بهترین کانسیلر برای هر نوع پوست و کاربردهای مختلف چیست؟

اگر به دنبال بهترین کانسیلر برای خود یا اطرافیان‌تان هستید، اینجا همان جایی است که با بهترین کانسیلرهای ایرانی و‌ خارجی آشنا خواهید شد. ما در این مقاله به معرفی بهترین مدل‌های کانسیلر خارجی و ایرانی مناسب برای رفع جای جوش، پف زیر چشم و حتی سیاهی اطراف چشم پرداخته‌ایم. حتی به شما کانسیلرهایی را با توجه به نوع پوست‌تان معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین محصول را برای خود انتخاب و‌ خریداری کنید. در انتها هم راهی برای خرید بهترین کانسیلر ها با قیمت مناسب را به شما نشان داده‌ایم.

بهترین مارک کانسیلر کدام است؟

خانمی در حال زدن کانسیلر دور چشم‌هایش
کانسیلرهای مختلف در رنگ‌بندی متفاوت برای دور چشم و هم‌چنین زاویه‌سازی صورت استفاده می‌شوند.

تنوع برندهای تولید کانسیلر در ایران و سایر کشورها به قدری زیاد است که شما می‌توانید با هر‌ نوع سلیقه‌ای، بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. کافیست با پوست خود آشنا باشید و بدانید از یک کانسیلر دقیقا چه می‌خواهید. در مرحله بعد هم از بین برندهای مختلف، بهترین مدل را برای خود بیابید.

در بین برندهای ایرانی می‌توانید از بین مارک‌های کالیستا، مای، اینلی، پریم و شون باکیفیت‌ترین کانسیلرها را بیابید. اگر هم به دنبال مارک‌های خارجی تولیدکننده کانسیلر هستید، بورژوا، مک، تارت، میبلین و کوساس، بعضی از باکیفیت‌ترین برندها به شمار می‌روند.

انواع بهترین کانسیلر بر اساس پوست و کاربرد

چهار مدل کانسیلر از بهترین برندها در پس‌زمینه سبز
مناسب‌ترین کانسیلر برای شما، مدلی است که با نوع پوست شما و انتظاراتی که از آن دارید سازگار باشد.

در این قسمت بهترین کانسیلر برای هر فرد را در دو دسته‌بندی جداگانه، یکی بر اساس نوع پوست و دیگری بر اساس کاربرد کانسیلر معرفی کرده‌ایم. با این کار شما می‌توانید خیلی راحت‌تر کانسیلری متناسب با نیاز و نوع پوست خود انتخاب و خریداری کنید.

در خرید کانسیلرها، به‌خصوص مدل‌های خارجی دقت کنید، چراکه اکنون مدل‌های تقلبی زیادی از برندهای معتبر خارجی در بازار وجود دارد که تشخیص اصل محصول از فیک را سخت کرده‌اند.

بهترین کانسیلر بر حسب نوع پوست

این که چه نوع پوستی دارید نکته مهمی است که در زمان خرید کانسیلر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. هر فرد باید با توجه به نوع پوست خود لوازم آرایشی و مراقبتی و به‌خصوص کانسیلر را خریداری کند. با توجه به نوع پوست در زمان خرید، کانسیلری خواهید داشت که بیشترین میزان اثربخشی را در حالت چهره و آرایش دارد. همچنین انتخاب کانسیلری مناسب با نوع پوست، سبب افزایش اثربخشی بیشتر آن روی پوست هم می‌شود. ضمنا باعث می‌شود با کمترین میزان براق بودن، خط افتادن یا حتی چروک و محو شدن کانسیلر رو‌به‌رو شوید.

در ادامه به معرفی بهترین کانسیلر ها بر اساس انواع مختلف پوست پرداخته‌ایم.

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

برای پوست‌های خشک، کانسیلرهای کرمی یا مایع با خاصیت آبرسانی را انتخاب کنید. این کانسیلرها کمترین اثر خشکی را روی آرایش از خود به جا می‌گذارند. همچنین خاصیت آبرسانی باعث بهبود شرایط خشکی پوست و در نتیجه افزایش لطافت آن می‌شود. بعضی از مجبوب ترین و بهترین کانسیلر برای پوست خشک عبارتند از:

۱. کانسیلر میبلین مدل Instant Age Rewind
کانسیلر مایع میبلین مدل آنتی ایج

میبلین جزو برندهایی است که با کانسیلرهای خود حسابی سر و صدا به پا کرد و معروف شد. البته که بعد از معروفیت این محصولات، مدل‌های فیک (تقلبی) این برند هم بازار را پر کرد و خرید محصولات اصلی این برند به‌خصوص در ایران کمی سخت شد.

این برند جزو بهترین کانسیلرهای خارجی بازار است که کیفیت بالا و پوشش‌دهی مناسبی دارد. همچنین استفاده از آن به دلیل وجود پد کار ساده‌ای است. رنگ‌بندی کانسیلر میبلین همه افراد را راضی نگه می‌دارد، چراکه جدا از تنوع رنگی، رنگ‌های بسیار پرکاربردی دارد.

۲. کانسیلر برند تارت مدل Shape Tape
کانسیلر مایع تارت

تارت هم جزو برندهای باکیفیت خارجی است که مانند کانسیلرهای میبلین محصولات تقلبی زیادی از آن تولید و در بازار عرضه شده است. محصولات اصلی این برند دارای کیفیتی باورنکردنی، پوشش‌دهی عالی و مناسب برای انواع پوست به‌خصوص پوست‌های خشک است.

کانسیلر ضد آب تارت، با ماندگاری و‌ اثربخشی بالای خود نه‌تنها جای جوش را به‌خوبی برای مدتی طولانی کاور می‌کند، برای پنهان کردن سیاهی دور چشم هم بسیار موثر و کاربردی است. می‌توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود، بهترین رنگ کانسیلر تارت را از بین طیف گسترده رنگ‌های آن پیدا کنید.

در این مقاله با تنوع بیشتری از کانسیلرهای مناسب پوست خشک آشنا خواهید شد، پس خواندن آن را از دست ندهید: بهترین کانسیلر برای پوست خشک خود را اینجا انتخاب کنید!

بهترین کانسیلر برای پوست معمولی

اگر پوستی معمولی دارید، کانسیلرهای مایع یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای پوست شما هستند. با این حال شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود سایر انواع کانسیلر را هم خریداری کنید.

۱. کانسیلر برند میکاپ فور اور مدل HD Skin
کانسیلر برند میکاپ فور اور

کانسیلر برند میکاپ فور اور دارای رنگ‌بندی زیاد بوده و ظاهری مات به جا می‌گذارد. به همین خاطر گزینه خوبی برای افراد با پوست معمولی است. این کانسیلر نه‌تنها کاور بالایی دارد، دوام آن هم قابل توجه بوده و برای مدت زیادی روی پوست به‌خوبی باقی می‌ماند.

۲. کانسیلر نوت مدل Full Coverage
کانسیلر مدل Full Coverage برند نوت

شاید کانسیلر Full Coverage برند ترکیه‌ای نوت پوشش‌دهی خیلی عالی نداشته باشد، اما برای پوست‌های معمولی و به‌خصوص استفاده روزانه بسیار مناسب است. این کانسیلر خاصیت آبرسانی داشته و برای تمامی انواع پوست به‌خصوص پوست‌های خشک مناسب است.

بهترین کانسیلر برای پوست چرب

برای دسته‌ای از افراد با پوست چرب، کانسیلرهای مات، چه مایع و چه پودری، معمولا مناسب‌ترین گزینه هستند. این کانسیلرها معمولاً به کنترل برق و چربی زیاد پوست کمک کرده و ظاهری متعادل را ارائه می‌دهند. کانسیلرهای پودری هم چربی اضافی را به‌خوبی جذب کرده و درخشندگی پوست را کاهش می‌دهند.

مهم است که کانسیلرهای مناسب پوست چرب، دارای حالتی براق‌کننده نباشند؛ چراکه منجر به چرب نشان داده‌ شدن بیشتر پوست و در نتیجه برق افتادن آن می‌شوند.

۱. کانسیلر نارس مدل Soft Matte Complete 
کانسیلر مدل Soft Matte Complete برند نارس

این مدل از کانسیلرهای نارس با قدرت پوشش‌دهی بالا و بدون چربی ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند. این کانسیلر مات و کرمی، ایرادات پوست را به‌خوبی کاور و محو می‌کند.

کانسیلر مدل Soft Matte Complete برند نارس فاقد سولفات، پارابن، فرمالدئید، عوامل آزادکننده فرمالدئید، فتالات، روغن، اکسی بنزون، قطران زغال سنگ، هیدروکینون، تریکلوزان و تری کلوکاربان و حاوی کمتر از یک درصد عطرهای مصنوعی است. این محصول همچنین گیاهی بوده و فاقد گلوتن است.

۲. کانسیلر کوساس
کانسیلر برند کوساس با درب زرد

کانسیلر کرمی کوساس دارای فرمولی با پوشش متوسط است. این کانسیلر مناسب انواع پوست بوده و برای هر نقطه از پوست که می‌خواهید روشن شود یا کاوری روی آن قرار گیرد مناسب است. یکی از کاربردهای اصلی این کانسیلر کاهش قرمزی و رفع لک‌های صورت است. کانسیلر کوساس گیاهی بوده و فاقد گلوتن است. همچنین این کانسیلر غیر کومدوژنیک بوده، برای پوست‌های چرب و به‌خصوص حساس مناسب است و پوست را هیدراته و طبیعی نگه می‌دارد.

بهترین کانسیلر برای پوست مختلط

به‌طور کلی بهتر است کانسیلرهای حاوی نیاسینامید یا ویتامین C را برای پوست مختلط خود امتحان کنید، زیرا این مواد می‌توانند به متعادل کردن رنگ پوست و کاهش منافذ پوستی کمک کنند. محصولات فرموله‌شده با سرم ۲% نیاسینامید برای پوست‌های مختلط انتخابی فوق‌العاده عالی هستند. در ادامه بهترین کانسیلر برای پوست مختلط را به شما معرفی کرده‌ایم:

۱. کانسیلر مایع رر بیوتی
کانسیلر رر بیوتی با درب صورتی

کانسیلر مایع رر بیوتی با خاصیت روشن‌‌کنندگی خود برای رفع سیاهی پوست اطراف چشم بسیار کاربردی و مناسب است. اگر پوستی حساس یا چرب دارید، کانسیلر رر بیوتی محصولی مناسب برای استفاده روی پوست شما است.

این محصول آمریکایی از بهترین مواد و بدون تست حیوانی ساخته شده است. یکی از امتیازات مثبت آن گرفتن تاییدیه از بهترین متخصصان آمریکایی است که به‌نوعی مهر تایید کیفیت آن به حساب می‌آید.

۲.  کانسیلر دیور مدل Backstage
کانسیلر برند دیور مدل Backstage با درب نقره‌ای

کانسیلر دیور مدل Backstage Concealer کانسیلری ضد آب و ضد چروک بوده و برای از بین بردن هاله‌های تیره اطراف چشم، روشن‌تر کردن پوست، کاهش پف اطراف چشم و رفع خطوط اطراف چشم استفاده می‌شود.

این کانسیلر اثربخشی بالا و قدرت پوشش و ماندگاری زیادی دارد و بلافاصله پس از استفاده از آن شاهد تغییر چهره خود خواهید بود.

بهترین کانسیلر برحسب کاربرد

مورد دومی که بررسی می‌کنیم بهترین کانسیلرها بر حسب کاربرد آن‌ها در رفع برخی نقص‌ها و‌ مشکلات پوستی است. این موارد را در سه حالت کلی بررسی کرده‌ایم که شامل بهترین کانسیلرها برای رفع پف زیر چشم، پوشش تیرگی اطراف چشم و همچنین پوشاندن جای جوش هستند. 

۱. بهترین کانسیلر برای پف زیر چشم

بعضی از افراد دائما درگیر پف اطراف چشمان خود هستند. در حالی که کانسیلر تاثیر چندان زیادی در پوشاندن این حالت نخواهد داشت، اما برخی کانسیلرها نسبت به بعضی دیگر اثربخشی بیشتری در پوشاندن این ویژگی دارند؛ مثلا کانسیلر معرفی‌شده در ادامه که از برند گلدن رز است، یکی از کانسیلرهای موثر در رفع پف زیر چشم بوده که قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ دارد.

کانسیلر گلدن رز مدادی
کانسیلر گلدن رز مدل مدادی

کانسیلر مدادی جزو لوازم آرایشی به شمار می‌رود که باید همیشه همراه خود داشته باشید تا بتوانید در هر زمان تمام نقص‌های صورت خود را اصلاح کنید.

یکی از بهترین کانسیلرهای مدادی که برای کاهش ظاهر پف زیر چشم هم استفاده می‌شود، کانسیلر مدادی برند گلدن رز است. این کانسیلر خطوط و لکه‌های اطراف چشم را کاور کرده و‌ هیچ حساسیت یا آکنه‌ای روی پوست ایجاد نمی‌کند.

بهترین کانسیلر برای سیاهی دور چشم

اگر بخواهید سیاهی دور چشم به‌طور کلی محو شود، باید از کانسیلرهای قوی‌تر استفاده کنید؛ یعنی کانسیلرهایی که قدرت پوشانندگی بالاتری دارند. به همین خاطر اصولا توصیه می‌شود کانسیلرهای برند خارجی را انتخاب کنید. بعضی از موثرترین و بهترین کانسیلرها برای رفع سیاهی دور چشم را در ادامه اسم برده و معرفی کرده‌ایم:

۱. کانسیلر مایع لورآل مدل INFAILLIBLE
کانسیلر مایع برند لورآل با درب مشکی قرمز

این مدل از کانسیلرهای برند لورآل که به‌تازگی شهرت و‌ محبوبیت زیادی هم پیدا کرده، یک پوشش کامل، بی‌عیب و نقص، مات و کاملا طبیعی ایجاد می‌کند. پس از استفاده از این کانسیلر بسیار سبک، تا چندین ساعت شاهد اثرات فوق‌العاده و ماندگاری بالای آن خواهید بود که این موضوع به میزان ماندگاری بالا و کیفیت خوب آن برمی‌گردد.

۲. کانسیلر بورژوا مدل Healthy Mix
کانسیلر مایع هلثی میکس بورژوا

کانسیلر هلثی میکس بورژوا در سال‌های اخیر بسیار مشهور شده و طرفداران زیادی به دست آورده است. فرمول عالی این کانسیلر به‌راحتی حلقه‌های تیره و پف اطراف چشم را بدون باقی ماندن یک رگه یا لک می‌پوشاند. این کانسیلر با وجود ویتامین‌هایی نظیر C، E و B5 ترکیبی عالی برای زمانی است که می‌خواهید پوستی درخشان و صاف داشته باشید. برای از بین بردن سیاهی دور چشم، این مدل کانسیلر بورژوآ بهترین روتین آرایش صبحگاهی است.

بهترین کانسیلر برای پوشاندن جای جوش 

جای جوش‌های جدید و‌ حتی قدیمی ظاهر پوست را کمی بدشکل می‌کنند. به همین دلیل افرادی که روی پوست خود جوش دارند، به دنبال راه‌حلی برای پوشاندن آن‌ها هستند. یکی از روش‌هایی که می‌توان به کمک آن به‌راحتی از اثرات جوش پوستی رها شد، استفاده از کانسیلر است.

کانسیلر مایع نارس
کانسیلر مایع برند نارس با درب مشکی

کانسیلر مایع نارس قدرت پوشانندگی کمتری نسبت به کانسیلر تارت دارد، اما با ماندگاری بالای خود کمی وسوسه‌کننده به نظر می‌رسد. اگر به دنبال راهی برای پوشاندن تیرگی دور چشم یا کاور کردن قرمزی‌های روی پوست و حتی جای جوش صورت هستید، این کانسیلر انتخاب مناسبی برای شما است.

بهترین کانسیلرها را از کجا بخریم؟

وبسایت ترب همان جایی است که می‌توانید تمام کانسیلرهای ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب پیدا کنید. همه کانسیلرهای ایرانی و خارجی اصل، با قیمتی بهتر از بازار در ترب قابل دسترس و خریداری است. 

شما می‌توانید بسته به سلیقه و انتخاب خود، هم قیمت کانسیلر را در فروشگاه‌های آنلاین مشاهده کنید و هم با توجه به موقعیت جغرافیایی خود نزدیک‌ترین فروشگاه‌های حضوری را بیابید و خرید خود را با مراجعه حضوری انجام دهید.

مهم‌تر از خرید کانسیلر، نحوه استفاده از کانسیلرهای مختلف است. خواندن این مقاله را از دست ندهید: با نحوه استفاده از کانسیلرهای مختلف آشنا شوید

نتیجه‌گیری

اگر به دبنال کانسیلری برای پوست خشک می‌گردید، کانسیلرهای میبلین یا تارت را خریداری کنید. اگر پوستی معمولی دارید، کانسیلر برند میکاپ فور اور یا نوت را انتخاب کنید و اگر پوستتان چرب است کانسیلر نارس مدل Soft Matte Complete یا کانسیلر برند کوساس را انتخاب کنید.

برای پوشاندن تیرگی یا پف زیر چشم و حتی محو کردن جای جوش روی پوست خود، به دنبال کانسیلری با قدرت پوشانندگی بالا باشید؛ مثلا می‌توانید از بین کانسیلرهای مایع نارس، لورآل و حتی کانسیلر هلثی میکس بورژوا یکی را انتخاب کنید. چیزی که مهم است، شناخت نوع پوست و نیاز شما برای خرید یک محصول مناسب است.

پرسش های متداول در مورد بهترین کانسیلر

بهترین کانسیلرها ایرانی هستند یا خارجی؟

بسته به خواسته‌های شما از یک کانسیلر پاسخ این سوال متفاوت خواهد بود. اگر قیمت برای شما حرف اول را می‌زند، محصولات ایرانی برای شما بهترین است؛ اما اگر به دنبال کیفیت و دوام بهتر هستید کانسیلرهای خارجی گزینه بهتری برای شما خواهند بود.

یک کانسیلر اقتصادی و قیمت مناسب را می‌توان از کدام برند خرید؟

برندهای لوازم آرایش ایرانی از جمله مای، شون، پریم و کالیستا کانسیلرهای با قیمت مناسب ارائه داده‌اند که از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند.

بهترین کانسیلر ایرانی چیست؟

از جمله بهترین برندهای کانسیلر ایرانی می‌توان کالیستا، مای، شون و اینلی را نام برد.

بهترین مارک کانسیلر خارجی چیست؟

کانسیلرهای تارت، میبلین و رر بیوتی از جمله بهترین مارک کانسیلر موجود در ایران هستند.

بهترین کانسیلر خارجی چیست؟

کانسیلر تارت را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین کانسیلرهای مناسب استفاده روزانه نام برد. 

بهترین کانسیلر مایع کدام مدل از چه برندی است؟

کانسیلر نارس یکی از بهترین کانسیلرهای مایع خارجی و کانسیلر کالیستا از بهترین کانسیلرهای مایع ایرانی هستند.

بهترین کانسیلر جامد موجود در بازار چیست؟

کانسیلر ایرانی مدادی گلدن رز و کانسیلر خارجی مدادی استایلو از بهترین کانسیلرهای جامد هستند.

🔗 منابع: Curology | lorealparisusapaulaschoice

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *