پرفروش ترین یخچال اسنوا؛ نگاهی به بهترین یخچال ساخت ایران با کیفیت جهانی

راز دوست‌داشتن طعم خوشمزه غذا، نگهداری تازه مواد غذایی در یخچال است. چه دنبال رنگ سفید یا مشکی برای جهیزیه باشید یا از چه فناوری هوشمندی استفاده کرده باشد؛ در بازار برندهای مختلف یخچال‌فریزر به فروش می‌رسد. در واقع مأموریت اصلی یخچال‌فریزر در آشپزخانه حفظ تازگی میوه‌ها و سبزی‌ها است. در بین برندهای محبوب ایرانی، از نگاه عروس و دامادها برند اسنوا با تولید محصولات بادوام و کیفیت بالا به‌عنوان پرفروش‌ترین در بازار شناخته می‌شود. اگر تا الان برای جهیزیه یخچال آشپزخانه را انتخاب نکرده‌اید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. ما به شما کمک می‌کنیم که پرفروش‌ترین یخچال فریزر اسنوا را پیش از خرید کامل بررسی کنید.

برند اسنوا؛ حفظ تازگی و طراوت با سبک مدرن

یک مرد در حالی که تیشرت آبی پوشیده است از داخل یخچال خوراکی انتخاب می‌کند.
برند اسنوا انواع مدل‌های مختلف یخچال فریزر را در بازار عرضه می‌کند.

اسنوا یکی از برندهای ماندگار و باکیفیت در بازار است که انواع مدل یخچال‌فریزر را تولید می‌کند. محصولات این برند در بازار با دو امتیاز طراحی مدرن و زیبا، ماندگاری و دوام شناخته می‌شوند. یخچال اسنوا با قابلیت‌های هوشمندی که دارد به حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی در یخچال کمک می‌کند. مدل‌های متنوع یخچال‌فریزر اسنوا عملکرد خوبی در حفظ دمای داخل یخچال دارد. یخچال اسنوا با داشتن فضای بزرگ و جادار به خانواده‌ها کمک می‌کند که برنامه ه­ای طولانی‌مدت برای خرید مواد غذایی داشته باشند. با وجود مزایای خوبی که یخچال اسنوا دارد؛ عملکرد این یخچال با برخی برندهای خارجی قابل‌مقایسه نیست. در ادامه پرفروش‌ترین یخچال اسنوا را به‌طور کامل معرفی می‌کنیم.

  • خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه
  • دسترسی راحت به قطعات یخچال در بازار
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • عملکرد نامناسب یخ‌ساز در برخی مدل‌ها
  • ضعف بدنه یخچال در برخی مدل‌ها

۱. یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2023

یخچال بالا و پایین اسنوا که رنگ طوسی دارد و آب سردکن در طبقه بالای یخچال قرار دارد.
یخچال فریزر مدل SN4-2023 اسنوا

یکی از دغدغه‌های اصلی در هنگام خرید یخچال‌فریزر، فضای محدود آشپزخانه‌ها است که خرید یخچال‌فریزر را محدود به چند مدل می‌کند. یخچال‌فریزر اسنوا مدل SN4-2023، از بهترین مدل های یخچال اسنوا است که عرض ۶۹ سانتی‌متر دارد که فضای کمی از آشپزخانه را پر می‌کند؛ اما فضای بزرگ برای نگهداری مواد غذایی دارد. این یخچال چهار کشو بدون قاب و دو محفظه برای نگهداری میوه‌ها و سبزی‌ها دارد. کشوی یخچال قابلیت جابه‌جاشدن در یخچال را دارد. شما می‌توانید برای سازماندهی بهتر مواد غذایی ارتفاع قفسه را تنظیم کنید. طراحی قفسه‌های یخچال به شما کمک می‌کند که راحت‌تر قفسه یخچال را تمیز کنید.

اگر می‌خواهید با نحوه درست تمیز کردن یخچال فریزر آشنا بشوید؛ مطلب ما را درباره ۸ ترفند تمیز کردن یخچال و رفع بوی بد آن بخوانید.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازدستی
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۴ طبقه
مشخصات یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2023

۲. یخچال اسنوا مدل SN6-1018TI

یخچال دوقلو اسنوا سفید رنگ
یخچال مدل SN6-1018TI اسنوا

یخچال اسنوا مدل SN6-1018TI با ویژگی‌های بدون برفک، آب‌سردکن و سیستم سرمایشی انتخاب عالی برای جهیزیه است. این محصول با قابلیت کمپرسور به کاهش مصرف انرژی تا حد زیادی کمک می‌کند. قفسه‌های یخچال از جنس شیشه‌های ضد خش و مقاوم هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب یخچال اسنوا سیستم سرمایشی هوشمند (smart cooling) است که دمای یخچال را در قفسه‌های مختلف فریزر و یخچال تنظیم می‌کند و مانع از کپک‌زدگی مواد غذایی در یخچال می‌شود.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازنیمه‌اتوماتیک
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۵ عدد
مشخصات یخچال اسنوا مدل SN6-1018TI

۳. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028

یخچال ساید اسنوا سفید رنگ که هوم بار خانگی در سمت راست و آب سرد کن در سمت چپ یخچال قرار دارد.
یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2028

یخچال‌فریزر اسنوا مدل SN8-2028 یکی از به‌روزترین محصولات جدید برند اسنوا است که در بازار عرضه شد. این یخچال با داشتن کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به کمپرسورهای معمولی مصرف انرژی کمتری دارد. با وجود این فناوری در یخچال خیالتان از صدای یخچال راحت باشد؛ چون کمپرسور اینورتر دیجیتال به کاهش صدای یخچال کمک زیادی می‌کند. این یخچال با سیستم هوشمند گردش دما، دمای یخچال را در طبقه‌های یخچال تنظیم می‌کند. فیلتر به‌کاررفته در یخچال از نانوکربن است که با جذب باکتری‌ها مانع از کپک‌زدن مواد غذایی می‌شود. این پرفروش ترین مدل یخچال فریزر اسنوا با داشتن هوم بار، دسترسی سریع به نوشیدنی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازدستی
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۴ عدد
مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350

یخچال ساید بای ساید اسنوا که رنگ طوسی براق دارد و آب سردکن در سمت چپ یخچال قرار گرفته است.
یخچال اسنوا مدل SN8-3350

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید اسنوا مدل SN8-3350، پرفروش ترین ساید اسنوا و یک محصول بادوام و کیفیت بالا از این برند است. این یخچال متناسب با نیازهای خریداران طراحی شده است و در فریزر محفظه مخصوص برای نگهداری گوشت وجود دارد. هر طبقه یخچال اسنوا فضای بزرگ و جادار دارد که به شما کمک می‌کند به‌راحتی در سریع‌ترین زمان به مواد غذایی دسترسی داشته باشید. این یخچال با مصرف انرژی A+ در گروه یخچال‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازدستی
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۶ عدد
مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350

۵. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322

یخچال ساید بای ساید اسنوا که رنگ سفید مات دارد و در سمت راست هوم بار خانگی قرار دارد.
یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید S8-2322 یکی از مدل‌های محبوب گروه سایدبای‌ساید اسنوا است که انتخابی عالی برای جهیزیه است. این یخچال علاوه‌بر طراحی زیبا و منحصربه‌فرد امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جذاب این یخچال‌فریزر، بار خانگی است که برای دسترسی سریع به نوشیدنی‌ها طراحی شده است. این یخچال برای حفظ تازگی گوشت و پروتئین محفظه جداگانه (chiller-zone)  دارد.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازاتوماتیک
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۵ عدد
مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322

۶. یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۵ فوت  اسنوا مدل هایپر S8-2353

یخچال ساید بای ساید اسنوا که رنگ طوسی براق دارد. در سمت راست یخچال هوم بار قرار گرفته است که یک شیشه و لیوان با نوشیدنی فراوان روی آن قرار دارد.
یخچال اسنوا مدل هایپر S8-2353

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2353 از یخچال‌های مدل هایپر اسنوا است که از قاب تکنولوژی یک قدم جلوتر از مدل‌های دیگر اسنوا است. در طراحی این یخچال جدیدترین کمپرسور به کار رفته است که مصرف انرژی را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. در این یخچال برای نگهداری مواد غذایی تازه، سیستم green ray به کار رفته است که علاوه‌بر حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، مصرف انرژی را تا ۲۳ درصد کاهش می‌دهد. این مدل جزو کم‌صداترین یخچال در بین پرفروش ترین مدل‌های یخچال فریزر اسنوا است.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازاتوماتیک
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۵عدد
مشخصات یخچال ساید بای ساید مدل S8-2353

اگر می‌خواهید برای جهیزیه یک یخچال با فناوری هوشمند برتر و مصرف انرژی پایین بخرید، قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید مدل S8-2353 را از فروشندگان مختلف در ترب مقایسه کنید.

۷.  یخچال فریزر ساید بای ساید مدل SN8-2320

یخچال ساید بای ساید اسنوا SN8-2320 که رنگ طوسی براق دارد.
یخچال اسنوا مدل SN8-2320

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید مدل SN8-2320 یکی از محصولات بادوام و باکیفیت برند اسنوا در بازار است. هر قفسه این یخچال طوری طراحی شده است که به‌راحتی ظرف‌های مواد غذایی در داخل یخچال قرار می­‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مدل اسنوا آب سردکن و یخ ساز خودکار، صفحه نمایش لمسی و فلیتر ضد بو است.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازاتوماتیک
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۳ عدد
مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2320

۸. یخچال فریزر ۳۶ فوت دو قلو اسنوا مدل SN6SN51019

یخچال دوقلو اسنوا SN6SN51019 با پایه‌های چرخشی که آب‌سردکن در سمت راست یخچال قرار دارد.
یخچال دقلو اسنوا مدل SN6SN51019

یخچال‌فریزر اسنوا مدل SN6SN51019 طراحی زیباتر از مدل‌های قبلی دوقلو اسنوا دارد. جنس بدنه این یخچال از استیل  ضد خش است که در هنگام جابه‌جایی آسیبی به بدنه یخچال وارد نمی‌شود. این یخچال ۵ قفسه و دو طبقه کشویی برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات دارد. در هر طبقه یخچال کانال هوا قرار دارد که هر چند دقیقه یک بار هوای قفسه را تصفیه می­‌کند و همیشه هوای تازه در قفسه جریان دارد. این یخچال اسنوا با فیلترهای بوگیر مانع از پخش شدن بوی غذا در یخچال می­‌شود.

ویژگیمشخصه
آب‌سردکن و یخ‌سازنیمه‌اتوماتیک
مصرف انرژی+A
تعداد طبقات یخچال۵ عدد
مشخصات یخچال دوقلو اسنوا مدل SN6SN51019

حتما بخوانید: بررسی کیفیت یخچال اسنوا؛ آیا ارزش خرید دارد؟

ترب؛ خرید مطمئن و مقرون‌به‌صرفه یخچال اسنوا

سه مدل متنوع یخچال با رنگ‌های مشکی و طوسی
در ترب قیمت پرفروش ترین یخچال اسنوا را با برندهای مختلف مقایسه کنید.

اگر یخچال اسنوا را برای جهیزیه انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد ما این است که سراغ پرفروش ترین مدل یخچال اسنوا بروید. ترب مرجع خرید لوازم و تجهیزات خانگی است. شما می‌توانید از دسته‌بندی‌های ترب، محصول موردنظر خود را بخرید. برای خرید یخچال اسنوا از ترب کافی است که محصول مدنظر خودتان را از دسته‌بندی محصولات انتخاب کنید. علاوه‌بر خرید آنلاین، شما می‌توانید لیست فروشگاه‌های حضوری در شهر خودتان را در ترب مشاهده کنید و محصول‌تان را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

سخن پایانی

اسنوا یکی از برندهای معتبر ایرانی است که انواع مدل‌های مختلف یخچال‌فریزر را در بازار به فروش می‌رساند. این یخچال‌ها با طراحی مدرن و زیبا مناسب هر خانه‌ای هستند و به‌راحتی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می‌شوند. در طراحی یخچال اسنوا از فناوری‌های هوشمند برتر استفاده شده است که به حفظ تازگی و نگهداری مواد غذایی کمک می‌کند. در جدول زیر به‌طور خلاصه با لیست پرفروش ترین یخچال اسنوا آشنا می‌شوید:

شمارهمدل
۱یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2023  
۲یخچال اسنوا مدل SN8-1018TI  
۳یخچال اسنوا مدل SN8-2028
۴یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350 
۵یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322
۶یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2353
۷یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2320
۸یخچال فریزر دو قلو اسنوا مدل SN6SN51019
لیست پرفروش ترین یخچال فریزر اسنوا

پرسش های متداول در مورد پرفروش ترین یخچال اسنوا

آیا برند اسنوا از خدمات پس از فروش پشتیبانی می­‌کند؟

بله، همه محصولات برند اسنوا خدمات پس از فروش دارند.

یخچال‌های اسنوا قابلیت سیستم تصویه هوا دارد؟

 بله! بیشتر مدل‌های یخچال اسنوا از سیستم تهویه هوا برخوردارند که به حفظ و تازگی مواد غذایی کمک می‌کند.

یخچال اسنوا مصرف انرژی پایینی دارد؟

 بله! همه مدل‌های یخچال اسنوا مصرف انرژی A دارند که در گروه یخچال‌های کم‌مصرف قرار می گیرند.

اعظم شورکشتی
اعظم شورکشتی

من اعظم هستم؛ دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی که از سال ۹۹ در مسیر محتوا قدم گذاشتم. با گذشت زمان و علاقه‌ای که به نوشتن داشتم، تمرکزم به سمت موضوعات مختلف کشیده شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *