بهترین یخچال ساید ایرانی بین این ۶ مدل پرفروش کدام است؟

هیچ‌چیز بهتر از نوشیدن یک نوشیدنی سرد در هوای گرم نمی‌تواند سرحالتان کند. یخچال ساید یکی از مدل‌های محبوب‌ در بازار است که با فضای داخلی نسبتا بزرگ، به انتخاب اول و آخر بسیاری از خریداران تبدیل شده است. با افزایش قیمت محصولات لوازم‌خانگی برند خارجی، خریداران دست به انتخاب برندهای ایرانی زده‌اند. بررسی قیمت و فناوری هوشمند برتر به شما کمک می‌کند که بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی را خریداری کنید. برای آشنایی با مدل‌های پرطرفدار در ادامه همراه ما باشید.

۱. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN۸_۲۰۲۸ سفید رنگ
یخچال فریزر اسنوا مدل SN8_2028

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید اسنوا مدل SN8_2028 دارای چهار طبقه و دو کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات است. طبقه‌بندی این یخچال به کاربران کمک می‌کند که در زمان استفاده، دسترسی راحتی به مواد غذایی متنوع داشته باشند. این یخچال یا ظرفیت ۵۹۱ لیتر، برای مصرف خانگی خانواده‌های پر جمعیت مناسب است.

یخچال ساید اسنوا با فناوری هوشمند، حسگر دمای بیرون و داخل یخچال را در بهترین دما تنظیم کرده و به‌ تازگی و طراوت مواد غذایی کمک زیادی می‌کند. این یخچال محفظه جداگانه‌ای برای آب‌سردکن و یخ‌ساز دارد که دسترسی به نوشیدنی‌های سرد و خوشمزه را در هر لحظه برای کاربران فراهم می‌کند.

ویژگیمشخصه
گنجایش یخچال۵۹۱  لیتر
مصرف انرژی+A
هشدار قفل کودکدارد
رنگسفید براق
فناوری برفک‌زداییدارد
مشخصات یخچال اسنوا مدل SN8_2028

اگر می‌خواهید با سایر مدل‌های برند اسنوا آشنا شوید، ۹ مدل محبوب از دوقلوها و سایدهای یخچال اسنوا را در مطلبی دیگر معرفی کرده‌ایم.

۲. یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7525

یخچال ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M۷۵۲۵ با رنگ سفید مات
یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-M7525

یخچال‌فریزر جی پلاس مدل GSS-M7525 یکی از محصولات خوش‌ساخت شرکت جی پلاس است. این یخچال با ابعاد مناسب فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند، اما ظرفیت و گنجایش بالایی دارد. یخچال‌فریزر جی پلاس با استفاده از تکنولوژی نوفراست در برابر برفک زدن مقاومت بالایی دارد و به مواد غذایی کمک می‌کند تا تازه بماند.

یکی‌دیگر از ویژگی‌های این یخچال کاهش مصرف انرژی در زمان‌های مختلف است. شما می‌توانید در زمان سفر دمای یخچال را روی درجه دلخواه تنظیم کنید. اگر در زمان خرید یخچال، نگهداری مواد غذایی تازه و باطراوت اولویت خرید شماست، یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید جی پلاس گزینه ایده‌آلی برای آشپزخانه شما به‌حساب می‌آید.

ویژگیمشخصه
گنجایش یخچال ۵۰۷ لیتر
مصرف انرژی++A
هشدار قفل کودکندارد
رنگنقره‌ای
فناوری برفک‌زداییدارد
مشخصات یخچال جی پلاس مدل GSS-M7525

۳. یخچال فریزر چهار درب ایکس ویژن مدل TF541AWD

یخچال چهار درب ایکس ویژن مدل TF۵۴۱AWD با رنگ نقره ای
یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TF541AWD

یخچال‌فریزر ایکس ویژن مدل TF541AWD یک محصول مقرون‌به‌صرفه در بازار است که با طراحی منحصربه‌فرد و عملکرد عالی جلوه‌ شیک به آشپزخانه شما می‌بخشد. این یخچال با استفاده از به‌روزترین فناوری هوشمند به خریداران کمک می‌کند که در هر زمان، دسترسی راحتی به مواد غذایی تازه داشته و نگران کپک‌زدگی مواد غذایی نباشند.

یخچال‌فریزر ایکس‌ویژن با ابعاد ۸۶*۸  سانتی‌متر و ظرفیت ۳۵۰ تا ۴۹۱ لیتر، مناسب محیط تجاری و خانه است. همچنین با نمایشگر دیجیتال و پنل کنترل، می‌توانید دمای طبقه‌های مختلف یخچال را به‌صورت دستی تنظیم کنید.

ویژگیمشخصه
گنجایش یخچال۲۹۶  لیتر
مصرف انرژیA
هشدار قفل کودکدارد
رنگطوسی
فناوری برفک‌زداییدارد
مشخصات یخچال ایکس مدل TF541AWD

حتما بخوانید: کدام یخچال ایرانی بهتر است؟

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-P7625S

یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-P۷۶۲۵S با رنگ طوسی پررنگ
یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-P7625S

یخچال‌فریزر جی پلاس مدل GSS-P7625S با ظرفیت و گنجایش بالا، متناسب با نیازهای خانواده متوسط طراحی شده است. ظرفیت کلی این یخچال ۴۷۲ لیتر است و چهار طبقه اصلی و چهار قفسه روی در دارد. از اصلی‌ترین ویژگی‌های ظاهری این یخچال می‌توان به دستگیره‌های عمودی مخفی آن اشاره کرد.

در زمان خرید یخچال ساید ایرانی به ویژگی‌های یخچال از جمله: آب‌سردکن با فیلتر تصفیه آب، یخ‌ساز اتوماتیک و امکان سریع انجماد دقت کنید.

ویژگیمشخصه
گنجایش یخچال۳۳۵  لیتر
مصرف انرژی++A
هشدار قفل کودکدارد
رنگسیاه براق
فناوری برفک‌زداییدارد
مشخصات یخچال جی پلاس مدل GSS-P7625S

۵. یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551-A

یخچال فریزر ایکس ویژن مدلTS۵۵۱-A با رنگ سفید مات
یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS551-A

اگر دنبال خرید یک یخچال هوشمند با فناوری به‌روز هستید، یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید ایکس‌ویژن مدل TS551-A بهترین انتخاب برای آشپزخانه شماست. این یخچال با نگهداری بهینه از مواد غذایی، کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد. قسمت بار خانگی یخچال، امکان دسترسی سریع به مواد غذایی و نوشیدنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یخچال ساید ایکس ویژن با قابلیت سیستم هوا چندگانه، به حفظ و تازگی مواد غذایی کمک می‌کند.

ویژگیمشخصه
گنجایش یخچال۳۸۰ لیتر
مصرف انرژیA
هشدار قفل کودکدارد
رنگسفید
فناوری برفک‌زداییدارد
مشخصات یخچال ایکس ویژن مدل TS551-A

۶. یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN۸-۲۰۳۵ با رنگ نقره ای براق
یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035

یخچال اسنوا مدل SN8-2035 با فضای بزرگ و جادار به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تر در یخچال تازه نگه‌داری کنند. قفسه‌های جادار و ضدخش از ویژگی‌های این مدل است. یخچال اسنوا با اندازه‌گیری دما در هر۶۰ ثانیه، به تازگی مواد غذایی کمک می‌کند.

حتما بخوانید: بهترین مارک یخچال ساید چیست؟

ویژگیمشخصه
گنجایش یخچال۵۰۰ لیتر
مصرف انرژی+A
هشدار قفل کودکدارد
رنگنقره‌ای براق
فناوری برفک‌زداییدارد
مشخصات یخچال اسنوا مدل SN8-2035

پیشنهاد مطالعه: تمیز کردن یخچال ساید در ۶ مرحله ساده

مقایسه و خرید بهترین یخچال ساید ایرانی در ترب

لوازم خانگی در آشپزخانه چوبی
بهترین مرجع برای خرید لوازم خانگی معتبر و باکیفیت، پلتفرم ترب است.

قصد دارید یخچال سایدبای‌ساید ایرانی را بخرید؟ فروشگاه‌های مختلف لوازم‌خانگی یخچال سایدبای‌ساید ایرانی را با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسانند. قطعا با وجود گزینه‌های مختلف برای خرید یخچال ایرانی مقایسه و بررسی ویژگی‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند. وب‌سایت ترب جایی است که شما می‌توانید قیمت محصولات را مقایسه کنید و بهترین یخچال سایدبای‌ساید ایرانی را بخرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید؛ انتخابی به خنکای زمستان

اگر قصد دارید به‌صورت حضوری به یکی از فروشگاه‌های لوازم‌خانگی بروید، کافی است بعد از انتخاب شهر خود در ترب من، گزینه «حضوری» را در زمان جست‌وجوی محصول فعال کنید تا لیست فروشگاه‌های حضوری لوازم‌خانگی را پیشنهاد دهد.

سخن پایانی

حرف آخر اینکه یخچال سایدبای‌ساید ایرانی با فضای جادار و بزرگی که دارد بهترین انتخاب برای خانواده‌های با جمعیت متوسط است. برندهای مختلفی در بازار یخچال سایدبای‌ساید را با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رساند. انتخاب بهترین یخچال سایدبای‌ساید ایرانی به نیازهای شما بستگی دارد. اگر تا الان تصمیم نگرفته‌اید که یخچال سایدبای‌ساید ایرانی را بخرید، ۶ برند یخچال ساید بای ساید معرفی‌شده در این مطلب را دوباره بررسی کنید.

محصولیخساز تمام اتوماتیکمصرف انرژی پایینقابلیت برفک‌زداییظرفیت
یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028   ✔✔  ✔۵۹۱ لیتر
یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7525   ✔ ✔۵۰۷ لیتر
یخچال فریزر چهار درب ایکس ویژن مدل TF541 AWD ✔ ✔۲۹۶ لیتر
یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-P7625S ✔✔ ۴۷۲  لیتر
یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551-A۵۵۱ لیتر
یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035. ✔ ✔ ✔۵۰۰ لیتر
جدول مقایسه ویژگی‌های ۶ مدل از بهترین یخچال ساید ایرانی

پرسش های متداول در مورد بهترین یخچال ساید ایرانی

یخچال ساید بای ساید ایرانی برای چه خانواده‌های مناسب هستند؟

 برندهای مختلف یخچال ساید بای ساید ایرانی ظرفیت متفاوتی دارند و باتوجه به هر ظرفیت و مصرف خانوار مدل موردنیاز انتخاب می‌شود.

یخچال ساید بای ساید ایرانی قابلیت برفک‌زدایی دارد؟

 بیشتر برندهای یخچال ساید بای ساید ایرانی از فناوری برفک‌زدایی برخوردار هستند و مانع از یخ‌زدگی مواد غذایی در یخچال و فریزر می‌­شوند.

از لحاظ مصرف انرژی یخچال ساید بای ساید ایرانی چطور عمل می­‌کند؟

یخچال ساید بای ساید ایرانی مصرف انرژی کمی دارند و به خانواده‌ها در کاهش هزینه‌های انرژی کمک می­‌کند.

اعظم شورکشتی
اعظم شورکشتی

من اعظم هستم؛ دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی که از سال ۹۹ در مسیر محتوا قدم گذاشتم. با گذشت زمان و علاقه‌ای که به نوشتن داشتم، تمرکزم به سمت موضوعات مختلف کشیده شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *