بهترین مام سفید کننده؛ سفیدی درخشان، اعتماد به نفس دوچندان

در فصول گرم، تعریق بدن افزایش می‌یابد که این امر می‌تواند منجر به تغییر رنگ زیر بغل و ایجاد لکه‌های تیره شود. در چنین شرایطی انتخاب و استفاده از بهترین مام سفید کننده اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. این نوع مام‌ها علاوه‌بر کنترل بوی بد عرق، با ترکیبات روشن‌کننده خود، به‌تدریج لکه‌های تیره زیر بغل را کاهش می‌دهند و پوست را روشن‌تر می‌کنند. برای خداحافظی با بوی عرق و تیرگی زیر بغل تا پایان همراه ما بمانید تا بهترین مارک دئودورانت سفید کننده را بشناسید. 

تجربه‌ ای جدید از سفیدی و بوی خوش با بهترین مام سفید کننده

سه مام از برندهای مختلف در پس‌زمینه قهوه‌ای
با استفاده مداوم از مام با بوی عرق خداحافظی کنید.

مواد تشکیل‌دهنده مام‌های موجود در بازار با یکدیگر متفاوتند و برخی از آنها حاوی ترکیبات ضدباکتری هستند که از رشد باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کنند. بنابراین استفاده منظم از مام سفیدکننده در فصول گرم، به حفظ بهداشت بدن و افزایش اعتمادبه‌نفس کمک شایانی می‌کند. در ادامه با تعدادی از بهترین مام‌های موجود در بازار از جمله بهترین نوع مام صابونی سفید کننده آشنا خواهیم شد: 

۱. رول ضد تعریق روشن کننده زیر بغل نیوول (NEWWELL) 

مام رولی نیوول
مام نیوول مدل روشن‌کننده

رول ضدتعریق نیوول ۵۰ میلی‌لیتری، راه‌حلی جامع برای داشتن زیربغلی روشن، شاداب و عاری از هرگونه بوی نامطبوع است. این محصول با فرمولاسیون پیشرفته خود، علاوه بر کنترل موثر تعریق و بوی بد، به روشن شدن تدریجی لکه‌های تیره زیر بغل نیز کمک می‌کند. ویتامین C موجود در این محصول، به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، پوست را تغذیه و به بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند و با خاصیت ضدباکتریایی خود، مانع از رشد باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطبوع در زیر بغل می‌شود. این رول ضدتعریق با ماندگاری بالا، اطمینان از تازگی و طراوت را در طول روز تضمین می‌کند.

حتما بخوانید: معرفی بهترین مام زیر بغل تا خوشبو و تمیز باشی!

۲. مام سفیدکننده سادور (SADOER) 

مام رولی سادور به همراه جعبه
مام سادور مدل سفیدکننده

سادور یکی از برندهای شناخته‌شده در زمینه محصولات مراقبت شخصی است که مام‌های باکیفیت و کارآمدی تولید می‌کند. مام‌های سفیدکننده سادور با فرمولاسیون خاص خود، به شما کمک می‌کنند تا به زیربغلی روشن، شاداب و عاری از هرگونه لک و تیرگی دست پیدا کنید. این مام با کنترل تعریق، از ایجاد رطوبت بیش‌ازحد در زیر بغل و درنتیجه بوی بد جلوگیری می‌کند، ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در آن، موجب آبرسانی پوست زیر بغل می‌شوند و از خشکی و تحریک آن جلوگیری می‌کنند.

به ترکیبات موجود در مام توجه کنید و اگر پوست حساسی دارید، مام‌هایی با فرمولاسیون ملایم را انتخاب کنید.

۳. مام ضد تعریق اکتیول اوریفلیم (ORIFLAME) 

مام رولی اوریفلیم
مام اوریفلیم مناسب برای انواع پوست

در ادامه معرفی بهترین مام سفید کننده نوبت به مام ضدتعریق اوریفلیم می‌رسد که با رایحه‌های متنوع و ماندگار حس تازگی و شادابی را به شما هدیه می‌دهد. این محصول به‌گونه‌ای فرموله شده‌ است که برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس نیز مناسب باشد. با استفاده منظم از این مام می‌توانید، به پوستی سالم و زیبا در زیر بغل دست پیدا کرده و با بوی عرق خداحافظی کنید. 

برای حفظ طراوت موها مقاله بهترین اسپری مو دوفاز برای حفاظت از مو را بخوانید.

۴. مام صابونی مردانه رکسونا (REXONA) 

مام استیکی رکسونا با بدنه سفید و درب مشکی
مام صابونی رکسونا

بدون شک بهترین نوع مام صابونی سفید کننده متعلق به برند رکسونا است که با ماندگاری ۴۸ ساعته، در دسته محصولات محبوب و پرفروش بازار قرار می‌گیرد. این محصول با رایحه‌ای ملایم و پرطرفدار همواره در سبد خرید مشتریان بی‌شماری قرار دارد و با برخورداری از فرمولاسیون ویژه برای رفع تیرگی زیر بغل، پوستی سفید و شاداب به شما هدیه می‌کند. مام صابونی رکسونا با ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست، از تعریق بیش‌ازحد جلوگیری می‌کند و به شما احساس تازگی و طراوت می‌دهد.

در صورت مشاهده هرگونه حساسیت یا تحریک پوستی، استفاده از مام را قطع و با پزشک مشورت کنید.

۵. استیک ضد تعریق و روشن کننده داو (DOVE) 

مام استیکی داو با درب صورتی و بدنه سفید
مام داو مدل روشن‌کننده

در ادامه آشنایی با بهترین مارک دئودورانت سفید کننده نوبت به برند محبوب داو می‌رسد. این مام از طبع خنک و رایحه ملایمی برخوردار است و تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد. این محصول فاقد پارابن است و باعث ایجاد لکه روی لباس نخواهد شد. بافت نرم استیک ضدتعریق داو حاوی مواد مرطوب‌کننده است و باعث کاهش تحریکات پوستی خواهد شد. این محصول فاقد عصاره و الکل است و استفاده از آن پوست زیر بغل را روشن و باطراوت می‌کند. 

۶. ضد تعریق و رولینگ سفید کننده سلنز (CELENES) 

مام رولی سلنز با بدنه سفید و سبز
مام سلنز مدل سفیدکننده

ضدتعریق و رولینگ سفیدکننده سلنز یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار در زمینه مراقبت شخصی است که به دلیل کارایی بالا و رایحه دلنشین، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. فرمولاسیون ملایم این محصول، پوست زیر بغل را نرم و لطیف کرده و از خشکی و تحریک آن جلوگیری می‌کند. همچنین رایحه خنک و دلنشین این مام، حس انرژی و شادابی را به شما منتقل می‌کند. با استفاده از این محصول، می‌توانید از داشتن زیربغلی خشک، تمیز و خوشبو در طول روز لذت ببرید.

برای استفاده از مام، پس از حمام و خشک کردن کامل زیر بغل، مقدار مناسبی از محصول را به‌طور یکنواخت روی پوست تمیز و خشک بمالید.

۷. استیک ضد تعریق مردانه COBALT DRY رکسونا (REXONA)

مام کبالت درای رکسونا با درب مشکی
مام کبالت درای رکسونا

رایحه کبالت درای از برند رکسونا، یکی از رایحه‌های محبوب و پرطرفدار در بین آقایان است. این محصول با تکنولوژی موشن سنس (Motionsense)، در هنگام فعالیت بدنی و افزایش تعریق، محافظت بیشتری ارائه می‌دهد. این استیک انتخابی ایده‌آل برای آقایانی است که به دنبال محصولی باکیفیت و کارآمد برای مراقبت از پوست زیر بغل خود هستند. این مام ضدتعریق، ماندگاری بالایی دارد و با انواع پوست‌ها سازگار است. این خوشبوکننده زیر بغل در حجم ۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شود و فرم استیکی آن، استفاده بسیار آسانی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. 

۸. مام استیک زنانه لیدی اسپید (LADYSPEED) 

مام لیدی اسپید با بدنه بنفش
مام لیدی اسپید مدل سفیدکننده

یکی دیگر از محصولاتی که در گروه بهترین مام سفید کننده قرار می‌گیرد، مام استیک زنانه لیدی اسپید است که ماندگاری ۲۴ ساعته دارد. این مام فاقد الکل است و با بهره‌مندی از فرمولاسیون ضدحساسیت، موجب لطافت و نرمی پوست زیر بغل می‌شود. این محصول در وزن ۴۰ گرم تولید و به بازار عرضه می‌شود و به واسطه برخورداری از املاح معدنی، از پوست محافظت می‌کند. مام لیدی اسپید دارای خواص ضدباکتریایی است و به هیچ‌عنوان باعث ایجاد لکه روی لباس نخواهد شد. کشور سازنده این محصول آمریکا بوده و برای رنج سنی بزرگسال تولید شده است. 

اگر به ریمل های بی رنگ علاقه‌مندید، مقاله بهترین ریمل بی‌ رنگ را مطالعه دکنید.

۹. دئودورانت ژله ای ایندورنس کول ویو ژیلت (GILLETTE) 

مام ژله ای کول ویو ژیلت
مام ژله‌ای ژیلت مدل کول ویو

از دیگر محصولاتی که آن را نیز باید جزو بهترین مارک دئودورانت سفید کننده موجود در بازار قرار داد، می‌توان به برند ژیلت محصول کشور آلمان اشاره کرد که دئودورانت ژله‌ای آن از محبوبیت بی‌نظیری در میان مشتریان برخوردار است. این محصول در حجم ۷۵ میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شود و بهترین انتخاب برای آقایان به شمار می‌آید. بافت این مام ژله‌ای است و نوع محفظه آن به‌صورت استیکی طراحی شده تا استفاده آسانی را برای خریداران فراهم کند.

دئودورانت ژله‌ای ایندورنس کول ویو از ماندگاری ۴۸ ساعته بهره می‌برد و از بدن در برابر بوی نامطبوع عرق محافظت می‌کند. این محصول از ایجاد لکه‌های زرد روی لباس جلوگیری می‌کند و بدون تحریک پوست، موجب خنک شدن زیر بغل می‌شود. 

بهترین مام سفید کننده را از کجا بخریم؟ 

چهار مام رولی و استیکی از برندهای متفاوت
انواع مام سفید کننده را از ترب خریداری کنید.

خرید مام سفیدکننده از سایت ترب، تجربه خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه و دسترسی به طیف گسترده‌ای از برندها و محصولات، می‌توانید به‌راحتی اسپری و مام مورد نظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنید.

امکان مقایسه قیمت‌ها، خواندن نظرات کاربران و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه از جمله مزایای خرید از ترب هستند. علاوه بر این با خرید آنلاین، از خانه یا محل کار خود می‌توانید به محصولات دسترسی داشته باشید و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنید. همچنین، امکان پرداخت آنلاین و ارسال سریع سفارشات، تجربه خریدی لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

سخن پایانی

تنوع مام‌های سفیدکننده در بازار بسیار زیاد است و هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در انتخاب بهترین مام سفید کننده، عوامل مختلفی مانند نوع پوست، میزان تعریق، بودجه و ترجیحات شخصی نقش مهمی ایفا می‌کنند. توصیه می‌شود قبل از خرید، نظرات کاربران و متخصصان را مطالعه و با توجه به نیازهای خود، بهترین محصول را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که علاوه بر انتخاب و خرید بهترین مارک دئودورانت سفید کننده، استفاده منظم از مام و رعایت بهداشت فردی نیز نقش مهمی در داشتن زیربغلی روشن و شاداب ایفا می‌کنند. 

ویژگینیوولسادوراوریفلیمرکسونا (صابونی)داوسلنزرکسونا (کبالت درای)لیدی اسپیدژیلت
فرم محصولرولیرولیرولیاستیکیاستیکیرولیاستیکیاستیکیاستیکی
جنسیتمشترکزنانهزنانه مردانهمشترکمشترک مردانهزنانهمردانه
رایحهمتنوعمتنوعملایمملایمملایمملایمملایمملایمملایم
فرمولاسیونمعمولیملایمکیفیت بالاملایممعمولیمعمولیقویمعمولیمعمولی
مزایای خاصقیمت مناسبسازگار با انواع پوستحاوی مواد طبیعیخاصیت ضدباکتریایی قویمحافظت طولانی‌مدتجذب سریعمحافظت قوی در برابر تعریقماندگاری بالابافت بسیار سبک
خلاصه ویژگی‌های ۹ مدل‌ از بهترین مام سفید کننده

پرسش های متداول در مورد بهترین مام سفید کننده

استفاده از مام سفید کننده چه مزایایی دارد؟

استفاده از مام سفیدکننده علاوه بر کنترل تعریق و بوی بد زیر بغل، به روشن شدن تدریجی پوست این ناحیه نیز کمک می‌کند. ترکیبات موجود در این نوع مام‌ها، لکه‌های تیره و تیرگی زیر بغل را کاهش می‌دهند و به یکدست شدن رنگ پوست کمک می‌کنند.

آیا همه مام‌های سفیدکننده برای همه پوست‌ها مناسب هستند؟

خیر، همه مام‌های سفیدکننده برای همه پوست‌ها مناسب نیستند. برخی از افراد ممکن است به ترکیبات موجود در برخی از مام‌ها حساسیت نشان دهند. بنابراین، قبل از استفاده از هر مام سفیدکننده‌ای، بهتر است برچسب محصول را به‌دقت مطالعه و در صورت داشتن پوست حساس، با پزشک مشورت کنید.

چه مدت طول می‌کشد تا مام سفیدکننده اثر کند؟

مدت‌زمان مشاهده نتایج روشن‌کنندگی مام‌ها، به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، میزان تیرگی زیر بغل و نوع مام استفاده‌شده بستگی دارد. معمولاً برای مشاهده نتایج قابل‌توجه، استفاده مداوم از مام سفیدکننده به مدت چند هفته تا چند ماه ضروری است.

 آیا استفاده از مام سفیدکننده عوارض جانبی دارد؟

در صورت استفاده صحیح و انتخاب مام مناسب، استفاده از مام سفیدکننده عوارض جانبی جدی ندارد. بااین‌حال، برخی افراد ممکن است به ترکیبات موجود در برخی از مام‌ها حساسیت نشان دهند و دچار قرمزی، خارش یا سوزش پوست شوند. در صورت مشاهده هرگونه حساسیت، استفاده از محصول را قطع و با پزشک مشورت کنید.

 آیا می‌توان از مام سفیدکننده به همراه سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد؟

بله، معمولاً می‌توان از مام سفیدکننده به همراه سایر محصولات مراقبت از پوست مانند لوسیون بدن یا کرم مرطوب‌کننده استفاده کرد. بااین‌حال، بهتر است قبل از استفاده همزمان از چند محصول، برچسب آن‌ها را به‌دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال، با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

سمیرا کهریزی
سمیرا کهریزی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *