۸ مدل از بهترین مارک سایه چشم مخملی که باید امتحان کنید!

سایه چشم مخملی یک پودر فشرده و سبک است که پوست پشت چشم را با به‌ جا گذاشتن ظاهری زیبا پوشش می‌دهد. سایه چشم مخملی فرمولاسیونی جادویی دارد، ظاهری مات و پوششی زیبا و‌ متفاوت که می‌تواند آرایشی جذاب ایجاد کند. حالت متفاوتی که این نوع سایه‌ها به جا می‌گذارند، منجر به افزایش محبوبیت آن‌ها بین علاقه‌مندان به سایه‌های چشم می‌شود. به همین خاطر هم بسیاری از برندها اقدام به تولید انواع پالت یا حتی سایه‌های تکی در نوع مخملی کرده‌اند. در این مقاله از محبوب‌ترین انواع بهترین مارک سایه چشم مخملی حرف زده‌ایم و این محصولات پرفروش را معرفی کرده‌ایم.

بهترین سایه چشم مخملی را می‌شناسید؟

خانم کره‌ای که پالت سایه را در دست خود به دوربین نشان می‌دهد.
برای خرید سایه چشم نیاز و بودجه خود را در ذهن داشته باشید.

سایه چشم‌های مخملی زیادی در بازار وجود دارد که تنوع رنگ و مدل زیاد آن‌ها در موقع خرید ممکن است شما را گیج کند. دانستن پاسخ سوالاتی مانند دوام کدام مدل بیشتر است، کدام یک پیگمنت و کاور بیشتری دارد، یا کدام مدل نسبت به تعداد رنگ یا حتی تک‌رنگ بودن مقرون‌به‌صرفه‌تر است، از جمله چالش‌های پیش‌رو در زمان خرید سایه چشم محسوب می‌شود. در ادامه پس از شناخت ویژگی‌های هر یک از محبوب‌ترین و بهترین مارک سایه چشم مخملی، می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و کاربرد خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱. پالت سایه چشم برند رولوشن مدل ولوت رز

پالت سایه چشم Velvet Rose برند رولوشن
پالت سایه چشم مدل Velvet Rose برند رولوشن

پالت سایه چشم ولوت رز از پرفروش‌ترین محصولات رولوشن و ترکیبی از پانزده رنگ سایه روشن و پررنگ مختلف و اما مخملی است. از بین ۱۵ رنگ سایه موجود در این پالت، ۹ رنگ مات و ۴ رنگ براق وجود دارد. 

حتما بخوانید: بهترین سایه چشم بازار کدام مدل است؟

رنگدانه‌های بسیار زیاد، دوام و ماندگاری بسیار بالا، قابلیت ترکیب، استفاده آسان و قیمت مناسب این پالت همه و‌ همه دست‌دردست هم داده‌اند تا آن را به یک محصول محبوب و پرطرفدار تبدیل کند. انواع رنگ هلویی بژ مات، قهوه‌ای مات، قهوه‌ای خاکستری گرم، کرمی طلایی متالیک، کاراملی مات، شکلاتی، رنگ بژ هلویی مات و رنگ طلایی برنزی متالیک برخی از رنگ‌های موجود در این پالت هیجان‌انگیز هستند.

۲. سایه چشم برند توفیسد

پالت سایه چشم توفیسد
سایه چشم توفیسد

پالت سایه توفیسد مدل Born This Way The Natural Nudes، دارای ۱۶ رنگ، شامل ۸ رنگ مات و ۸ رنگ شاین است و انواع تناژ رنگی و کاربردی در آن وجود‌ دارد. گفته می‌شود سایه چشم برند توفیسد از تركيبات طبيعی مانند آب نارگیل، رز آلپاین و هیالورونیک‌اسید تشکیل شده است. این سایه بافتی نرم و مخملی دارد که به راحتی از درون پالت برداشته می‌شود و‌ به‌خاطر پیگمنت بالا، کاور و دوام بسیار خوبی دارد. طراحی خاص و فانتزی بسته‌بندی این محصول، نظر خریداران را به خود جلب می‌کند.

سایه‌های موجود در این پالت بافتی کرمی دارند و به راحتی برای تشکیل رنگی جدید و خاص‌تر با هم ترکیب می‌شوند. ترکیب حاصل هم به راحتی با یک قلم‌مو برداشته شده و با همان پوشش اصلی روش پلک‌ها می‌نشیند.

۳. پالت سایه چشم برند جفری استار

پالت سایه ۳۰ رنگ برند جفری استار
پالت سایه چشم ۳۰ رنگ برند جفری استار

این پالت سایه از برند معروف جفری استار دارای ۳۰ رنگ متنوع و جذاب است. رنگ‌های زیبایی که به دلیل اصلی و پایه بودن، قابلیت ترکیب شدن و ایجاد رنگ‌های خاص دیگری را هم به شما می‌دهند. بافت این سایه‌ها مخملی است و فشردگی خوبی دارند که باعث ایجاد پیگمنت با ماندگاری بالا می‌شود. جفری استار برندی کاملا گیاهی است که در پروسه ساخت محصولات آن هیچ‌گونه تست حیوانی انجام نشده است. اگر برای استفاده سالنی یا کاربرد شخصی به دنبال یک پالت سایه کامل و باکیفیت هستید، با اطمینان می‌گوییم که این پالت انتخابی عالی برای شماست. پالت سایه جفری استار دارای رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی، نقره‌ای، صورتی، مشکی، مرجانی، خاکستری و مسی جذاب است. همچنین یک آینه دارد که استفاده از آن را در موقعیت‌های مختلف برای شما بسیار راحت می‌کند.

۴. پالت سایه چشم برند این لی

پالت سایه چشم چهارتایی برند این لی
پالت سایه چشم این لی

پالت جمع‌و‌جور ایرانی برند این لی که کیفیت آن زبانزد همه شده، ترکیبی از رنگ‌های مات و براق مخملی است. کاور خوب‌ و زیبای رنگ‌های مختلف این پالت سایه ۴ رنگ روی پلک، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. ماندگاری و دوام طولانی‌مدت و بافت نرم و یکدست از دیگر ویژگی‌های این سایه‌ها است.

در تمام پالت‌های سایه این لی شما با یک رنگ روشن به‌عنوان بیس سایه روبه‌رو خواهید شد که به نظر یکی از ویژگی‌های خاص این محصول از برند این لی به حساب می‌آید. همچنین‌ داخل بسته‌بندی این سایه یک برس دوطرفه با یک سر ابری و یک سر مویی وجود دارد که به نوعی دغدغه خرید برس را برایتان حل کرده است.

۵. پالت سایه چشم برند هدی بیوتی

پالت سایه چشم ۱۸ رنگ هدی بیوتی
پالت سایه چشم هدی بیوتی

هدی بیوتی و پالت حاوی ۱۸ رنگ نود و جذاب، یکی از بهترین سایه‌هایی است که اسمش در ذهن هر فردی به‌عنوان بهترین مارک سایه چشم مخملی حک می‌شود. این پالت سایه چشم دارای ترکیبی از رنگ‌های شاین و مات در کنار هم است که پیگمنت و ماندگاری بالایی دارند.

سایه چشم هدی بیوتی شاخت کشور آمریکا است. فاقد تست حیوانی و کاملا دوستدار حیوانات است. بافت پودری و نرم دارد و بدون هیج ریزشی روی پوست می‌نشیند. این پالت سایه ترکیبی از تناژ رنگی سرد و گرم و دارای رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی و صورتی است که بدون مواد حساسیت‌زا تولید شده‌اند. این پالت یک آینه بزرگ هم دارد که آرایش کردن را برایتان راحت‌تر می‌کند.

در این مقاله با ترفندهایی درباره نحوه استفاده از سایه چشم مشکی آشنا می‌شوید: «چگونه سایه چشم مشکی بزنیم؟ از مبتدی تا حرفه‌ای»

۶. سایه چشم برند پیر کاردین

سایه چشم مدل Pearly Velvet Eyeshadow Dark Green برند Pierre cardin
سایه چشم برند Pierre cardin

این سایه مخملی تک‌رنگ پیگمنت بسیار عالی دارد و بافتی لطیف و یکپارچه به جا می‌گذارد. ماندگاری این سایه بسیار بالا است و به دلیل کاور خوبی که دارد، آرایش شما را تا چندین ساعت به همان شکل اولیه حفظ می‌کند. این سایه پودری مناسب انواع پوست است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. تنوع رنگی آن بالا است و اگر علاقه‌مند به خرید رنگ‌های مختلف این محصول هستید، به راحتی می‌توانید بهترین رنگ‌ها را در چارت رنگی آن بیابید.

به نسبت تک‌رنگ، حجم کم و وارداتی بودن، این محصول انتخاب چندان مناسبی برای همه افراد نیست. چراکه با توجه به موارد گفته‌شده، این محصول در بازه عددی گران‌قیمت به حساب می‌آید.

۷. سایه چشم برند ریوال د لوپ

پالت سایه چشم مدل Far Paleti No02 Blush Velvet برند Rival de loop
سایه چشم برند Rival de loop

اگر محدودیتی از بابت خرید یک محصول نسبتا گران‌قیمت ندارید، سایه چشم ۱۲ رنگ مدل Far Paleti No02 Blush Velvet برند Rival de loop را در نظر داشته باشید. این مدل طیف رنگی نود شیک دارد که کیفیت پوشش‌دهی و همین‌طور پیگمنت بالای آن دو ویژگی اساسی این محصول به حساب می‌آیند.

ترکیب رنگ عالی و کاربردی این محصول را به یک پالت باکیفیت تبدیل کرده که هم برای استفاده روزمره و هم برای مهمانی‌ها مناسب است. رنگ‌های مختلف آن به سادگی با هم ترکیب می‌شوند و ترکیبی خاص تشکیل خواهند داد. رنگ به‌دست آمده هم با همان کیفیت و پوشش‌دهی روی پوست می‌نشیند و نتیجه‌ای فوق‌العاده حاصل می‌شود.

۸. پالت سایه چشم برند ایزادورا

پالت سایه چشم برند معروف ایزادورا
سایه چشم برند ایزادورا

سایه چشم ایزادورا که یکی از برندهای شناخته‌‌شده و پرطرفدار است، ۴ رنگ سایه مات و ۱ رنگ هایلایتر براق دارد. همگی این رنگ‌ها دارای پیگمنت بالا و رنگدانه عالی هستند و به راحتی پشت پلک می‌نشیند. بافت این سایه پودری است و رنگ‌های نود پرطرفدار و‌ کاربردی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

جلوه مخملی ۵ رنگ جذاب، قابلیت استفاده به‌عنوان هایلایتر، قابلیت ترکیب خوب و وجود آینه در این پالت همگی به‌عنوان ویژگی‌های مثبتی هستند که خریداران زیادی را ترغیب به خرید این محصول می‌کند.

بهترین مارک سایه چشم مخملی را از کجا بخریم؟

چهار پالت سایه چشم کنار هم
برای خرید بهترین سایه چشم مخملی به وبسایت ترب سری بزنید.

خرید سایه چشم که در کنار خوش‌قیمت بودن، اصل باشد و نگرانی از بابت تقلبی بودن آن نداشته باشیم، از طریق وبسایت ترب و به کمک گزینه‌ای تحت عنوان «ضمانت ترب» امکان‌پذیر است. درباره مورد اول می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت محصولات درون ترب نسبت به سایر فروش‌های حضوری و آنلاین اشاره کرد. مورد دوم هم ضمانتی است که ترب برای تجربه یک خرید مطمئن برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. بنابراین در صورت خرید کالای فیک یا کالایی که آسیب‌دیده یا اصل نباشد، می‌توان آن را پس داد و مبلغ پرداختی را به‌طور کامل پس گرفت. با چنین شرایطی می‌توانید یک خرید امن و ایده‌آل را تجربه کنید.

با وجود ضمانت ترب، خریدی مطمئن را به خصوص در رابطه با خرید کالاهای خارجی و گران‌قیمت تجربه خواهید کرد.

کلام آخر

در این مقاله درباره بهترین سایه چشم مخملی موجود در بازار، رنگ‌های متنوع آن‌ها، کیفیت، کاور، پیگمنت‌ها و حتی کاربرد هر محصول در استفاده آرایشگاهی یا مصرف شخصی صحبت شد. با این اطلاعات می‌توانید از بین محصولات موجودی که از نظر کیفیت و تجربه کاربران به‌عنوان محبوب‌ترین و برترین محصولات شناخته می‌شوند، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

خلاصه محصولاتی که به‌عنوان بهترین برند سایه چشم مخملی معرفی کرده‌ایم را همراه با خلاصه‌ای از ویژگی‌های هرکدام در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مدل سایه چشمویژگی‌ها
پالت سایه چشم برند رولوشن مدل ولوت رز۱۵ رنگ، ماندگاری بسیار بالا، قابلیت ترکیب، استفاده آسان و قیمت مناسب
سایه چشم برند توفیسد۱۶ رنگ، پیگمنت بالا، کاور خوب، ساخته‌شده از مواد طبیعی و دارای رنگ‌های خاص
پالت سایه چشم برند جفری استار۳۰ رنگ، بافت مخملی، کاور و ماندگاری خوب، تنوع رنگ و مناسب برای استفاده شخصی و سالنی
پالت سایه چشم برند اینلی۴ رنگ، کاور خوب، ماندگاری طولانی‌مدت و دارای بافتی نرم
پالت سایه چشم برند هدی بیوتی۱۸ رنگ، فاقد تست حیوانی، دارای رنگ‌های متنوع و بسیار زیبا، کیفیت و ماندگاری بالا
سایه چشم برند پیر کاردینتک‌رنگ، با پیگمنت بسیار عالی و ماندگاری زیاد
سایه چشم برند ریوال د لوپ۱۲ رنگ، پوشش‌دهی بالا، کیفیت قابل توجه و دارای رنگبندی خاص، کاربردی و زیبا
پالت سایه چشم برند ایزادورا۵ رنگ، قابل استفاده به‌عنوان هایلایتر، دارای رنگ‌های بسیار شیک و با ماندگاری بالا
انواع بهترین برند سایه چشم مخملی

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک سایه چشم مخملی

بهترین سایه چشم با پیگمنت بالا چیست؟

سایه چشم‌های هدی بیوتی، سایه چشم اوبسسیون وایلد هدی بیوتی و سایه چشم مک از جمله بهترین سایه چشم‌های مخملی با پیگمنت بالا هستند که ماندگاری بالایی دارند.

بهترین مارک سایه چشم ایرانی مخملی چیست؟

این لی و کالیستا دو مورد از بهترین برندهای لوازم آرایشی هستند که سایه‌ چشم‌هایی باکیفیت و بادوام تولید کرده‌اند.

بهترین مارک سایه چشم خارجی مخملی چیست؟

یکی از بهترین مارک سایه چشم خارجی مخملی، هدی بیوتی است.

سایه چشم مخملی یعنی چی؟

این مدل سایه چشم ظاهری نرم، ملایم و ظریف به جا می‌گذارد. اما این ویژگی‌ها دلیلی بر دوام کم یا کیفیت پایین این نوع سایه چشم‌ها نیست.

🔗 منابع: Hegaiandesther | themuablog.wordpress | whowhatwear | hudabeauty

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *