بهترین مارک پودر فیکساتور؛ ۵ برند محبوب کاربران ترب!

اگر به آرایش کردن علاقه‌مند هستید و دلتان می‌خواهد آن را برای مدت زمان طولانی بدون هیچ تغییری حفظ کنید، استفاده از پودر فیکساتور بسیار اهمیت پیدا می‌کند. بهترین مارک پودر فیکساتور می‌تواند به تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش شما در طولانی‌مدت کمک کند. این محصول آرایشی محبوب، به راحتی روی آرایش صورت اضافه می‌شود، ماندگاری آن را افزایش داده و آرایشی مات و بدون چربی به شما هدیه می‌دهد. البته، به شرط این‌که پودر فیکس از میان برندهای معتبر انتخاب شود. در ادامه فهرستی از بهترین برند پودر فیکساتور را در اختیارتان قرار داده‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی ۵ تا از بهترین برند پودر فیکساتور

بعد از آن‌که با ویژگی‌های بهترین مارک پودر تثبیت کننده آرایش آشنا شدید، اکنون نوبت آن است که نام برندهای تولیدکننده بهترین پودر فیکساتور را هم بدانید تا اگر قصد خرید آن را دارید، بتوانید بهترین مارک را انتخاب کنید.

  1. پودر فیکس لورا مرسیه
  2. پودر فیکس گلدن رز
  3. پودر فیکس رولوشن
  4. پودر فیکس سیترای
  5. پودر فیکس شیگلم

بسیار مهم است که هنگام استفاده از پودر فیکساتور، حتما چند ساعت بعد از استفاده، پوست صورت خود را بشویید تا مانع از ایجاد مشکلات پوستی شوید.

برای آشنایی بیشتر بخوانید: پودر فیکس چیست؟ بررسی کاربرد، مزایا و معایب استفاده از آن

۱. پودر فیکس لورا مرسیه؛ ایجاد پوششی بدون نقص

پودر تثبیت کننده لورا مرسیر
Laura Mercier Fix Powder

پودر فیکس لورا مرسیه، بهترین مارک پودر فیکساتور برای پوست خشک به شمار می‌رود. لورا مرسیه، برندی آمریکایی است که محصولات آن، محبوبیت زیادی در میان میکاپ آرتیست‌ها دارد. این پودر فیکس، پوششی مات و یک‌دست روی پوست ایجاد می‌کند که تا ۱۶ ساعت ماندگاری دارد. بافت نرم و سبک آن، حالت کیکی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

علاوه‌بر این، با دارا بودن ویتامین C و E، پوست را آبرسانی و تغذیه کرده و از ایجاد تاثیرات منفی روی پوست جلوگیری می‌کند. لازم به یادآوری است که این پودر فیکس بدون رنگ است و هیچ رنگی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

ویژگیتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
میزان پوشش‌دهیایجاد پوششی صاف و بدون نقص
ترکیباتپودر ابریشم، پودر آمینواسید، پودر ویتامین C و E
ماندگاری۱۶ ساعته
مناسب برایپوست خشک
ظاهرصاف و یک‌دست، بدون ایجاد حالت کیکی
کاربردکنترل کننده چربی پوست
جدول ویژگی‌های پودر فیکساتور لورا مرسیه

۲. پودر فیکس گلدن رز؛ ماندگاری میکاپ در تمام طول روز

پودر تثبیت کننده آرایش گلدن رز
Golden Roze Fix Powder

پودر فیکس گلدن رز، یک پودر تثبیت‌کننده آرایش است که برای پوست‌های چرب طراحی شده است. استفاده از این محصول، جلوه‌ای مات و مخملی روی پوست ایجاد می‌کند که مانع از برق افتادن پوست می‌شود. به کمک بهترین برند پودر فیکساتور، آرایشی ماندگار و ثابت خواهید داشت که پوستتان را تا ساعت‌ها باطراوت و تازه نگه می‌دارد. ظاهر پودری این محصول، بافتی طبیعی به پوست می‌دهد و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند.

ویژگیتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
میزان پوشش‌دهیایجاد پوششی صاف و بدون نقص
ترکیباتفاقد پارابن
ماندگاری۲۴ ساعته
مناسب برایپوست چرب
ظاهرجلوه مات و مخملی
کاربردتثبیت‌کننده آرایش، جلوگیری از ماسیدگی و چروک شدن آرایش
جدول ویژگی‌های پودر فیکساتور گلدن رز

۳. پودر فیکس رولوشن؛ انتخاب اول میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای

پودر تثبیت کننده آرایش رولوشن
Revolution Fix Powder

رولوشن، برند محبوب انگلیسی، انواع مختلفی از پودر فیکس را تولید و روانه بازار می‌کند. پودر فیکس رولوشن، عنوان بهترین مارک پودر تثبیت کننده آرایش را از آن خود کرده است. این محصول با قیمتی مناسب و حجم فوق‌العاده عرضه شده و به محصول مورد علاقه آرایشگران حرفه‌ای تبدیل شده است.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مات و یک‌دست کردن میکاپ، ماندگاری رژگونه و کانسیلر، دوام بالا در برابر تعریق، رطوبت و گرما و ایجاد جلوه طبیعی اشاره کرد. مجموع این ویژگی‌ها، این محصول را به بهترین پودر فیکس برای پوست چرب، خشک و نرمال تبدیل کرده است.

ویژگیتوضیحات
کشور مبدا برندانگلستان
میزان پوشش‌دهیایجاد پوششی یکنواخت و یکدست
ترکیباتفاقد پارابن
ماندگاریمقاوم در برابر تعریق و رطوبت
مناسب برایانواع پوست
ظاهرجلوه مات و مخملی
کاربردکنترل‌کننده چربی و براقیت پوست، جلوگیری از ایجاد حالت کیکی روی پوست
جدول ویژگی‌های پودر فیکساتور رولوشن

چون استفاده از پرایمر هم در ماندگاری آرایش موثر است، مطلب نحوه استفاده از پرایمر و نکاتی که باید بدانید را از دست ندهید.

۴. پودر فیکس سیترای؛ بافتی سبک و نرم

پودر تثبیت کننده آرایش سیترای
Citray Fix Powder

اگر قصد خرید یک محصول مقرون‌به‌صرفه و کاربردی دارید که برای استفاده روزانه مناسب باشد، پودر فیکس سیترای بهترین گزینه برای شما است. این محصول، فاقد چربی بوده و به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر پوست‌های خشک، برای پوست‌های چرب هم مناسب است. این محصول به‌عنوان یکی از بهترین مارک پودر فیکساتور، بی‌رنگ نیست و چندین رنگ متنوع را در برمی‌گیرد و می‌توانید با توجه به نوع آرایشتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پودر فیکس سیترای، به دلیل پوشاندن عیوب پوست و ماندگاری بالا، می‌تواند در روزهای گرم و پرمشغله کنارتان باشد.

بافت این پودر فیکساتور، بسیار سبک است و با وجود داشتن رنگدانه‌های خاص، شفافیت آرایش شما را از بین نمی‌برد. کافی است بعد از پایان میکاپ، مقداری از این پودر را روی نواحی مختلف صورت پخش کنید تا چربی اضافی پوست گرفته شود و قسمت‌های مختلف آرایش‌ بدون پخش شدن باقی بماند.

ویژگیتوضیحات
کشور مبدا برندایران
میزان پوشش‌دهیایجاد پوششی صاف و یکدست
ترکیباتفاقد پارابن
ماندگاریبالا
مناسب برایانواع پوست
ظاهرجلوه مات و مخملی
کاربردتثبیت‌کننده آرایش، مات‌کننده، پوشاندن منافذ پوست، جلوگیری از ماسیدگی آرایش
جدول ویژگی‌های پودر فیکساتور سیترای

۵. پودر فیکس شیگلم؛ بهترین پودر فیکس خارجی برای انواع پوست

پودر تثبیت کننده آرایش شیگلم
Sheglam Fix Powder

پودر فیکس شیگلم، یک محصول دوکاره است که هم برای زیر چشم و هم برای کل صورت کاربرد دارد. این محصول، حاوی ترکیبات آبرسان و کافئین است و استفاده مداوم از آن، به کاهش تیرگی دور چشم کمک می‌کند. این پودر فیکس، متشکل از دو قسمت است که قسمت زیرین آن برای صورت و قسمت بالایی برای زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در قسمت زیرین، پودری شفاف و رقیق وجود دارد که جاذب روغن است و برای قسمت‌های مختلف صورت استفاده می‌شود. در قسمت بالایی پودر فیکس شیگلم، مواد حالت ابریشمی دارند و به شکل فشرده قرار گرفته‌اند. همین قابلیت، سبب تثبیت آرایش چشم و پر کردن خطوط سطحی زیر چشم می‌شود.

ویژگیتوضیحات
کشور مبدا برندچین
میزان پوشش‌دهیایجاد پوششی صاف و یکنواخت
ترکیباتحاوی ترکیبات رطوبت‌رسان و کافئین، فاقد پارابن، عطر، الکل و گلوتن
ماندگاریضدآب
مناسب برایانواع پوست و زیر چشم
ظاهرجلوه مات و یکدست
کاربردمات‌کننده، جاذب چربی، افزایش ماندگاری میکاپ، پوشاننده چروک‌های اطراف چشم
جدول ویژگی‌های پودر فیکساتور شیگلم

پودر فیکس شیگلم کاملا شفاف و بدون رنگ بوده و برای انواع مختلف پوست قابل استفاده است.

چطور بهترین برند پودر فیکساتور را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین مارک پودر فیکساتور، ابتدا باید به نوع پوست و نیازهای خاص خود توجه کنید. برای این‌که آرایش صورت شما در تمام طول روز ثابت بماند، بهترین انتخاب استفاده از پودر فیکس است. این روش، تضمین می‌کند که میکاپ شما در هر شرایطی ثابت و بدون نقص باقی بماند.

اما فیکساتورها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام با هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه به ویژگی‌های بهترین پودر فیکساتور به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه را برای نیازهای خودتان داشته باشید و از کیفیت و عملکرد آن لذت ببرید. در ادامه با مقایسه بهترین پودر فیکساتورها، می‌توانید مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

مدلماندگاری بالاضد تعریقفاقد مواد مضرانواع پوستحاوی ویتامین C و B
لورا مرسیه
گلدن رز
رولوشن
سیترای
شیگلم
جدول مقایسه بهترین مارک های پودر فیکساتور

بهترین مارک پودر فیکساتور را از کجا بخرم؟

پودر فیکس برنز که از مخزن بیرون ریخته
شما می‌توانید بهترین مارک پودر فیکساتور را از سایت ترب تهیه کنید.

برای خرید بهترین مارک پودر فیکساتور که در این مطلب به معرفی آن‌ها پرداختیم، می‌توانید به وبسایت ترب مراجعه کنید. بهتر است بدانید که تأثیرات مفید پودر فیکساتور را تنها می‌توانید از محصولات اصل انتظار داشته باشید و محصولات فیک، نه‌تنها به بهبود میکاپ شما هیچ کمکی نمی‌کنند، بلکه می‌توانند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را هم برای پوست به همراه داشته باشند.

لازم به یادآوری است که قیمت پودر فیکساتور اصل با توجه به تغییرات قیمت ارز و افزایش محصولات تقلبی در بازار، بسیار متغیر است؛ اما شما می‌توانید از طریق سایت ترب، قیمت روز محصولات اصل را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت و ویژگی‌های هر محصول، بهترین برند پودر فیکساتور را متناسب با نیازتان خریداری کنید.

برای خرید بهترین برند پودر فیکساتور اصل می‌توانید به سایت ترب مراجعه کرده و خریدی مطمئن با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت را تجربه کنید.

سخن پایانی

بیشترین کاربرد پودر فیکساتور، در ماندگاری آرایش و کمک به تثبیت آن است. آرایش صورت بعد از مدتی به دلیل چرب شدن پوست، تعریق و عوامل مشابه شروع به خراب شدن می‌کند، اما پودر فیکساتور مانع این اتفاق می‌شود. در این مطلب به معرفی انواع پودر فیکس مانند لورا مرسیه، گلدن رز، رولوشن، سیترای و شیگلم پرداختیم.

همچنین هنگام خرید بهترین مارک پودر فیکساتور، باید به مواردی مانند رنگ پوست، تناسب پودر با نوع پوست، عملکرد مناسب در تثبیت آرایش، عدم وجود مواد حساسیت‌زا مانند الکل و یکنواخت کردن پوست توجه کنید. بدون تردید توجه به برند محصول، نکته‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. برای خرید بهترین برند پودر فیکساتور می‌توانید به سایت ترب مراجعه و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک پودر فیکساتور

تفاوت پودر فیکس و پرایمر چیست؟

پرایمر به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد آرایشی برای زیرسازی آرایش در نظر گرفته می‌شود. استفاده از این محصول، سبب می‌شود که میکاپی یکنواخت و یک‌دست داشته باشید و ماندگاری و دوام آرایش خود را بالا ببرید. در مقابل پودر فیکس، آخرین مرحله میکاپ است که آرایش را تثبیت کرده و به دوام و ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند.

آیا استفاده از پودر فیکساتور، سبب عفونت و آکنه می‌شود؟

از آن‌جایی‌که پودر فیکساتور، بافت بسیار ریزی دارد، اغلب در منافذ پوست قرار می‌گیرد و سبب مسدود شدن منافذ و بروز آکنه می‌شود. افزون بر این، اگر هنگام تعریق، پودر را روی صورت خود بمالید، بدون این‌که صورتتان را بشویید، می‌تواند منجر به بروز جوش و عفونت شود.

کدام پودر فیکساتور برای پوست خشک مناسب است؟

کسانی‌که پوست خشکی دارند، بهتر است از اسپری‌های تثبیت‌کننده استفاده کنند. زیرا سبب رطوبت پوست می‌شود و از مات شدن آن جلوگیری می‌کند. اسپری فیکساتور بهترین گزینه برای پوست خشک محسوب می‌شود.

برای پوست چرب کدام مناسب است، پودر یا اسپری فیکساتور؟

پودر فیکساتور سبب مات شدن میکاپ می‌شود و از براق شدن آن جلوگیری می‌کند. افرادی که پوست چربی دارند، به هیچ‌عنوان نباید به سراغ اسپری فیکساتور بروند. چراکه سبب مرطوب شدن پوست می‌شود و چربی سطح پوست را افزایش می‌دهد. در چنین شرایطی میکاپ شما، دوام و ماندگاری خود را از دست داده و خراب می‌شود. اگر پوست چربی دارید، حتما از پودر فیکساتور استفاده کنید.

🔗 منبع: jacksonsart

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *