راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون تومان (زیباترین و جدیدترین)

اگر قصد خرید گوشی در رنج قیمت ۱۷ میلیون تومان دارید، می‌توانید چند مدل از گوشی‌های میانرده سامسونگ از سری Galaxy A را انتخاب کنید؛ مدل‌هایی که می‌توان آن‌ها را زیباترین و جدیدترین گوشی‌های بازار هم دانست. برای آشنایی با خوش‌دست‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین مدل‌های قابل خریداری در این رنج قیمت، راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون تومان را از دست ندهید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون

گوشی‌های سامسونگ با طراحی زیبا، مشخصات فنی قدرتمند و رابط کاربری روان، طرفداران بسیاری دارند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا سامسونگ به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در دنیا تبدیل شود و سهم قابل توجهی از این بازار را تصاحب کند. اگر می‌خواهید با ۱۷ میلیون بودجه، خوش‌قیمت‌ترین و جدیدترین گوشی این برند را خریداری کنید، ادامه راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون تومان را دنبال کنید.

اگر می‌خواهید با گزینه‌های موجود از برندهای دیگر نیز آشنا شوید، می‌توانید راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی را مطالعه کنید.

۱. Galaxy A35 نسخه ۸/۲۵۶

گوشی سامسونگ galaxy a35
گوشی سامسونگ گلکسی A35
ویژگی‌هاتوضیحات
زمان عرضهمارس ۲۰۲۴
بدنهپنل پشتی شیشه‌ای با فریم پلاستیکی و پوشش Gorilla Glass Victus Plus برای مقاومت نمایشگر، گواهی IP67 (مقاومت تا عمق ۱ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه) و ۲۰۹ گرم وزن
نمایشگر۶.۶ اینچ، دارای پنل Super AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و ۱۰۰۰ نیت روشنایی
نرم افزاراندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI ۶.۱ که تا چهار سال آپدیت دریافت می‌کند
سخت افزارچیپست Exynos ۱۳۸۰، رم ۶ تا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی
دوربین‌های عقبدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل با پوشش زاویه ۱۲۳ درجه و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر
شارژر۲۵ وات
مشخصات گوشی Samsung Galaxy A35

در حال حاضر قیمت Galaxy A35 از حدود ۱۳ میلیون تومان شروع می‌شود. اما در محدوده ۱۷ میلیون، می‌توانید بهترین کانفیگ این گوشی را تهیه کنید که ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد و اگر هزینه آداپتور شارژر، قاب و گلس را هم اضافه کنیم، حدود ۱۷ میلیون و شاید هم مقداری کم‌تر تمام شود.

Galaxy A35 نه تنها جدیدترین مدل این مقاله است، بلکه با بدنه شیشه‌ای خود، یکی از زیباترین گوشی‌های میانرده سامسونگ نیز به شمار می‌رود. در نمای جلوی این گوشی شاهد یک نمایشگر ۶.۶ اینچی هستیم که از پنل Super AMOLED استفاده می‌کند و نرخ تازه سازی آن ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر در کنار سخت افزار توانمند این گوشی باعث شده A35 برای مصارف گیمینگ هم مناسب باشد.

  • بدنه زیبای شیشه‌ای
  • دارای لایه محافظ Gorilla Glass Victus Plus با مقاومت بالا
  • گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتز با روشنایی ۱۰۰۰ نیت
  • شارژدهی طولانی باتری
  • عملکرد سخت افزاری قوی و پایدار
  • چهار سال آپدیت نرم افزاری
  • دوربین‌های باکیفیت
  • نداشتن آداپتور شارژر در جعبه

اگر می‌خواهید با پرفروش ترین گوشی سامسونگ آشنا شوید، می‌توانید مقاله آن را در سایت ترب مطالعه کنید.

۲. Galaxy A34 نسخه ۸/۲۵۶

گوشی سامسونگ galaxy a34
گوشی سامسونگ گلکسی A34
ویژگی‌هاتوضیحات
زمان عرضهمارس ۲۰۲۳
بدنهپنل پشتی و فریم پلاستیکی، پوشش Gorilla Glass ۵ برای مقاومت نمایشگر، گواهی IP67 (مقاومت تا عمق ۱ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه) و ۲۰۹ گرم وزن
نمایشگر۶.۶ اینچ، دارای پنل Super AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و ۱۰۰۰ نیت روشنایی
نرم افزاراندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI ۶.۱ که تا چهار سال آپدیت دریافت می‌کند
سخت افزارچیپست Mediatek Dimensity ۱۰۸۰، رم ۶ تا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی
دوربین‌های عقبدوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل با پوشش زاویه ۱۲۳ درجه و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیسکل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر
شارژر۲۵ وات
مشخصات گوشی Samsung Galaxy A34

گزینه بعدی که برای معرفی به عنوان بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون در نظر گرفته‌ایم، Galaxy A34 است که اگرچه مدل جدیدی نیست، اما می‌توان آن را یکی از خوش‌دست‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ به حساب آورد. گوشی Galaxy A34 با یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت عرضه شده و چیپست Mediatek Dimensity ۱۰۸۰ نیز به عنوان قلب تپنده آن عمل می‌کند.

  • بدنه خوش ساخت و باکیفیت
  • دارای لایه محافظ Gorilla Glass Victus ۵
  • گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتز با روشنایی ۱۰۰۰ نیت
  • شارژدهی طولانی باتری
  • عملکرد سخت افزاری قوی و پایدار
  • چهار سال آپدیت نرم افزاری
  • دوربین‌های باکیفیت
  • نداشتن آداپتور شارژر در جعبه
  • ثابت بودن نرخ تازه سازی تصویر روی ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز
  • لرزشگیر دوربین فقط در حالت فیلم‌برداری ۱۰۸۰ کار می‌کند

۳. Galaxy A25 نسخه ۸/۲۵۶

گوشی سامسونگ Galaxy A25 5G
گوشی سامسونگ گلکسی A25
ویژگی‌هاتوضیحات
زمان عرضهدسامبر ۲۰۲۳
بدنهپنل پشتی و فریم پلاستیکی با ۱۹۷ گرم وزن
نمایشگر۶.۵ اینچ، دارای پنل Super AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و ۱۰۰۰ نیت روشنایی
نرم افزاراندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI ۶.۱ که تا چهار سال آپدیت دریافت می‌کند
سخت افزارچیپست Exynos ۱۲۸۰، رم ۶ تا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی
دوربین‌های عقبدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل با پوشش زاویه ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیسکل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر
شارژر۲۵ وات
مشخصات گوشی Samsung Galaxy A25

سومین و آخرین مدلی که برای معرفی در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون در نظر گرفته‌ایم، Galaxy A25 است که از جنبه‌های مختلف، شباهت‌های زیادی به A35 و A34 دارد. در رابطه با این شباهت‌ها می‌توان به نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت اشاره کرد.

با این تفاوت که سایز این نمایشگر ۶.۵ اینچ است که باعث شده یکی از خوش‌دست‌ترین و زیباترین گوشی‌های سامسونگ نیز در نظر گرفته شود. همچنین، از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در دوربین اصلی خود استفاده می‌کند که توسط یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

  • بدنه خوش ساخت و باکیفیت
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتز با روشنایی ۱۰۰۰ نیت
  • شارژدهی طولانی باتری
  • عملکرد سخت افزاری قوی و پایدار
  • چهار سال آپدیت نرم افزاری
  • دوربین‌های باکیفیت
  • نداشتن آداپتور شارژر در جعبه
  • ثابت بودن نرخ تازه سازی تصویر به ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز
  • نداشتن گواهی ضد آب
  • افت نسبی کیفیت دوربین‌ها در نور کم

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون را از کجا بخریم؟

برای خرید انواع و اقسام گوشی سامسونگ و سایر برندهای معتبر و محبوب با بهترین قیمت، می‌توانید به سایت ترب که بزرگ‌ترین موتور جستجوی محصول در کشور شناخته می‌شود، مراجعه کنید. شما می‌توانید از امکانات و ابزارهایی که ترب در اختیار کاربران خود قرار داده، برای پیدا کردن مدلی که مد نظر دارید، استفاده کنید.

با استفاده از این ابزارها می‌توانید قیمت، حافظه رم و حافظه داخلی گوشی‌ها را مشخص نمایید تا زودتر و راحت‌تر مدل مناسب برای خود را پیدا کنید. در صورتی که به فروشندگان آنلاین اعتماد ندارید، فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب را انتخاب کنید که ضمن سابقه طولانی و درخشان، ضمانت مالی هم به ترب پرداخت می‌کنند تا اگر کالا مشکل خاصی داشت و فروشنده زیر بار نرفت، بتوانید وجه پرداختی را از ترب پس بگیرید.

اگرچه اکثر مردم با شنیدن اسم ترب یاد فروش آنلاین می‌افتند، اما شما می‌توانید برای خرید حضوری هم از ترب کمک بگیرید. برای استفاده از امکان خرید حضوری از طریق ترب، لازم است شهر محل سکونت خود را از قسمت ترب من انتخاب نمایید تا پس از فروشندگان آنلاین، بتوانید فروشندگان حضوری کالای مورد نظر را نیز مشاهده کنید.

کلام آخر

اگر ۱۷ میلیون بودجه برای خرید گوشی در نظر گرفته‌اید، می‌توانید نسخه ۸ گیگابایت RAM با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی گوشی‌های Galaxy A35، A34 یا A25 را خریداری کنید. این سه مدل را در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون تومان معرفی کردیم و ضمن ارائه توضیحات کوتاه، شما را با مزایا و معایب آن‌ها نیز آشنا کردیم.

نام گوشینمایشگرچیپستدوربین اصلیدوربین فوق عریضدوربین سلفی
Galaxy A35۶.۶ اینچExynos ۱۳۸۰۵۰ مگاپیکسل۸ مگاپیکسل۱۳ مگاپیکسل
Galaxy A34۶.۶ اینچDimensity ۱۰۸۰۴۸ مگاپیکسل۸ مگاپیکسل۱۳ مگاپیکسل
Galaxy A25۶.۵ اینچExynos ۱۲۸۰۵۰ مگاپیکسل۸ مگاپیکسل۱۳ مگاپیکسل
جدول جمع‌بندی بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون

پرسش های متداول در مورد بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون

چرا Galaxy A54 و A55 در این مقاله معرفی نشدند؟

در لحظه نگارش این مقاله، هر دو گوشی Galaxy A54 و A55 بالاتر از محدوده ۱۷ میلیون تومان قرار داشتند. برای خرید کم‌ترین حافظه این دو گوشی باید حداقل ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان بیشتر از ۱۷ میلیون هزینه کنید که با احتساب هزینه شارژر و موارد احتمالی دیگر نظیر قاب و گلس، ۱ تا ۲ میلیون بیشتر هم می‌شود. اما گوشی‌هایی که معرفی شدند، با تمام لوازم جانبی فراتر از ۱۷ میلیون نمی‌روند.

با ۱۷ میلیون چه گوشی‌هایی از سامسونگ را می‌توان خرید؟

با ۱۷ میلیون Galaxy A35، A34 و A25 ارزش خرید بالاتری نسبت به دیگر گوشی‌های سامسونگ دارند.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ که تا سقف ۱۷ میلیون می‌توانید بخرید، Galaxy A35 است که دارای بدنه شیشه‌ای، نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، پوشش Gorilla Glass Victus Plus، چیپست Exynos ۱۳۸۰ با عملکرد قوی و پایدار، گواهی IP67 و بسیاری از ویژگی‌های برجسته دیگر است.

تا سقف ۱۷ میلیون بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی کدام است؟

برای عکاسی، می‌توانید Galaxy A35 را تا سقف ۱۷ میلیون انتخاب کنید که از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) در دوربین اصلی خود استفاده می‌کند و در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز ارائه می‌کند و از نظر فیلم‌برداری نیز قادر است ویدیوهای 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه یا ۱۰۸۰ با ۶۰ فریم بر ثانیه بگیرد.

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی کردن تا ۱۷ میلیون کدام است؟

Galaxy A35 بهترین گوشی سامسونگ برای بازی کردن تا ۱۷ میلیون است. این گوشی به چیپست Exynos ۱۳۸۰ مجهز است که عملکرد قدرتمندی دارد و کاملا پایدار عمل می‌کند. به طوری که حتی در فشارهای سنگین هم دمای آن چندان بالا نمی‌رود.

جدیدترین گوشی سامسونگ تا سقف ۱۷ میلیون کدام است؟

تا لحظه نگارش این متن، جدیدترین گوشی سامسونگ تا ۱۷ میلیون Galaxy A35 است که در مارس ۲۰۲۴ عرضه شده.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *