بهترین ژل ابرو؛ معرفی ۷ برند برتر برای لیفت ابرو

داشتن ابروهای پرپشت و خوش‌حالت، یکی از اصلی‌ترین عوامل زیبایی به شمار می‌رود. علاوه‌براین، ابروهای خوش‌فرم و مرتب می‌تواند چهره را جوان‌تر نشان دهد. در سال‌های اخیر با توجه به ترند شدن ابروهای پرپشت، افراد زیادی به دنبال استفاده از ژل ابرو هستند. علی‌رغم برندها و محصولات متنوع ابرو مانند مداد ابرو، سایه ابرو، ژل ابرو و پودر، باز هم انتخاب یک محصول مناسب برای داشتن روتین بی‌عیب، دشوار و گیج‌کننده‌ به نظر می‌رسد. انتخاب بهترین ژل ابرو، اساس داشتن روتین بی‌نقص برای حالت‌دهی ابروهای شما است. در این مطلب، چند نمونه از بهترین مارک‌ ژل ابرو را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب آن برایتان ساده‌تر باشد.

بهترین ژل ابرو چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

لیفت ابروی یک زن با چشم سبز
برای آن که بتوانید بهترین ژل برای لیفت ابرو را انتخاب و تهیه کنید، باید ویژگی‌ انواع ژل‌های ابرو را بدانید.

در حال حاضر ژل ابرو به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین و موثرترین محصولات مراقبتی و آرایشی ابرو به شمار می‌رود. در حقیقت بهترین مارک ژل لیفت ابرو باید ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتواند نظر مثبت مصرف‌کنندگان را جلب کند. این محصول، اغلب خاصیت تقویت‌کنندگی ندارد و بیشتر برای فرم‌دهی و حالت بخشیدن به ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین ژل ابرو از مواد ژل‌ساز و آب‌رسان تشکیل شده است که می‌تواند فرم دلخواه به ابروها ببخشد. متاسفانه بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ژل ابرو سبب ریزش تارهای ابرو می‌شود، در حالی‌که اگر از برندهای معتبر و مواد اولیه باکیفیت تهیه شده باشد، به هیچ‌عنوان چنین مشکلی ایجاد نمی‌کند. بنابراین می‌توان گفت بهترین برند ژل ابرو داخلی و خارجی باید دارای ترکیبات گیاهی مناسب و ماندگاری بالا باشد و از ایجاد سفیدک روی ابرو جلوگیری کند.

معرفی ۷ مدل از بهترین برند ژل ابرو ایرانی و خارجی

همان‌طور که اشاره کردیم، در حال حاضر برندهای متنوعی در بازار محصولات آرایشی به چشم می‌خورند. پس اگر قصد خرید بهترین ژل ابرو را دارید، می‌توانید متناسب با بودجه و ترجیحات خود، مناسب‌ترین مدل آن را انتخاب کنید. در ادامه با معرفی ۷ مدل از بهترین مارک‌های ژل ابرو، شما را در این مسیر دشوار همراهی می‌کنیم.

  1. ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه اسنس
  2. ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه گلدن رز مدل Fixing  
  3. ژل ابرو کاسه‌ای برند جولیوس
  4. ژل لیفت ابرو جین اشلی مدل B1221
  5. ژل لیفت ابرو گابرینی
  6. ژل تثبیت کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping
  7. ژل تقویت‌کننده و حالت‌دهنده ابرو برند ژل کد

اگر می‌خواهید بیشتر درباره لوازم آرایشی و انواع آن بدانید، مطلب آشنایی با  انواع لوازم آرایشی برای میکاپ را مطالعه کنید.

۱. ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه اسنس؛ لیفت‌کننده حرفه‌ای

ژل ابرو برند اسنس
Essence eyebrow and eyelash conditioning gel

برند آلمانی اسنس تاکنون محصولات زیادی را تولید و به بازار عرضه کرده است. نکته جالب توجه در مورد ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه اسنس این است که نه‌تنها برای ابروها استفاده می‌شود، بلکه می‌توانید مژه‌هایتان را هم مرتب کنید و حالتی طبیعی به آن‌ها ببخشید. این ژل ابرو حالتی شفاف، بدون رنگ و ژله‌ای دارد و بسیاری از کسانی‌که به دنبال حفظ حالت طبیعی ابروها هستند، این محصول را می‌پسندند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه محصول این است که توسط متخصصین چشم مورد تایید قرار گرفته است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که بسیاری از کاربران را وسوسه می‌کند تا از آن به‌عنوان ژل لیفت‌کننده مژه استفاده کنند. این محصول هیچ‌گونه مواد نگهدارنده‌ای ندارد و فاقد پارابن است. به کمک این محصول حرفه‌ای می‌توانید مژه و ابروهای خود را برای مدت طولانی به فرم دلخواه در آورید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن و مواد نگهدارنده
خاصیتمناسب برای ابرو و مژه، تقویت‌کننده، حجم‌دهی به مژه و ابرو، ثابت نگه داشتن حالت ابرو، بدون ریزش، لیفت‌کننده و تثبیت‌کننده ابرو، شفاف و بی‌رنگ، ضدحساسیت، بدون تحریک چشم، تایید شده توسط متخصصین چشم
جدول ویژگی‌های ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه اسنس

۲. ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه گلدن رز مدل Fixing؛ ماندگاری ۱۲ ساعته

ژل ابرو برند گلدن رز
Golden Rose eyebrow and eyelash conditioning gel Fixing model

اگر قصد خرید بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی را دارید، ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه Fixing  گلدن رز همان محصولی است که به دنبال آن هستید. این ژل ابرو به صورت کاملا تخصصی برای حالت دادن و فرم‌ بخشیدن به ابروهای شما طراحی شده است.

ژل ابرو گلدن رز از فرمولاسیونی شفاف و سبک بهره می‌برد و به راحتی روی ابروها پخش می‌شود. این ژل ابرو هیچ‌گونه رنگدانه‌ای ندارد و می‌تواند رنگی طبیعی به ابروهای شما ببخشد. از سوی دیگر ماندگاری بالایی دارد و تا ۱۲ ساعت بدون تغییر روی ابروها باقی می‌ماند.

ژل ابرو گلدن رز به دلیل فرمولاسیون ویتامینه، از ریزش مژه و ابرو جلوگیری کرده و آن‌ها را تقویت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۱۲ ساعته
حجم۱۱ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحالت‌دهنده ابرو و مژه، ثابت نگه داشتن حالت ابرو، لیفت‌کننده و تثبیت‌کننده ابرو، تقویت‌کننده ابرو، پرپشت‌کننده، بدون ایجاد سفیدک، بافت شفاف و بی‌رنگ، فاقد رنگدانه
جدول ویژگی‌های ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه گلدن رز مدل Fixing

۳. ژل ابرو کاسه‌ای برند ژولیوس؛ ژلی بدون حساسیت

ژل ابرو برند جولیوس
Julius brand bowl eyebrow gel

برخی ژل‌های ابرو حالت کاسه‌ای داشته و به وسیله برسی که همراه خود دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ژل ابرو کاسه ای برند جولیوس (JULIUS)، برندی نام آشنا در عرصه تولید ژل ابرو است که از خواص تقویت‌کنندگی و نرم‌کنندگی بهره می‌یرد. این ژل ابرو، هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و از ماندگاری طولانی برخوردار است.

علاوه‌براین، ژل ابرو کاسه‌ای جولیوس، هیچ‌گونه سفیدک روی ابروها ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. این محصول، دارای روغن بادام، کرچک، زیتون و نارگیل بوده و راهی مؤثر در پرپشت‌کردن ابروها است. از ویژگی‌های بارز ژل ابرو کاسه‌ای جولیوس، می‌توان به ماندگاری طولانی‌مدت آن اشاره کرد. هم‌چنین به دلیل داشتن کراتین، سبب تقویت ابروها می‌شود.

ژل ابرو کاسه‌ای جولیوس، حجم بسیار زیادی دارد و حداقل تا یک‌ سال قابل استفاده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریطولانی‌مدت
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتنرم‌کننده و تقویت‌کننده ابرو، بدون حساسیت، ماندگاری طولانی، بدون سفیدک زدن روی ابرو، حاوی روغن نارگیل، بادام، کرچک و زیتون، حاوی کراتین برای تقویت ابرو، پرپشت‌کننده ابرو، حالت‌دهنده فوق‌العاده ابرو، بدون رنگ روی ابرو
جدول ویژگی‌های ژل ابرو کاسه‌ای برند جولیوس

۴. ژل لیفت ابرو جین اشلی مدل B1221؛ بهترین ژل ابرو گیاهی

ژل ابرو برند جین اشلی
Jane Ashley eyebrow lift gel model B1221

بسیاری از افراد هنگام انتخاب ژل ابرو، به گیاهی بودن آن توجه می‌کنند. با توجه به این‌که برخی ژل ابروها سبب ریزش مژه‌ها می‌شوند، بسیاری به دنبال این هستند که محصولی را انتخاب کنند که گیاهی است و حاوی روغن‌های طبیعی و تقویتی باشد. ژل لیفت ابرو جین اشلی مدل B1221، یکی از برندهای گیاهی ژل ابرو و محصول کشور ترکیه است.

ژل ابرو گیاهی جین اشلی، به آسانی با انواع شوینده‌های ابرو شسته می‌شود و به هیچ‌عنوان به ابروهای شما نمی‌چسبد. علاوه‌براین، با دارا بودن روغن‌های طبیعی، سبب تقویت ابرو می‌شود. این محصول، ماندگاری بالایی دارد و از خشک شدن ابروها جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتقدرت نگه‌دارندگی بسیار بالا، حالت‌دهنده، بافت ژله‌ای، ماندگاری طولانی، شست‌وشوی آسان
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو جین اشلی مدل B1221

۵. ژل لیفت ابرو گابرینی؛ انتخاب میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای

ژل ابرو برند گابرینی
Gabrini eyebrow lift gel

ژل لیفت ابرو گابرینی، یکی از محبوب‌ترین انواع ژل ابرو در میان میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای است. این ژل ابرو ساخت کشور آلمان بوده و برای مرتب کردن ابروها استفاده می‌شود. ژل ابرو گابرینی، آن‌چنان چسبنده نیست که ظاهر بدی به ابروهای شما بدهد. در حقیقت هدف اصلی ژل ابرو گاربرینی این است که همزمان با لیفت ابرو، با بافت سبک و بی‌رنگ خود حالت طبیعی ابروها را حفظ کند.

بهترین مارک ژل لیفت ابرو از ماندگاری بالایی برخوردار است و با ساختار بدون سرب و پارابن خود، بهترین گزینه برای انتخاب روزانه محسوب می‌شود؛ بدون این‌که خطری سلامت مژه‌ها را تهدید کند و سبب ریزش آن‌ها شود. ژل ابرو گابرینی با ماندگاری بالا بدون سفیدک، تا ۲۴ ساعت شما را از داشتن ابروهایی زیبا و خوش حالت بهره‌مند می‌سازد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۲۴ ساعته
حجم۱۱ میلی‌لیتر
ترکیباتبدون سرب و پارابن
خاصیتتقویت‌کننده، حفظ حالت طبیعی ابروها، بدون ریزش، بدون ایجاد سفیدک، لیفت‌کننده و تثبیت‌کننده ابرو، شفاف و بی‌رنگ
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو گابرینی

۶. ژل تثبیت کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping؛ ماندگاری ۲۴ ساعته

ژل ابرو برند سریتا
Cerita eyebrow stabilizing gel Eyebrow Shaping model

محصولات سریتا از چنان محبوبیت و شهرتی برخوردار هستند که نیاز به معرفی ندارند. ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping با ماندگاری بالای خود، توجه خاصی به سلامت پوست و مو دارد و با داشتن ویتامین‌هایی مانند ویتامین Eو ویتامین B5، نقش یک تقویت‌کننده منحصربه‌فرد را ایفا می‌کند. ژل ابرو سریتا دارای عصاره آلوئه‌ورا بوده و از ترکیبات مجاز آرایشی تهیه شده است. این ژل ابرو تا ۲۴ ساعت روی ابروهای شما بدون ایجاد هیچ‌گونه سفیدک باقی می‌ماند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۲۴ ساعته
حجم۸ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتتقویت‌کننده، حاوی ویتامین E، ویتامین B5 و عصاره آلوئه‌ورا، فیکس‌کننده حالت ابرو بدون ایجاد خشکی و حساسیت، لیفت ابرو بدون ایجاد سفتی و زبری ابروها، دارای آنتی اکسیدان، عدم ایجاد پوسته‌های سفید و چسبناک
جدول ویژگی‌های ژل تثبیت کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping

اگر می‌خواهید بیشتر درباره لیفت ابرو بدانید، مطلب بهترین ریمل لیفت ابرو موجود در بازار کدام مدل است؟ را مطالعه کنید.

۷. ژل تقویت‌کننده و حالت‌دهنده ابرو برند ژل کد؛ حالت‌دهنده‌ای فوق حرفه‌ای

ژل ابرو برند ژل کد
Gel code eyebrow strengthening and conditioning gel

اگر به دنبال خرید یک محصول باکیفیت داخلی با قیمت مناسب و ساختار مطمئن هستید، می‌توانید روی ژل تقویت‌کننده و حالت‌دهنده ابرو برند ژل کد (Gel Code) حساب کنید. این ژل ابرو، محصولی کاملا گیاهی بوده که دارای ترکیباتی مانند عصاره آلوئه‌ورا، آرگان و رزماری است. این ژل ابرو ماندگاری بسیار بالایی دارد و می‌تواند برای مدت طولانی، حالت ابروهای شما را حفظ کند و آن‌ها را به صورت فیکس نگه دارد.

ژل ابرو Gel Code، محصولی ضدچربی و ضدتعریق است که با گذشت زمان، حالت ابروها را به صورت طبیعی و منظم حفظ می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتتقویت‌کننده، حالت‌دهنده، ماندگاری بالا، کاملا گیاهی، دارای ترکیباتی مانند عصاره آلوئه‌ورا، آرگان و رزماری
جدول ویژگی‌های ژل تقویت‌کننده و حالت‌دهنده ابرو برند ژل کد

مقایسه ژل‌های ابرو؛ بهترین مدل کدام است؟

در حالت کلی هیچ فرمول خاصی برای انتخاب بهترین ژل ابرو وجود ندارد که برای همه جواب بدهد. بهترین مارک ژل لیفت ابرو با توجه به نیازها و انتظارات افراد مختلف، می‌تواند متفاوت باشد. برخی افراد به دنبال ژل ابرو با فرمولاسیون سبک و طبیعی هستند. در حالی‌که برخی دیگر به دنبال ژل ابرو با ماندگاری بالا هستند و عده‌ای به خرید ژل ابرو با رنگدانه‌های غنی فکر می‌کنند. از همین‌رو، مقایسه برندهای معرفی‌شده در این مطلب، به شما کمک می‌کند تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید.

مدلحفظ حالت طبیعیحاوی ترکیبات طبیعیبدون ایجاد سفیدکتقویت‌کنندهماندگاری بالا
ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه اسنس
 ژل حالت‌دهنده ابرو و مژه گلدن رز
ژل ابرو کاسه‌ای برند جولیوس
ژل لیفت ابرو جین اشلی   
ژل لیفت ابرو گابرینی
ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا
ژل تقویت‌کننده و حالت‌دهنده ابرو ژل کد
جدول مقایسه بهترین ژل‌های ابرو

بهترین ژل ابرو را از کجا بخریم؟

لیفت ابروی یک زن
شما می‌توانید برای تهیه انواع مختلفی از بهترین ژل‌های ابرو از طریق سایت ترب اقدام کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین برند ژل ابرو ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، حتما سری به سایت ترب بزنید. سایت ترب، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. برای خرید بهترین مارک ژل لیفت ابرو، کافی است سری به این فروشگاه‌های مختلف در این پلتفرم بزنید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

ترب امکان مقایسه آسان محصولات را فراهم می‌آورد و خریداران می‌توانند با خیال راحت و اطمینان از تضمین اصالت کالا و ضمانت بازگشت وجه، بهترین خرید را انجام دهند.

سخن پایانی

با انتخاب درست و اصولی بهترین ژل ابرو می‌توانید به هدف اصلی‌تان که همان پرپشت کردن و تقویت ابرو است، برسید. در پایان پیش از خرید و استفاده از ژل ابرو، حتما تاریخ مصرف و مواد تشکیل‌دهنده آن را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که ژل ابرو همانند هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگر، اگر استاندارد نباشد یا به صورت مداوم استفاده شود، می‌تواند سبب بروز حساسیت، آسیب و حتی ریزش ابروهای شما شود. در این مقاله سعی کردیم با معرفی ۷ مورد از بهترین ژل ابروهای ایرانی و خارجی مانند اسنس، گلدن رز، جولیوس، جین اشلی، گابرینی، سریتا و ژل کد که مورد علاقه میکاپ‌کارهای حرفه‌ای هستند، همراه شما در این مسیر سخت باشیم.

پرسش های متداول در مورد بهترین ژل ابرو

بهترین برند ژل ابرو برای لیفت کدام است؟

در حال حاضر برندهای متنوعی برای ژل ابرو وجود دارند که شما می‌توانید از میان برندهایی مانند اسنس، سریتا، گلدن رز و ژل کد دست به انتخاب بزنید.

بهترین ژل ابرو ایرانی کدام است؟

ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping یکی از بهترین ژل ابروهای ایرانی است که برای حالت دادن و حجم‌دهی به ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی کدام است؟

از میان برندهای مطرح خارجی می‌توان به گلدن رز، اسنس، گابرینی، مک و شیگلم اشاره کرد که ژل ابروهای بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار کرده‌اند.

🔗 منبع: byrdie

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *