با ۶ مدل از بهترین یخچال دوو و ویژگی‌های هر یک آشنا شوید!

برند دوو یکی از برندهای پرطرفدار و پرفروش لوازم خانگی در سراسر جهان بوده که یکی از شعب کارخانه‌جات آن در ایران احداث شده است. قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده، از نقاط قوت یخچال‌های دوو محسوب می‌شود که آن را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل می‌کند. با این حال، تنوع بالای یخچال‌های این برند، مشتریان را دچار سردرگمی کرده و آن‌ها همواره این سوال را در ذهن دارند که بهترین یخچال دوو، کدام است؟ پس اگر برندهای متنوع یخچال را بررسی کرده و تصمیم به خرید یخچال دوو گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید تا با ویژگی‌های بهترین یخچال دوو آشنا شوید.

معرفی ۶ مدل از بهترین یخچال‌های دوو

همان‌طور که گفتیم، یخچال‌های دوو به خاطر کیفیت فوق‌العاده و طراحی هوشمندانه خود، بسیار محبوبیت دارند. این یخچال‌ها، با فناوری روز دنیا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند فضای داخلی بهینه‌سازی‌شده، سیستم کنترل دقیق دما و سیستم‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه به معرفی ۶ مدل از بهترین یخچال‌های دوو می‌پردازیم.

  1. یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW
  2. یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027
  3. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS
  4. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W
  5. یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0291GW
  6. یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW

۱. یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW

یخچال دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW
یخچال فریزر دوقلو Daewoo مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW را می‌توان بهترین دستگاه برای خانواده‌های پرجمعیت دانست. این یخچال، مجهز به یک سنسور کنترل دما است که وظیفه کنترل دمای داخل و خارج از دستگاه را برعهده دارد و سبب افزایش طراوت و تازگی مواد پروتئینی، میوه‌ها و سبزیجات می‌شود. بهترین یخچال دوو، سرمایش لازم را با عملکردی بهینه فراهم می‌کند. روی درب این دستگاه ۵ قفسه مجزا برای نگهداری لبنیات، نوشیدنی و تخم مرغ وجود دارد. به همین خاطر، به راحتی می‌توانید به داخل یخچال خود نظم دهید. علاوه‌براین، فریزر این یخچال از ۲ طبقه روی درب و ۵ کشوی جداگانه هم بهره برده است.

شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این دستگاه را داشتن کمپرسور نسل جدید دانست که High efficiency نامیده می‌شود. به کمک این کمپرسور، مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. گردش هوای چندگانه آبریز، دستگاه یخ‌ساز اتوماتیک متصل به آب لوله‌کشی، کنترل سرمایش الکترونیک، مقاومت بالا در برابر برفک و سامانه سرمایش سریع، از ویژگی‌های مثبت بهترین یخچال دوو هستند.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی +A
فضای کل۴۰ فوت
تعداد طبقات۲ طبقه
تعداد کشو۵ کشو
ویژگی‌هاسامانه سرمایش سریع فریزر، گردش هوای چندگانه سرمایش سریع یخچال، مقاومت در برابر برفک نوفراست، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
جدول ویژگی‌های یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW

برای آشنایی بیشتر با یخچال‌های دوقلو دوو، می‌توانید مطلب بررسی مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو دوو را مطالعه کنید.

۲. یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027

یخچال دوو مدل DETM-0027
یخچال فریزر Daewoo مدل DETM-0027

یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027 با ظرفیت ۲۷ فوت خود، انقلابی در تولید یخچال فریزرهای دوو به وجود آورده و همین ظرفیت، این یخچال فریزر را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل کرده است. بهترین یخچال دوو دارای کمپرسور کارآمد از نوع HE است. محفظه تعبیه‌شده در این یخچال، برای نگهداری مواد پروتئینی، سبزیجات و میوه‌ها با کنترل رطوبت طراحی شده است که طول عمر مواد غذایی را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود مواد درون محفظه تازه‌تر و سالم‌تر نگهداری شوند.

درون این یخچال، تعدادی لامپ ال‌ای‌دی وجود دارد که در مقایسه با لامپ‌های سایر یخچال‌ها، روشنایی بیشتری دارند و برق کمتری مصرف می‌کنند. این لامپ‌ها، به خاطر تولید حرارت کمتری که دارند، هیچ تغییری در تازگی مواد غذایی ایجاد نمی‌کنند. سیستم سرمایشی این دستگاه، از نوع نوفراست است و علاوه‌برآن، یک سیستم سرمایش سریع هم درون دستگاه تعبیه شده است.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی +A
فضای کل۲۷ فوت
تعداد طبقات۳ طبقه
تعداد کشو۲ کشو
ویژگی‌هایخ‌ساز نیمه‌اتوماتیک (منبع آب)، گردش چندگانه جریان هوا دارای كمپرسور کارآمد (HE)، سیستم کاملا بدون برفک،‌ مجهز به سیستم سرمایش سریع، دارای حالت ذخیره انرژی هوشمند، محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات
جدول ویژگی‌های یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027

۳. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

یخچال دوو مدل D2S-3133SS
یخچال فریزر ساید Daewoo مدل D2S-3133SS

بی‌دلیل نیست که یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS، تا به امروز درجه یک‌ترین و منحصربه‌فردترین محصول این شرکت بوده است. چراکه نمای بیرونی آن بی‌نهایت چشم‌نواز و با سطحی صاف و بدون قاب طراحی شده است. بهترین یخچال دوو، دارای آب‌سردکن قدرتمند و یک یخ‌ساز هوشمند است و به آب شهری وصل می‌شود تا در مواقع لزوم، به آب سرد دسترسی داشته باشید. این طراحی خیره‌کننده و متمایز می‌تواند نمای ظاهری آشپزخانه شما را بیش از پیش زیبا کند.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی +A
فضای کل۳۲ فوت
تعداد طبقات۵ طبقه
تعداد کشو۲ کشو
ویژگی‌هامجهز به سنسورهای کنترل دمایی، مجهز به سیستم بدون برفک، سیستم خنک‌کننده سریع، چشم الکترونیکی هوشمند، آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک
جدول ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W

یخچال دوو مدل D2S-3033W
یخچال فریزر ساید Daewoo مدل D2S-3033W

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W را می‌توان باکیفیت‌ترین و بهترین محصول دوو لقب داد. این دستگاه با طراحی خارق‌العاده‌ای که دارد، فضای آشپزخانه‌تان را بسیار لوکس نشان می‌دهد. بهترین یخچال دوو، دارای یک سیستم سرمایش سریع است و با همه توان خود برای تازه نگه داشتن مواد غذایی کار می‌کند. در این یخچال سبزیجات، میوه‌ها و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری سالم می‌مانند و در این مدت، تازگی و طراوت خود را حفظ می‌کنند.

این یخچال فریزر، مجهز به یک سنسور کنترل دما است که دمای داخل و خارج یخچال را تشخیص می‌دهد و آن را به سیستم کنترل دیجیتال ارسال می‌کند. همچنین کمپرسور سرمایش مورد نیاز را با بهترین عملکرد فراهم می‌کند. کمپرسورهای اینورتر دیجیتال می‌توانند ۲۳ درصد کمتر از کمپرسورهای معمولی و قدیمی‌تر، مصرف انرژی داشته باشند.

لازم به یادآوری است کمپرسورهای اینورتر دیجیتال، با عملکرد بهینه و توانایی کار در ۵ مرحله، کارایی بیشتری از کمپرسورهای معمولی دارند.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی +A
فضای کل۳۰ فوت
تعداد طبقات۵ طبقه
تعداد کشو۲ کشو
ویژگی‌هاسیستم قدرتمند گردش هوای سه‌بعدی، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، چشم الكترونیكی هوشمند، مجهز به سامانه سرمایش فلزی، محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات
جدول ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W

کارکرد کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W از این جهت اهمیت دارد که نوسانات دمای داخل یخچال را کاهش می‌دهد و به حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی در طولانی‌مدت کمک می‌کند.

۵. یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0291GW

یخچال دوو مدل D2BF-0291GW
یخچال فریزر Daewoo مدل D2BF-0291GW

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0291GW با طراحی کلاسیک و منحصربه‌فرد خود، یکی از جدیدترین یخچال‌ها است که یک کمپرسور کم‌مصرف دارد. این دستگاه، از امکاناتی نظیر سیستم انجماد سریع، عملکرد کنترل رطوبت، سیستم مدیریت مصرف و هوای سه‌بعدی قدرتمند برخوردار است که مجموع این ویژگی‌ها سبب افزایش ماندگاری و تازگی مواد غذایی می‌شوند. بهترین یخچال دوو دارای یک آب‌سردکن مخزن‌دار است که در تمام مدت، آب خنک و گوارایی را برای شما تأمین می‌کند. این قابلیت، تعداد دفعات باز و بسته شدن یخچال را کاهش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

این دستگاه منحصربه‌فرد دارای یک سنسور حرکت هوشمند است که می‌تواند نزدیک شدن شما به یخچال را تشخیص دهد. به این صورت که اگر در تاریکی به این دستگاه نزدیک شوید، چراغ آب‌سردکن و صفحه نمایش یخچال روشن ‌می‌شود و فضای اطراف را روشن می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی +A
فضای کل۲۸ فوت
تعداد طبقات۳ طبقه
تعداد کشو۲ کشو
ویژگی‌هادارای غیرفعال‌کننده یخ‌ساز، سامانه گردش هوای چندگانه، حسگر حرکتی هوشمند، سیستم کنترل هوشمند، دارای كمپرسور پربازده (HE)، فناوری کاهش مصرف انرژی
جدول ویژگی‌های یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0291GW

برای آشنایی بیشتر با برند دوو در صنعت یخچال، می‌توانید مطلب بررسی مزایا و معایب یخچال فریزر دوو را مطالعه کنید.

۶. یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW

یخچال دوو مدل DS-3020MW
یخچال فریزر ساید Daewoo مدل DS-3020MW

یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW را می‌توان در ردیف پرطرفدارترین محصولات این برند معتبر دانست. اگرچه قیمت این یخچال در مقایسه با یخچال فریزرهای معمولی بیشتر است، اما نسبت به ساید بای سایدهای دیگر از این برند و یا حتی دیگر برندهای موجود در بازار، یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود. بهترین یخچال دوو، در حدود ۲۸ فوت ظرفیت دارد و دارای ۲ کشو و ۴ طبقه است. علاوه‌براین، از یک فریزر با ۲ کشو و ۳ طبقه هم برخوردار است.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی +A
فضای کل۲۸ فوت
تعداد طبقات۴ طبقه
تعداد کشو۲ کشو
ویژگی‌هاآبریز و یخ‌ساز، هوم‌بار، پنل لمسی LED، سنسور دمای خودکار، مجهز به موتور کمپرسور کم‌مصرف اینورتر، آب‌سردکن خودکار متصل به آب شهری
جدول ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW

مقایسه یخچال‌های دوو؛ بهترین مدل کدام است؟

خرید بهترین یخچال دوو می‌تواند شما را با چالش‌های متعددی روبه‌رو کند. زیرا این برند، انواع متنوعی از یخچال را با ویژگی‌های متفاوت تولید می‌کند که بدون شک همه این موارد باید در نظر گرفته شوند. البته با بررسی دقیق مدل‌ها، توجه به بودجه، در نظر گرفتن سایز و از همه مهم‌تر توجه به نظرات مشتریان، می‌توان تصمیمی آگاهانه و انتخابی هوشمندانه داشت. پس اگر به دنبال خرید بهترین یخچال دوو هستید، در جدول زیر، ویژگی‌های این مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم.

مدلمصرف انرژی  +Aیخ‌ساز اتوماتیکسنسور کنترل دماسامانه سرمایش سریعآب‌سردکن خودکار
یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW
یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027
یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS
یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W
یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0291GW
یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW
جدول مقایسه بهترین یخچال های دوو

بهترین یخچال دوو را از کجا بخرم؟

یک مدل یخچال ساید بای ساید در اشپزخانه
شما می‌توانید از طریق سایت ترب برای خرید انواعی از بهترین یخچال‌های دوو اقدام کنید.

اگر قصد خرید بهترین یخچال دوو را دارید، حتما سری به سایت ترب بزنید. با سایت ترب، تجربه خریدی راحت خواهید داشت که امکان بهره‌مندی از گارانتی را هم به شما می‌دهد. علاوه‌براین، می‌توانید یخچال متناسب با نیازها و سلیقه خودتان خریداری کنید. هم‌چنین شما این امکان را خواهید داشت که ابتدا ویژگی‌ها و قیمت انواع یخچال دوو را با یکدیگر مقایسه و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. در کنار همه این موارد، ترب، امکان خرید حضوری را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است که از بابت شرایط، هیچ تفاوتی با خرید آنلاین ندارد.

برای اطمینان بیشتر از خرید، می‌توانید یخچال مورد نظر خود را از سایت ترب انتخاب و از نزدیک‌ترین فروشگاه به صورت حضوری خرید کنید. نکته قابل توجه خرید با ضمانت ترب به شما امکان مرجوعی کالا را خواهد داد.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا با بررسی مدل‌های مختلف یخچال دوو، اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین یخچال دوو متناسب با سطح انتظارات و بودجه شما ارائه دهیم. در این میان، توجه به مولفه‌هایی مانند نوع یخچال (فریزر بالا یا پایین، ساید بای‌ ساید و دوقلو)، ظرفیت، مصرف انرژی، فناوری‌های یخچال، قیمت، سیستم خنک‌کننده و نظرات کاربران مختلف بسیار اهمیت دارد. در نهایت شما می‌توانید هرکدام از مدل‌های متنوع یخچال‌های این برند را با توجه به بودجه و نیازهای خود تهیه کنید. سایت ترب، به‌عنوان یکی از سایت‌‎های معتبر در زمینه‌ فروش محصولات مختلف، می‌تواند تجربه‌ خرید بهترین یخچال دوو مانند یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW، یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS و موارد دیگر را برای‌‌تان به ارمغان بیاورد.

پرسش های متداول در مورد بهترین یخچال دوو

بهترین یخچال دوو چه امکاناتی دارد؟

یخچال‌های دوو از طراحی شیک و منحصربه‌فردی برخوردار هستند. انواع فیلتر، کمپرسورهای اینورتر، سیستم سرمایشی هوشمند، پنل‌های ال‌ای‌دی، یخ‌ساز و آب‌سردکن، تقریبا در همه یخچال‌های این برند وجود دارند. علاوه‌براین، کشوها و طبقات یخچال‌های دوو بسیار مقاوم و سبک هستند. درهای دوحالته را هم می‌توان از دیگر امکانات بهترین یخچال دوو به شمار آورد.

آیا یخچال‌های دوو کیفیت و دوام بالایی دارند؟

بدون شک یکی از دغدغه‌های مشتریان هنگام خرید لوازم خانگی، کیفیت و دوام محصول است. خوشبختانه یخچال‌های دوو با متریال مرغوب و با استفاده از دانش فنی روز دنیا ساخته شده‌اند. علاوه‌براین، برخورداری از گارانتی معتبر هم می‌تواند مهر تاییدی بر اطمینان این شرکت به کیفیت محصولات خود باشد.

آیا یخچال‌های دوو مجهز به سیستم نوفراست یا بدون برفک هستند؟

بله، با اطمینان می‌توان گفت که یخچال فریزرهای دوو دارای سیستم نوفراست هستند. این تکنولوژی با انتقال دائمی هوای خنک و سرد داخل محفظه، از ایجاد برفک جلوگیری می‌کند. در نتیجه سبب سهولت در نگهداری مواد غذایی می‌شود و طول عمر یخچال را هم افزایش می‌دهد.

چطور می‌توان بهترین یخچال دوو را انتخاب کرد؟

پیش از هر چیز، ابتدا باید سطح انتظارات و میزان بودجه خود را تعیین کنید. در ادامه به این نکته توجه داشته باشید که چه امکاناتی در یخچال‌های دوو برای‌تان در اولویت قرار دارد. در نهایت با توجه به ترجیحات خود، بهترین مدل از یخچال‌های این برند را انتخاب کنید.

🔗 منبع: engineerex.decorexpro

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

2 دیدگاه

  1. چیزی به اسم برند دوو در لوازم خانگی دنیا نیست … پس به کلاه گذاشتن سر مردم ادامه ندهید …
    مگر اسنوا چه عیبی داره که نصف اجناس خودش رو باید با اسم قلابی دوو به مردم قالب کنه و هیچکس هم نیست جلوی اونو بگیره… مگه مالک این شرکت چه کسی هست؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *