بهترین پودر دکلره خارجی؛ دیگه نگران سوختن موهات نباش!

هنگام رنگ کردن مو برخی فاکتورها، اهمیت پودر دکلره را دوچندان می‌کند. برای مثال عواملی مثل کیفیت، ایمنی، اثربخشی و رضایت مشتری باعث انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مارک پودر دکلره می‌شوند و برخی برندها را از دیگران متمایز می‌کنند. بهترین پودر دکلره خارجی نه‌تنها اثربخشی بالایی دارد، بلکه سلامت و ایمنی محصول را نیز مدنظر قرار داده‌ است. بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، برخی برندهای جهانی توانسته‌اند در تولید پودر دکلره باکیفیت و موثر از دیگر برندها پیشی بگیرند. آشنایی با پودر دکلره خارجی خوب در زیبایی و سلامت موهای شما تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین مارک پودر دکلره خارجی کدام است؟

یک زن در سمت چپ با موهای تیره، یک زن با موهای روشن در سمت راست
روشن‌ کردن مو فرآیند ساده‌ای نیست. محصولی که برای این منظور استفاده می‌کنید، اهمیت ویژه‌ای دارد.

در ساخت بهترین مارک پودر دکلره خارجی مجموعه‌ای از قابلیت‌ها مانند قدرت روشن‌کنندگی و تاثیرگذاری در کنار پایداری محصول مورد توجه قرار گرفته‌اند. به‌علاوه بهترین پودر دکلره خارجی نه‌تنها از آسیب مو جلوگیری می‌کنند، بلکه موجب تقویت و نرم شدن ساقه مو می‌شود. در ادامه این مقاله با بهترین برندهایی که این قابلیت‌ها را در ساخت پودر دکلره به‌کار گرفته‌اند، آشنا می شویم:

۱. پودر دکلره مارک لورآل (L’Oréal)

پودر دکلره لورآل
پودر دکلره L’Oréal

پودر دکلره لورآل که به‌عنوان پودر دکلره بلوند استودیو لورآل نیز شناخته می‌شود، به چند دلیل مورد توجه قرار گرفته‌است:

  • تاثیر فوق‌العاده: پودر دکلره لورآل به‌خاطر قابلیت‌های روشن‌کننده خود مشهور است و رنگ مو را تا ۸ سطح افزایش می‌دهد. برای دستیابی به طیف گسترده‌ای از سایه‌های بلوند، از هایلایت‌های ظریف تا بلوند پلاتینیومی، می‌توانید به پودر دکلره لورآل اطمینان کنید.
  • عملکرد کنترل‌شده: پودر دکلره لورآل یک پودر دکلره خارجی خوب است که نه‌تنها در تکنیک‌های مختلف رنگ مو مانند روشن کردن، هایلایت، بالیاژ و افکت‌های آمبره استفاده می‌شود، بلکه به گونه‌ای کنترل‌شده عمل می‌کند که خطر آسیب به مو را به حداقل می‌رساند.
ویژگیتوضیحات
نوع مومناسب انواع مو (ضخیم، باریک و متوسط)
میزان تاثیرگذاریروشن‌کننده مو تا ۸ درجه
ساخت کشورفرانسه
ویژگی‌های پودر دکلره لورآل

از اقدامات مهم پس از دکلره کردن مو، محافظت از مو و رنگ‌ آن است. پیشنهاد ما در ترب این است که برای حفظ سلامت و تثبیت رنگ مو با اقدامات مهم آشنا شوید و این مقاله را نیز مطالعه کنید:  تثبیت رنگ موی دکلره شده

۲. پودر دکلره مارک ولا (Wella)

پودر دکلره ولا
پودر دکلره Wella

پودر دکلره برند ولا به دلایل متعددی جزو بهترین پودر پودر دکلره خارجی است که آن را به انتخاب‌ اول متخصصان و علاقه‌مندان به رنگ مو تبدیل کرده‌ است:

  • اثربخشی و کارایی: پودر دکلره ولا یک روشن‌کننده قوی است که می‌تواند تا ۷ درجه رنگ مو را روشن کند و قابلیت ثبات بسیار بالایی به رنگدانه مو بدهد.
  • فرمولاسیون باکیفیت: پودر دکلره ولا با تکنولو‌ژی منحصربه‌فرد در کنار مواد مرطوب‌کننده، موها را به صورت یکنواخت روشن می‌کند و با حفظ رطوبت مو، از خشکی و آسیب آن جلوگیری می‌کند.
  • کاربرد چندمنظوره: شما می‌توانید از این مورد بهترین پودر دکلره خارجی برای چندین تکنیک روشن‌کننده مانند روشن کردن کل مو، هایلایت، بالیاژ و امبره استفاده کنید.
  • رضایت مشتری: پودر دکلره ولا به دلیل عملکرد خوب و ترکیبات قابلیت اطمینانT سال‌ها است که به‌عنوان یکی از بهترین مارک‌ها در رنگ کردن مو شناخته می‌شود.
ویژگیتوضیحات
نوع مومناسب انواع مو (طبیعی و رنگ‌شده)
میزان تاثیرگذاریروشن‌کننده مو تا ۷ درجه
ساخت کشورآلمان
ویژگی‌های پودر دکلره ولا

۳. پودر دکلره شوارتسکوف (Schwarzkopf)

پودر دکلره شوارتسکوف
پودر دکلره Schwarzkopf

پودر دکلره شوارتسکوف، به‌دلیل قابلیت‌های روشن‌کنندگی استثنایی، کیفیت حرفه‌ای و فرمولاسیون خلاقانه‌اش در لیست بهترین پودر دکلره خارجی قرار گرفته‌ است. در این‌جا نگاهی دقیق به این محصول می‌اندازیم:

  • قدرت روشن‌کنندگی بالا: روشن‌کردن موها تا ۹ درجه و روشن شدن یکنواخت یکی از دلایل مهم شهرت و مقبولیت برند شوارتسکوف است.
  • فناوری پیوند پیشرفته: پودر دکلره خارجی خوب شوارتسکوف از فناوری باندینگ استفاده می‌کند که موجب تقویت بافت مو در طول فرآیند روشن‌ شدن می‌شود و احتمال شکستن آن را کاهش می‌دهد. چنین موادی خطر استنشاق مواد شیمیایی موجود در پودر دکلره را کاهش می‌دهند و استفاده از آن را ایمن‌تر و دلپذیرتر می‌کند. همچنین مواد مرطوب‌کننده پودر دکلره شوارتسکوف از پوست سر و مو در طول فرآیند سفید‌ کردن محافظت می‌کند.
  • کیفیت و تطبیق‌پذیری: این محصول برای تمامی تکنیک‌های روشن‌کننده قابل استفاده هستند. نتایج ثابت و کیفیت بالا، پودر دکلره شوارتسکوف را به یکی از بهترین محصولات آرایش مو تبدیل کرده‌است.
ویژگیتوضیحات
نوع مومناسب انواع مو (طبیعی و رنگ‌شده)
میزان تاثیرگذاریروشن‌کننده مو تا ۹ درجه
ساخت کشورآلمان
ویژگی‌های پودر دکلره شوارتسکوف

پودر دکلره شوارتسکف با قدرت روشن‌کنندگی بالا برای روشن‌ کردن مو قبل از رنگ‌های فانتزی استفاده می‌شود.

۴. پودر دکلره ردکن (Redken)

پودر دکلره ردکن
پودر دکلره رRedken

پودر دکلره ردکن به دلیل قابلیت روشن‌کنندگی قوی و محافظت پیشرفته در صنعت مو مشهور است و خواص متعددی دارد:

  • قدرت روشن‌کنندگی بالا: پودر دکلره ردکن موها را تا ۸ درجه روشن می‌کند، به‌طوری که تمامی رنگ‌دانه‌‌ها به صورت یکنواخت روشن می‌شوند و به همین دلیل برای سایه‌های بلوند بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.
  • کیفیت حرفه‌ای: فناوری و ترکیبات این محصول، آن را جزو بهترین پودر دکلره خارجی قرار می‌دهند، زیرا در طول فرآیند روشن‌ شدن، از مو محافظت و آن را تقویت می‌کنند، در نتیجه بعد از سفید شدن، موها ظاهری سالم تر پیدا می‌کند.
ویژگیتوضیحات
نوع مومناسب انواع مو (طبیعی و رنگ‌شده)
میزان تاثیرگذاریروشن‌کننده مو تا ۸ درجه
ساخت کشورآمریکا
ویژگی‌های پودر دکلره ردکن

در صورتی‌که به دلیل حساسیت‌های تنفسی یا پوستی امکان استفاده از پودر دکلره را ندارید، با محصولات مشابه مانند دکو کرم آشنا شوید.

بهترین پودر دکلره خارجی را از کجا بخرم؟

صورت یک زن با موهای بلوند و چشم های آبی
در ترب، بهترین مارک‌ها و محصولات را دست‌چین کنید.

در این مقاله اشاره کردیم که برای رنگ‌گیری بهتر موها و آسیب کمتر به تارهای مو، انتخاب پودر دکلره خوب اهمیت دارد. سایت ترب یک مرجع امن و قابل اعتماد برای خرید بهترین پودر دکلره خارجی است. چنانچه به کیفیت محصولات و برند آن‌ها توجه دارید، سایت ترب با فروشندگان متعدد، امکان مقایسه و خرید محصولات را برای شما فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری

این روزها که رنگ‌ موهای بلوند و فانتزی طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است، انتخاب پودر دکلره خارجی خوب قدم مهمی در تبدیل موهای تیره به رنگ‌های بسیار روشن است و انتخاب یک محصول قابل اعتماد و خوب، تجربه دلپذیری برای شما خواهد بود. با استفاده از بهترین مارک‌های خارجی مانند لورآل، ولا، شوارتسکوف و ردکن در فرآیند روشن‌ شدن، مو آسیب نمی‌بیند. همچنین اثربخشی بالای این محصولات رنگ موهای شما را پایدارتر می‌کنند و نیاز به تجدید رنگ را به حداقل می‌رساند.

پرسش های متداول در مورد بهترین پودر دکلره خارجی

آیا همه پودرهای دکلره شبیه به هم هستند؟

خیر؛ همه برندها از مواد مشابه در ساخت پودر دکلره استفاده نمی‌کنند، بلکه برخی از مواد به‌کاررفته بسیار متفاوت از باقی هستند. در مرحله بعد کیفیت جعبه و قوطی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

پودر دکلره خوب چقدر ماندگاری دارد؟

پودر دکلره را می‌توان حداقل تا یک سال استفاده کرد. مواد این محصول در مدت زمان طولانی‌تر، قدرت و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

آیا بهترین مارک پودر دکلره خارجی هم به مو آسیب می‌رساند؟

با وجود اینکه بهترین شرکت‌های آرایشی تلاش کرده‌اند پودرهای دکلره با کمترین آسیب به مو تولید کنند، اما در مجموع می‌توان گفت دکلره‌ کردن می‌تواند موهای شما را ضعیف‌تر و مستعد شکستن کند. زیرا مواد شیمیایی موجود در این محصولات به کراتین مو آسیب می‌زنند. وقتی کراتین مو شکسته شود، تارهای مو یکپارچگی ساختاری خود را از دست می‌دهند و شکننده می‌شوند. به یاد داشته باشید که محصولات بدون آمونیاک آسیب کمتری به مو می‌رسانند.

🔗 منبع: byrdie | amr

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *