معرفی ۱۰ تا از پرطرفدارترین رنگ مو های ۱۴۰۳

در دنیای پر شور و هیجان مد، موها نقش مهمی در به نمایش گذاشتن استایل و شخصیت افراد ایفا می‌کنند. انتخاب رنگ موی مناسب می‌تواند به طور چشمگیری ظاهرتان را تغییر دهد و به شما کمک کند تا زیباترین و جذاب‌ترین نسخه خود را به نمایش بگذارید. بسیاری از افراد، استایل خاص خودشان را ایجاد می‌کنند، اما بسیاری دیگر نیز به دنبال ترندهای محبوب هستند تا استایل‌های روز دنیا را بزنند. به همین دلیل، در این مقاله تصمیم گرفتیم پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ در ترب را معرفی کنیم تا با گزینه‌های مختلف، آشنا شوید.

پرطرفدارترین رنگ مو های سال؛ معرفی ۱۰ محصول محبوب

نمای پشت سر چند خانم با چند رنگ موی مختلف
رنگ موهای محبوب، همیشه یک انتخاب مطمئن هستند.

هر ساله، با تغییر فصل‌ها و گذر زمان، شاهد ترندهای جدیدی در دنیای رنگ مو هستیم. رنگ‌هایی که در یک دوره زمانی محبوب هستند، جای خود را به رنگ‌های جدیدتر و جسورانه‌تر می‌دهند. گاهی اوقات هم ترندها، دنباله‌روی استایل‌های قدیمی هستند تا حال و هوای متفاوتی ایجاد کنند. در هر صورت، سرعت تحولات بسیار زیاد است و همگام بودن با این تحولات سریع، برای برخی‌ها اهمیت زیادی دارد. در ادامه شما را با پرطرفدارترین رنگ مو لاکچری آشنا خواهیم کرد.

۱. رنگ مو مارال سری Elegance

رنگ موی سری الگانس از برند مارال
رنگ موی برنزی سری الگانس مارال
ویژگی‌هاتوضیحات
برندمارال (Maral)
رنگبرنزی
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیبات ویتامین، روغن آرگان، روغن بادام، روغن هسته انگور، نرم کننده و حالت دهنده
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی مارال سری Elegance

اولین محصولی که قصد داریم به عنوان پرطرفدارترین و بهترین رنگ مو معرفی کنیم، به سری Elegance برند مارال تعلق دارد. این محصول، رنگ برنزی شماره ۶.۸۷ است که ضمن ماندگاری بالا، پوشش کامل و طبیعی دارد. این محصول، از مواد طبیعی ساخته شده و فاقد آمونیاک است که باعث شده برای جلوگیری از ریزش مو مفید باشد. ترکیبات طبیعی به کار رفته در این محصول، باعث شده تا خاصیت نرم کنندگی و حالت دهندگی داشته باشد و احساس سرزندگی به شما بدهد.

اگر می‌خواهید با سایر رنگ موهای بدون آمونیاک آشنا شوید، ما در مطالب قبلی خود بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو که فاقد آمونیاک هستند را معرفی کرده‌ایم.

۲. رنگ مو مارال سری رنگ‌های مسی

رنگ موی قهوه‌ای متوسط برند مارال
رنگ موی قهوه‌ای مسی متوسط مارال
ویژگی‌هاتوضیحات
برندمارال (Maral)
رنگقهوه‌ای مسی متوسط
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتویتامین سی، روغن آرگان، روغن بادام، روغن هسته انگور، نرم کننده و حالت دهنده
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی مارال سری رنگ‌های مسی

دومین محصولی که در لیست امروز ما قرار گرفته، باز هم به برند مارال تعلق دارد که به دلیل رنگ قهوه‌ای مسی آن که ظاهر بسیار شیک و زیبایی به خانم‌ها می‌دهد، می‌تواند پرطرفدارترین رنگ مو لاکچری هم تلقی شود. شماره رنگ این محصول ۴.۷ است و از ترکیبات کاملا گیاهی ساخته شده که آن را جز بهترین رنگ موی های گیاهی قرار داده و به استحکام و تقویت موها کمک می‌کنند. در ترکیبات به کار رفته در این رنگ موی مارال، آمونیاک بسیار کمی وجود دارد و با پوشش بالا، ماندگاری زیادی ارائه می‌دهد.

۳. رنگ موی بلوند اخرایی بیول

رنگ موی بلوند اخرایی برند بیول
رنگ موی بیول رنگ بلوند اخرایی روشن
ویژگی‌هاتوضیحات
برندبیول (Biol)
رنگبلوند اخرایی (زرد مایل به قهوه‌ای) روشن
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتکراتین هیدرولیز شده، روغن هسته انگور، روغن بادام، روغن کنجد، سبوس برنج، ویتامین C، ویتامین B5، ویتامین E
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی بیول

رنگ موی بیول رنگ اخرایی، جزو پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ است که کم‌ترین میزان آسیب را به موها می‌رساند. این رنگ مو، غنی شده با روغن‌های گیاهی از جمله هسته انگور، بادام، کنجد و سبوس برنج است که تغذیه کننده مو هستند. ویتامین‌های موجود در این رنگ مو نیز شامل C، B5 و E هستند که باعث تقویت، نرمی و درخشندگی موها می‌شوند. اگر رنگ این محصول را نمی‌پسندید، می‌توانید آن را در رنگ‌های متنوع دیگری از جمله اخرایی تیره و بسیاری از رنگ‌های دیگر هم تهیه کنید.

۴. رنگ موی دلفینی دوماسی

رنگ موی دلفینی از برند دوماسی
رنگ موی دلفینی برند دوماسی
ویژگی‌هاتوضیحات
برنددوماسی (Domacy)
رنگدلفینی
حجم۱۲۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن کنجد، روغن زیتون، روغن بادام و روغن نارگیل به همراه ویتامین C و کراتین
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
مشخصات رنگ موی دلفینی دوماسی

دوماسی، یکی از برندهای ایرانی سازنده رنگ مو است که مواد اولیه آن فرانسوی هستند و به همین دلیل، کیفیت بسیار بالایی دارد. محصولی که از این برند برای معرفی به عنوان پرطرفدارترین رنگ مو لاکچری در نظر گرفته‌ایم، رنگ دلفینی شماره ۷.۹ است که پوشانندگی بسیار بالایی دارد. روغن‌های طبیعی به کار رفته در این رنگ مو که شامل کنجد، زیتون، بادام و نارگیل هستند، یک لایه محافظتی روی موها ایجاد می‌کنند که در ایجاد شادابی و طراوت تاثیر بسیار زیادی دارند.

اگر موهای خشکی دارید، ما بهترین رنگ مو برای موهای خشک را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

۵. رنگ موی قهوه‌ای روشن والانسی

رنگ موی قهوه‌ای روشن از برند والانسی
رنگ موی قهوه‌ای روشن (N5) برند والانسی
ویژگی‌هاتوضیحات
برندوالانسی (Valancy)
رنگقهوه‌ای روشن
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیبات کراتین، روغن آرگان، روغن بادام، روغن زیتون، عصاره جوانه گندم و ویتامین C
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
مشخصات رنگ موی قهوه‌ای روشن والانسی

رنگ موی قهوه‌ای روشن والانسی مناسب افرادی است که می‌خواهند موهای درخشان و براقی داشته باشند. این رنگ مو، شماره ۶.۰ یا N5 است و علاوه‌براین، در رنگ‌های مختلف دیگر از جمله ۵.۱، ۶.۱ و ۸.۱ هم قابل تهیه است. ترکیبات به کار رفته در این رنگ مو، شادابی و طراوت موهای شما را دو چندان می‌کند و ضمن تقویت استحکام آن‌ها، در برابر هرگونه آسیب و خشکی نیز از آن‌ها محافظت می‌کند. این امر به واسطه روغن‌های گیاهی، کراتین و ویتامین‌های موجود در آن محقق شده است.

۶. رنگ موی آبی کاترومر

رنگ موی آبی از برند کاترومر
رنگ موی فانتزی آبی تیره (L8) برند کاترومر
ویژگی‌هاتوضیحات
برندکاترومر (Katromer)
رنگآبی
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتعناصر معدنی، کلسیم، فسفر، منیزیم، روغن کنجد، روغن آلوورا، ویتامین C، ویتامین B و ویتامین E
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
مشخصات رنگ موی کاترومر آبی

اگر به دنبال پرطرفدارترین رنگ مو فانتزی هستید، رنگ موی کاترومر آبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به واسطه رنگ منحصر‌به‌فرد و جاه‌طلبانه خود، می‌تواند پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ نیز محسوب شود. این رنگ مو با داشتن عناصر معدنی غنی و همینطور کلسیم، فسفر و منیزیم، باعث استحکام و تقویت مو می‌شود. همچنین، به دلیل برخورداری از روغن کنجد از موها در برابر آلودگی‌های محیطی و همینطور رادیکال‌های آزاد محافظت و درخشندگی و نرمی آن‌ها را دو چندان می‌کند.

اگر نمی‌دانید رنگ موی فانتزی چیست، ما در مطالب قبلی وبلاگ ترب این موضوع را به طور کامل توضیح داده‌ایم و مزایا و معایب این نوع رنگ مو را نیز بررسی کرده‌ایم.

۷. رنگ موی سری دودی دوشس

رنگ موی دودی از برند دوشس
رنگ موی دودی برند دوشس
ویژگی‌هاتوضیحات
برنددوشس (Dushess)
رنگدودی
حجم۱۲۵ میلی‌لیتر
ترکیباتویتامین E، ویتامین C، روغن زیتون و نرم کننده
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
مشخصات رنگ موی سری دودی دوشس

رنگ موی سری دودی برند دوشس، کاملا پایدار است و می‌توان برای موهای سفید و خاکستری از آن استفاده کرد. به دلیل وجود رنگدانه‌های زیاد و غلظت بالا، پوشش بسیار خوبی دارد و قادر است جلوه‌ای کاملا زیبا و طبیعی به موهای شما بدهد. یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای این رنگ مو که باعث شده در لیست پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ قرار بگیرد، ترکیبات گیاهی و مقدار بسیار کم آمونیاک در آن و همینطور خاصیت نرم کنندگی و استحکام بخشیدن به موها است.

۸. رنگ موی مردانه های اسپیدی

پکیج رنگ موی مردانه برند های اسپیدی
پکیج رنگ موی مردانه های اسپیدی
ویژگی‌هاتوضیحات
برندهای اسپیدی (Hi Speedy)
رنگمشکی قهوه‌ای
حجم۵۰ میلی‌لیتر به همراه ۵۰ میلی‌لیتر اکسیدان
ترکیباتفاقد آمونیاک
مناسب برایآقایان
مشخصات رنگ موی مردانه های اسپیدی

های اسپیدی شماره ۶ که رنگ مشکی قهوه‌ای دارد، پرطرفدارترین رنگ مو مردانه به شمار می‌رود که یک کیت رنگ کامل به همراه اکسیدان و دستکش است. لازم به ذکر است که برند های اسپیدی ساخت کره جنوبی است و به شرکت Sewha تعلق دارد. شما برای رنگ کردن ریش خود نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

با استفاده از این رنگ مو، نرمی و لطافت موهای شما حفظ می‌شود و ظاهری براق و درخشان پیدا می‌کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول، عدم وجود آمونیاک در آن است. به همین دلیل، هیچ آسیبی به موها نمی‌رساند. این محصول علاوه‌بر مشکی قهوه‌ای، در رنگ‌های مختلف دیگری از جمله مشکی طبیعی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن نیز موجود است.

۹. رنگ موی قهوه‌ای متوسط بلونیا

رنگ موی قهوه‌ای متوسط از برند بلونیا
رنگ موی قهوه‌ای متوسط برند بلونیا
ویژگی‌هاتوضیحات
برندبلونیا (Blogna)
رنگقهوه‌ای متوسط
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن بادام شیرین، اسیدهای چرب، ویتامین‌های B1، B6، A و E و عصاره گل نیلوفر آبی
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی قهوه‌ای متوسط بلونیا

بلونیا، یکی از برندهایی است که به ساخت رنگ موهای بدون آمونیاک شهرت دارد. این یعنی باعث تحریک پوست سر نمی‌شود و در برابر شکنندگی و هر نوع آسیب دیگری از موها محافظت می‌کند. این رنگ مو، حاوی مواد جایگزینی است که دارای خواص مفید مشابه آمونیاک هستند، اما با این تفاوت بزرگ که آسیب‌ها و ضررهای آن را ندارند. این ویژگی‌، باعث شده تا رنگ موی بدون آمونیاک قهوه‌ای بلونیا کاملا برای پوست‌ها و موهای حساس مناسب باشد.

۱۰. رنگ موی بلوند سفید روشن بیول

رنگ موی بلوند سفید روشن از برند بیول
رنگ موی بلوند سفید روشن برند بیول
ویژگی‌هاتوضیحات
برندبیول (Biol)
رنگبلوند سفید ویژه روشن
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن بادام، روغن فندق، روغن کنجد، سبوس برنج، ویتامین E، B و C به همراه کراتین هیدرولیز شده
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی بلوند بیول

رنگ موی بلوند بیول، دومین محصول این برند در لیست امروز ما است که جزو رنگ موهای فانتزی طبقه‌بندی می‌شود و می‌تواند پرطرفدارترین رنگ مو لاکچری هم محسوب شود. چهار روغن گیاهی به کار رفته در این رنگ مو که شامل بادام، فندق، کنجد و سبوس برنج هستند، برای محافظت کامل از موها کاربرد دارند. ویتامین‌های موجود در آن نیز به تقویت موها و ترمیم سلول‌های آسیب دیده آن‌ها کمک می‌کنند. با استفاده از رنگ موی بلوند سفید ویژه روشن بیول، درخشندگی، نرمی و لطافت موهای خود را نیز افزایش خواهید داد.

پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ را از کجا بخریم؟

چند نوع پالت رنگ مو از روشن به تیره
در ترب می‌توانید بیشترین تنوع رنگ مو در بین تمام سایت‌های فارسی را پیدا کنید.

در صورتی که به خرید محصولات و رنگ موهای معرفی شده در این مطلب با بهترین قیمت علاقه‌مند هستید، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. در ترب، صدها مدل و برند رنگ موی مختلف وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس خواسته‌ها و تمایل خود، هر کدام را که نیاز داشتید، به صورت آنلاین یا حضوری تهیه کنید.

اما شاید بگویید من به فروشندگان آنلاین ترب اعتماد ندارم. خوشبختانه، با ویژگی جدیدی که ترب در اختیار کاربران خود قرار داده، می‌توانید با خیال راحت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای استفاده از این ویژگی، باید فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند را انتخاب کنید تا اگر کالا مشکل خاصی داشت که فروشنده قبول نکرد، وجه خود را به طور تمام و کمال از ترب پس بگیرید.

کلام آخر

در دنیای رنگ مو، تنوع بی‌نهایتی وجود دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه و شخصیت خود، رنگ موی ایده‌آلش را انتخاب کند. ما در این مقاله، پرطرفدارترین رنگ مو برای خانم‌ها و آقایان را معرفی کردیم تا بهتر بتوانید در مورد خرید رنگ موی مناسب برای خود تصمیم بگیرید. مارال، بیول، دوماسی و های اسپیدی برخی از برندهایی بودند که در این مقاله به عنوان پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ معرفی کردیم.

ردیفبرندرنگمناسب برای
۱مارالبرنزیخانم‌ها
۲مارالقهوه‌ای مسی متوسطخانم‌ها
۳بیولبلوند اخرایی (زرد مایل به قهوه‌ای) روشنخانم‌ها
۴دوماسیدلفینیآقایان و خانم‌ها
۵والانسیقهوه‌ای روشنآقایان و خانم‌ها
۶کاترومر آبیآقایان و خانم‌ها
۷دوشسدودیآقایان و خانم‌ها
۸های اسپیدیمشکی قهوه‌ایآقایان
۹بلونیاقهوه‌ای متوسطخانم‌ها
۱۰بیولبلوند سفید ویژه روشنخانم‌ها
جدول جمع بندی پرطرفدارترین رنگ مو

پرسش های متداول در مورد پرطرفدارترین رنگ مو

پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴ کدام است؟

مارال، بیول، دوماسی، بلونیا و های اسپیدی تعدادی از برندهای پرطرفدار رنگ مو در سال ۲۰۲۴ هستند.

پرطرفدارترین رنگ مو لاکچری کدام است؟

رنگ موی مارال سری رنگ‌های مسی، رنگ موی دلفینی دوماسی و رنگ موی بلوند بیول برخی از رنگ موهای پرطرفدار لاکچری در بازار ایران هستند.

پرطرفدارترین رنگ مو بلوند کدام است؟

رنگ موی بلوند اخرایی بیول و بلوند سفید ویژه روشن بیول پرطرفدارترین رنگ موهای بلوند بازار کشور هستند. البته، رنگ موهای بلوند برخی از برندهای دیگر نظیر مارال و بلونیا نیز محبوبیت زیادی دارند.

پرطرفدارترین رنگ مو فانتزی کدام است؟

رنگ موی آبی کاترومر (Katromer) و بلوند سفید ویژه روشن بیول (Biol) جزو پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی در بازار است.

پرطرفدارترین رنگ مو برای آقایان کدام است؟

شماره‌های مختلف رنگ موهای برند های اسپیدی (Hi Speedy)، پرطرفدارترین رنگ مو برای آقایان هستند.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *