لیست ۱۰ تایی بهترین کانسیلر برای پوست مختلط

مهم نیست چقدر آرایش عالی دارید؛ اگر منطقه T پوست صورت شما چرب است و نوع پوستتان هم مختلط، کل ظاهر آرایشی شما با گذشت زمان خراب می‌شود. بهترین راهکار استفاده از محصولات آرایشی متناسب با پوست مختلط است. یکی از لوازم ضروری در بحث آرایش صورت، کانسیلر است. بنابراین، ما لیست ۱۰ تایی بهترین کانسیلر برای پوست مختلط را در این مقاله تهیه کرده‌ایم. با تهیه و خرید هر یک از آن‌ها بدون نگرانی در مورد پوسته پوسته یا کیک شدن، آرایشی بی‌عیب و نقص کنید.

۱. کانسیلر ۲۴ ساعته استودیو فیکس ان سی ۲۰ مک

کانسیلر مک مدل استودیو فیکس
کانسیلر فیکس ان سی ۲۰ مک

اطراف چشم به دلیل حساسیت بیشتر، نیاز به محصولات مراقبتی و آرایشی خاصی دارد. برای این منطقه، بهتر است از کانسیلر به جای کرم پودر استفاده کنید. کانسیلر ۲۴ ساعته مک مدل Studio Fix از جمله بهترین کانسیلر های بازار است. این کانسیلر آمریکایی از برند مشهور مک به منظور پوشاندن تیرگی و عیوب مختلف صورت مانند حلقه‌های زیر چشم، خطوط خنده و پف استفاده می‌شود. همچنین قابل استفاده در گریم و هایلایت کردن صورت است.

پوشانندگی این محصول بسیار بالاست و با استفاده اندکی از مایع آن، نتیجه خوبی به دست می‌آورید و پوستی یک‌دست و روشن خواهید داشت. این محصول ضد حساسیت است و با بافت نرم و سبک خود، حس تازگی و شادابی را به پوست می‌دهد. با استفاده از این محصول، جلوه‌ای مات و طبیعی بر روی پوست خواهید داشت.

ویژگی‌هاتوضیحات
ماندگاریدارای ماندگاری ۲۴ ساعته
پوشانندگیبا پوشانندگی بالا
بافتنرم و سبک
مناسب برایانواع پوست
ویژگیروشن‌کننده
ویژگی‌های کانسیلر استودیو فیکس مک

۲. کانسیلر نارس مدل Radiant

کانسیلر نارس مدل رادینت
کانسیلر Nars Radiant

کانسیلر Radiant از برند NARS، یک کانسیلر با پوشش متوسط تا کامل بر روی پوست صورت است. قابلیت زدن لایه‌های متعدد از این کانسیلر بر روی پوست، به شما امکان می‌دهد تا به نتیجه دلخواه برسید. با استفاده از نارس Radiant، معایب مختلف صورت مانند چین و چروک کاهش می‌یابد و قسمت‌های تیره و علائم خستگی مخفی می‌شوند. این کانسیلر مناسب برای انواع پوست‌ها از جمله پوست معمولی، خشک، ترکیبی و چرب است.

ویتامین E موجود در این کانسیلر به هیدراته شدن پوست کمک می‌کند و قرمزی پوست را کاهش داده و حفظ رطوبت پوست را تقویت می‌کند. فرمولاسیون این محصول شامل عصاره پوست ماگنولیا، عصاره دانه انگور، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. حضور مواد معدنی در نارس Radiant باعث کاهش خطوط و چین‌های ریز اطراف چشم می‌شود و به داشتن جلوه زیبا و طبیعی پوست کمک می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
کاربردبه‌عنوان کانسیلر، کانتور، کورکتور، محو تیرگی دور چشم، کاور و پوشش قرمزی پوست و جوش، ضد جوش و لک
پوشانندگیدارای پوشانندگی متوسط تا کامل
ماندگاری بالا
مناسب برایانواع پوست
تناژٰهای رنگیشامل ۴ تناژ رنگی
ویژگی‌های کانسیلر Radiant از برند NARS

۳. کانسیلر تارت مدل Shape Tape

کانسیلر تارت Shape Tape
کانسیلر Shape Tape تارت

کانسیلر Shape Tape از برند Tarte یک کانسیلر اصل با قابلیت استفاده برای پوست‌های مختلط، خشک، نرمال، چرب و حساس است. این کانسیلر به پوست یک ظاهر نهایی مات می‌دهد. Shape Tape از Tarte دارای ماندگاری ۱۶ ساعته است و فرمولاسیون ضد چروک دارد که باعث لیفت کردن پوست اطراف چشم می‌شود. علاوه‌بر این، استفاده از کانسیلر Shape Tape در زیر چشم، حالت کیکی و ماسیده به وجود نمی‌آورد؛ بلکه با فناوری منحصربه‌فرد خود، چین و چروک‌های ریز اطراف چشم را کاهش می‌دهد و به پوست اطراف چشم ظاهری شفاف می‌بخشد. اپلیکاتور صاف و نرم کانسیلر Shape Tape استفاده از این محصول را آسان و سریع می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
ماندگاری۱۲ ساعت پوشش بدون ایجاد حالت کیکی و ماسیده
خصوصیاتوگان، ضد آب و ضد جوش
فرمولاسیونحاوی ویتامین و آنتی اکسیدان و ضد جوش
 ویژگی‌های کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ

۴. کانسیلر مایع Infaillible لورال

کانسیلر Infaillible لورال
کانسیلر مایع لورال مدل Infaillible

کانسیلر مات Infallible Makeup از L’Oreal Paris با فرمولی با پوشش‌دهی بالا، به پوست صورت شما حالتی مات و بی‌نقص ارائه می‌دهد. این کانسیلر که توسط متخصصین پوست تست شده است، برای پوشاندن عیوب و لک‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و تا ۲۴ ساعت دوام دارد. همچنین می‌توان از آن به‌عنوان هایلایتر نیز استفاده کرد. اپلیکاتور بزرگ آن با یک ضربه حداکثر پوشش را فراهم می‌کند. این کانسیلر ضد آب و فاقد چربی است و در ۲۵ رنگ موجود بوده که با هر رنگ پوستی تطابق دارد. منتقدان بسیاری در آمازون از این محصول رضایت دارند و معتقدند که مقدار کمی از آن پوشش فوق‌العاده‌ای برای حلقه‌های تاریک زیر چشم فراهم می‌کند. فرمول ماندگار آن، این کانسیلر را به یک عضو ضروری در روتین آرایشی شما تبدیل می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
پوشش‌دهیبالا
ماندگاریبالا
خصوصیاتتست‌شده توسط متخصص پوست، ماندگاری طولانی، ضد آب، بدون چربی و همراه با اپلیکاتور بزرگ
ویژگی‌های کانسیلر مایع Infaillible لورال

۵. کانسیلر کیکو میلانو

کانسیلر کیکو
کانسیلر kiko

کانسیلر پوشش کامل کیکو میلانو دارای بافت کرمی است که لکه‌های پوستی را به‌خوبی پنهان می‌کند. همچنین ظاهر خال، روزاسه و اسکار را به حداقل می‌رساند. این کانسیلر با قوام سبک، بدون چربی بوده و به‌راحتی قابل استفاده است. این محصول کمپلکس جذب‌کننده چربی دارد که برای انواع پوست از جمله مختلط توصیه می‌شود. بسیاری از متخصصین، این محصول را به دلیل سازگاری و پوشش عالی آن توصیه می‌کنند.

ویژگی‌هاتوضیحات
استفادهآسان
بافتسبک
مناسب برایمناسب برای همه نوع پوست
خصوصیاتغیر چرب، سبک وزن، فرمول جذب‌کننده سبوم و عدم آزمایش روی حیوانات
ویژگی‌های کانسیلر کیکو میلانو

۶. کانسیلر مایع Maybelline New York Fit Me

کانسیلر مایع Maybelline مدل فیت می
کانسیلر میبلین مدل Fit Me

کانسیلر مایع میبلین Fit Me به لطف پوشش طبیعی، به پوست شما کمک می‌کند تا عالی به نظر برسد. یک کانسیلر بدون روغن بوده که قرمزی، ایرادات و لکه‌ها را کاملا پنهان می‌کند. این کانسیلر دارای فرمول غیر کومدون‌زایی است و به همین خاطر می‌توانید برای ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید. کانسیلر مایع Maybelline New York Fit Me بدون عطر بوده و برای انواع پوست فرموله شده است. این محصول همچنین توسط متخصصین پوست و چشم مورد تست قرار گرفته است.

ویژگی‌هاتوضیحات
فرمولاسیونبدون روغن
ماندگاریطولانی
خصوصیاتتست‌شده توسط چشم‌پزشک و متخصصین پوست، بدون بو و غیر کومدوژنیک
ویژگی‌های کانسیلر مایع Fit Me میبلین

برای اینکه به دام کانسیلرهای تقلبی نیفتید، حتما رازهای تشخیص کانسیلر میبلین اصل از تقلبی را که در مطلبی دیگر مطرح کرده‌ایم بخوانید.

۷. کانسیلر آبرسان Benefit Boiing 

کانسیلر Benefit Boiing
کانسیلر آبرسان Benefit مدل بوینگ

کانسیلر آبرسان Benefit Boiing هر نوع لک، نقص و حلقه‌های تیره را پنهان می‌کند. همچنین خطوط ریز اطراف چشم و لب را به وضوح صاف می‌کند. کانسیلر با ویتامین E و عصاره دانه سیب فرموله شده و باعث آب‌رسانی پوست می‌شود. این کانسیلر سبک‌وزن نیز ماندگاری طولانی دارد و پوششی شفاف و طبیعی را فراهم می‌کند. کانسیلر آبرسان Benefit Boiing، ضد آب و مرطوب‌کننده است و باعث روشن شدن ناحیه زیر چشم می‌شود.

ویژگی‌هاتوضیحات
ماندگاریطولانی
استفادهآسان
خصوصیاتحاوی ویتامین، مرطوب‌کننده، ضد آب
بافتسبک
ویژگی‌های کانسیلر آبرسان Benefit Boiing

۸. کانسیلر آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost

کانسیلر نیتروژنا مدل هیدرو بوست
کانسیلر Neutrogena Hydro Boost

کانسیلر آبرسان Hydro Boost نوتروژینا به شما کمک می‌کند تا عیوب پوست را پنهان کنید و ظاهری بی‌عیب و نقص داشته باشید. این کانسیلر سبک با فرمول غیرچرب به‌راحتی روی پوست می‌نشیند. منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و همچنین باعث کیکی شدن یا ایجاد چروک نمی‌شود. این کانسیلر با اسید هیالورونیک فرموله شده که پوست خشک را شاداب و سرزنده می‌کند. این محصول در ۵ رنگ موجود است که با تناژهای مختلف پوستی، از جمله پوست‌های تیره‌تر، تطابق دارد.

ویژگی‌هاتوضیحات
ماندگاریطولانی
بافتسبک
خصوصیاتغیر کومدوژنیک و مرطوب‌کننده
ویژگی‌های کانسیلر آبرسان Neutrogena Hydro Boost

۹. کانسیلر استیکی رولون مدل Photo Ready

کانسیلر استیکی Revlon
کانسیلر Revlon Photo Ready

کانسیلر استیکی Revlon Photo Ready دارای بافت کرمی است که به‌راحتی روی پوست می‌لغزد. این کانسیلر به‌طور کامل تیرگی‌های زیر چشم را پنهان کرده و عیوب پوست را می‌پوشاند. سر زاویه‌دار خاص آن به شما امکان می‌دهد که به دقت از آن استفاده کنید. این کانسیلر با داشتن فناوری فیلتر با وضوح بالا ، نور را جذب کرده و تغییر می‌دهد. همچنین عیوب را محو می‌کند تا ظاهری بی‌عیب و نقص مثل فیلترهای اپلیکیشن‌ها ایجاد کند. نظرات متعدد متخصصان حوزه زیبایی، این محصول را برای کسانی که به دنبال کانسیلری سبک و آسان برای استفاده هستند، توصیه می‌کنند.

کانسیلر کرمی بیشتر برای افرادی با ایرادات جزئی صورت مناسب است؛ زیرا زیرسازی نازک و طبیعی را فراهم می‌کند. از طرف دیگر، اگر پوست شما آکنه قرمز و حلقه‌های تیره زیادی دارد، کانسیلر استیکی نجات‌دهنده است.

ویژگی‌هاتوضیحات
استفادهآسان
ماندگاریطولانی
وزنسبک
ویژگی‌های کانسیلر استیکی Revlon Photo Ready

۱۰. کانسیلر اصلاح‌کننده bare Minerals

کانسیلر bare Minerals
کانسیلر اصلاح‌کننده صورت bare Minerals

کانسیلر اصلاح‌کننده bare Minerals دارای فرمول کرمی است که به‌طور کامل لک‌ها و تیرگی‌های زیر چشم را پنهان می‌کند. این کانسیلر سبک، پوشش متوسطی را به پوست ارائه می‌دهد. همچنین دارای SPF 20 برای محافظت در برابر آفتاب است. این کانسیلر اصلاح‌کننده رنگ با SPF 20 برای پوست‌های ترکیبی کمک می‌کند تا ظاهر لک‌های تیره و رنگ پوست را به مرور زمان کاهش دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
بافتسبک
پوشانندگیمتوسط
ماندگاریطولانی
خصوصیاتدارای SPF 20 برای محافظت در برابر آفتاب
ویژگی‌های کانسیلر اصلاح‌کننده bare Minerals

نکاتی که هنگام خرید کانسیلر برای پوست ترکیبی باید در نظر بگیرید

خانمی با صورت آرایش کرده
هنگام خرید کانسیلر برای پوست مختلط باید به رنگ، نوع و مواد تشکیل‌دهنده توجه کنید.
  1. انتخاب سایه مناسب: انتخاب سایه کانسیلر ممکن است نسبتا آسان باشد. برای زیر چشم، معمولا دو تا سه درجه روشن‌تر از رنگ پوست خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید لک‌ها را بپوشانید، از کانسیلری با رنگ تیره‌تر استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از کانسیلرهای تیره و روشن، تکنیک‌های هایلایت و کانتورینگ را به کار ببرید.
  2. نوع کانسیلر: انتخاب نوع مناسب کانسیلر بسیار مهم است. اگر پوست شما مختلط است، به دنبال کانسیلرهای مایع باشید، زیرا این نوع کانسیلرها پوشش قابل تغییر دارند و منافذ پوست را نمی‌بندند. از کانسیلرهای کرمی ویژه پوست‌های چرب خودداری کنید.
  3. مواد تشکیل دهنده: حتما کانسیلری را انتخاب کنید که از مواد سازگار با پوست شما تشکیل شده باشد. ترکیبات باید با پوست سازگار بوده و ضد حساسیت باشند. به‌عنوان مثال، کانسیلرهای حاوی کاکائو باتر، آلوئه ورا و روغن آووکادو را انتخاب کنید. این مواد تغذیه‌کننده و مرطوب‌کننده پوست هستند و هیچ عوارض جانبی ناخواسته ایجاد نمی‌کنند.
  4. فواید جانبی: کانسیلری تهیه کنید که به شما پوستی صاف و یکنواخت ارائه می‌دهد. یک کانسیلر خوب نواحی تیره اطراف چشم شما را روشن می‌کند. همچنین پف، لک، جای زخم و عیوب را از بین خواهد برد. این کانسیلر، حلقه‌های تیره و لکه‌های تیره را پنهان کرده و از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

کانسیلرهای حاوی پارابن، عطر و فتالات باعث آسیب جدی به پوست و سلامت شما می‌شوند؛ بیشتر آن‌ها سرطان‌زا و مختل‌کننده غدد درون‌ریز هستند. به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید که به‌راحتی تحریک می‌شود، از این مواد اجتناب کنید.

از کجا بهترین کانسیلر برای پوست مختلط را بخرم؟

۴ دست با رنگ‌های مختلف کانسیلر
بهترین مارک کانسیلر برای پوست ترکیبی را از ترب بخرید.

برندهای معرفی‌شده در این مقاله به دلیل فرمولاسیون‌های خاص و کیفیت بالای خود برای پوست مختلط معروف هستند. مهمترین نکته این است که هر پوست مختلط می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین برند مناسب برای شما نیز بستگی به میزان روغنی بودن یا سایر ویژگی‌های پوستتان دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، نمونه‌های کوچک یا نمونه‌های مجانی از برند‌ها را تست کنید تا بتوانید ببینید کدام یک با پوست شما بیشتر سازگاری دارد.

برای خرید بهترین کانسیلر برای پوست ترکیبی پیشنهاد می‌کنیم به سایت ترب مراجعه کنید و تنوع زیاد این محصولات را در فروشگاه‌های مختلف این پلتفرم ببینید.

جمع‌بندی

پوست مختلط ترکیبی از پوست‌های خشک و چرب است و چنین پوستی باید با چالش‌های پوستی هر دو نوع پوست مقابله کند. لکه‌ها، عیوب، لکه‌های تیره، خطوط ریز و چین و چروک برای پوست‌های مختلط وجود دارند. بهترین کانسیلرها برای پوست مختلط تمام عیوب قابل مشاهده روی پوست را پنهان می‌کنند و پوست را بی‌عیب و نقص نشان می‌دهند، ماندگاری طولانی دارند، مقرون‌به‌صرفه هستند و چروک یا کیک نمی‌شوند.

ردیفبرند و مدل
۱کانسیلر ۲۴ ساعته استودیو فیکس ان سی ۲۰ مک
۲کانسیلر نارس Radiant 
۳کانسیلر تارت مدل Shape Tape
۴کانسیلر مایع Infaillible لورال
۵کانسیلر کیکو میلانو
۶کانسیلر مایع Maybelline New York Fit Me
۷کانسیلر آبرسان Benefit Boiing 
۸کانسیلر آبرسان Neutrogena Hydro Boost
۹کانسیلر استیکی Revlon Photo Ready
۱۰کانسیلر اصلاح‌کننده bare Minerals
لیست بهترین کانسلیر برای پوست مختلط

پرسش های متداول در مورد بهترین کانسیلر برای پوست مختلط

آیا می‌توانم از کانسیلر برای پوست مختلط، بدون کرم پودر استفاده کنم؟

فرق کانسیلر و کرم پودر در این است که کانسیلر به پنهان کردن لکه‌ها و سیاهی دور چشم کمک می‌کند؛ از این رو می‌توان از کانسیلر به‌تنهایی برای صورت خود استفاده کرد.

آیا زدن کانسیلر پوست مختلط، تفاوتی روی پوست ایجاد می‌کند؟

کانسیلر عیوب، لکه‌های تیره و دایره‌های تیره را می‌پوشاند. اگر قرمزی یا هیپرپیگمانتاسیون خفیف روی پوست خود دارید، کانسیلرها می‌توانند تفاوت زیادی در ظاهر نهایی شما ایجاد کنند.

آیا کانسیلر را با رنگ پوستم هماهنگ کنم؟

بله، کانسیلر نباید رنگ پوست شما را تحت الشعاع قرار دهد. همچنین، کانسیلر برای پوشاندن جای جوش باید هم رنگ پوست و یک رنگ روشن‌تر برای اطراف چشم باشد.

قبل و بعد از کانسیلر مخصوص پوست مختلط چی بزنم؟

ابتدا آرایش را با یک پرایمر شروع کنید. پس از استفاده از کانسیلر کرم پودر و سایر پودرهای فیکس‌کننده را به کار ببرید تا بهترین ظاهر را برای خودتان بسازید.

🔗 منبع: stylecraze

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *