بهترین مارک یخچال؛ معرفی زیباترین برند های یخچال دنیا

آشپزخانه، قلب تپنده هر خانه است و یخچال هم یکی از مهم‌ترین لوازم در آن محسوب می‌شود. به همین دلیل زمان خرید یخچال فریزر، باید به سراغ برندهای معتبر رفت و بهترین و باکیفیت‌ترین مدل را انتخاب کرد. در این مطلب بهترین مارک یخچال در بازارهای جهانی را به شما معرفی می‌کنیم تا با برندهای معتبری که در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن دارند، آشنا شوید. از شما دعوت می‌کنیم با وبلاگ ترب همراه باشید.

معیارهای انتخاب بهترین مارک یخچال

یخچال درب فرانسوی نقره‌ای در آشپزخانه مدرن
برای انتخاب بهترین مارک یخچال، بیشتر از هر چیز به کیفیت محصولات، قیمت آن‌ها و اصالت برند توجه کردیم.

قبل از معرفی بهترین برند یخچال فریزر و بررسی نظرات در مورد برند یخچال، لازم است معیارهایی را که برای انتخاب بهترین مارک یخچال در نظر گرفتیم، با شما به اشتراک بگذاریم تا بدانید این برندها را بر چه اساسی انتخاب کردیم.

  • تحقیق در مورد دسته‌بندی‌های مختلف محصولات در بازار یخچال فریزر برای آشنایی با گزینه‌های موجود
  • توجه به ترجیحات، نیازها و بودجه مشتریان در برند مورد نظر
  • بررسی نظرات در مورد برند یخچال جهت آشنایی با برندهای معتبر طبق تجربه مصرف‌کنندگان
  • ارزیابی شهرت و اعتبار برندهای مختلف یخچال فریزر در بازارهای خارجی
  • مقایسه مشخصات، ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات مدل‌های برندهای مختلف
  • بررسی کیفیت ساخت مدل‌های برند مورد نظر
  • برخورداری محصولات برند مورد نظر از گواهینامه‌ها و استانداردهای رایج صنعت یخچال فریزر
  • بررسی ضمانتنامه‌ها و گارانتی‌های برند مورد نظر 
  • عملکرد محصولات برند مورد نظر در طولانی‌مدت
  • ارزیابی خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب توسط برند تولیدکننده یا نمایندگی‌های آن در سراسر دنیا

اگر نمی‌دانید چه یخچال فریزری بخرید، راهنمای خرید یخچال در وبلاگ ترب را مطالعه کنید تا با انواع یخچال و نکاتی که زمان خرید آن باید مد نظر داشته باشید، آشنا شوید.

معرفی بهترین مارک یخچال

اگر شما هم جزو افرادی هستید که این روزها زیاد از خودتان و اطرافیان سوال می‌کنید که یخچال چی بخرم؟ در ادامه با معرفی بهترین برند یخچال فریزر با ما همراه باشید. در بین برندهای معتبری که برای معرفی در نظر گرفته‌ایم، مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای جهیزیه هم وجود دارد؛ ضمن اینکه مدل‌هایی را هم که می‌توان به عنوان زیباترین یخچال دنیا در نظر گرفت، به شما معرفی خواهیم کرد.

زمان خرید یخچال، ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا پس از انتخاب مدل، مشکلی برای خرید آن پیدا نکنید.

۱. کافه (Café)؛ بهترین مارک یخچال آمریکایی

یخچال سایدبای‌ساید نقره‌ای از برند کافه
اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال یک برند لوکس هستید، برند Café را مد نظر داشته باشید.

Café یک برند آمریکایی است که به ساخت لوازم خانگی لوکس و زیبا معروف است. بنابراین، اگر می‌خواهید آشپزخانه‌تان متمایز باشد و زیباترین یخچال دنیا را داشته باشید، بهترین گزینه است. برند کافه توسط جنرال الکتریک (GE) تولید می‌شود که یخچال‌های شیک و زیبا در مدل‌های مختلف از جمله درب فرانسوی، سایدبای‌ساید و چهار درب و همچنین مدل‌های داخل کابینتی و حتی یخچال‌های زیر پیشخوان عرضه می‌کند. 

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده یخچال فریزرهای برند Café که کاملا آن را از رقبای خود متمایز کرده، امکان شخصی‌سازی قطعات، مشخصات و رنگ محصولات است. به این ترتیب، مدل دلخواه خود را دقیقا با مشخصاتی که می‌خواهید به دست می‌آورید و یک یخچال اختصاصی برای خود خواهید داشت. اگر می‌پرسید یخچال چی بخرم؟ باید بگوییم Café یکی از لوکس‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

  • محصولات لوکس، شیک و زیبا
  • امکان انتخاب قطعات و مشخصات یخچال توسط مشتری
  • وجود فناوری‌های پیشرفته نظیر سیستم آب گرم
  • قیمت بسیار بالا
  • فروش مستقیم به مشتریان در برخی از کشورهای خاص دنیا

برند Café فقط در برخی از نقاط دنیا نمایندگی رسمی دارد که ایران جزو آن‌ها نیست.

همچنین، معدود یخچال فریزرهای این برند در بازار ایران بسیار گران هستند و قیمت آن‌ها از حدود ۲۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

۲. ال‌جی (LG)؛ بهترین مارک یخچال در ایران

یخچال چهار درب مشکی LG با درب شفاف InstaView
LG یکی از بزرگ‌ترین برندهای معتبر دنیا در بازار یخچال فریزر است که در بازار ایران فعالیت گسترده و خدمات پس از فروش عالی دارد.

مهم نیست کجا زندگی کنید و چه یخچالی بخواهید؛ اگر می‌پرسید یخچال چی بخرم؟ همیشه یک نام مطمئن وجود دارد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان یخچال فریزر در دنیا است که مدل‌های بسیار متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای تولید می‌کند. این برند به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب، در بازار ایران هم حضور بسیار پررنگی دارد.

با بررسی نظرات در مورد برند یخچال در ایران، می‌توان فهمید که یخچال فریزرهای LG انتخاب اول بسیاری از مردم برای جهیزیه و مصارف مختلف دیگر هستند. LG مدل‌های متنوع ساید‌بای‌ساید، درب فرانسوی و مدل‌های ساده تولید می‌کند که برخی از آن‌ها دارای مدرن‌ترین فناوری‌های دنیا نظیر امکان اتصال به Wi-Fi، صفحه لمسی و InstaView هستند که با ضربه زدن به درب یخچال می‌توان داخل آن را دید.

  • تنوع بسیار بالای محصولات از نظر طراحی، مشخصات و اندازه
  • وجود پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در مدل‌های لوکس
  • یکی از خوش‌نام‌ترین و قابل‌اطمینان‌ترین برندهای تولیدکننده یخچال فریزر
  • خدمات پس از فروش نه‌چندان قوی

چنانچه برای جهزیه به دنبال یخچال می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به مقاله بهترین مارک یخچال برای جهیزیه بیندازید.

۳. ویرپول (Whirlpool)؛ بهترین مارک یخچال ساده

یخچال نقره‌ای رنگ Whirlpool با طراحی ساده
Whirlpool به ساخت یخچال فریزرهای ساده، ولی باکیفیت معروف است.

Whirlpool یک برند آمریکایی است که بهترین برند یخچال فریزر ساده به‌شمار می‌رود. محصولات این برند در عین سادگی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث شده تا آن را در لیست بهترین مارک یخچال قرار دهیم. Whirlpool مدل‌های زیادی با طراحی متنوع تولید می‌کند که برای جهیزیه هم مناسب هستند. ویرپول در بازار کشورمان هم حضور دارد و محصولات خود را با گارانتی معتبر به فروش می‌رساند.

بررسی نظرات در مورد برند یخچال نشان می‌دهد که Whirlpool شهرت بسیار زیادی دارد و یک برند معتبر و قابل‌اطمینان محسوب می‌شود؛ اما یکی از ویژگی‌های منفی این برند عدم برخورداری از فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های هوشمند است. البته همین امر نقطه قوت آن هم محسوب می‌شود؛ زیرا عدم وجود فناوری‌های روز دنیا، به معنی کم‌تر بودن قیمت نهایی محصولات این برند است.

  • مدل‌های متنوع با طراحی‌های پرطرفدار
  • قیمت مناسب
  • موجود در بازار ایران
  • عدم برخورداری از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند

۴. فریجیدر (Frigidaire)؛ بهترین مارک یخچال ارزان

یخچال فریزر درب فرانسوی سفید Frigidaire
فریجیدر یک برند مطمئن و با اصالت سوئدی است که محصولات مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت تولید می‌کند.

فریجیدر در اصل، یک برند سوئدی است که در نقاط مختلف دنیا از جمله ایتالیا، مکزیک، آمریکا و چین تولید می‌شود و برخی از مدل‌های آن در بازار ایران هم به فروش می‌رسد. یخچال فریزرهای این برند انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی هستند که دائما می‌پرسند یخچال چی بخرم؟ زیرا در عین مقرون‌به‌صرفه بودن، تمامی امکانات و قابلیت‌هایی را که از یک یخچال فریزر باکیفیت برای جهیزیه انتظار دارید، در اختیارتان می‌گذارد.

Frigidaire مدل‌های درب فرانسوی و ساید‌بای‌ساید مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند که انتخاب مناسبی برای افرادی هستند که محدودیت بودجه دارند. برخی از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه فریجیدر فاقد قابلیت‌های هوشمند و فناوری‌های پیشرفته هستند؛ اما در عین حال با ارائه قابلیت‌هایی نظیر آبسردکن و سیستم اینورتر (Inverter) نظر مشتریان را جلب می‌کنند.

  • ارائه یخچال فریزرهای ساده و مقرون‌به‌صرفه
  • قابل تنظیم بودن قفسه‌ها
  • نداشتن خدمات پس از فروش رسمی در بازار ایران
  • عدم وجود قابلیت‌های هوشمند در مدل‌های ارزان

فریجیدر فقط در برخی از کشورهای دنیا خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. در صورتی که قصد خرید یخچال فریزر از این برند دارید، به گارانتی و شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش آن دقت کنید.

۵. جنرال الکتریک (GE Appliances)

لوگو و اسم برند GE Appliances با عکس یکی از یخچال‌های این برند در پس‌زمینه
GE Appliances یکی از معتبرترین برندهای آمریکایی است که شهرت زیادی در ساخت لوازم خانگی باکیفیت دارد.

لوازم خانگی جنرال الکتریک (GE Appliances) به خاطر کیفیت بسیار بالا کاملا در دنیا شناخته‌شده هستند. GE Appliances یکی از زیرمجموعه‌های شرکت جنرال الکترونیک آمریکا است که یکی از خطوط آن به‌طور اختصاصی به ساخت یخچال فریزر اختصاص پیدا کرده است. تمرکز اصلی این شرکت، طراحی و زیبایی است. به همین دلیل، زیباترین یخچال دنیا را می‌توان در محصولات آن پیدا کرد.

لوازم خانگی جنرال الکتریک بهترین مارک یخچال آمریکایی در بازار ایران است که برای آن دسته از کسانی که بهترین و جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا را در یخچال خود می‌خواهند، مناسب است. به همین دلیل، GE Appliances در لیست بهترین برند یخچال فریزر قرار می‌گیرد. یخچال‌های سری GE Profile این برند پیشرفته‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های این برند هستند.

  • وجود فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های هوشمند در مدل‌های گران قیمت
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • طول عمر طولانی
  • شهرت و اعتبار بالا در کل دنیا
  • قیمت بالا در ایران
  • عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران

اگر قصد خرید یخچال از برندهای ایرانی دارید، می‌توانید با بهترین یخچال ایرانی در این مطلب آشنا شوید.

۶. بوش (Bosch)

یخچال فریزر درب فرانسوی برند بوش
یخچال‌های برند بوش ضمن برخورداری از طراحی ساده، طول عمر طولانی دارند.

بوش به خاطر ساخت لوازم خانگی باکیفیت و خوش‌ساخت معروف است و یخچال فریزرهای آن هم از این قاعده مستثنی نیستند. شاید نتوان آن را سازنده زیباترین یخچال دنیا دانست؛ اما هیچ شکی نیست که باکیفیت‌ترین محصولات را در این بازار عرضه می‌کند. البته، این به معنی بد بودن طراحی یخچال‌های این برند نیست.

بوش انتخاب بسیار خوبی برای آن دسته از افرادی است که می‌پرسند یخچال چی بخرم؟ دلیل این امر، وجود امکانات و قابلیت‌های پیشرفته در اکثر مدل‌های این برند است. یکی از این امکانات، سیستم QuickIce Pro نام دارد که می‌تواند حداکثر ۵.۵ کیلوگرم یخ در روز تولید کند. یکی دیگر از این قابلیت‌های یخچال‌های این برند، FarmFresh است که با حفظ درجه و رطوبت، به تازه ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر کمک می‌کند.

  • طراحی ساده و در عین حال شیک
  • یخ ساز پرسرعت با امکان تولید ۵.۵ کیلوگرم یخ در روز
  • معروف بودن به کیفیت بالا در کل دنیا
  • مصرف انرژی بهینه در اکثر مدل‌ها
  • قیمت زیاد

۷. کیچن‌اید (KitchenAid)؛ بهترین مارک یخچال درب فرانسوی

یخچال درب فرانسوی برند کیچن اید
با وجود اینکه کیچن اید به‌تازگی وارد بازار یخچال شده، اما در همین مدت کوتاه در لیست بهترین مارک یخچال قرار گرفته است.

کیچن‌اید (KitchenAid) سومین برند آمریکایی در لیست بهترین برند یخچال فریزر است که قصد داریم به شما معرفی کنیم. در حالی که کیچن‌اید بیشتر به‌خاطر لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی کوچک شناخته شده است، در چند سال اخیر محصولات خود را گسترش داده و به بازار یخچال هم وارد شده است. در طی همین چند سالی که وارد بازار یخچال شده، محصولات بسیار باکیفیتی تولید کرده است که محبوبیت زیادی هم پیدا کرده‌اند.

یخچال‌های KitchenAid تلفیقی از زیبایی، کارایی و کیفیت هستند. اکثر یخچال فریزرهای تولید این برند ساید‌بای‌ساید یا درب فرانسوی هستند؛ اما این برند یخچال‌های پنج درب و زیر پیشخوان باکیفیتی هم تولید کرده است که هر کدام، در نوع خود زیباترین یخچال دنیا هستند. با نگاهی به بررسی‌ها و نظرات در مورد برند یخچال می‌توان دید که این برند عملکرد بسیار خوبی در طول مدت حضور در بازار یخچال به نمایش گذاشته است.

  • طراحی زیبا، شیک و مدرن
  • تخصص در ساخت یخچال‌های ساید‌بای‌ساید و درب فرانسوی
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی
  • نبود فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های هوشمند در اکثر مدل‌ها

۸. اینسینیا (Insignia)

یخچال فریزر Insignia در آشپزخانه تاریک
Insignia بیشتر به خاطر ساخت یخچال فریزرهای کوچک شهرت دارد، اما مدل‌های ساید‌بای‌ساید و درب فرانسوی مختلفی هم تولید کرده است.

اینسینیا یکی از برندهای کم‌یاب و نسبتا ناشناخته بازار یخچال فریزر ایران است؛ اما یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان انتخاب کرد. شاخصه اصلی یخچال‌های Insignia طراحی کوچک آن‌ها است که باعث شده برای فضاهای کوچک مناسب باشد. در خصوص سایر شاخصه‌های یخچال‌های اینسینیا، می‌توان به طراحی ساده و قیمت مناسب اشاره کرد. این محصول، برای کسانی که به دنبال یک یخچال کوچک و مقرون‌به‌صرفه می‌گردند، گزینه مناسبی است.

  • طراحی ساده
  • قیمت مناسب
  • ساخت مدل‌های کوچک مناسب آپارتمان
  • خدمات پس از فروش نه چندان خوب
  • کم‌یاب بودن
  • عدم برخورداری از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند در اکثر مدل‌ها

۹. ساب زیرو (Sub-Zero)؛ بهترین مارک یخچال سایدبای‌ساید

یخچال فریزر بزرگ ساب زیرو
یخچال فریزرهای ساب زیرو، معمولا قیمت بسیار زیادی دارند و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب هستند.

ساب زیرو یکی دیگر از برندهای آمریکایی است که در لیست بهترین مارک یخچال قرار داده‌ایم. این برند، یک برند لوکس لوازم خانگی محسوب می‌شود که به ساخت محصولات باکیفیت با طول عمر بالا و استفاده از زبان طراحی منحصر‌به‌فرد معروف است. ساب زیرو مجموعه‌ای چشمگیر از یخچال فریزرهای مدرن و پیشرفته با طراحی چشم‌نواز ساخته است که می‌توان آن‌ها را زیباترین یخچال دنیا دانست.

با وجود کیفیت بسیار بالا و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در یخچال فریزرهای Sub-Zero وجود دارد، اما گزینه مناسبی برای جهیزیه و مصارف اینچنینی محسوب نمی‌شوند. مهم‌ترین دلیل این امر، قیمت بسیار بالای آن‌ها است؛ به‌طوری‌که قیمت اکثر یخچال فریزرهای پیشرفته و بزرگ این برند از ۸۰۰۰ دلار شروع می‌شود. به همین دلیل، ساب زیرو را می‌توان گران‌ترین برند در لیست بهترین برند یخچال فریزر در نظر گرفت.

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • طول عمر بالا
  • تنوع گسترده
  • وجود پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا
  • قیمت بسیار زیاد

۱۰. سامسونگ (Samsung)؛ بهترین مارک یخچال کره‌ای

یک مرد در حال مطالعه مجله کنار یخچال فریزر چهار درب سامسونگ با صفحه لمسی
سامسونگ سازنده برخی از بهترین یخچال فریزرهای هوشمند دنیا است.

وقتی نظرات در مورد برند یخچال را بررسی می‌کنیم، همیشه اسم سامسونگ هم در بین معتبرترین و بهترین مارک یخچال فریزر خارجی حضور دارد. این برند کاملا در بازار ایران شناخته‌شده است و نیازی به تعریف ندارد. وجود بهترین و مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا در کنار تنوع بالا، شاخصه محصولات این برند است که در یخچال‌های آن هم وجود دارد.

همان‌طور که از Samsung انتظار می‌رود، بسیاری از یخچال فریزرهای آن، دارای قابلیت‌های هوشمند هستند. یکی از این قابلیت‌های هوشمند، Family Hub است. Family Hub یک تبلت مخصوص لوازم خانگی سامسونگ است که با آن راحت‌تر می‌توان لیست خرید تهیه کرد، عکس‌های خانوادگی و خاطرات را روی یخچال نمایش داد، سایر دستگاه‌های هوشمند را کنترل کرد و حتی فیلم و موسیقی پخش کرد.

  • طراحی شیک، مدرن و زیبا در اکثر مدل‌ها
  • رضایت بسیار بالای مشتریان و مصرف کنندگان
  • قابلیت‌های هوشمند و بسیار پیشرفته
  • خدمات پس از فروش قوی در ایران
  • قیمت مناسب نسبت به قابلیت‌ها
  • یخ ساز برخی از مدل‌های جدید، مشکل دارد

برای استفاده از قابلیت‌های هوشمند یخچال سامسونگ نظیر Family Hub باید اپلیکیشن آن را روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از طریق Wi-Fi به یخچال متصل شوید.

از کجا یخچال فریزر بخریم؟

یخچال ساید‌بای‌ساید نقره‌ای سامسونگ در آشپزخانه بزرگ
سایت ترب امکان خرید انواع و اقسام مدل‌ها را از بهترین برند یخچال فریزر فراهم کرده است.

برای خرید و مقایسه قیمت مدل‌های مختلف یخچال فریزر می‌توانید به دسته‌بندی این محصول در سایت ترب مراجعه کنید. در ترب، مدل‌های متنوعی از برندهایی که در این مطلب معرفی کردیم وجود دارد. شما با جستجوی نام محصول یا انتخاب محدوده بودجه خود در پنل سمت راست سایت، می‌توانید محصولی را که نیاز دارید پیدا کنید.

همچنین، می‌توانید مدل‌های مختلف یخچال فریزر را بر اساس ارزان‌ترین، گران‌ترین و محبوب‌ترین دسته‌بندی کنید و هر مدلی را که می‌خواهید انتخاب کنید تا فروشندگان معتبر آن، برایتان نمایش داده شود. همچنین، با انتخاب شهر محل سکونت خود در بخش ترب من، می‌توانید فروشندگان حضوری محصول مورد نظرتان را در اطراف خود پیدا کنید.

کلام آخر

اصالت و کیفیت، دو شاخصه اصلی بهترین برند یخچال فریزر است. حتی اگر زیباترین یخچال دنیا را داشته باشید، باز هم باید به اصالت و کیفیت برند مورد نظر خود دقت کنید تا یک محصول با کیفیت و طول عمر طولانی داشته باشید.

در این مطلب ال‌جی، سامسونگ، کافه، ویرپول و برخی از برندهای معتبر و شناخته‌شده دیگر دنیا را به‌عنوان بهترین مارک یخچال معرفی کردیم. شما با مراجعه به سایت ترب، می‌توانید محصولات اکثر برندهایی را که در این مطلب بررسی کردیم، با بهترین قیمت تهیه نمایید.

ویژگیبرند
بهترین مارک یخچال آمریکاییکافه
بهترین مارک یخچال در ایرانال‌جی
بهترین مارک یخچال سادهویرپول
بهترین مارک یخچال ارزانفریجیدر 
بهترین مارک یخچال درب فرانسویکیچن‌اید 
بهترین مارک یخچال سایدبای‌سایدساب زیرو
بهترین مارک یخچال کره‌ایسامسونگ

پرسش های متداول در مورد بهترین برند یخچال

بهترین مارک یخچال فریزر کدام است؟

Café، LG، Samsung، Whirlpool و Frigidaire برخی از برندهایی هستند که بهترین مارک یخچال فریزر محسوب می‌شوند.

چه فناوری‌هایی در برندهای معتبر یخچال فریزر وجود دارد؟

تکنولوژی اینورتر (Inverter)، قابلیت‌های ارتباطی هوشمند که به کاربران اجازه می‌دهند از راه دور و از طریق Wi-Fi یخچال را کنترل کنند، سیستم خنک‌کننده هوشمند نظیر جریان چندگانه هوا یا خنک‌کننده دوگانه و فناوری‌های تخصصی برای تازه‌تر نگه داشتن مواد غذایی در مدت طولانی‌تر، برخی از این فناوری‌ها هستند.

بهترین برندهای یخچال فریزر چه مشخصاتی دارند؟

مصرف انرژی بهینه، قفسه‌بندی قابل تغییر، استفاده بهینه و خلاقانه از حداکثر فضای داخل یخچال، فناوری‌های خنک‌کننده پیشرفته برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و قابلیت‌های هوشمند نظیر امکان اتصال از طریق Wi-Fi، صفحه لمسی و پشتیبانی از دستیار صوتی برخی از این مشخصات هستند.

قیمت بهترین برندهای یخچال فریزر چقدر است؟

قیمت برندهای معروف و شناخته‌شده یخچال فریزر به طراحی، ظرفیت و قابلیت‌های مدل‌های مختلف آن‌ها بستگی دارد، اما معمولا از حداقل ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود تا بالای ۲۰۰ میلیون تومان.

🔗 منابع: newindianexpress | people

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *