بهترین بالم لب خارجی؛ معرفی ۵ برند برتر به انتخاب کاربران

لب‌ها یکی از حساس‌ترین نقاط صورت هستند که به خاطر داشتن غده‌های چربی، به آبرسانی و مراقبت مداوم نیاز دارند. اگر به دنبال یک محصول محافظتی از لب‌ها در برابر ترک و خشکی هستید، ساده‌ترین راه آن، استفاده از بالم لب است. بالم لب، به‌عنوان یک مرطوب‌کننده موضعی، می‌تواند ترک، خشکی و پوسته‌پوسته شدن لب‌ها را التیام بخشد و از آن‌ها در برابر عوامل مخرب خارجی محافظت کند. معرفی بهترین بالم لب‌های خارجی به شما کمک می‌کند تا بهترین و باکیفیت‌ترین نوع آن را متناسب با پوست لب‌های‌تان خریداری کنید. در این مطلب به معرفی لیستی از بهترین بالم لب خارجی می‌پردازیم تا شما را در انتخاب مناسب‌ترین مدل یاری کنیم.

معرفی ۵ مدل از بهترین مارک بالم لب خارجی

در این قسمت به معرفی ۵ مدل از بهترین برند بالم لب‌های خارجی می‌پردازیم.

  1. بالم لب برتز بیز (Burt’s Bees)
  2. بالم لب نیوآ (NIVEA) مدل Meltin Care
  3. بالم لب لیپ فول (Lipfuel) مدل Kosas
  4. بالم لب میبلین (MAYBELLINE) مدل Orange
  5. بالم لب آلوئه لیپس (Aloe Lips)

۱. بالم لب برتز بیز (Burt’s Bees)

بالم لب برند برتز بیز
بالم لب Burt’s Bees

اگر به دنبال یک بالم لب طبیعی هستید، بالم لب Burt’s Bees همان محصولی است که می‌خواهید. این محصول، یکی از بهترین بالم لب‌های خارجی محسوب می‌شود که به داشتن ترکیبات طبیعی در جهان مشهور است. در ترکیبات این بالم لب، از موم عسل همراه با شی باتر، ویتامین E و روغن نعناع استفاده شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری طولانی، فاقد پارابن بودن و ترکیبات طبیعی اشاره کرد. مجموع این ترکیبات دست به دست هم می‌دهند تا پوست لب‌های شما باطراوت و در عین حال نرم و مرطوب بمانند. بهترین مارک بالم لب خارجی عطر خوشایندی دارد و قیمت آن در مقایسه با مزایایی که دارد، بسیار مناسب است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند آمریکا
ماندگاری۱۲ ساعته
ترکیبات مؤثرحاوی موم عسل، شی باتر، ویتامین E و روغن نعناع
ویژگی‌هانرم‌کننده لب‌ها، آبرسان و مرطوب‌کننده، مناسب انواع پوست، رفع خشکی و تغذیه‌کننده لب‌های خشک
جدول ویژگی‌های بالم لب Burt’s Bees

۲. بالم لب نیوآ (NIVEA) مدل Meltin Care

بالم لب برند نیوآ
بالم لب NIVEA

اگر به دنبال خرید بهترین بالم لب خارجی هستید، برند نیوآ همانند برند محبوبی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. بالم لب نیوآ مدل Meltin Care، تا ۲۴ ساعت لب‌ها را مرطوب نگه می‌دارد و از خشکی و پوسته‌پوسته شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این محصول، آبرسانی و چرب نگه داشتن لب‌ها بدون ایجاد حس سنگینی و چسبندگی است. به کمک بهترین برند بالم لب خارجی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد درخشندگی و زیبایی لب‌های خود باشید.

بالم لب نیوآ مدل Meltin Care بافت بسیار سبکی دارد و به هیچ‌‌عنوان روی پوست لب نمی‌ماسد. هم‌چنین افرادی‌که از بوی تند محصولات آرایشی و بهداشتی خوششان نمی‌آید، از این محصول بسیار استقبال می‌کنند.

بالم لب نیوآ مدل Meltin Care، فاقد هرگونه روغن مصنوعی است که همین ویژگی آن را به محصولی مناسب برای انواع پوست تبدیل کرده است. این محصول، از ترکیباتی مانند روغن جوجوبا، روغن آووکادو و ویتامین E برخوردار است که سبب نرمی و لطافت لب‌ها می‌شود. داشتن روغن‌های طبیعی این بالم لب را به محصولی ایده‌آل برای زیبایی و سلامت لب‌ها تبدیل کرده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند آلمان
ماندگاری۲۴ ساعته
ترکیبات موثرحاوی روغن جوجوبا، روغن آووکادو و ویتامین E
ویژگی‌هابرطرف‌کننده خشکی، حاوی روغن‌های طبیعی، درخشندگی زیبای لب‌ها، مرطوب‌کننده و نرم‌کننده طولانی مدت لب
جدول ویژگی‌های بالم لب نیوآ مدل Meltin Care

۳. بالم لب لیپ فول (Lipfuel) مدل Kosas

بالم لب برند لیپ فول
بالم لب Lipfuel

بالم لب Kosas Lipfuel حاوی ترکیباتی مانند ویتامین E و هیالورونیک‌اسید است که با خاصیت آبرسانی فوق‌العاده خود، به مراقبت هرچه بهتر از پوست لب‌های شما کمک می‌کند. این محصول، یک انتخاب فوق‌العاده برای فصل تابستان و در محیط‌هایی خارج از منزل به شمار می‌رود. از آن‌جایی‌که بهترین برند بالم لب خارجی ضدتعریق و حاوی هیالورونیک‌اسید است، می‌تواند برای مدت طولانی بدون هیچ تغییری روی لب‌ها باقی بماند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند آلمان
ماندگاری۶ ساعته
ترکیبات موثرحاوی ویتامین E و هیالورونیک‌اسید
ویژگی‌هاآبرسان، براق‌کننده، تغذیه‌کننده، تقویت‌کننده، درخشان‌کننده، کنترل خشکی پوست، محافظت‌کننده، مرطوب‌کننده لب
جدول ویژگی‌های بالم لب Kosas Lipfuel

برای مراقبت از لب‌های لطیف کودکان، باید از بالم لب مخصوص آن‌ها استفاده کنید. در مطلبی دیگر از بلاگ ترب، لیستی از بهترین بالم لب کودکان را معرفی کرده‌ایم.

۴. بالم لب میبلین (MAYBELLINE) مدل Orange

بالم لب برند میبلین
بالم لب MAYBELLINE

میبلین، یکی از برندهای مطرح در عرصه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است و بالم لب‌های بسیار باکیفیتی تولید می‌کند که ضمن مرطوب کردن لب‌ها، آن‌ها را باطراوت و نرم نگه می‌دارد. بالم لب میبلین مدل Orange به‌عنوان یک محافظت‌کننده و آبرسان ۸ ساعته لب شناخته می‌شود. این محصول، علاوه‌بر خاصیت رطوبت‌رسانی، از خواص ترمیم‌کنندگی و التیام‌بخشی به لب‌ها هم برخوردار است.

بهترین برند بالم لب خارجی، می‌‌تواند نرمی و لطافت زیادی برای پوست لب‌های شما به ارمغان بیاورد. در ترکیبات بهترین بالم لب خارجی ویتامین E، ویتامین A و عصاره میوه‌هایی هم‌چون پرتقال و گل رز وجود دارد که به شکل طبیعی رطوبت را جذب و حفظ می‌کند.

از آن‌جایی‌که لب‌ها پوست بسیار حساس و نازکی دارند، بیشتر در معرض آسیب و خشکی قرار می‌گیرند. بالم لب میبلین مدل Orange با دارا بودن انواع ویتامین‌های ضروری، از لب‌ها در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
ماندگاری۸ ساعته
ترکیبات موثرحاوی ویتامین E و A و شی باتر عصاره میوه‌هایی هم‌چون پرتقال و گل رز
ویژگی‌هانرم‌کننده لب، مرطوب‌کننده، جلوگیری از ترک خوردن و پوسته‌پوسته شدن لب، براق‌کننده لب، جذب بالا، رایحه دل‌انگیز، اثرگذاری سریع
جدول ویژگی‌های بالم لب میبلین مدل Orange

۵. بالم لب آلوئه لیپس (Aloe Lips)

بالم لب برند آلوئه لیپس
بالم لب Aloe Lips

بالم لب آلوئه لیپس فوراور یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت آمریکایی است که به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی، در زمره بالم لب‌های گیاهی به شمار می‌رود. بهترین مارک بالم لب خارجی با دارا بودن ترکیباتی مانند ژل آلوئه‌ورا، موم عسل و روغن جوجوبا، پوست لب‌ها را التیام می‌بخشد و حتی در شرایط بد محیطی هم آن‌ها را مرطوب نگه می‌دارد.

نکته جالب توجه در مورد بالم لب آلوئه لیپس فوراور این است که حتی برای کاربردهای خاص مانند تقویت ناخن، مو، رفع خارش، بهبود بیماری‌های پوستی، رفع نیش حشرات و سوختگی هم قابل استفاده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند آمریکا
ماندگاریطولانی
ترکیبات موثرحاوی ژل آلوئه‌ورا، موم عسل و روغن جوجوبا، فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر
ویژگی‌هاتسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده لب در شرایط بسیار بد محیطی، مناسب ابرو و ناخن، کاهش درد نیش حشرات، بهبود خارش و سوختگی و بیماری‌های پوستی، تسکین‌دهنده سوختگی ناشی از شدت تابش آفتاب، نرم کردن لایه‌های خشک‌شده پوست و مرطوب‌کننده عالی جهت خشکی پوست، بهبود جای کک‌ومک
جدول ویژگی‌های بالم لب آلوئه لیپس فوراور

اگر می‌خواهید درباره تفاوت بالم لب و تینت لب بدانید، مطلب فرق تینت لب و بالم لب چیست را مطالعه کنید.

مقایسه بالم لب‌های خارجی؛ بهترین مارک و برند کدام است؟

انتخاب بهترین برند بالم لب خارجی به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، نیازهای لب، فصل و سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد. بالم لب‌هایی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند.

مدلرطوبت‌رسانحاوی ترکیبات طبیعینرم‌کنندهماندگاری بالا
بالم لب Burt’s Bees
بالم لب نیوآ مدل Meltin Care
بالم لب میبلین مدل Orange
بالم لب Kosas Lipfuel
بالم لب آلوئه لیپس فوراور
جدول مقایسه ویژگی‌های بهترین بالم لب خارجی

بهترین بالم لب خارجی را از کجا بخریم؟

مردی در حال استفاده از بالم لب
شما می‌توانید از طریق سایت ترب، انواع بالم لب‌های خارجی را تهیه کنید.

بعد از آشنایی با بهترین بالم لب‌های خارجی، نوبت به خرید این محصول مراقبتی کاربردی می‌رسد. خرید بالم لب خارجی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، یکی از راه‌های ساده برای اطمینان از کیفیت آن‌ها است. برای این‌که بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید، ما به شما سایت ترب را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ترب، تنوع کاملی از بهترین بالم لب‌های خارجی از برندهایی مانند آلوئه لیپس فوراور، نیوآ و میبلین را مشاهده و با بهترین قیمت از فروشندگان معتبر دارای اینماد خریداری کنید.

ترب امکان مقایسه محصولات مختلف را فراهم می‌کند و همچنین، به شما اجازه می‌دهد به صورت حضوری خرید کنید. برای این منظور، شهر محل سکونت خود را در بخش ترب من انتخاب و به صفحه محصول مراجعه کنید.

سخن پایانی

برندهای بتز بیتز، نیوآ، لیپ فول، میبلین، آلوئه لیپس از جمله بهترین مارک بالم لب خارجی هستند. علی‌رغم این‌که هرکدام از این برندها، ویژگی‌های خاص خود را دارند، انتخاب بهترین برند بالم لب خارجی به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. مهم‌ترین مسئله این است که هر فرد بعد از مطالعه دقیق این مشخصات، با توجه به نیازهای خود، بهترین برند را برای خود انتخاب کند. با این دیدگاه، می‌توانید از بهترین محصولات برندهای معتبر دنیا لذت ببرید و تجربه‌ای باورنکردنی در استفاده از آن‌ها داشته باشید. سایت ترب، یکی از بهترین پلتفرم‌های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است که بهترین بالم لب‌های خارجی را به کاربران عرضه می‌کند.

پرسش های متداول در مورد بهترین بالم لب خارجی

از میان بهترین برندهای بالم لب خارجی، کدام برند بالم لب باکیفیتی تولید می‌کند؟

برندهای نیوآ، آلوئه لیپس فوراور، میبلین و وازلین از جمله برندهای خارجی هستند که محصولات بسیار باکیفیت و مرغوبی به بازار عرضه کرده‌اند.

بهترین بالم لب‌های خارجی، چه نوع بالم لب‌هایی هستند؟

بسته به نوع پوست لب و انتظارات هر فرد، ممکن است بهترین بالم لب متفاوت باشد. با این حال، برخی از بهترین بالم لب‌های خارجی که برای شما مناسب است، باید از مواد طبیعی تهیه شده و فاقد اسانس باشند. علاوه‌براین، دارای SPF بوده و از لب‌ها در برابر اشعه مضر خورشید حفاظت کند.

آیا بالم لب‌های خارجی معروف، تست حیوانی دارند؟

بسیاری از بالم لب‌های خارجی معتبر فاقد تست حیوانی هستند و برای افرادی‌که به محصولات وگان علاقه‌مند هستند، گزینه‌ مناسبی به شمار می‌روند.

بهترین برند بالم لب خارجی کدام است؟

بهترین مارک بالم لب خارجی اغلب از برندهای آلوئه لیپس فوراور، میبلین، نیوآ و وازلین است.

🔗 منبع: whowhatwear

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *