معرفی ۹ پک هدیه عید نوروز؛ برای هر سلیقه‌ای

عید نوروز زمانی برای نو شدن، شادی و تجدید دیدارهاست. در این میان، هدیه دادن به‌عنوان یک سنت دیرینه، نقشی مهم در ابراز محبت و شادباش ایفا می‌کند. هدیه نوروزی نه فقط یک رسم، بلکه نشانه‌ای از عشق، صمیمیت و احترام به نزدیکان و اطرافیان است. این هدیه می‌تواند لبخندی بر لبان عزیزان‌مان بنشاند و خاطره‌ای خوش از عید نوروز را در ذهن‌شان ثبت کند؛ اما تصمیم در مورد کادو سال نو همیشه کار سختی بوده است. به همین دلیل، در این مطلب از وبلاگ ترب به معرفی ۱۰ پک هدیه عید نوروز می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کنیم.

با بهترین پک های هدیه برای کادو دادن در عید نوروز آشنا شوید

پک‌های هدیه به دلیل تنوع بالا، گزینه مناسبی برای کادو دادن در عید نوروز هستند. این تنوع بالا، هم در آیتم‌های آن‌ها به چشم می‌خورد و هم در قیمت آن‌ها. به همین دلیل، انتخاب پک هدیه مناسب، کار دشواری است. هر کالایی که مناسب کادو دادن باشد را می‌توان در این پک‌ها پیدا کرد؛ از ظروف تزئینی گرفته، تا شکلات و گل به همراه کالاهایی مثل ساعت مچی، دستبند و حتی خوراکی‌هایی مثل آجیل، شیرینی و موارد بسیار متنوع دیگر. در ادامه، چند مورد از پک‌های هدیه مناسب عید نوروز را معرفی می‌کنیم.

به‌طورکلی، به کیفیت و اصالت اقلام داخل پک هدیه توجه و از خرید پک‌های هدیه با اقلام بی‌کیفیت و تقلبی خودداری کنید.

۱. پک آجیل و میوه خشک

پک هدیه مغزیجات و میوه خشک
پک هدیه عید نوروز شامل ۴۵۰ گرم آجیل جهار مغز اعلاء و ۲۰۰ گرم میوه خشک تازه

اولین پک مناسب عید نوروز که قصد داریم به شما معرفی کنیم، ترکیبی بی‌نظیر از طعم و شادمانی است که به شما کمک می‌کند تا عید نوروزی به یاد ماندنی را برای عزیزانتان رقم بزنید. این پک شامل ۴۵۰ گرم آجیل چهار مغز اعلاء و ۲۰۰ گرم میوه خشک تازه و خوشمزه است که در کنار یک کارت تبریک زیبا، هدیه‌ای کامل و ایده‌آل برای عید نوروز خواهد بود. آجیل چهار مغز در این پک شامل پسته، بادام، فندق و بادام هندی است که هر کدام خواص و فواید بی‌شماری برای سلامتی دارند.

این آجیل‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و چربی‌های سالم هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب و عروق و بهبود عملکرد مغز کمک می‌کنند. میوه خشک‌هایی که در این پک وجود دارد نیز شامل برگه هلو، سیب، انجیر، پرتقال و چند میوه دیگر است که جایگزینی سالم برای تنقلات مضر هستند. کارت تبریک این پک نیز فرصتی برای شما فراهم می‌کند تا پیام تبریک و آرزوی خود را به عزیزانتان بنویسید و هدیه خود را به یاد ماندنی‌تر کنید.

۲. پک هدیه پودر قهوه فوری و کوکی

پک هدیه قهوه فوری و کافی میت
پک هدیه مناسب برای دوست‌داران قهوه شامل ۵۰ گرم پودر قهوه فوری Jacobs به همراه ۳۵۰ گرم کافی میت و یک کوکی

دومین پک هدیه‌ نوروزی که برای معرفی در نظر گرفته‌ایم، شامل ۵۰ گرم پودر قهوه فوری جاکوبز، ۳۵۰ گرم کافی میت و یک کوکی خوشمزه است که می‌تواند هدیه عالی برای دوست‌داران قهوه باشد. پودر فوری جاکوبز، قهوه‌ای باکیفیت و خوش‌طعم است که به سرعت آماده می‌شود و می‌تواند صبحانه شما را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کند. این قهوه سرشار از آنتی‌اکسیدان است و به افزایش تمرکز و انرژی در طول روز کمک می‌کند.

کافی میت، طعم و مزه قهوه را دلچسب‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا قهوه خود را مطابق با سلیقه‌تان میل کنید. کافی میت موجود در این پک، طعمی ملایم و دلنشینی دارد و به قهوه شما طعمی بی‌نظیر می‌بخشد. کوکی، یک تنقلات خوشمزه و پرانرژی است که می‌تواند به عنوان صبحانه یا میان وعده میل شود. کوکی موجود در این پک، طعمی دلچسب و بافتی نرم و لطیف دارد و می‌تواند صبحانه شما را کامل‌تر کند.

۳. پک هدیه آجیل و شیرین مزه

پک هدیه عید نوروز مغزیجات و شیرین مزه
پک هدیه عید نوروز شامل ۲۹۰ گرم آجیل چهار مغز، ۲۲۰ گرم شیرین مزه و ۲۴۰ گرم لقمه شیرین میوه

این پک هدیه که شامل آجیل، شیرین مزه و لقمه شیرین میوه است، ۲۹۰ گرم آجیل چهار مغز اعلا، ۲۲۰ گرم شیرین مزه متنوع، ۲۴۰ گرم لقمه شیرین میوه و یک ساک دستی زیبا به همراه یک کارت تبریک دارد. تمامی اقلام خوراکی این پک بسیار تازه و لذیذ هستند که هر کدام در یک شیشه زیبا بسته‌بندی شده‌اند و می‌توانند هدیه‌ای کامل و ایده‌آل برای عید نوروز باشند.

شیرین مزه‌های به کار رفته در این پک شامل شکلات، تافی، آبنبات و پاستیل با طعم‌های مختلف هستند و برخی از لقمه‌های شیرین میوه آن نیز شامل زردآلو، سیب و هلو به همراه تعدادی میوه تازه دیگر هستند. این پک هدیه با قیمتی مناسب، هدیه‌ای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود که می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

۴. پک هدیه آجیل و شیرین مزه اقتصادی

پک هدیه اقتصادی عید نوروز مغزیجات و شیرین مزه
پک هدیه عید نوروز اقتصادی شامل ۱۷۰ گرم آجیل جهار مغز و ۲۴۰ گرم لقمه شیرین میوه

اگر نمی‌خواهید به اندازه پک آجیل قبلی هزینه کنید، می‌توانید این پک اقتصادی را تهیه کنید. اقلام موجود در این پک با پک آجیل و شیرین مزه قبلی یکسان است، فقط حجم کم‌تری در آن به کار برده شده است. در این پک، یک شیشه آجیل چهار مغز با وزن حدودا ۱۷۰ گرم و همینطور لقمه شیرین میوه با وزن حدودا ۲۴۰ گرم وزن وجود دارد.

شکلات، تافی، آبنبات و پاستیل از این پک حذف شده تا قیمت آن کم‌تر شود؛ اما در عوض، وزن لقمه شیرین میوه تغییری نکرده و به اندازه پک قبلی است. کارت تبریک هم در این پک حفظ شده است که می‌تواند حاوی پیام تبریک و آرزوی شما برای عزیزانتان باشد. این پک برای هدیه دادن به همکاران، دوستان، آشنایان و اعضای نزدیک خانواده کاملا مناسب است.

۵. پکیج هدیه سازمانی سال نو

پکیج هدیه ظرف مسی
پک هدیه سازمانی شامل کاسه آجیل خوری مسی پایه‌دار مدل گوشواره‌ای

اگر به نظرتان قیمت پک هدیه قبلی زیاد است، می‌توانید این پکیج هدیه سازمانی سال نو را تهیه کنید که کاملا متفاوت است و شامل هاردباکس مشکی درجه یک ویژه و کاسه آجیل‌خوری مسی پایه‌دار مدل گوشواره‌ای می‌شود. ظرف مسی به‌کاررفته در این پکیج، از جنس مس مرغوب ساخته شده و رنگ آن هم کاملا ثابت است. برای رنگ‌کاری این ظرف، از فناوری نانو استفاده شده تا رنگ آن کاملا ثابت بماند.

ظرف مسی موجود در این پک، ساخت زنجان، چکش‌کاری شده و آنتی باکتریال است که مجموعا دارای ۴۸۰ گرم وزن و ابعاد ۱۶ × ۹ است. اگر می‌خواهید یک پکیج رسمی از صنایع دستی کادو بدهید، این پک گزینه بسیار مناسبی است. این پکیج، برای کارفرماهایی که می‌خواهند به مناسبت سال نو از زحمات کارکنان و پرسنل خود قدردانی و تشکر کنند نیز بسیار مناسب است.

۶. پک هدیه دخترانه عید نوروز

پک هدیه عید نوروز دخترانه
پک هدیه سال جدید برای دختران شامل یک لپ لپ قلبی، سه بسته جایزه دار ستاره دریایی، یک بسته شکلات قیفی ۳۰ عددی و یک شکلات صبحانه

پک هدیه عید دخترانه برای کادو دادن به کودکان مناسب است. این پک مجموعه‌ای از خوراکی‌های خوشمزه است که به شما کمک می‌کند لبخندی به لب دختران عزیزتان بنشانید. این پک شامل یک عدد لپ لپ قلبی با اسباب‌بازی‌های جذاب، ۳ عدد بسته جایزه دار ستاره دریایی با طعم‌های مختلف است.

یک بسته شکلات قیفی ۳۵۰ گرمی (حاوی ۳۰ عدد شکلات قیفی) و یک عدد کرم کاکائو صبحانه شیشه ۳۰۰ گرمی هم در این پک وجود دارد که هدیه‌ای کامل و ایده‌آل برای دختران خواهد بود. این پک هدیه با قیمتی مناسب، هدیه‌ای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود که با هزینه نه چندان زیادی می‌توانید آن را تهیه کنید.

۷. پک هدیه دخترانه و زنانه

پک هدیه عید نوروز برای دختران
پک هدیه عید نوروز دخترانه شامل سشوار مسافرتی، اتو موی مسافرتی، عطر مو، لوسین بدن، کرم مرطوب کننده، پد آرایشی، براق کننده و حجم دهنده لب، نرم کننده لب و پاک کننده آرایش است.

این پک هدیه دخترانه و زنانه یک پکیج کامل و جذاب است که به دلیل داشتن آیتم‌های زیاد، یک هدیه بسیار ایده‌آل برای عید نوروز محسوب می‌شود. در این پک یک سشوار صورتی رنگ مناسب برای مسافرت، بادوام، کم‌جا و کاربردی به همراه یک اتو موی صورتی رنگ مسافرتی کم جا با حرارت بالا قرار دارد. علاوه‌براین، یک پک سه تیکه دیگر هم در آن وجود دارد که شامل عطر مو، لوسیون بدن و کرم مرطوب‌کننده می‌شود که مناسب برای استفاده بعد از حمام است.

از دیگر محتویات این پکیج می‌توان به پد آرایشی برای استفاده از کرم پودر و کانسیلر با طرح قارچ، براق‌کننده و حجم‌دهنده لب، پاک‌کننده آرایش و نرم‌کننده لب اشاره کرد که از پوسته‌پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. برای تزئین این پکیج کامل نیز از پوشال استفاده شده که طراحی زیبا و جذابی به این باکس بخشیده است. اگر می‌خواهید یک هدیه ارزشمند برای عزیزان خود تهیه کنید، می‌توانید این پکیج دخترانه و زنانه را تهیه کنید که بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است.

اگر قصد دارید لوازم آرایش به عنوان هدیه سال نو کادو بدهید، می‌توانید محصولات بهترین برند لوازم آرایشی را انتخاب کنید.

۸. پک هدیه مروارید

پک هدیه عید نوروز مروارید
پک مروارید شامل ۱ کیلوگرم عسل چهل گیاه و ۷۰۰ گرم پسته ممتاز زعفرانی

اگر می‌خواهید مواد خوراکی به‌عنوان هدیه عید نوروز به عزیزان خود بدهید، می‌توانید پک هدیه مروارید را تهیه کنید که یک پک نفیس و ارزشمند است. پک مروارید، هدیه‌ای سرشار از طعم و فواید است که از دو خوراکی مغذی و خوشمزه تشکیل شده و به شما کمک می‌کند تا سلامتی را به عزیزان خود هدیه دهید. این پک شامل ۱۰۰۰ گرم عسل چهل گیاه با ساکارز زیر ۱ درصد و ۷۰۰ گرم پسته ممتاز دستچین زعفرانی است که هدیه‌ای کامل و ایده‌آل برای سلامتی خواهد بود.

عسل چهل گیاه، با خواص بی‌نظیر و طعم دلچسب، هدیه‌ای ارزشمند برای سلامتی است. این عسل سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که به تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب و عروق و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند. پسته ممتاز دستچین زعفرانی نیز با طعمی بی‌نظیر و ظاهری زیبا، هدیه‌ای لوکس و جذاب محسوب می‌شود. این پسته سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و چربی‌های سالم است که به تقویت حافظه، سلامت مغز و استخوان‌ها کمک می‌کند.

۹. پک کادو عید نوروز مردانه

پک هدیه مردانه
پک عید نوروز مردانه شامل ساعت مچی، دستبند استیل، ادکلن، جاکارتی، کپسول عشق و دو شاخه گل رز و با تزئین پوشال مشکی

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند یک پکیج کامل و جذاب به مردان هدیه بدهند، این پکیج مردانه را به شدت توصیه می‌کنیم. این پک مجموعه‌ای از هدایای ظریف و جذاب است که شامل یک ساعت مچی بند چرمی با طراحی شیک و زیبا، یک دستبند استیل رنگ ثابت با ظاهری مدرن و ادکلن ۱۰۰ میل با پخش بو و ماندگاری خوب است.

علاوه‌براین، یک جاکارتی چرمی با کیفیت بالا، کپسول عشق و دو شاخه گل رز نماد عشق و وفاداری هم در آن وجود دارد که توسط پوشال در یک جعبه شیک و جذاب تزئین شده‌اند. این پک هدیه با اقلام ظریف و جذاب، هدیه‌ای مناسب برای آقایان خوش سلیقه است و یک یادگاری ارزشمند و ماندگار برای آن‌ها خواهد بود. با تهیه این پک، می‌توانید ارزش و احترام خود را به فرد مورد نظر نشان دهید.

علاوه‌بر موارد مطرح‌شده در این مقاله، می‌توانید در مقاله بهترین کادو برای عید نوروز ایده‌های جذابی برای خرید هدیه سال نو بیابید.

از کجا پک هدیه عید نوروز بخریم؟

برای تهیه تمامی پک‌های هدیه‌ای که در این مطلب معرفی کردیم و ده‌ها پک هدیه جذاب دیگر می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. سایت ترب بیشترین تنوع پک هدیه سال نو را دارد. همچنین، می‌توانید فروشندگان مختلفی که برای ایام نوروز پک‌های هدیه آماده کرده‌اند را پیدا کنید و متناسب با بودجه خود و نیازهای فرد مقابل، یک پک مناسب برای وی تهیه کنید. ترب امکان مقایسه قیمت را فراهم کرده است که به شما کمک می‌کند تا قیمت پک‌های هدیه عید نوروز را در فروشگاه‌های آنلاین مختلف مقایسه کرده و بهترین قیمت را پیدا کنید.

تنوع پک‌های هدیه عید نوروز در ترب بسیار بالا است و شما می‌توانید پک هدیه‌ای متناسب با سلیقه و نیاز خود پیدا کنید. فروشگاه‌های آنلاین که در ترب فعال هستند، پک‌های هدیه عید نوروز متنوعی در نظر گرفته‌اند که شامل آیتم‌های زیادی از آجیل، شیرینی و شکلات گرفته تا دستبند چرم و ساعت مچی و هدایای شانسی برای کودکان می‌شوند. برای خرید پک هدیه عید نوروز از ترب فقط کافی‌ست عبارت پک هدیه یا پک عید نوروز را جستجو کنید تا لیست پک‌های مختلف برایتان نمایش داده شود.

کلام آخر

پک هدیه عید نوروز، گزینه مناسبی برای کادو دادن در روزهای سال شمسی جدید است که می‌توانید برای دوستان، آشنایان، اعضای خانواده و حتی همکاران خود تهیه کنید. این پک‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و هر کالایی می‌تواند در آن‌ها باشد. این کالاها می‌توانند شامل اقلام مختلفی مانند خوراکی، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، پوشاک و غیره باشند.

ما در این مطلب از وبلاگ ترب، به معرفی ۱۰ پک هدیه عید نوروز پرداخیتم که می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. صد البته، برای تهیه کادو سال نو باید سلیقه و نیازهای فرد مورد نظر خود را نیز در نظر داشته باشید تا یک هدیه ارزشمند و ماندگار به مناسبت سال جدید برای وی تهیه نمایید. هر پکیجی را که مد نظر دارید، می‌توانید با بهترین قیمت از طریق ترب تهیه کنید.

پرسش های متداول در مورد معرفی پک هدیه عید نوروز

پک هدیه عید نوروز شامل چه چیزهایی است؟

پک هدیه عید نوروز مجموعه‌ای از هدایای مختلف است که در ایام عید نوروز می‌توان برای عزیزان خود تهیه کرد. این پک‌ها شامل اقلام مختلفی هستند که از این دست می‌توان به آجیل، شیرینی و سایر خوراکی‌ها یا لوازم آرایشی، بهداشتی، پوشاک و غیره اشاره کرد.

هنگام خرید پک هدیه عید نوروز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای تهیه پک هدیه سال جدید بیشتر از هر چیز باید سلیقه و نیاز مخاطب مورد نظر و بودجه خود را در نظر بگیرید. پس از آن، می‌توانید به کیفیت اقلام و ظاهر و زیبایی بسته‌بندی آن توجه کنید.

بهترین زمان برای خرید پک هدیه عید نوروز چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید پک هدیه عید نوروز، قبل از شروع ایام عید نوروز و شلوغی‌های روزهای آخر اسفند است که می‌توانید پک مورد نظر خود را راحت‌تر و با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید.

آیا می‌توان پک هدیه عید نوروز را مرجوع کرد؟

قوانین و شرایط مرجوعی پک هدیه عید نوروز به فروشگاه مورد نظر و قوانین آن بستگی دارد. برخی از فروشگاه‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند و در برخی از فروشگاه‌ها این امکان وجود ندارد.

قیمت پک هدیه عید نوروز چقدر است؟

پک‌های کادو سال نو در قیمت‌های متنوع و مختلفی موجود هستند که از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۱ الی ۲ میلیون تومان. قیمت دقیق پک‌های هدیه عید نوروز، به اقلام موجود در آن‌ها بستگی دارد.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *