بهترین باتری ماشین ایرانی؛ معرفی ۴ مدل خوش‌نام در بین ایرانی‌ها

خرید بهترین باتری خودرو ایرانی از میان محصولات گوناگونی که امروزه توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند، یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو است. به لطف پیشرفت فناوری، امروزه می‌توان انواع باتری ماشین ایرانی را در بازار مشاهده کرد که قابلیت رقابت با تولیدات برندهای خارجی را دارند. در حقیقت، به همان اندازه که شناسایی بهترین باتری خارجی برای مالکان خودرو اهمیت دارد، به همان میزان هم شناخت بهترین باتری ماشین ایرانی حائز اهمیت است. با خرید بهترین برند باتری ایرانی، ضمن این‌که می‌توانید نسبت به کیفیت محصول مورد نظرتان اطمینان به دست آوردید، از اصالت کالا هم مطمئن خواهید شد. در ادامه به معرفی بهترین برندهای باتری ماشین ایرانی می‌پردازیم که به خاطر عملکرد، کیفیت و طول عمر بالا شناخته شده‌اند.

معرفی ۴ مدل از بهترین برند‌های‌ باتری ماشین ایرانی

در راهنمای خرید بهترین باتری ماشین ایرانی، به معرفی بهترین برند باتری ایرانی می‌پردازیم:

  1. باتری ویگور آذر باتری مدل ۷۰ آمپر
  2. باتری اوربیتال EFB پایه بلند مدل ۷۰ آمپر
  3. باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۵۰ آمپر
  4. باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری مدل ۶۰ آمپر

برای آشنایی بیشتر با این موضوع که چه باتری مناسب خودروی شما است، می‌توانید مطلب راهنمای خرید بهترین باتری ماشین را مطالعه نمایید و با خیالی آسوده باتری مناسب ماشین خود را تهیه کنید.

۱. باتری ویگور آذر باتری مدل ۷۰ آمپر

آذر باتری ۷۰ آمپر ویگور
باتری خودرو برند ویگور آذر باتری با ظرفیت ۷۰ آمپر

باتری ویگور آذر باتری مدل ۷۰ آمپر، یکی از تولیدات شرکت آذر باتری است که با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار شده است. از آن‌جایی که این باتری، آمپر بالایی دارد، می‌توان از آن برای خودروهایی با برق مصرفی متوسط استفاده کرد. آذر باتری به دلیل ضمانت‌نامه قوی و خدمات پس از فروش خوبی که ارائه می‌دهد، شناخته شده است. از سوی دیگر، قیمت تولیدات این شرکت هم بسیار مناسب به حساب می‌آید و تقریبا هر قشری توان خرید محصولات این برند را دارند.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی
ظرفیت۷۰ آمپر
مناسب برایجک اس ۵، ام وی ام، نیسان رونیز، نیسان وانت، ایسوزو ۵ تن، هیوندایی، ون دلیکا، جیپ آهو، پاترول، فوتون، ایسوزو و پیکاپ
ویژگی‌های باتری ویگور آذر باتری مدل ۷۰ آمپر

۲. باتری اوربیتال EFB پایه بلند مدل ۷۰ آمپر

باتری اوربیتال EFB مدل ۷۰ آمپر
باتری خودرو برند اوربیتال EFB با ظرفیت ۷۰ آمپر

باتری اوربیتال EFB پایه بلند با ظرفیت ۷۰ آمپری، یکی از تولیدات جدید سپاهان باتری است که به عنوان پیشرفته‌ترین نوع باتری با الکترولیت مایع شناخته می‌شود. این باتری، در قالب باتری اتمی با محفظه بسته تولید می‌شود. هدف از تولید این باتری، طول عمر بیشتر و مقاومت بالا است. بهترین باتری ماشین ایرانی موجود در بازار، برای خودروهای متداول هم قابل مصرف بوده و طول عمر بسیار خوبی دارد. علاوه‌بر این، دارای گارانتی طولانی‌مدت است که همین نشانه تضمین این کالاست. طول عمر این محصول، چیزی در حدود ۲.۵ تا ۳ سال است. این باتری، یکی از انواع باتری‌های باکیفیت موجود در بازار است که از مواد درجه یکی در ساخت آن استفاده شده است.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی (خشک)
ظرفیت۷۰ آمپر
مناسب برایکیا سراتو، رنو کولئوس، آریو، پیکان، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی اوتلندر، ام وی ام ۵۳۰، هیوندای سانتافه، توسان، آزرا گرنجور، کیا سورنتو، کیا اسپورتیج، اپتیما، کارنز، کادنزا، مزدا ۳۲۳، جک اس ۵، لیفان ایکس ۶۰، لیفان ۶۲۰، لیفان ۸۲۰، ام وی ام ایکس ۳۳، پژو پارس، سمند، دنا پلاس، ال ۹۰
ویژگی‌های باتری اوربیتال EFB پایه بلند مدل ۷۰ آمپر

بیشتر باتری‌ها قادر به تحمل انواع دما هستند، اما گرمای شدید می‌تواند مشکلات متعددی برای باتری ۷۰ آمپر اوربیتال EFB پایه بلند که روی ماشین خود نصب کرده‌اید، به وجود آورد. دمای بسیار بالا می‌تواند سبب تبخیر آب مایع الکترولیت باتری و بروز مشکلاتی همچون شارژ بیش از حد باتری شود. همین مسئله منجر به کاهش طول عمر باتری خواهد شد.

۳. باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۵۰ آمپر

باتری اتمی صبا باتری مدل ۵۰ آمپر
باتری اتمی خودرو برند صبا باتری با ظرفیت ۵۰ آمپر

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۵۰ آمپر جزو باتری‌های اتمی است که با استفاده از فناوری روز دنیا طراحی و تولید شده است. بدنه بهترین برند باتری ماشین ایرانی، از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر شوک و ضربه دارد. صفحات این باتری از جنس سرب با روکش اکسید سرب است که ساختاری همچون لانه زنبور دارد و همین موضوع باعث افزایش سطح تماس آن‌ها با الکترولیت افزایش ظرفیت باتری می‌شود. بهترین مارک باتری ماشین ایرانی دارای ولتاژ ۱۲ است. باتری‌هایی با این ولتاژ برای خودروهایی با موتورهای ۱.۲ تا ۱.۶ لیتری مناسب است.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی (خشک)
ظرفیت۵۰ آمپر
مناسب برایپراید، رانا، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، هیوندای i30، تیبا، رنو پی کی، ریو، ساینا، جوک، CH-R، پریوس، اکسنت، النترا، آوانته
ویژگی‌های باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۵۰ آمپر

۴. باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری مدل ۶۰ آمپر

باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری
باتری خودرو برند جی ان گلوبال برنا باتری با ظرفیت ۶۰ آمپر

باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری مدل ۶۰ آمپر توسط کارخانه برنا باتری اصفهان تولید شده و جزو باکیفیت‌ترین باتری‌های ایرانی به شمار می‌آید. جریان لحظه‌ای این باتری ۴۰۰ بوده و از باتری‌های ۵۰ و ۵۵ قوی‌تر است. در نتیجه قدرت استارت‌زنی بالاتری دارد. این باتری، به دلیل صفحات مرغوب، از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی (خشک)
ظرفیت۶۰ آمپر
مناسب برایانواع خودروهای ایرانی و خارجی
ویژگی‌های باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری مدل ۶۰ آمپر

مقایسه بهترین باتری‌های ایرانی؛ بهترین برند و مارک کدام است؟

بهتری باتری ماشین ایرانی کدام است؟ این سؤالی است که هر فردی هنگام خرید باتری خودرو از فروشنده می‌پرسد. در حال حاضر، برندهای متفاوتی از باتری ماشین در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. کیفیت و قیمت، مهم‌ترین وجه تمایز انواع برند باتری ماشین هستند و دو عامل مهم در خرید بهترین برند باتری ایرانی ماشین به حساب می‌آیند. با مقایسه ویژگی‌های هر کدام از مدل‌های گفته شده، می‌توانید بهترین نوع باتری را که متناسب با بودجه شماست، انتخاب کنید.

مدلاتمی خشکطول عمر بالاقیمت مناسبکیفیت ساخت برتر
باتری ویگور آذر باتری مدل ۷۰ آمپر
باتری اوربیتال EFB پایه بلند مدل ۷۰ آمپر
باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۵۰ آمپر
باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری مدل ۶۰ آمپر
ویژگی‌های انواعی از بهترین برند باتری ماشین ایرانی

بهترین برند باتری ماشین ایرانی را از کجا بخریم؟

برای خرید مدل‌هایی که به عنوان بهترین باتری خودرو ایرانی در این مقاله معرفی کردیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. ترب، به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی محصول در ایران، تمامی برندهای ایرانی را پوشش می‌دهد. علاوه‌براین، امکان مقایسه مشخصات و قیمت مدل‌های مختلف را هم به شما می‌دهد تا بهترین مدل را بر اساس ترجیحات و بودجه خود خریداری کنید. با توجه به تنوع بالا و کیفیت فوق‌العاده محصولات، سایت ترب را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای خرید بهترین مارک باتری ماشین ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

ترب امکان خرید آنلاین و حضوری را برای کاربران خود فراهم کرده است. به صورتی که برای خرید حضوری، کافی است با توجه به موقعیت مکانی و لوکیشن خود، فروشگاه‌های نزدیک به خود را بیابید و محصول مورد نظر را تهیه کنید.

سخن پایانی

بهترین باتری ماشین ایرانی را می‌توان با توجه به معیارهای مختلفی انتخاب کرد. نوع خودرو، قیمت باتری، استفاده‌ای که از آن دارید، کیفیت محصول و گارانتی، عوامل دیگری هستند که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. شرکت‌های ایرانی، در مقایسه با بسیاری از شرکت‌های خارجی از جمله کره‌ای، قابلیت‌های بهتری دارند. هم‌چنین دریافت خدمات پس از فروش از برندهای ایرانی، این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل، به آسانی می‌توانید نسبت به رفع مشکل یا تعویض باتری اقدام کنید. به همین خاطر بد نیست در زمان خرید، تولید شرکت‌های ایرانی مانند سپاهان باتری، برنا باتری، صبا باتری، آذر باتری و موارد دیگر را هم در نظر داشته باشید.

در این مطلب، ۴ مدل باتری از جمله باتری ویگور آذر باتری مدل ۷۰ آمپر، باتری اوربیتال EFB پایه بلند مدل ۷۰ آمپر، باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۵۰ آمپر و باتری ماشین جی ان گلوبال برنا باتری مدل ۶۰ آمپر، به عنوان بهترین باتری ماشین ایرانی را به شما معرفی کردیم.

پرسش های متداول در مورد بهترین باتری ماشین ایرانی

چرا خرید باتری ماشین ایرانی بهتر است؟

هنگام خرید محصولات داخلی، کیفیت آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. باتری‌های ماشین ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت آن‌ها هم در مقایسه با باتری‌های خارجی کمتر است. دلیل آن هم عدم پرداخت هزینه گمرگی و هزینه پایین حمل‌ونقل است. علاوه‌بر این، تمامی باتری‌های تولید داخل ایران، دارای گارانتی معتبر هستند. چنانچه باتری ماشین شما دچار مشکل شود، می‌توانید با هزینه بسیار کمی آن را تعمیر یا تعویض کنید.

بهترین باتری ماشین ایرانی، متعلق به کدام برند است؟

بهترین باتری ماشین ایرانی را باید با توجه به مشخصات ماشین خودتان انتخاب کنید. با این حال، باتری‌های تولید شرکت‌هایی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، آذر باتری و برنا باتری جزو باتری‌های درجه یک ایرانی هستند که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

چرا باید باتری ماشین ایرانی بخریم؟

باتری ماشین ایرانی، عمر مفید بهتری دارد. اما بسیاری از باتری‌های خارجی زمان زیادی را در انبار سپری می‌کنند و عمر مفیدشان را از دست می‌دهند.

آیا بهترین باتری‌ ماشین ایرانی ارزان است؟

قیمت هر باتری به نوع، کاربرد و طول عمر آن بستگی دارد. بنابراین با اطمینان نمی‌توان گفت که چون این باتری، یک باتری ایرانی است، پس قیمت پایینی دارد.

آیا بهترین باتری ایرانی با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است؟

امروزه باتری‌های ایرانی با متد و روش جدید دنیا و تکنولوژی‌های تازه تولید می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های ایرانی، صادرات به خارج از کشور دارند و با محصولات خارجی رقابت می‌کنند.

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *