بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو

عوامل مختلفی مانند استرس، تغذیه نامناسب و استفاده از محصولات شیمیایی نامرغوب می‌توانند به موها آسیب برسانند و منجر به ریزش مو شوند. در این بین، افراد برای تغییر ظاهر خود و بهبود این مشکلات، به استفاده از رنگ موها روی می‌آورند. اما متاسفانه، بسیاری از آن‌ها، به خصوص رنگ موهای شیمیایی، حاوی مواد مضری هستند که به ساقه مو آسیب می‌رسانند و منجر به شکنندگی، خشکی و در نهایت ریزش مو می‌شوند. در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو کدام است و کدام برند را می‌توان بهترین مارک رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو دانست.

بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو

یک برس مو پر از مو در دست یک خانم با بکگراند صورتی
رنگ موهای طبیعی با تغذیه و تقویت مو، از ریزش آن جلوگیری می‌کنند.

رنگ موهای طبیعی و گیاهی، با استفاده از عصاره گیاهان و مواد طبیعی، بدون اینکه آسیبی به ساختار موها وارد کنند، رنگ‌هایی متنوع و زیبا به آن‌ها می‌بخشند. این رنگ‌ها نه تنها از ریزش مو جلوگیری می‌کنند، بلکه با تغذیه و تقویت ساقه مو، به افزایش ضخامت و درخشندگی موها نیز کمک می‌کنند. رنگ موهای بدون آمونیاک که برای معرفی به عنوان بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو در نظر گرفته‌ایم، عبارتند از:

  • رنگ مو سوبارو
  • رنگ مو بلونیا رنگ قهوه‌ای متوسط شماره ۵.۰
  • رنگ مو فیتو بلوند طلایی متوسط شماره ۷.۳
  • رنگ مو آلفرد
  • رنگ مو مارال سری فیوژن شماره ۵.۰ رنگ قهوه‌ای روشن اکسترا
  • رنگ مو فیتو قهوه‌ای طبیعی ۴
  • کیت رنگ موی فیتو شماره ۱ رنگ مشکی
  • رنگ مو بلونیا شماره ۳ رنگ قهوه‌ای تیره
  • کیت رنگ موی طبیعی کلینیک کیندی
  • کیت رنگ مو فیتو شماره ۸.۳ رنگ بلوند طلایی روشن

اگر می‌خواهید بدانید بهترین رنگ مو بازار ایران کدام است، ما در مطالب قبلی وبلاگ ترب، ۷ برند پرفروش در ترب را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

۱. رنگ مو سوبارو

رنگ موی سوبارو
رنگ موی ۱۲۰ میل سوبارو
ویژگی‌هاتوضیحات
برندسوبارو
رنگبیسکوییتی، رز گلد، قهوه‌ای سرد، مسی
حجم۱۲۰ میلی‌لیتر
ترکیباتکراتین، کلاژن، روغن آرگان، ویتامین C
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
مشخصات رنگ موی سوبارو

اولین محصولی که قصد داریم به عنوان بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو معرفی کنیم، سوبارو نام دارد. این رنگ مو، فاقد هرگونه مواد مضر برای مو از جمله آمونیاک است و رنگ‌دهی بسیار قوی دارد. این در حالی است که هیچگونه سوزش و آسیب هم به پوست سر نمی‌رساند. شما می‌توانید این رنگ مو را در رنگ‌های متنوعی نظیر بیسکوییتی، قهوه‌ای سرد و مسی تهیه نمایید یا آن را با رنگ موهای دیگر ترکیب کنید تا رنگ مورد نظر خود را به دست بیاورید.

۲. رنگ مو بلونیا رنگ قهوه‌ای متوسط شماره ۵.۰

رنگ موی قهوه‌ای مارک بلونیا
رنگ موی ۱۰۰ میل بلونیا رنگ قهوه‌ای
ویژگی‌هاتوضیحات
برندبلونیا
رنگقهوه‌ای
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتحاوی روغن بادام شیرین، اسیدهای چرب، ویتامین‌های B1، B6، A و E و عصاره گل نیلوفر آبی
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی قهوه‌ای بلونیا

اگر به دنبال یک رنگ موی طبیعی بدون مواد شیمیایی نظیر پارابن هستید که به پوست سر آسیب نرساند و باعث تحریک آن نشود، رنگ موی قهوه‌ای بلونیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم که حاوی ترکیبات بسیار سالم و مفید از جمله روغن بادام و ویتامین‌های متعدد شامل B1، B6، A و E است. این رنگ مو، ضمن ارائه ماندگاری بالا، خاصیت نرم‌کنندگی، تغذیه و بازسازی مو دارد که آن را به یکی از بهترین مارک رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو تبدیل کرده است.

۳. رنگ مو فیتو بلوند طلایی متوسط شماره ۷.۳

رنگ موی بلوند مارک فیتو
رنگ موی ۵۰ میل فیتو رنگ بلوند طلایی متوسط
ویژگی‌هاتوضیحات
برندفیتو
رنگبلوند طلایی متوسط
حجم۵۰ میل رنگ با ۵۰ میل اکسیدان
ترکیباتعصاره پوست درخت Epaline و Juazeiro، پیگمنت‌های گیاهی، روغن Monoi، روغن جوجوبا
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی بلوند طلایی متوسط فیتو

رنگ مو فیتو شماره ۷.۳ با رنگ بلوند طلایی متوسط، یک رنگ موی بدون آمونیاک و غنی از پیگمنت‌های گیاهی است که ضمن پوشش ۱۰۰ درصدی موهای سفید، یک گزینه ایده‌آل برای پوست‌های حساس محسوب می‌شود. جلوگیری از ریزش مو، یکی از مهم‌ترین اهداف ساخت این محصول است که با فرمولاسیون طبیعی و عدم وجود مواد شیمیایی سولفات، پارابن، سیلیکون، گلوتن و مهم‌تر از همه، آمونیاک، به آن دست پیدا کرده است. این رنگ مو یکی از بهترین محصولات برای داشتن موهای سالم و شاداب است.

۴. رنگ مو آلفرد

رنگ موی ۱۰۰ میل بلوند آلفرد
رنگ موی ۱۰۰ میل آلفرد
ویژگی‌هاتوضیحات
برندآلفرد
رنگ۲۴ طیف رنگی شامل بلوند تیره، متوسط و روشن
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن آرگان، روغن آووکادو و ویتامین سی
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی آلفرد

رنگ موی آلفرد دارای ۲۴ طیف رنگی است که همه آن‌ها فاقد آمونیاک هستند و از مواد طبیعی نظیر روغن آرگان و آواکادوو به همراه ویتامین سی تشکیل شده‌اند. به همین جهت، می‌توان آن را بهترین مارک رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو دانست. این محصول به واسطه برخورداری از مواد طبیعی، کاملا بی‌ضرر و سالم است که ضمن پوشش کامل موهای سفید، حالت یکدست با ماندگاری بالایی به آن‌ها می‌بخشد. علاوه‌براین، خاصیت درخشندگی و براق‌کنندگی نیز دارد که حالت کدری مو را کاملا از بین می‌برد.

۵. رنگ مو مارال سری فیوژن شماره ۵.۰ رنگ قهوه‌ای روشن اکسترا

رنگ موی قهوه‌ای روشن مارال سری فیوژن
رنگ موی ۱۰۰ میل مارال رنگ قهوه‌ای روشن
ویژگی‌هاتوضیحات
برندمارال
رنگقهوه‌ای روشن اکسترا
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن آرگان، روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور، ویتامین A ،E و آنتی اکسیدان
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
مشخصات رنگ موی قهوه‌ای مارال

همانطور که می‌توانید حدس بزنید، مارال یک برند ایرانی است که با رنگ موی قهوه‌ای روشن اکسترای شماره ۵ از سری فیوژن خود، توانسته به عنوان یکی از گزینه‌های انتخاب به عنوان بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو مطرح شود. این محصول، از ترکیبات کاملا طبیعی تشکیل شده که شامل روغن آرگان، بادام شیرین، هسته انگور و ویتامین‌های A و E می‌شوند. همچنین، آنتی اکسیدان به کار رفته در آن، باعث شده خاصیت آبرسانی و درخشندگی نیز داشته باشد. جلوگیری از خشکی و حفظ رطوبت مو هم از دیگر خواص این رنگ مو است.

۶. رنگ مو فیتو قهوه‌ای طبیعی ۴

رنگ موی قهوه‌ای فیتو
رنگ موی ۵۰ میل فیتو رنگ قهوه‌ای
ویژگی‌هاتوضیحات
برندفیتو
رنگقهوه‌ای
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن جوجوبا, روغن مونوی, عصاره پوست عناب
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
مشخصات رنگ موی قهوه‌ای طبیعی فیتو

فیتو که یکی از گزینه‌های جدی بهترین مارک رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو در بازار به شمار می‌رود، با رنگ موی قهوه‌ای طبیعی شماره ۴ خود توانسته به یک ترکیب طبیعی و سالم دست پیدا کند که راز شادابی مو است. اگر بخواهیم به طور دقیق اشاره کنیم، ۷۴ درصد از ترکیبات این رنگ مو طبیعی است. استفاده از این محصول نه تنها در تقویت ریشه‌های مو تاثیر دارد، بلکه باعث نرم شدن و درخشش مو هم می‌شود. با توجه به قیمت نسبتا بالای این محصول، می‌توانید آن را با بهترین قیمت از ترب خریداری کنید.

اگر برایتان سوال است که رنگ موی شکلاتی و کاکائویی چه فرقی با هم دارند، ما تفاوت رنگ موی شکلاتی و کاکائویی را در مطالب قبلی وبلاگ ترب بررسی کرده‌ایم تا اشتباهی نخرید.

۷. کیت رنگ موی فیتو شماره ۱ رنگ مشکی

کیت رنگ موی مشکی مارک فیتو شماره ۱
کیت رنگ موی ۵۰ میل فیتو رنگ مشکی
ویژگی‌هاتوضیحات
برندفیتو
رنگمشکی
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ترکیباتحاوی عصاره‌های گیاهی، انواع ویتامین‌ها، روغن مانوی و جوجوبا و فاقد آمونیاک، سولفات و پارابن
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
مشخصات رنگ موی مشکی شماره ۱ فیتو

رنگ موی بدون آمونیاک فیتو با رنگ مشکی شماره ۱، حاوی غلظت بالایی از رنگدانه‌ها و عصاره‌های گیاهی است که با هدف رنگ آمیزی مو و مراقبت از فیبرهای مو تولید شده. در جعبه این رنگ مو یک محلول حاوی اکسیدان ۵۰ میلی‌لیتری، یک کرم ۵۰ میلی‌لیتری حاوی رنگ مو، یک ماسک ۱۲ میلی‌لیتری، یک بروشور و یک جفت دستکش وجود دارد که کامل‌ترین نوع بسته‌بندی است. ساقه گل اشرفی، عصاره پوست درختچه سياه توسه، گياه رنگين زرد، عصاره چوب درخت بقم و ريشه روناس برخی از ترکیبات طبیعی به کار رفته در این رنگ مو هستند.

۸. رنگ مو بلونیا شماره ۳ رنگ قهوه‌ای تیره

رنگ موی قهوه‌ای تیره بلونیا
رنگ موی ۱۰۰ میل بلونیا رنگ قهوه‌ای تیره
ویژگی‌هاتوضیحات
برندبلونیا
رنگقهوه‌ای تیره
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیبات عصاره گل نیلوفر آبی، روغن بادام شیرین، اسیدهای چرب و ویتامین‌های A, B۶, B۱ و E
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی قهوه‌ای تیره بلونیا

پیش از این، رنگ موی قهوه‌ای متوسط بلونیا را به عنوان یکی از گزینه‌های انتخاب به عنوان بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو معرفی کردیم. اما با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند، لازم است تا یکی دیگر از محصولات این برند را نیز در لیست خود قرار دهیم. این بار نوبت رنگ موی قهوه‌ای تیره بلونیا است که به سری Natural این برند تعلق دارد. در رابطه با خواص این رنگ مو می‌توانیم به نرم‌کنندگی، ماندگاری بالا، تغذیه‌کننده، جلوگیری از خشک شدن مو و بازسازی مو اشاره کنیم که از آسیب دیدن و ریزش مو جلوگیری می‌کند.

۹. کیت رنگ موی طبیعی کلینیک کیندی

رنگ موی کلینیک رنگ مشکی
رنگ موی ۱۰۰ میل کلینیک کیندی رنگ مشکی
ویژگی‌هاتوضیحات
برندکیلینیک کیندی
رنگمشکی
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
ترکیباتروغن آرگان، روغن دانه گل مینا و روغن بادام خالص
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
مشخصات رنگ مو مشکی کیلینیک کیندی

این محصول شامل یکرنگ موی ۱۰۰ میلی‌لیتری و اکسیدان ۱۵۰ میلی‌لیتری به همراه ماسک مراقبتی مو و برس مخصوص رنگ زدن می‌باشد و ترکیبات به کار رفته در آن، حاوی روغن آرگان، روغن دانه گل مینا و روغن بادام خالص است تا ضمن شادابی و نرم‌کنندگی مو، ریشه مو را تقویت کرده و از ریزش آن جلوگیری نماید. اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی و در عین حال زیبا به موهای خود بدهید که انعکاس و درخشش آن‌ها را بالا ببرید، رنگ موی مشکی کلینیک کیندی را به عنوان بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱۰. کیت رنگ مو فیتو شماره ۸.۳ رنگ بلوند طلایی روشن

رنگ موی بلوند فیتو
رنگ موی ۵۰ میل فیتو رنگ بلوند طلایی روشن
ویژگی‌هاتوضیحات
برندفیتو
رنگبلوند طلایی روشن
حجم۵۰ میل رنگ با ۵۰ میل اکسیدان
ترکیباتعصاره پوست درخت Epaline و عناب، پیگمنت‌های گیاهی، روغن Monoi و روغن جوجوبا
مناسب برایخانم‌ها
مشخصات رنگ موی فیتو رنگ بلوند طلایی روشن

رنگ موی فیتوی رنگ بلوند، فاقد هرگونه مواد مضر و آلرژن است که از ترکیبات کاملا طبیعی تشکیل شده و به دلیل عدم وجود آمونیاک، برای جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است. روغن Monoi و روغن جوجوبا که در این محصول به کار برده شده، باعث افزایش غلظت پیگمنت رنگ‌ها شده و از پوست سر محافظت می‌کند. عصاره درخت عناب نیز خاصیت ضد خارش و ضد اگزما دارد و حس التهاب را کاملا از بین می‌برد. در جعبه این محصول علاوه‌بر رنگ مو و اکسیدان ۵۰ میل، یک ماسک موی ۱۲ میل، یک جفت دستکش نایلونی و بروشور قرار دارد.

بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو را از کجا بخریم؟

یک خانم در حال بیرون کشیدن موهای ریخته شده خود از برس
ترب، در کنار ارائه امکان خرید حضوری از فروشندگان آنلاین، امکان خرید از فروشگاه‌های حضوری اطراف شما را هم فراهم کرده است.

تمامی رنگ موها و محصولاتی که در این مطلب معرفی کردیم را می‌توانید با بهترین قیمت از طریق سایت ترب خریداری کنید. علاوه‌بر محصولات موجود در این مطلب، شما در دسته‌بندی رنگ مو در ترب، می‌توانید به صدها رنگ موی طبیعی و بدون آمونیاک دیگر از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید که به تقویت ریشه موهای شما کمک می‌کنند.

اگر نمی‌توانید به فروشندگان آنلاینی که ترب معرفی می‌کند اعتماد کنید، می‌توانید با وارد کردن شهر محل سکونت خود در بخش ترب من، فروشندگان حضوری کالای مورد نظر را در اطراف خود پیدا کنید. یا اینکه می‌توانید از فروشندگان آنلاین دارای نشان ضمانت ترب خرید کنید تا در صورت وجود هرگونه مغایرت محصول با توضیحات آن و عدم پذیرش فروشگاه، وجه خود را از ترب پس بگیرید.

کلام آخر

مو، حساسیت بسیار بالایی دارد و به سرعت به عدم تعادل رژیم غذایی یا هورمونی پاسخ می‌دهد. همین امر، می‌تواند در دراز مدت باعث آسیب و نازک شدن موها شود. در صورتی که این روند همچنان تا مدت زیادی ادامه پیدا کند، باعث ایجاد شدن آسیب‌های شدید به ریشه مو می‌شود که در بسیاری از مواقع غیرقابل جبران است. به همین دلیل، مراقبت از مو و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، از ضرورت بسیار زیادی برخوردار است.

رنگ مو یکی از عواملی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی این موضوع داشته باشد و شدت ریزش مو را کم یا زیاد کند. رنگ موهای حاوی مواد طبیعی و بدون آمونیاک، موثرترین و بهترین رنگ موها برای جلوگیری از آسیب دیدن مو و ریزش آن‌ها هستند. در این مقاله با معرفی بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو، برندهایی نظیر فیتو، بلونیا و مارال را به عنوان بهترین مارک رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو معرفی کردیم.

ردیفنام محصلحجممناسب برای
۱رنگ مو سوبارو۱۲۰ میلی‌لیترآقایان و خانم‌ها
۲رنگ مو قهوه‌ای متوسط بلونیا۱۰۰ میلی‌لیترخانم‌ها
۳رنگ مو بلوند طلایی فیتو۵۰ میلی‌لیترخانم‌ها
۴رنگ مو آلفرد۱۰۰ میلی‌لیترخانم‌ها
۵رنگ مو قهوه‌ای روشن مارال۱۰۰ میلی‌لیترآقایان و خانم‌ها
۶رنگ مو قهوه‌ای طبیعی فیتو۵۰ میلی‌لیترآقایان و خانم‌ها
۷کیت رنگ موی مشکی فیتو۵۰ میلی‌لیترآقایان و خانم‌ها
۸رنگ مو قهوه‌ای تیره بلونیا۱۰۰ میلی‌لیترخانم‌ها
۹کیت رنگ موی مشکی کلینیک کیندی۱۰۰ میلی‌لیترآقایان و خانم‌ها
۱۰رنگ موی بلوند طلایی روشن فیتو۵۰ میلی‌لیترخانم‌ها
جدول جمع‌بندی بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو

پرسش های متداول در مورد بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو

بهترین مارک رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو کدام است؟

فیتو، بلونیا، مارال، سوبارو، آلفرد و کلینیک کیندی برخی از بهترین مارک‌هایی هستند که رنگ موهای طبیعی و بدون مواد شیمیایی تولید می‌کنند و برای جلوگیری از ریزش مو موثر هستند.

چه مواد شیمیایی در رنگ مو باعث ریزش مو می‌شوند؟

رزورسینول، پارا-فنیلن دی‌آمین یا PDD، پارابن، آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم و مهم‌تر از همه، آمونیاک برخی از مواد شیمیایی هستند که در برخی از رنگ موها وجود دارند و باعث ریزش مو می‌شوند.

چه رنگ مویی را برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنیم؟

رنگ موهایی که از مواد طبیعی تشکیل شده‌اند و فاقد آمونیاک هستند را می‌توانید برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت ریشه آن‌ها استفاده کنید.

بهترین مارک رنگ موی خارجی برای جلوگیری از ریزش مو کدام است؟

لورآل پاریس (L’Oréal Paris)، رولون (Revlon) و کلایرول (Clairol) برخی از بهترین و گران قیمت‌ترین مارک‌های خارجی هستند که رنگ موهای متنوعی برای جلوگیری از ریزش مو دارند. اما معمولا قیمت آن‌ها در ایران بسیار زیاد است.

🔗 منابع: bonohair | lordhair

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *