بهترین ریمل خارجی؛ معرفی ۵ برند برتر در بازار

ریمل می‌تواند نقش زیادی در زیبایی مژه‌های شما داشته باشد؛ با تهیه ریمل، ابزاری ضروری برای آرایش ظریف و دقیق چشم‌های خود تهیه کرده‌اید. با وجود گزینه‌های زیادی که در صنعت آرایش چشم وجود دارد، انتخاب ریمل های برند های خارجی می‌تواند کمی دشوار باشد. خوشبختانه ما با تهیه فهرستی از بهترین ریمل‌های خارجی، مسیر انتخاب را برای شما آسان کرده‌ایم که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مدلحجم‌دهیبلندکنندگیجداکنندگیضدآبحالت‌دهی
ریمل بورژوا مدل Push Up Ultra Black
 ریمل ایزادورا مدلBig Bold
ریمل لورآل مدل Paradise
ریمل توفیسد مدل Better Than Sex
ریمل حجم‌دهنده استی لادر دابل ویر Double wear
مقایسه ۵ مدل از بهترین ریمل‌ های ساخت کشور های خارجی

معرفی ۵ مدل از بهترین برند ریمل خارجی

زمانی‌که صحبت از دستیابی به مژه‌های پرپشت و زیبا به میان می‌آید، ریمل مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند. با این حال، علی‌رغم برندهای بی‌شماری که در بازار وجود دارند، انتخاب بهترین ریمل خارجی می‌تواند کار دشواری باشد. در ادامه چند مورد از بهترین ریمل‌های جهان را که در سال‌های اخیر مورد توجه اکثر خانم‌ها قرار گرفته‌اند، به شما معرفی کرده و نحوه عملکردشان را توضیح می‌دهیم. بیایید مشاهده کنیم که مشخصه بارز بهترین ریمل‌های خارجی چیست.

  1. ریمل بورژوا
  2. ریمل ایزادورا
  3. ریمل لورآل
  4. ریمل توفیسد
  5. ریمل استی لادر

اگر می‌خواهید درباره ریمل‌های ضدآب بدانید، مطلب بهترین ریمل ضدآب را مطالعه کنید.

۱. ریمل بورژوا؛ انتخاب اول میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای

ریمل بورژوا Push Up Ultra Black
Bourjois Mascara Push Up Ultra Black

بورژوا برندی فرانسوی و یکی از معروف‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی است که حتی محصولات ارزان آن هم، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. ریمل بورژوا مدل Push Up Ultra Black یکی از بهترین مدل‌های حجم‌دهنده این برند فرانسوی است که در سال ۲۰۲۰ عنوان بهترین ریمل حجم‌دهنده سال را از آن خود ساخت. این محصول، حاوی رنگدانه‌های بسیار قوی و سیاه‌رنگ است که ماندگاری بالایی روی مژه‌ها دارد.

ریمل بورژوا علاوه بر حجم‌دهی به مژه‌ها، حالت مژه‌های شما را در طولانی‌مدت حفظ می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحجم‌دهنده، حاوی رنگدانه‌های سیاه، نرم‌کننده و حالت‌دهنده، تفکیک‌کننده مژه، ماندگاری ۱۶ ساعته، فرمولاسیون بسیار سبک، پوشش‌دهی طبیعی و ابریشمی روی مژه، مناسب برای چشم‌های حساس
جدول ویژگی‌های ریمل بورژوا

۲. ریمل ایزادورا؛ مناسب برای چشمان حساس شما

ریمل ایزادورا Big Bold
Isadora Big Bold Mascara

ایزادورا برندی سوئدی است که نزدیک به چهاردهه در صنعت آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. ریمل‌های این برند، در کنار کیفیت قابل توجهی که دارند، با قیمت مناسبی تولید می‌شوند. به همین دلیل توانسته مشتریان وفادار خود را حفظ کند. ریمل ایزادورا مدل Big Bold، می‌تواند مژه‌های شما را تا چند برابر بیشتر از حالت عادی، حجم داده و پرپشت کند. البته، این حجم‌دهی فوق‌العاده ایزادورا را باید مدیون برس منحصربه‌فرد آن باشیم.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندسوئد
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۴ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتبافت کرمی، خشک شدن سریع، برس بزرگ از جنس فیبر با شانه‌های کوتاه و بلند، مناسب چشم‌های حساس یا دارای لنز، تأیید شده توسط متخصصین، بدون رایحه
جدول ویژگی‌های ریمل ایزادورا

۳. ریمل لورآل؛ انتخاب خاص‌پسندان

ریمل لورآل Paradise
L’Oreal Paradise Mascara

لورآل یکی از بهترین برند ریمل خارجی است. تمام محصولات این برند فرانسوی، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همواره نام برند در فهرست محبوب‌ترین ریمل‌های جهان می‌درخشد. ریمل مدل Paradise، بهترین ریمل های لورال است که از بهترین با داشتن برس منحصربه‌فرد خود، حجمی فوق‌العاده به تک‌تک مژه‌ها می‌بخشد.

حتما بخوانید: بهترین ریمل های بازار کدام مدل ها هستند؟

ساختار برس این ریمل به گونه‌ای است که نقش مهمی در حالت‌دهی و فرم‌بخشی به مژه‌ها برعهده دارد. در عین حال، بافت آن بسیار سبک است و به هیچ‌عنوان باعث سنگینی مژه‌ها و خم شدن آن‌ها نمی‌شود. لازم به یادآوری است که این ریمل، حاوی روغن‌ گل رز و مخمر سنت جان است که تأثیر به‌سزایی در تقویت مژه‌ها و حفظ سلامت آن‌ها دارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۶.۴ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن، حاوی روغن‌ گل رز و مخمر سنت جان
خاصیتضدآب، جلوگیری از خشکی و شکنندگی مژه‌ها، عدم ریزش اطراف چشم، دارای برس منحصربه‌فرد، بدون گلوله شدن روی مژه، ضدحساسیت، بافت سبک، نرم و ابریشمی، حجم‌دهنده، حاوی رنگدانه‌های پررنگ و سیاه، بلندکننده، پوشانندگی کامل، حالت‌دهنده تک تک مژه‌ها
جدول ویژگی‌های ریمل لورآل

اگر انتخاب شما برند لورال است، مطلب بهترین ریمل لورال را مطالعه کنید.

۴. ریمل توفیسد؛ حجم‌دهنده و فرکننده‌ مژه‌های بی‌حالت

ریمل توفیسد Better Than Sex
Tufaced Better Than Sex Mascara

ریمل توفیسد مدل Better Than Sex همه ویژگی‌هایی که از یک ریمل انتظار دارید را در خود جای داده است. بهترین ریمل خارجی در کنار بلندکنندگی، حجم‌دهی و فرکنندگی، رنگدانه‌هایی قوی و سیاه‌رنگ دارد و هم‌زمان که طول مژه‌های شما را افزایش می‌دهد، ظاهر طبیعی و زیبای آن‌ها را هم حفظ می‌کند.

مشخصه بارز محصول این است که نه‌تنها تارهای مژه را به زیبایی هرچه تمام‌تر از یکدیگر جدا می‌کند، بلکه مانع از به هم چسبیدن آن‌ها به یکدیگر هم می‌شود. این ویژگی توفسید به دلیل طراحی اپلیکاتور، به شکل ساعت شنی است و می‌تواند به همه قسمت‌های مژه دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را به حجم و فرم دلخواه شما حالت ‌دهد.

ریمل توفیسد مدل Better Than Sex به همان راحتی که استفاده می‌شود، به همان راحتی هم پاک و شسته می‌شود؛ بدون این‌که اطراف چشم را سیاه کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایتالیا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۸ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن، حاوی پپتاید تقویت‌کننده و حجم‌دهنده
خاصیتبلندکننده، پرپشت‌کننده، حالت‌دهنده، تقویت‌کننده، دارای برس با طراحی ساعت شنی، پوشش ریزترین مژه‌ها، مورد تأیید متخصصين چشم، مناسب چشم‌های حساس، وگان و بدون تست حیوانی، ماندگاری بالا
جدول ویژگی‌های ریمل توفیسد

۵. ریمل حجم‌دهنده استی لادر؛ حجم‌دهنده‌ا‌ی فوق حرفه‌ای برای مژه‌های نازک

ریمل استی لادر مدل Double wear
Estee Lauder Double Wear Mascara

استی لادر یکی از ده برند مطرح و معتبر لوازم آرایشی در جهان و بهترین مارک ریمل های حجم‌دهنده است. ریمل حجم‌دهنده استی لادر مدل دابل ویر Double wear، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ریمل‌ها در بیشتر نقاط دنیا است.

بافت این ریمل بسیار سبک است و سبب می‌شود روی مژه‌های خود احساس سنگینی نکنید. البته حجم‌دهندگی تنها ویژگی بارز این محصول فوق‌العاده نیست؛ بلکه با انتخاب این ریمل از شر گلوله شدن مژه‌ها و چسبندگی آن‌ها به هم خلاص خواهید شد. ضمن این‌که می‌توانید مژه‌های خود را به فرم و حالت دلخواه درآورید. این محصول برای مژه‌های کم پشت بسیار کاربردی است، چرا که پرپشت کردن مژه‌ها اصلی‌ترین هدف این برند را دنبال می‌کند.

ریمل حجم‌دهنده استی لادر مدل دابل ویر (Double wear) با بهترین رنگدانه‌ها، فرمولاسیون فوق‌العاده و کیفیت بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای حجم دادن به مژه‌های شما خواهد بود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، حجم‌دهنده و بلندکننده مژه‌، مناسب چشم‌های حساس، تفکیک‌کننده و فرکننده مژه، حاوی رنگدانه‌های پررنگ و سیاه، ماندگاری ۱۵ ساعته، بدون ریزش اطراف چشم، دارای براش منحنی برای حالت دادن به مژه، بدون ایجاد چسبندگی بین مژه‌ها، دارای بافت نرم و سبک
جدول ویژگی‌های ریمل استی لادر

بهترین برند ریمل خارجی را از کجا بخریم؟

انواعی از بهترین ریمل های خارجی روی پس‌زمینه خط‌دار
شما می‌توانید بهترین ریمل خارجی را از سایت ترب تهیه کنید.

اگر قصد خرید بهترین ریمل‌های خارجی را دارید، حتماً سری به سایت ترب بزنید. این سایت، بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را ارائه می‌دهد. سایت ترب، مجموعه‌ای از مارک‌های معتبر ریمل را ارائه کرده که هرکدام از آن‌ها کیفیت بالایی دارد و انتظارات و ترجیحات مختلف مشتریان را برآورده می‌کنند.

خرید با ضمانت ترب به شما امکان مرجوعی کالا و دریافت هزینه پرداختی در صورت مغایرت محصول با جنس سفارش‌داده‌شده را خواهد داد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با معرفی ۵ مورد از بهترین ریمل خارجی که مورد علاقه میکاپ آرتیست‌ها و آرایشگران حرفه‌ای هستند از جمله ریمل ایزادورا مدل Big Bold، ریمل لورآل مدل Paradise، ریمل توفیسد مدل Better Than Sex و موارد دیگر، شما را در این مسیر همراهی کنیم.

پرسش های متداول

آیا استفاده از فرمژه بعد از ریمل خارجی، مشکلی ایجاد می‌کند؟

بله، استفاده از فرمژه بعد از ریمل خارجی و داخلی می‌تواند موجب شکستن مژه‌ها یا ریختن آن‌ها شود. بنابراین بهتر است مرحله ریمل زدن را طبق اصول و ترتیب خاص خود انجام دهید.

بهترین مارک ریمل خارجی چیست؟

در میان برندهای مختلف ریمل خارجی، برند لورآل، لانکوم، بورژوا، ایزادورا، توفسید و میبلین، محصولات بسیار باکیفیت و مرغوبی به بازار ارائه کرده‌اند.

برای پرتر نشان دادن مژه بهتر است از ریمل حجم‌دهنده استفاده کنیم یا مژه مصنوعی؟

مژه و پلک شما ممکن است نسبت به چسب مژه مصنوعی حساسیت نشان دهد یا دچار ریزش مژه، خارش و تورم پلک شوید. استفاده از بهترین ریمل خارجی این مشکل را برطرف کرده و ساده‌ترین راهکار برای زیباتر نشان دادن مژه‌ها محسوب می‌شود.

🔗 منبع: nytimes

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *