌کنیم، پالت آمریکایی Modern Renaissance آناستازیا با ۱۴ رنگ بسیار خاص و کاربردی است. در این پالت، ۱۱ رنگ مات، ۲ رنگ شاین و ۱ رنگ نیمه‌براق وجود دارد. بیشتر تناژ این پالت را رنگ‌های نود و صورتی تشکیل داده‌اند که با پیگمنت و دوام زیاد خود، آرایشی متفاوت و مهمتر از آن ماندگار به جا می‌گذارد.

این سایه پودری بافتی بسیار نرم دارد و در زمان استفاده از آن، شاهد هیچ‌گونه ریزشی زیر چشم‌هایتان نخواهید بود. هر فردی با هر رنگ و هر نوع پوستی می‌تواند از این پالت هیجان انگیز استفاده کند. در تولید آن هیچ‌گونه پارابن، سولفات و فتالاتی استفاده نشده است. همچنین این محصول وگان و فاقد تست حیوانی است. وجود یک آینه بزرگ و براش دوسر هم از دیگر امکانات این پالت سایه خاص به شمار می‌رود.

۲. پالت سایه چشم برند رولوشن مدل Basic MATTES

پالت سایه چشم مدل Basic MATTES برند رولوشن
پالت سایه چشم برند رولوشن مدل Basic MATTES

سایه چشم مدل Basic MATTES محصول جدیدی از برند رولوشن و مجموعه ریلودد است. پالتی که ترکیبی از ۱۵ سایه با تناژ کرمی، نود، بژ، آلبالویی و قهوه‌ای با رنگدانه‌های قوی و ماندگاری بالا دارد. این پالت سایه، فاقد گلوتن و ضدحساسیت بوده و بدون هیچگونه تست حیوانی تولید شده است. قابلیت ترکیب سایه‌های این پالت زیاد بوده و بدون نیاز به هیچ‌گونه پرایمر می‌توانید از آن استفاده کنید.

۳. پالت سایه چشم برند تکنیک مدل Exposed

پالت سایه چشم ۱۶ رنگ تکنیک مدل Exposed
پالت سایه چشم ۱۶ رنگ برند تکنیک مدل Exposed

۸ سایه مات در کنار ۸ سایه شاین و اکلیلی ترکیبی ۱۶ تایی را در یک پالت خیلی کاربردی در اختیارتان قرار می‌دهد. پالت سایه تکنیک مدل Exposed فاقد تست حیوانی و مناسب برای افراد وگان است. این محصول سایه‌های فشرده و متراکم و در عین حال بسیار نرم و غنی از رنگدانه در اختیارتان قرار می‌دهد.

این محصول مناسب برای انواع پوست و قابل استفاده برای آرایش‌‏های روزانه و حتی مجالس است. برای به‌دست آوردن رنگ جدید، می‌توانید چند رنگ آن را به راحتی با هم ترکیب کنید و نگرانی از بابت بافت نهایی نداشته باشد. 

۴. پالت سایه چشم مات برند دودو گرل مدل Matte

پالت سایه چشم برند DoDo GirL
پالت سایه چشم مات برند DoDo GirL مدل Matte

پالت سایه چشم مات دودو گرل دارای ۱۲ رنگ با کیفیت بسیار عالی است. تمامی این رنگ‌ها پیگمنت بالا، ماندگاری زیاد و پوشش دهی عالی دارند. ۱۲ رنگ بسیار کاربردی درون این پالت وجود دارد که به شما در زیبایی چندبرابری چهره و نهایی کردن آرایشتان کمک خواهد کرد. وجود یک آینه و همین‌طور براش سایه از دیگر ویژگی‌های مثبت این پالت پرطرفدار به حساب می‌آید.

۵. پالت سایه چشم برند رولوشن مدل Marvelous

پالت سایه چشم مات ۱۵ رنگ رولوشن
پالت سایه چشم Marvelous برند رولوشن

سایه رولوشن مدل Marvelous دارای ۱۵ رنگ متفاوت مات و شاینی است. رنگ‌هایی با رنگدانه‌های بسیار قوی که اثر عالی و‌ ماندگار به جا می‌گذارند و پوست را به خوبی پوشش می‌دهند. بافت سایه‌های موجود در پالت چشم مارولوس مات ۱۵ رنگ رولوشن بسیار سبک است و بدون هیچ‌گونه خط یا اثر ماسیدگی روی پلک‌ها می‌نشیند.

حتما بخوانید: ۸ مدل از بهترین مارک سایه چشم مخملی که باید امتحان کنید!

رنگ‌ها و همینطور دوام سایه چشم مارولوس رولوشن سبب می‌شود که بتوان از این محصول در موقعیت‌های مختلف و با اطمینان از کیفیت خوب آن استفاده کرد. این محصول از این برند هم مانند سایر محصولات آن ضدخشونت علیه حیوانات و وگان است. استفاده از آن نه‌تنها برای آرایشگران حرفه‌ای کاربردی است، بلکه افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در نهایت هم به‌عنوان تنها ایراد این پالت سایه که البته به سلیقه افراد برمی‌گردد، می‌توان به نداشتن آینه و براش درون بسته‌بندی آن اشاره کرد.

اگر به رنگ‌های فانتزی علاقه دارید، مطلب ۱۰ لوازم آرایشی کیوت که عاشق‌شان می‌شوید! را از دست ندهید.

۶. سایه چشم مات برند آرت دکو مدل Matt

سایه چشم تک برند آرت دکو
سایه چشم تک برند ARTDECO

این سایه چشم کاملا مات و البته تکی، تنوع رنگی بی‌نظیری دارد. ماندگاری آن بالا است و با بافتی نرم و صاف روی پوست می‌خوابد و ظاهری کاملا یکدست ایجاد می‌کند. اگر حساسیت دارید یا به دنبال محصولات آرایشی بدون بو می‌گردید، این سایه چشم مات انتخاب مناسبی برایتان‌ خواهد بود. اما اگر به دنبال یک پالت با تنوع رنگی هستید، قطعا که سایه چشم مات ARTDECO گزینه خوبی برایتان نیست و باید در بین پالت‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند، به دنبال محصول مورد نظرتان بگردید.

۷. پالت سایه چشم برند مورفی مدل Jaclyn Hill

پالت سایه چشم برند مورفی مدل Jaclyn Hill
پالت سایه چشم مدل Jaclyn Hill مورفی

این پالت با رنگ‌های جذاب و خاص خود به ما چشمک می‌زند! تناژهای رنگی مات و براق موجود در این پالت که شامل رنگ‌های آبی، تناژهای صورت و حتی خاکستری و کرمی هستد، می‌تواند یک پالت همه‌چیز تمام برای استفاده شما در موقعیت‌های مختلف به حساب بیاید. این پالت برای انواع پوست مناسب است و هیچ حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. هم برای انجام میکاپ‌های حرفه ای و هم روزانه می‌توانید از این پالت استفاده کنید.

پیگمنت رنگی بسیار عالی، بافت پودری ماندگار، ترکیب رنگ‌های خاص و کاربردی در دو نوع مات و حتی چند رنگ شاین و ضدریزش بودن این سایه آن را به یک محصول بسیار ایده‌آل تبدیل کرده است.

۸. پالت سایه چشم برند نوت مدل Professional Palette

سایه چشم برند نوت سری Professional Palette
سایه چشم نوت سری Professional Palette

نوت یکی از برندهای لوازم آرایشی معروف و محبوب بین ایرانیان و ساخت کشور ترکیه است. این پالت سایه ۵ رنگ مناسب برای استفاده افراد حرفه‌ای، گریمورها و همینطور افرادی است که جهت استفاده شخصی و‌ روزمره خود نیاز به یک پالت کاربردی دارند. پالت سایه پنج رنگ برند نوت فاقد پارابن بالا است و در زمان استفاده از آن شاهد پخش شدن سایه در اطراف چشم نخواهید بود. پوشش مناسب هم یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول است.

 ۹. پالت سایه چشم برند مورفی مدل ۳۵۰

پالت سایه چشم برند مورفی
پالت سایه چشم ۳۵ رنگ مورفی

دومین پالت برند مورفی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، پالت سایه چشم مورفی ۳۵ رنگ است که رنگ‌های جذابی با تناژهای رنگی مات و براق دارد. این سایه چشم مناسب انواع پوست صورت است و هیچ‌گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند.

در پالت سایه ۳۵ رنگ مورفی، ۲۰ رنگ مات و ۱۵ سایه براق وجود دارد، پالتی که به خاطر رنگبندی عالی خود هم برای انجام میکاپ‌های حرفه‌ای و هم روزانه یک انتخاب مناسب و عالی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این پالت می‌توان به پیگمنت بالا، عدم ریزش و قابلیت ترکیب رنگ‌ها اشاره داشت.

بهترین مارک سایه چشم مات را از کجا بخریم؟

یک پالت سایه مات کنار تعدادی شاخه گل
با استفاده از از ضمانت خرید ترب ایمن خرید کنید.

اگر خریدی ایمن، مقرون‌به‌صرفه و راحت را به گشت‌وگذار‌های طولانی‌مدت در بازار و‌ مراکز خرید مختلف ترجیح می‌دهید، وبسایت ترب را بررسی کنید. شما با خرید سایه چشم از ترب، تجربه‌ای متفاوت و البته بسیار اقتصادی‌تر نسبت به سایر خریدهای خود خواهید داشت.

فروشگاه‌هایی که در ترب مشاهده می‌کنید، همه و همه قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت‌های بازار را ارائه می‌دهند و البته شما با خیال راحت از بابت اصل بودن تمام محصولات، خرید خود را انجام‌ خواهید داد.

شما با خرید از برخی فروشگاه‌های خاص در ترب، می‌توانید از ضمانت خرید ترب استفاده کنید. ترب تا ۷ روز کاری ضمانت می‌کند که پول شما را در صورت معیوب بودن، مغایرت یا ارسال نشدن کالا به شما بازگرداند.

سخن نهایی

این مقاله راهنمایی بود برای کمک به انتخاب و خرید بهترین مارک سایه چشم مات موجود در بازار برای افرادی که علاقه زیادی به این نوع سایه چشم‌ها دارند. سایه‌های مات به دلیل ظاهر زیبا و البته شیکی که به جا می‌گذارند، طرفداران زیادی دارند و البته برندهای مختلفی هم اقدام به تولید و عرضه این نوع سایه چشم کرده‌اند. در جدول زیر گفته‌های این مقاله، یعنی خلاصه‌ای از اطلاعات انواع بهترین مارک سایه چشم مات را مشاهده می‌کنید.

مدل سایه چشمویژگی‌ها
پالت سایه چشم برند Modern Renaissance۱۴ رنگ، تناژ نود و صورتی، پیگمنت بالا، با ماندگاری زیاد
پالت سایه چشم برند رولوشن مدل Basic MATTES۱۵ رنگ، فاقد گلوتن، ضدحساسیت، با ماندگاری زیاد
پالت سایه چشم برند تکنیک مدل Exposed۱۶ رنگ، غنی از رنگدانه و دارای پیگمنت بالا، با ماندگاری زیاد، تنوع رنگی زیبا
پالت سایه چشم مات برند دودو گرل برند Matte۱۲ رنگ، پیگمنت بالا، ماندگاری زیاد، دارای آینه و براش
پالت سایه چشم برند رولوشن مدل Marvelous۱۵ رنگ، بسیار سبک، دارای پوشش قابل توجه، وگان
سایه چشم برند آرت دکو مدل Mattتک رنگ، دارای بافت نرم، با ماندگاری بالا، کیفیت خوب و حجم مناسب
پالت سایه چشم برند مورفی مدل Jaclyn Hill ۳۵ رنگ، پیگمنت رنگی بسیار عالی، بافت پودری، ماندگار، ترکیبی از رنگ‌های خاص و کاربردی
پالت سایه چشم برند نوت مدل Professional Palette۵ رنگ، مناسب برای استفاده شخصی و روزمره، با ماندگاری بالا
پالت سایه چشم برند مورفی مدل ۳۵۰۳۵ رنگ، بدون ایجاد حساسیت، دارای تناژ رنگی صورتی و کرمی، عدم ریزش و قابلیت ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر
انواع بهترین مارک سایه چشم مات و ویژگی‌های آن‌ها

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک سایه چشم مات

کدام برند سایه چشم مات خوبی دارد؟

از بین ۱۷ مورد از بهترین پالت سایه چشم سال ۲۰۲۴ که تست و بررسی شده‌اند، گفته شده که ناتاشا دنونا تعدادی از بهترین پالت‌های سایه چشم مات را دارد که از کیفیتی بسیار خوب برخوردار است.

پرفروش ترین سایه چشم مات چیست؟

بعضی از پرفروش‌ترین سایه چشم مات موجود در بازار عبارتند از: سایه چشم این لی، پالت سایه چشم دودو گرل، پالت چشم و صورت سیتی کیتس میبلین، سایه چشم مای، پالت سایه چشم میبلین مدل Soda Pop شماره ۱۱۰.

ارزان‌ترین سایه چشم‌های مات موجود در بازار کدامند؟

برخی از ارزان‌ترین سایه چشم‌های مات موجود در بازار ایران عبارتند از: سایه چشم تک رنگ مای (در رنگ‌های متنوع)، سایه چشم مات دیکلا، سایه مات مینی کویین ۱۰ رنگ.

🔗 منبع: byrdie | morphe

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *