بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران بازار کدام است؟

تنوع برندها، مدل‌ها و آپشن‌های مختلف در یخچال فریزرهای امروزی، هر خریداری را سردرگم می‌کند. در این میان، نقش تعمیرکاران به‌عنوان متخصصان این حوزه، بیش از پیش پررنگ می‌شود. در این مقاله، به سراغ دیدگاه تعمیرکاران مجرب می‌رویم تا ببینیم آن‌ها چه نظری در مورد مارک‌ها و مدل‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار دارند. هدف نهایی ما، یاری رساندن به شما در انتخاب بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران است تا سالیان متمادی، بدون دردسر و نیاز به تعمیر، از یخچال خود استفاده کنید.

بهترین مارک یخچال از نظر تعمیرکاران؛ معرفی ۵ برند ایرانی و ۵ برند خارجی باکیفیت

یک تعمیرکار که روی زمین نشسته در حال تعمیر موتور یک یخچال
اسنوا و ال جی، دو برند بادوام از نظر تعمیرکاران هستند.

با توجه به اینکه تعمیرکاران با مارک‌ها و مدل‌های یخچال زیادی کار کرده‌اند و با کیفیت ساخت و قطعات به‌کاررفته در آن‌ها آشنا هستند، بیشتر از هر کسی می‌توانند در انتخاب یک یخچال باکیفیت با طول عمر بالا به ما کمک کنند. به همین دلیل، با بررسی نظرات و تجربیات این افراد قصد داریم بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران حرفه ای را به شما معرفی کنیم تا یک انتخاب مطمئن و مناسب انجام دهید.

در بین برندهای ایرانی و خارجی مختلفی که در بازار وجود دارد، بهترین مارک یخچال از نظر تعمیرکاران عبارتند از:

  • اسنوا
  • دوو
  • دیپوینت
  • امرسان
  • هیمالیا
  • ال جی
  • سامسونگ
  • وست پوینت
  • ویرپول
  • بوش

در ادامه، یک مدل از هر کدام از برندهای فوق را معرفی می‌کنیم. به این صورت که ابتدا سراغ برندهای ایرانی که بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران را تولید می‌کنند می‌رویم و سپس، یک مدل از برندهای خارجی را معرفی می‌کنیم.

۱. اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028
یخچال ساید بای ساید ۲۷ فوت مارک اسنوا مدل SN8-2028
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت یخچال۲۷ فوت
نوع یخچالساید بای ساید
نوع کمپرسوراینورتر دیجیتال
سامانه مدیریت سرمایشSmart cooling
نوع یخ‌ساز و آبسردکنخودکار تک پدال فوق باریک
مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028

مدلی که از برند اسنوا برای معرفی به‌عنوان بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران حرفه ای در نظر گرفته‌ایم، یک یخچال فریزر ساید بای ساید است که SN8-2028 نام دارد. این یخچال دارای حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی است و از شش عدد حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی نیز بهره می‌برد.

از نظر فضای داخلی هم به واسطه برخورداری از ۴ طبقه، ۶ پاکت درب و ۲ کشوی داخلی، کاملا بزرگ و جادار است. یک محفظه مخصوص لبنیات، میوه و سبزیجات در آن در نظر گرفته شده که به سالم و تازه ماندن آن‌ها کمک می‌کند. برای انجام تنظیمات آن نیز یک نمایشگر لمسی LED وجود دارد.

ما در مطالب قبلی وبلاگ ترب، بهترین یخچال اسنوا را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

۲. دوو

یخچال فریزر دوو مدل DB-2832
یخچال ۱۶ فوت مارک دوو مدل DB-2832
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت یخچال۱۶ فوت
نوع یخچالفریزر پایین
نوع کمپرسوراینورتر دیجیتال
سیستم سرمایش هوشمندSmart cooling
نوع یخسازاتوماتیک (متصل به آب شهری)
مشخصات یخچال فریزر دوو مدل DB-2832

دوو، یکی دیگر از مدعیان جدی انتخاب به‌عنوان بهترین مارک یخچال از نظر تعمیرکاران است. مدلی که از این برند در نظر گرفته‌ایم، DB-2832 نام دارد که ضمن برخورداری از سیستم سرمایش هوشمند Smart cooling از سیستم سرمایش دوگانه (Dual Cooling System) هم بهره می‌برد. این یخچال دارای گرید مصرف انرژی A+ است. اما با این حال، فناوری کاهش مصرف انرژی هم دارد تا بیشتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. برای انجام تنظیمات مختلف نیز یک نمایشگر LED با کنترل لمسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر در انتخاب بین یخچال فریزر از برند اسنوا و دوو دچار تردید هستید، ما با مقایسه یخچال اسنوا و دوو در مطالب قبلی وبلاگ ترب، توضیح دادیم که کدام بهتر است.

۳. دیپوینت

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل Max
یخچال ساید بای ساید ۶۰۱ لیتری مارک دیپوینت مدل Max
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت یخچال۶۰۱ لیتر (۲۷۱ لیتر ظرفیت فریزر و ۳۳۰ لیتر ظرفیت یخچال)
نوع یخچالساید بای ساید
گرید انرژیA+
ایمنیدارای قفل کودک
نوع یخسازاتوماتیک (متصل به آب شهری)
مشخصات یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل Max

یخچال فریزر دو قلوی Max یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای برند ایرانی دیپوینت است که به دلیل ظرفیت بالا، امکانات قابل قبول و قیمت مناسب، طرفداران زیادی پیدا کرده. این یخچال، دارای سیستم انجماد سریع است و مجموعا ۶۰۱ لیتر ظرفیت دارد که ۲۷۱ لیتر آن متعلق به فریزر است و ۳۳۰ لیتر هم به یخچال اختصاص پیدا کرده. در محفظه یخچال، شاهد ۵ طبقه، ۴ قفسه در قسمت درب و مجموعا ۳ کشو (۱ کشوی مخصوص نان در طبقه سوم) هستیم که فضای کافی برای قرار دادن انواع مواد غذایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هیچ یخچالی به‌طور کامل عاری از نقص نیست. حتی قابل اعتمادترین برندها و مدل‌ها نیز می‌توانند در نهایت خراب شوند. درخصوص مدل‌ها و برندهای معرفی‌شده در این مطلب نیز میانگین رضایت‌مندی تعمیرکاران از آن‌ها بیشتر از نارضایتی‌های آن‌ها بوده و به همین دلیل در این لیست قرار گرفته‌اند.

۴. امرسان

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T
یخچال ۱۴ فوت مارک امرسان مدل TFH14T
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت یخچال۱۴ فوت (۲۹۳ لیتر)
نوع یخچالفریزر بالا
گرید انرژیA++
سیستم انجماد سریعندارد
نمایشگرندارد
مشخصات یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T یکی از یخچال‌هایی است که اگرچه از وجود برخی قابلیت‌های پیشرفته مانند سیستم خنک‌کننده یا انجماد سریع محروم است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران حرفه ای از برند امرسان است که طول عمر بالایی هم دارد. درواقع یک یخچال ساده، ولی باکیفیت محسوب می‌شود که برای افرادی که قصد دارند یک یخچال اقتصادی بخرند، بسیار مناسب است. از ظرفیت ۲۹۳ لیتری موجود در این محصول، ۲۲۳ لیتر آن به یخچال اختصاص دارد و ۷۰ لیتر هم به فریزر.

۵. هیمالیا

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس (NR440R)
یخچال ساید بای ساید ۳۴ فوت مارک هیمالیا مدل رومانو پلاس (NR440R)
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت۳۴ فوت (۷۱۶ لیتر)
نوع یخچالساید بای ساید
گرید انرژیA
سیستم انجماد سریعدارد
نوع یخسازاتوماتیک (متصل به آب شهری)
مشخصات یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس (NR440R)

هیمالیا، یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین برندهای ایرانی در بازار است که برخی از بادوام‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار را تولید می‌کند. محصولی که از این برند قصد داریم به‌عنوان آخرین یخچال ایرانی در لیست بهترین مارک یخچال از نظر تعمیرکاران معرفی کنیم، مدل رومانو پلاس است که با ۳۴ لیتر ظرفیت و سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال یک یخچال فریزر ساید بای ساید باکیفیت می‌گردند که طول عمر طولانی داشته باشد و بتوانند سال‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنند.

۶. ال جی

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X39
یخچال ساید بای ساید ۳۴ فوت مارک ال جی مدل X39
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت۳۴ فوت (۷۱۶ لیتر)
نوع یخچالساید بای ساید
تعداد درب۴ درب
سیستم خنک‌کنندهنوفراست
سایر ویژگی‌هاجریان هوای چندگانه، درب شفاف روی فریزر و نمایشگر LED روی درب
مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X39

و اما می‌رسیم به برندهای خارجی لیست بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران. اولین محصول از اولین برند خارجی این لیست، به شرکت شناخته‌شده ال جی تعلق دارد که یخچال فریزر مدل X39 آن را برای معرفی در نظر گرفته‌ایم. این محصول را می‌توان جزو نسل جدید یخچال فریزرهای مدرن و پیشرفته بازار به شمار آورد که با قابلیت‌هایی نظیر درب شفاف، نظر هر خریداری را به خودش جلب می‌کند. تنها مانعی که برای خرید این یخچال مدرن و پیشرفته وجود دارد، قیمت بسیار بالای آن است که شاید زیاد منطقی نباشد. در غیر این صورت برای کسانی که محدودیت بودجه ندارند، بهترین گزینه است.

در مطالب قبلی وبلاگ ترب، ۱۰ مدل از لاکچری‌ترین و گرانترین یخچال ال جی را معرفی کرده‌ایم.

یخچال‌هایی که دارای ویژگی‌های متعدد مانند صفحه نمایش لمسی، یخ ساز و آبریز هستند، به‌طور کلی قطعات متحرک بیشتری دارند که می‌توانند خراب شوند و در این صورت، هزینه تعمیر آن‌ها هم زیاد خواهد شد.

۷. سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS50
یخچال ۳۰ فوت مارک سامسونگ مدل RS50
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت۳۰ فوت (۵۳۴ لیتر)
نوع یخچالساید بای ساید
تعداد درب۲ درب
گرید انرژیF
سایر ویژگی‌هادارای سیستم خنک‌کننده Mono Cooling، نمایشگر LED روی درب، اینورتر دیجیتال و یخساز اتوماتیک
مشخصات یخچال فریزر سامسونگ مدل RS50

محصولی که از غول کره‌ای یعنی سامسونگ برای معرفی در این لیست در نظر گرفته‌ایم، یک یخچال ساید بای ساید است که با نام مدل RS50 تولید و عرضه شده. این یخچال، ۳۰ فوت یا ۵۳۴ لیتر ظرفیت دارد که ۳۵۹ لیتر آن به محفظه یخچال و ۱۷۵ لیتر هم به محفظه فریزر تعلق دارد. یخچال RS50 سامسونگ، با وجود مصرف انرژی زیاد، یکی از بادوام‌ترین یخچال فریزرهای کنونی موجود در بازار است که می‌تواند تا سال‌ها بدون هیچ ایراد یا مشکلی به کار کردن ادامه دهد. به همین دلیل، می‌تواند بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران حرفه ای لقب بگیرد.

۸. وست پوینت

یخچال وست پوینت مدل SCB-1755-B
یخچال ۷ فوت مارک وست پوینت مدل SCB-1755-B
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت۷ فوت
نوع یخچالساده فریزر بالا
گرید انرژیA+
آبسردکنندارد
سایر ویژگی‌هامجهز به ترمز درب يخچال، داراى استاندارد CE، فريزر داخلى و كشوى بزرگ جهت نگهدارى ميوه و سبزى
مشخصات یخچال وست پوینت مدل SCB-1755-B

وست پوینت، یکی از بادوام‌ترین برندهای یخچال فریزر در بازار است که اگرچه در ایران مونتاژ می‌شود، اما در اصل ساخت فرانسه و تحت لیسانس این کشور می‌باشد. یخچالی که از این برند برای معرفی به‌عنوان بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران در نظر گرفته‌ایم، مدل SCB-1755-B نام دارد که یک یخچال کوچک ۷ فوتی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال یک یخچال جمع‌وجور می‌گردند که ضمن قدرت زیاد، مصرف انرژی کم و طول عمر بسیار بالایی داشته باشد.

۹. ویرپول

یخچال فریزر ویرپول مدل WTH 5244 NFX 
یخچال ۵۱۵ لیتری مارک ویرپول مدل WTH 5244 NFX
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت۵۱۵ لیتر
نوع یخچالفریزر بالا
گرید انرژیA+
سیستم ضد برفکدارد
ایمنیدارای قفل کودک
مشخصات یخچال ویرپول مدل WTH 5244 NFX 

ویرپول، در سراسر دنیا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای یخچال فریزر شناخته می‌شود. قطعا یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای این برند، کیفیت ساخت بسیار بالای قطعات به کار رفته در یخچال فریزرهای آن است. ما در اینجا مدل WTH 5244 NFX را از این برند به‌عنوان نمونه انتخاب کرده‌ایم که اگرچه کمیاب است، اما اگر موفق به تهیه آن بشوید، تا سال‌ها از خرید یخچال فریزر جدید بی‌نیاز خواهید بود. این یخچال قابلیت پخش جریان چندگانه هوای خنک دارد و یک محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات نیز در آن قرار داده شده تا مواد غذایی را کاملا تازه و سالم نگه دارد.

۱۰. بوش

یخچال و فریزر بوش مدل KGD86A
یخچال ۲۲ فوت مارک بوش مدل KGD86A
ویژگی‌هامشخصات
ظرفیت۲۲ فوت (۶۱۹ لیتر)
نوع یخچالفریزر پایین
گرید انرژیA++
نوع آبسردکننيمه اتوماتيك با مخزن آب
نوع فیلترAirFresh
مشخصات یخچال و فریزر بوش مدل KGD86A

برند بوش را همه به دلیل کیفیت بسیار بالا و عمر طولانی محصولات آن می‌شناسند. این برند در ساخت یخچال فریزرهای خود نیز این روند را به بهترین شکل ممکن ادامه داده، تا با مدل KGD86A خود، در لیست بهترین مارک یخچال از نظر تعمیرکاران قرار بگیرد.

یخچال فریزر KGD86A این برند، با ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر LED روی درب، برچسب انرژی A++ و آبسردکن نیمه اتوماتیک، یکی از بهترین یخچال فریزرهای خارجی است که می‌توان در بازار پیدا کرد.

کل گنجایش این یخچال ۲۲ فوت (۶۱۹ لیتر) است که ۴۷۹ لیتر آن به فضای یخچال و ۱۴۰ لیتر هم به فضای فریزر اختصاص یافته است. اکثر مشتریانی که این یخچال را تا به حال تهیه کرده‌اند، رضایت کامل از آن داشته‌اند.

بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران را از کجا بخریم؟

یک یخچال خراب که با برچسب روی آن نوشته شده fix me
ترب، دارای بیشترین تنوع برند و مدل یخچال و فریزر ایرانی و خارجی است.

برای خرید محصولاتی که در این لیست به‌عنوان بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران حرفه ای معرفی کردیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. این محصولات به همراه هزاران مدل یخچال و فریزرهای مختلف دیگر، در ترب با بهترین قیمت قابل تهیه هستند. برای خرید یخچال فریزر از طریق ترب، می‌توانید به دسته‌بندی مخصوص به آن مراجعه کرده و مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صورتی هم که از قبل تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌دانید دنبال چه مدل یخچالی هستید، می‌توانید نام برند یا مدل آن را جستجو کنید.

به این صورت، یک لیست کامل از فروشندگان یخچال مورد نظر شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید و هر مدلی که خواستید را تهیه نمایید. در صورتی هم که نمی‌توانید به فروشندگان اعتماد کنید، فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند را انتخاب کنید تا خیالتان از هر لحاظ راحت باشد. در صورتی که کالای خریداری شده از این فروشندگان ایرادی داشته باشد که فروشنده آن را قبول نکند، شما می‌توانید وجه خود را به صورت تمام و کمال از خود ترب دریافت نمایید.

کلام آخر

در این مقاله، با تکیه بر نظرات و تجربیات تعمیرکاران مجرب، تلاش کردیم تا راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران حرفه ای به شما ارائه کنیم. بر اساس نظرات تعمیرکاران، در میان برندهای ایرانی، اسنوا، دوو، دیپوینت، امرسان و هیمالیا به دلیل کیفیت بالا، طول عمر زیاد و خدمات پس از فروش مناسب، در صدر لیست بهترین مارک یخچال از نظر تعمیرکاران قرار دارند.

در میان برندهای خارجی نیز ال جی، سامسونگ، وست پوینت، ویرپول و بوش مورد تایید تعمیرکاران هستند. ما در این مقاله، از هر کدام از این برندها یک مدل را انتخاب و معرفی کردیم. با توجه به گستردگی نیازها و سلایق مختلف، می‌توان سایر مدل‌های برندهای معرفی شده در این مطلب را نیز به‌عنوان بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران در نظر گرفت.

ردیفنام یخچالنوع یخچالظرفیت یخچال
۱اسنوا مدل SN8-2028ساید بای ساید۲۷ فوت
۲دوو مدل DB-2832فریزر پایین۱۶ فوت
۳دیپوینت مدل Maxساید بای ساید۶۰۱ لیتر
۴امرسان مدل TFH14Tفریزر بالا۱۴ فوت
۵هیمالیا مدل رومانو پلاس (NR440R)ساید بای ساید۳۴ فوت
۶ال جی مدل X39ساید بای ساید۳۴ فوت
۷سامسونگ مدل RS50ساید بای ساید۳۰ فوت
۸وست پوینت مدل SCB-1755-Bساده فریزر بالا۷ فوت
۹ویرپول مدل WTH 5244 NFXفریزر بالا۵۱۵ لیتر
۱۰بوش مدل KGD86Aفریزر پایین۲۲ فوت
جدول جمع‌بندی بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران

پرسش های متداول در مورد بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران

بهترین یخچال ایرانی از نظر تعمیرکاران چیست؟

اسنوا، دوو، دیپوینت، امرسان و هیمالیا برخی از برندهای ایرانی با بالاترین میزان رضایت‌مندی از سوی تعمیرکاران هستند.

بهترین یخچال خارجی از نظر تعمیرکاران چیست؟

ال جی، سامسونگ، وست پوینت، ویرپول و بوش برخی از برندهای خارجی باکیفیت و شناخته‌شده بازار هستند که یخچال فریزرهایی با طول عمر بالا و قطعات بسیار باکیفیت تولید می‌کنند.

تعمیرکاران چه معیارهایی برای سنجش کیفیت یخچال فریزر دارند؟

برند، سیستم خنک‌کننده، نظرات سایر تعمیرکاران، تجربیات شخصی از تعمیر مدل‌ها و برندهای مختلف و حتی ویژگی‌های اضافی یک یخچال فریزر، اهمیت زیادی برای تعمیرکاران دارند.

🔗 منبع: familyhandyman

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *