رتبه اول پرفروش ‎ترین تلویزیون ۶۵ اینچ متعلق به کدام برند و مدل است؟

طی چند سال اخیر تولید تلویزیون‌های ۶۵ اینچ با فناوری‌های پیشرفته مورد استقبال واقع شده‌‎اند و هر روز بر طرفداران آن‌ها افزوده می شود. از تماشای فیلم و سریال گرفته تا چک کردن پیام‎‌‌های تلفن همراه، گوش دادن به موسیقی یا ارتباط تصویری با دوستان، تلویزیون‌های ۶۵ اینچی را به گزینه مورد استقبالی تبدیل کرده است. اما از طرفی، در دنیای پرسرعت امروز، انتخاب بهترین گزینه نیز کار سختی شده‌‎است. ما در این مقاله ۱۰ مورد از پرفروش ترین تلویزیون ۶۵ اینچ را به شما معرفی می‌‎کنیم و ویژگی‎‌های این تلویزیون‎‌ها را بررسی خواهیم کرد.

هنگام خرید تلویزیون ۶۵ اینچ، ویژگی‌هایی مانند فناوری نمایشگر، وضوح تصویر، نرخ تازه‌سازی، پشتیبانی از HDR، کیفیت صدا و گزینه‌های اتصال را در نظر بگیرید تا با توجه به بهترین ویژگی‌‎ها، بهترین انتخاب را تجربه کنید.  

۱. تلویزیون سامسونگ مدل 65NU8900

تلویزیون Samsung مدل 65NU8900
طراحی ظریف و بسیار زیبا و کیفیت تصویر 4K از ویژگی‌های بسیار مهم این مدل تلویزیون سامسونگ هستند.

65NU8900 از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ است از سیستم‌عامل اسمارت‌هاب بهره می‌برد. طراحی ظریف و بسیار زیبا از ویژگی‌های بسیار مهم این تلویزیون است که می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. البته پشتیبانی از HDR هم جزء مشخصات کاربردی این تلویزیون محسوب می‌شود. ابعاد ۶۵ اینچی آن کمک می‌کند بینندگان به‌راحتی از زوایای گسترده به صفحه‌نمایش نگاه کنند. کیفیت تصویر 4K با نمایش تصویری بسیار باکیفیت می‌تواند کوچک‌ترین جزئیات تصویر را برایتان نمایان کند. قابلیت HDR تعبیه‌شده در این تلویزیون هم باعث می‌شود طیف رنگی و درخشندگی تصویری بیشتری دریافت کنید.

صدای تولیدشده از این تلویزیون نیز قدرت نسبتاً زیادی دارد. این مدل به کمک ساب‌وافر تعبیه‌شده در آن، قادر است درمجموع ۴۰ وات صدا تولید کند. مدل 65NU8900، به ۳ درگاه USB و ۴ درگاه HDMI مجهز است. از طریق ورودی USB می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل و از اطلاعات موجود در آن‌ها استفاده کنید.

ویژگیتوضیحات
اندازه صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشLED
کیفیت تصویر4K-ULTRA HD
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
استاندارد‌های صوتیDVBT
توان خروجی صدا۲۰ وات
سیستم عاملsmart hub
جدول ویژگی‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65NU8900

برای آشنایی با مدل‌های ۶۵ اینچی دیگر از برند سامسونگ این مطلب را بخوانید: بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ کدام مدل است؟

۲. تلویزیون ال جی مدل 65SJ85000GI

تلویزیون LG مدل 65SJ85000GI
تلویزیون ال جی مدل 65SJ85000GI همراه با زاویه دید گسترده و صدایی پرقدرت، از گزینه‌های جذاب این لیست است.

تلویزیون مدل 65SJ85000GI از پرفروش ترین تلویزیون های ال جی با بهره‌گیری از قابلیت Nano Cell محدودیت‌ رنگ را به‌طور کامل از بین می‌برد و صحنه‌های زنده و دقیق را نمایش می‌دهد. این تکنولوژی پیشرفته از مواد نانو در لایه‌های LED استفاده می‌کند که بهبود قابل توجهی در کیفیت رنگ و تصویر فراهم می‌آورد و باعث افزایش قابل توجه محدوده دید در تصاویر می‌شود.

ال‌جی از قابلیت‌های متنوع دیگری نیز برای بهبود روشنایی و تنظیم کنتراست در این نمایشگر استفاده کرده است تا تصاویر طبیعتی‌‎تر و با دقت بالاتر نمایش داده شوند. از دیگر امکانات هوشمند این تلویزیون می‌توان به امکانات اشتراک‌گذاری هوشمند، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و فروشگاه LG Content Store اشاره کرد که باعث ارائه عملکرد بالا و پیشرفته می‌شوند.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی نمایش صفحهLED
کیفیت تصویر4K-ULTRA HD
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
استاندار‌های صوتیDVBT2 – صدای دالبی
توان خروجی صدا۲۰ وات
سیستم عاملWeb OS
جدول ویژگی‌های تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 65SJ85000GI

۳. تلویزیون سام الکترونیک مدل UA65CU8500TH

تلویزیون SAM مدل UA65CU8500TH
این مدل تلویزیون سامسونگ قابلیت اتصال به گوشی همراه را نیز دارد.

تلویزیون سام الکترونیک مدل UA65CU8500TH در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای تکنولوژی کریستال است و طیف رنگی و روشنایی بیشتری نسبت به تلویزیون‌های ال‌ای دی معمولی دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا کیفیت تصویر بهتری ارائه شود. تصاویر این تلویزیون سامسونگ با کیفیت 4K HDR پخش می‌شوند که تجربه لذت‌بخشی از تماشای تصاویر به مخاطب ارائه می دهند. این تلویزیون با بهره از تکنولوژی روز دنیا، کنتراست تصویر بسیار خوبی دارد که باعث واقعی‌تر شدن تصاویر می‌شود. سامسونگ برای بهبود کیفیت صدا در این تلویزیون‌ها از تکنولوژی صوتی Dolby Digital Plus استفاده کرده است.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشDual LED
کیفیت تصویر4K-ULTRA HD
رزولوشن۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل
استاندارد‌های صوتیUltra surand
توان خروجی صدا۲۰ وات
سیستم عاملTizen
جدول ویژگی‌های تلویزیون Samsung UA65CU8500TH 65 INCH

۴. تلویزیون ال جی مدل OLED65C8GI

تلویزیون LG مدل OLED65C8GI
تلویزیون OLED65C8GI ال‌جی با فناوری AI ThinQ

این مدل تلویزیون ال جی یکی از تلویزیون‌های باکیفیت و محبوب این شرکت است. این تلویزیون از تکنولوژی OLED برای نمایش تصاویر استفاده می‌کند که به شما تجربه‌ی تماشایی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش قابلیت نمایش رنگ‌های بسیار زنده و عمیق با کیفیت و جزئیات زیاد را دارد. نمایشگر‌های این سیستم بدون نور پس‌زمینه کار می‌کنند و در نور کم و فضای تاریک کنتراست بالایی دارند. نمایشگر‌های OLED از کیفیت 4K  پشتیبانی می‌کنند و تصاویر بسیار خوبی را نمایش می‌دهند. رزولوشن بالای این تلویزیون تصاویری با وضوح بالا و کیفیت عالی را به شما ارائه می‌دهد.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشOLED
کیفیت تصویر4K-ULTRA HD
رزولوشن۳۸۴۰x۲۱۶۰
استانداردهای صوتیDVB-T2/C/S2 Main/Sub  
توان خروجی صدا۲۰ وات  
سیستم عاملWeb OS
جدول ویژگی‌های تلویزیون OLED ال جی مدل OLED65C8GI

۵. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل L65M5-5SIN

تلویزیون Xiaomi مدل L65M5-5SIN
مدل Xiaomi L65M5-5SIN از جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های ساخته‌شده کمپانی شیائومی است.

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل L65M5-5SIN با ویژگی‎‌های منحصربه‌فرد، امکانات خاصی را ارائه می‌دهد. برای مثال این تلویزیون LED قادر است ۷ میلیون رنگ مختلف را نمایش دهد. طراحی ظاهری زیبا و دلنشین این مدل از پرفروش ترین تلویزیون های سایز ۶۵ اینچ، همراه با پایه‌هایی با ساختار متفاوت و کیفیت ساخت برتر، این تلویزیون را به یک اثر هنری در فضای خانگی تبدیل می‌کند. طراحی آن به گونه‌ای است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشLED
کیفیت تصویر4K-ULTRA HD
رزولوشن۲۱۶۰×۳۸۴۰ pixels
استانداردهای صوتیDolby ،Virtual Surround
توان خروجی صدا۱۶ وات
سیستم عاملAndroid  
جدول ویژگی‌های تلویزیون هوشمند شیائومی مدل L65M5-5SIN

۶. تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15

تلویزیون XVision مدل 65X15
صفحه نمایش این محصول از نوع IPS است که زاویه دید وسیعی را به ارمغان می‌آورد.

در تلویزیون مدل 65X15 تصاویر ویدیویی به صورت بی‌نظیر با کیفیت بالا و رزولوشن 4K و فناوری HDR10 نمایش داده می‌شوند. همچنین با قابلیت‌های هوشمند مانند اندروید ۱۱ و Wifi Screen Mirror، کاربران قادرند از برنامه‌ها، بازی‌ها و محتوای آنلاین بدون محدودیت لذت ببرند. از مزایای این مدل از بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ موجود بازار ایران این است که شرکت مادیران با گارانتی ۲۴ ماهه و ارائه خدمات پس از فروش ویژه، همواره در جلب رضایت خریداران می‌کوشد.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشQLED
تکنولوژی صفحه تلویزیونLED
رزولوشن۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل
سیستم عاملAndroid 11
قابلیت اتصال به اینترنتدارد
سایر ویژگی‌هاپردازشگر گرافیکی G52MC1، حافظه رم 1.5 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، دارای USB، شبکه DLNA، قابلیت HBB TV
جدول ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15

۷. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونیا مدل S-65QU9710

تلویزیون هوشمند سونیا مدل S-65QU9710
این تلویزیون با کیفیت تصویر بالا، سیستم عامل قدرتمند، حافظه داخلی کافی و قابلیت‌های متنوع انتخاب مناسبی است.

تلویزیون ۶۵ اینچ سونیا مدل S-65QU9710 با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و پنل با کیفیت QLED تجربه‌ای جدید از تماشای تلویزیون را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون با کیفیت تصویر بالا، سیستم عامل قدرتمند، حافظه داخلی کافی و قابلیت‌های متنوع، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک تلویزیون هوشمند باکیفیت هستند. تلویزیون هوشمند سونیا QLED با استفاده از پنل QLED و رزولوشن 4K، تصاویری با کیفیت و وضوح بالا ارائه می‌دهد.این تلویزیون از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تصاویر با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشUltra HD – 4K
تکنولوژی صفحه تلویزیونQLED
رزولوشن۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل
تعداد بلندگوهادو عدد
توان خروجی صدا۱۶ وات
سیستم عاملAndroid 11.0
جدول ویژگی‌های تلویزیون سونیا مدل S-65QU9710

۸. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65PU744N

تلویزیون GPlus مدل GTV-65PU744N
سالن‌های پذیرایی در منزل و همچنین سالن‌های جلسه مکان‌های مناسبی هستند که می‌توان درآن از تلویزیون‌هایی با سایز بزرگ استفاده کرد.

مدل GTV-65PU744N از جمله تلویزیون‌های ۶۵ اینچی شرکت جی پلاس است. کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون 4K و رزولوشن آن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ است. این تلویزیون دو درگاه USB دارد که می‌توان از طریق آن فایل‌‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‎‌های تلویزیونی را روی آن‎‌ها ذخیره کرد.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشUltra HD – 4K
تکنولوژی صفحه تلویزیونLED
رزولوشن۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل
سیستم عاملAndroid 11.0
قابلیت اتصال به اینترنتدارد
سایر ویژگی‌هازاویه دید گسترده (Wide Viewing Angle)، کاهش‌دهنده نویز تصاویر، سیستم نور پس‌زمینه Direct-LED، پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Color
جدول ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65PU744N

۹. تلویزیون سونی مدل 65X75K

تلویزیون SONY مدل 65x75k
تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی ۶۵ اینچ تلویزیون سونی 65x75k یکی از برترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۲ است.

تلویزیون سونی 65X75K با پردازش پیشرفته تصویر، صحنه‌هایی پر از رنگ‌های غنی و جزئیات پیچیده را تا کیفیت 4K بهبود می‌بخشد و کیفیت تصویر به زندگی واقعی نزدیک‌تر است. با کمک گوگل (Google TV) سرگرمی‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی که دوست دارید را در یک مکان می‎‎‎‎‎بینید. تلویزیون سونی دارای بلندگوهای دوقلو است که صدای قدرتمند ۲۰ واتی را با صدای دالبی ارائه می‌کند. کنترل از راه دور تلویزیون سونی 65X75K بسیار خوب ساخته شده و دارای دکمه‌های اختصاصی برای احضار دستیار گوگل و انتخاب منبع ورودی است.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشUltra HD – 4K
تکنولوژی صفحه تلویزیونLED
رزولوشن۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل
سیستم عاملAndroid TV
قابلیت اتصال به اینترنتدارد
سایر ویژگی‌هاتکنولوژی صوتی Dolby Audio، مناسب کنسول بازی نسل هشتم، سیستم نور پس‌زمینه، تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر، سیستم کاهش نویز، تکنولوژی HDR
جدول ویژگی‌های تلویزیون سونی مدل 65X75K

۱۰. تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن مدل 65 XCU655

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65 XCU655
این تلویزیون از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و بدنه باکیفیت آن علاوه بر زیبایی، دوام و مقاومت بالایی نیز دارد.

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن از محصولات UHD 4K این برند هستند که در سایز ۶۵ اینچ عرضه می‌شوند. وضوح تصویر، تکنولوژی HDR10 بر روی USB و سیستم عامل اندروید از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها برای کاربران است. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است، به‌طوری که ضخامت آن در باریک‌ترین نقطه به حدود ۱۰ میلی‌متر می‌رسد. ۲ درگاه USB و ۳ درگاه HDMI اتصال انواع دستگاه را به تلویزیون امکان‌پذیر کرده‌ است. همچنین با قابلیت WIFI Screen Mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون وجود دارد.

پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایشUltra HD – 4K
تکنولوژی صفحه تلویزیونLED
رزولوشن۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل
سیستم عاملAndroid ۱۱
قابلیت اتصال به اینترنتدارد
سایر ویژگی‌هادارای ماشین زمان (Time Shift)، برنامه‌های کاربردی بلوتوث، استانداردهای قابل پشتیبانی DLNA ،USB جهت اتصال موس و کیبورد، دارای زیرنویس
جدول ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن مدل 65 XCU655

حتما بخوانید: پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران

پرفروش ترین تلویزیون ۶۵ اینچ را از کجا بخریم؟

برای خرید پرفروش ترین تلویزیون های سایز ۶۵ اینچ، پیشنهاد می‌کنیم که از سایت ترب کمک بگیرید. سایت ترب امکانات مناسبی برای جستجو، مقایسه و خرید تلویزیون برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید بهترین مارک‌های تلویزیون را در معتبرترین فروشگاه‌های بازار ایران پیدا کنید. مزیت دیگر خرید از پلتفرم ترب این است که می‌توانید محصول مورد نظرتان را از چندین فروشگاه و با قیمت‌های متفاوت ببینید و آن را با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.

جمع‌بندی

در دنیای سرگرمی، استفاده از تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش ۶۵ اینچ، رقابت بالایی پیدا کرده‌اند. ۱۰ تلویزیونی که در این مقاله بررسی کردیم، از میان پرفروش ترین تلویزیون های سایز ۶۵ اینچ در بازار ایران هستند که به دلیل امکانات و قابلیت‌های بالا، تجربه‌ی قابل توجهی برای مخاطبان ایجاد می‌کنند.

شمارهبرند و مدل تلویزیون 
۱تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65NU8900
۲تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 65SJ85000GI
۳تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA65CU8500TH
۴تلویزیون OLED ال جی مدل OLED65C8GI
۵تلویزیون هوشمند شیائومی مدل L65M5-5SIN
۶تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15
۷تلویزیون ال ای دی هوشمند سونیا مدل S-65QU9710
۸تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65PU744N
۹تلویزیون سونی مدل 65X75K
۱۰تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن مدل 65 XCU655

پرسش های متداول در مورد پر فروش ترین تلویزیون ۶۵ اینچ

آیا تلویزیون ۶۵ اینچ برای اتاق نشیمن یا فضای سرگرمی من مناسب است؟

 در زمان انتخاب تلویزیون ۶۵ اینچ به اندازه فضای خود دقت داشته باشید. نباید سایز صفحه نمایش را طوری انتخاب کنید که برای محیط مورد نظر شما بزرگ و فاصله آن از چشمان شما کم باشد؛ این اتفاق در درازمدت عوارض بدی بر بینایی شما و اعضای خانواده‌تان خواهد داشت.

آیا تلویزیون‌های ۶۵ اینچی دارای ویژگی‌های هوشمند هستند؟

بسیاری از تلویزیون‌های ۶۵ اینچی قابلیت‌های هوشمند ویژه‌ای را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد به خدمات پخش آنلاین، برنامه‌ها و اینترنت مستقیماً از تلویزیون دسترسی داشته باشید.

فاصله دید ‌ایده‌آل برای تلویزیون ۶۵ اینچی چقدر است؟

فاصله دید‌ ایده‌آل برای تلویزیون ۶۵ اینچی بسته به عواملی مانند وضوح صفحه، نوع محتوا و ترجیحات شخصی، معمولاً بین ۸ تا ۱۳ فوت متغیر است.

🔗 منابع: samsung | lg

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *