بهترین کارت پستال تبریک عید نوروز

کارت ‌پستال برای شما تداعی‌گر چیست؟ با شنیدن اسم آن چه حسی به شما دست می‌دهد؟ تا به حال تجربه خرید و هدیه دادن آن را داشته‌اید؟ یا از آن دسته از افرادی هستید که برای مناسبت‌های مختلف کارت پستال هدیه می‌دهند و حتی هدیه می‌گیرند؟

اگر نظر ما را بخواهید یکی از بهترین حس‌هایی که بعد از هدیه دادن چیزی می‌توان تجربه کرد، لبخند روی لب شخصی است که به او کارت پستال هدیه می‌دهیم؛ حالا چند برابر قشنگ‌تر زمانی است که این کارت نوید شروع سال جدید را به شما بدهد.

اگر طرفدار این هدیه قشنگ و خاص هستید اما نمی‌دانید که باید برای امسال چه طرحی را انتخاب کنید این مقاله را تا آخر بخوانید. ما به شما کارت پستال مناسب برای عید، متن تبریک کارت پستال نوروزی و حتی نحوه خرید و البته که چند نمونه پرطرفدار کارت تبریک نوروز را معرفی کرده‌ایم.

نمونه‌هایی از بهترین کارت پستال عید نوروز

کارت پستال حاوی شعر «ساقیا آمدن عید مبارک بادت» برای تبریک نوروز
کارت پستال حاوی شعر با مضمون عید و سال نو، برای تبریک نوروز گزینه‌ی مناسبی است.

یکی از جشن‌های کهن ایرانیان نوروز است. نوروز برای ما ایرانیان ارزشمند و‌ سراسر حس خوب است. کارت پستال‌های نوروزی هم برای حفظ نمادها و زیبایی‌های نوروز با استفاده از طرح‌های مرتبط با طبیعت، هفت‌سین و سرسبزی طراحی و آماده می‌شوند.

امسال برای حفظ این سنت دیرینه، می‌توانید برای عزیزان خود، دوستان و‌همکاران‌تان کارت پستال ارسال کنید. می‌توانید کارت پستال دلخواه خود را در ترب پیدا کنید.

ما در ادامه چند نمونه کارت تبریک عید نوروز را برای‌تان آورده‌ایم:

۱. کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۱

کارت پستال عید نوروز با طرح تخم مرغ رنگی و گل نرگس و شعر در کنار گلدان گل
کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۱ با طرح طبیعت

کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۱ شاید انتخاب افرادی باشد که به خطاطی و طرح‌های طبیعی علاقه‌مند هستد. طراحی این کارت پستال، زیبایی و سرسبزی بهار‌ و عید را به شکلی حرفه‌ای به نمایش گذاشته است. متنی زیبا همراه با یک طراحی خاص جذابیت این کارت پستال را چند برابر کرده است.

۲. کارت پستال عید نوروز کد ۴۹۰۶

کارت پستال عید نوروز با طرح حوض ماهی و یک بیت شعر در کنار گلدان گل طبیعی
کارت پستال عید نوروز کد ۴۹۰۶ با طرح حوض ماهی سنتی

کارت پستال عید نوروز کد ۴۹۰۶ با طرح تقریبا سنتی حس خوب ایرانی دارد. اگر برای غافلگیر کردن خانواده یا همکاران خود به دنبال یک کارت پستال نوروزی زیبا هستید، این کارت را در لیست خود در نظر داشته باشید.

۳. کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۵

کارت پستال عید نوروز گلدار با یک چراغ ساده و متن «سال نو مبارک»
کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۵ با طرح ساده و مینیمال

کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۵ را برای دوستان خود انتخاب کنید. البته که این پیشنهاد ما به شما است؛ اما اگر دوست دارید برای افراد خاص زندگی‌تان از جمله دوستان صمیمی و اعضای خانواده کارت پستال مناسبی انتخاب کنید، این گزینه را در لیست خود جای دهید.

۴. کارت پستال عید نوروز کد ۴۹۰۴

کارت پستال عید نوروز با طرح یک بیت شعر در کنار گلدان گل طبیعی
کارت پستال عید نوروز کد ۴۹۰۴ حاوی یک بیت شعر با مضمون عید

کارت پستال عید نوروز کد ۴۹۰۴ سبکی تقریبا متفاوت دارد. طراحی زیبای آن جلوه‌ای سلطنتی، خاص و لوکس دارد و مناسب افراد خاص‌پسند است. برای یک هدیه خاص به افراد باارزش که برای‌تان متفاوت هم هستند، می‌توانید این کارت پستال نوروزی را انتخاب کنید.

۵. کارت پستال عید نوروز کد ۲۱۰۴

کارت پستال عید نوروز گلدار ساده حاوی جمله «سال نو مبارک»
کارت پستال عید نوروز ساده و رنگی

کارت پستال نوروز کد ۲۱۰۴ با طرح و ترکیب رنگی خاص یک هدیه زیبا برای دوستان شما است. اگر دنبال یک کارت متفاوت با یک ترکیب رنگ جذاب هستید، این کارت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

۶. کارت پستال عید نوروز کد ۴۸۹۶

کارت پستال عید نوروز با طرح گرافیکی تنگ ماهی در کنار گلدان گل طبیعی
کارت پستال نوروزی با طرح تنگ ماهی

کارت پستال نوروز کد ۴۸۹۶ با تنگ ماهی و تخم مرغ رنگی‌های اطرافش حس کارت پستال‌های بچگی را به یاد ما می‌آورد؛ زمانی که نزدیک‌های عید معلم‌ مدرسه می‌خواست که نقاشی نوروز بکشیم. اگر شما هم با دیدن این کارت پستال به یاد بچگی افتادید، شاید خریدن آن برای دوست یا همکلاسی قدیمی ایده خوبی به نظر برسد.

تنوع کارت پستال‌های نوروزی در ترب زیاد است. اگر به فکر انتخاب و خرید این یادگاری زیبا هستید، حتما به وبسایت ترب سر بزنید.

بهترین متن تبریک برای کارت پستال نوروز

استفاده از تصویر سبزه در طراحی کارت پستال مخصوص نوروز
نوشتن جمله‌ای خاص و به‌یادماندنی روی کارت تبریک عید می‌تواند نشانه‌ای از توجه ویژه‌ی شما به مخاطب‌تان باشد.

بعد از خرید کارت پستال حتما که به دنبال یک متن قشنگ برای تبریک عید نوروز هستید. پس از مواردی که در ادامه آورده شده ایده بگیرید و تبریکی خاص را روی کارت پستال خود بنویسید:

  • با آرزوی سلامتی و شادی برای شما در سال جدید / پیش رو
  • با گرم‌ترین آرزوها برای شما در سال جدید
  • هم‌وطن نوروز تو پیروز باد/ای وطن هر روز تو نوروز باد/بعد از این هر روز بهتر روز ما/جاودانه تا ابد نوروز ما
  • با آرزوی صلح، عشق و شادی
  • سلامتی/سعادت/سیادت/سرور/سروری/سبزی/سرزندگی/هفت سین سفره زندگی‌تان باشد.
  • دو قدم مانده به خندیدن برگ/یک نفس مانده به ذوق گل سرخ/چشم در چشم بهاری دیگر/تحفه‌ای یافت نکردم که کنم هدیه‌تان/یک سبد عاطفه دارم/همه ارزانی‌تان/نوروز ۱۴۰۳ مبارک.
  • بوی بهار در ثانیه‌ها پیچیده و این نشانه‌ی فصلی تازه است.
  • در شکفتن جشن نوروز برایت در همه سال سرسبزی جاودان، شادی، اندیشه‌ای پویا، آزادی و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی را آرزومندم.
  • بهار یک نقطه دارد؛ نقطه آغاز بهار زندگی‌تان بی‌انتها باد.
  • وقت آن رسیده که گذشته را فراموش و یک شروع تازه را جشن بگیرید.

در مقاله‌ای دیگر از ترب، لیستی از بهترین کادو برای عید نوروز پیشنهاد داده‌ایم که می‌توانید در کنار آن‌ها، یک کارت پستال هم قرار دهید.

از کجا کارت پستال عید نوروز بخریم؟

برای خرید کارت پستال عید نوروز ۱۴۰۳ سری به وب‌سایت ترب بزنید. مقایسه قیمت و همین‌طور پیدا کردن فروشگاهی در نزدیکی محل زندگی یا کار شما که خدمات حضوری ارائه می‌دهد با ترب ممکن است. 

از کارت ‌پستال‌های گرافیکی گرفته تا طرح‌های ایرانی و خاص را می‌توانید در این وبسایت پیدا کنید. با هر سلیقه‌ای که داشته باشید، ترب برای شما بهترین کارت پستال سال نو را دارد.

نتیجه‌گیری

خریدن کارت پستال برای بعضی از افراد یک‌ عادت یا شاید هم رسم‌ همیشگی است. این افراد همیشه و ‌همیشه برای زنده نگه داشتن روزهای خاص کارت پستال هدیه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها نوروز است و همان‌طور که گفتیم بهانه‌ای برای هدیه دادن یک‌ یادگاری ماندگار؛ پس چه چیزی بهتر از خریدن یک‌ کارت پستال.

بعضی از کارت پستال‌ها فقط طرح زیبایی دارند و بعضی دیگر علاوه‌بر طرح، جمله، شعر یا تبریکی زیبا دارند. اگر مدلی را انتخاب کردید که نوشته‌ای نداشت، از تبریکات مختلف رسمی یا دوستانه استفاده کنید و نوروز را با قلم‌ خودتان تبریک بگویید. بعضی از افراد هم کارت پستال را در تعداد بالا سفارش می‌دهند و نوشته‌ای چاپی را انتخاب می‌کنند؛ در این کار‌ها تمامی تبریکات یک‌دست و یک شکل هستند.

ما در این مقاله به شما جملاتی برای تبریک نوروز و همین‌طور مدل‌های مختلف کارت پستال نوروزی که می‌توانید در زمانی کوتاه خریداری کرده و‌ تحویل بگیرید، معرفی کرده‌ایم.

پرسش های متداول در مورد بهترین کارت پستال عید نوروز

بهترین متن کوتاه برای تبریک سال نو کارت پستال چیست؟

برای نوشتن تبریک سال نو بد نیست که از یک متن درباره نوروز و بهار اما به شکل مختصر استفاده کنید. برای مثال:
۱. پایان فصل سرد، همیشه سبز است؛ سال نو مبارک.
۲. سالی پر از مهر، محبت و نیک‌نامی برایت آرزومندم؛ پیشاپیش سال نو مبارک.
۳. باز کن پنجره را که بهاران آمد، که شکفته گل سرخ، به گلستان آمد؛ نوروز باستانی مبارک.

بهتر است تبریک سال نو کارت پستال به شکل دست‌نویس نوشته شده باشد یا پرینت‌شده؟

در تعداد کم تاکیدی به سفارش نسخه‌های پرینتی نیست. نسخه دست‌نویس می‌تواند یک یادگاری‌ خوب و تداعی‌کننده حس صمیمیت باشد.

🔗 منبع: paperlesspost

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *