معرفی بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ؛ ۵ مدل برتر

اکثر افراد با توجه‌ به تنوع بالای برند و مدل در زمان انتخاب یخچال ساید بای ساید دچار تردید شده و قادر به انتخاب نیستند. ما در این مطلب از بلاگ ترب به معرفی بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ می‌پردازیم و مزایا و معایب آنها را بررسی می‌کنیم.

نکات مهم برای انتخاب بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ

یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ با صفحه ال ای دی باکیفیت در آشپزخانه با کابینت چوبی
توجه به ترکیب رنگ بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ با سایر لوازم خانگی ضرورت دارد.

قبل از اینکه به معرفی بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ بپردازیم، بهتر است دربارۀ نکات مهم برای خرید این محصولات، اطلاعات کافی در اختیارتان بگذاریم. چنانچه تمایل به تعویض یخچال یا خرید بهترین ساید بای ساید سامسونگ برای جهیزیه را دارید، موارد زیرا را جدی گرفته و در نظر داشته باشید:

  • توجه به جنبه‌های ظاهری نظیر ابعاد و اندازه، ترکیب رنگ، توکار بودن و… از نظر سازگاری با آشپزخانه شما ضرورت دارد.
  • در زمان خرید یخچال سامسونگ به متریال مورد استفاده در ساخت محصول توجه داشته باشید.
  • یخچال‌های فریزر سامسونگ قابلیت‌های منحصربه‌فردی نظیر قابلیت Eco یا Holiday، مجهز بودن محفظه آبسردکن و بار، کنترل میزان رطوبت کشوهای یخچال و سایر موارد دیگر دارند. در زمان خرید این موارد را در نظر بگیرید.
  • حتماً در زمان خرید کیفیت مهم‌ترین قطعات یخچال سامسونگ نظیر موتور، کمپرسور و… را مورد بررسی قرار دهید.
  • ابعاد بیرونی و فضای داخلی یخچال، تعداد طبقات فریزر، تعداد قفسه‌ها نیز با توجه به نیاز خانواده باید در نظر گرفته شود.
  • به نورپردازی داخل یخچال، نمایشگر و نوع آن نیز توجه کنید.

اگر دربارۀ نظافت یخچال ساید بای ساید اطلاعات و تجربه کافی ندارید، توصیه می‌کنیم مطلب تمیز کردن یخچال ساید در ۶ مرحله ساده را مطالعه کنید.

معرفی ۵ مدل از بهترین یخچال سامسونگ ساید بای ساید

فضای داخلی، قفسه‌ها و طبقات یخچال ساید بای ساید سامسونگ
یخچال ساید بای ساید سامسونگ فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی در حجم بالا را دارد.

با توجه‌ به نکات عنوان شده دربارۀ راهنمای خرید بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ نوبت به معرفی محصولات باکیفیت رسیده است. محصولاتی که در این بخش معرفی می‌کنیم، جزء یخچال‌های پرفروش محسوب شده و خرید آنها به شما عزیزان نیز توصیه می‌شود.

۱. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS80

یخچال ساید سامسونگ RS80
مدل RS80 از یخچال فریزر ساید سامسونگ

این مدل از یخچال ساید بای ساید سامسونگ در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده و ظاهری لوکس و مدرن دارد. ظرفیت آن معادل ۳۴ فوت بوده و با رنگ نقره‌ای و جنس بدنه استیل ضد زنگ جلوه خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد. ابعاد این مدل از یخچال با دستگیره درب‌ها برابر با ۹۱۲×۱۷۸۰×۸۹۱ میلی‌متر بوده و حداکثر عمق باز شدن درب آن نیز معادل ۱۳۴۰ میلی‌متر است.

مشخصاتتوضیحات
ابعاد۹۱۲ ×۱۷۴.۴× ۷۸.۵ سانتی‌متر
وزن۱۴۱ کیلوگرم
امکاناتسیستم بدون برفک و تهویه بهداشتی، سیستم تصفیه آب و امکان اتصال به آب شهری، مجهز به آبریز و یخ‌ریز، دارای قفل کودک، دارای سیستم عیب‌یابی هوشمند
کشور سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژ کنندهچین
ظرفیت یخچال۸۴۹ لیتر
گرید مصرف انرژیA+
جدول خلاصه مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS80

اگر بودجه کافی برای خرید یخچال ساید خارجی ندارید، نگران نباشید. پیشنهاد ما برای شما عزیزان بهترین یخچال ساید ایرانی و آشنایی با مدل‌های پرفروش است.

۲. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS50

یخچال ساید سامسونگ RS50
مدل RS50 از یخچال فریزر ساید سامسونگ

از دیگر بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ می‌توانیم به مدل RS50 اشاره کنیم که در سال ۲۰۲۰ به بازار لوازم خانگی و برقی عرضه شده است. قطعات این یخچال اگرچه کره‌ای است؛ در چین مونتاژ شده و به‌صورت دو درب و یک درب هوم طراحی شده است. این یخچال قابلیت بدون برفک دارد و با خرید آن از سرمایش چند منظوره  Multi Cooling نیز بهره‌مند می‌شوید.

تنوع رنگ این مدل از ساید سامسونگ رضایت مشتریان را جلب کرده و در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی با پوشش بدنۀ استیل به فروش می‌رسد.  پشتیبانی از موتور اینورتر دیجیتال خطی نیز از دیگر مشخصات این محصول بوده و گویای دوام و ماندگاری بالای آن است.

مشخصاتتوضیحات
ابعاد۱۷۸.۹× ۹۱.۲× ۷۳.۴ سانتی‌متر
وزن۱۰۵ کیلوگرم
امکاناتقابلیت اتصال به آب شهری، مجهز به آبریز و یخساز خودکار، دارای فیلتر بهداشتی، مجهز به قفل کودک و هشدار باز بودن درب، دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت، جهت باز شدن به سمت راست
کشور سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژ کنندهچین
ظرفیت یخچال۷۹۲ لیتر
گرید مصرف انرژیA+
جدول مشخصات ساید سامسونگ مدل RS50

۳. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68

یخچال ساید سامسونگ RS68
مدل RS68 از یخچال فریزر ساید سامسونگ

اگر تمایل به خرید بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ داشته و نمی‌خواهید مونتاژ چینی بخرید، این محصول مناسب شما است. این یخچال در کشور لهستان و به سفارش اروپا مونتاژ شده و از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است. تعداد طبقات و بخش‌های مختلف این یخچال به‌قدری است که بدون نگرانی می‌توانید مواد غذایی مختلف را در آن جای دهید.

مشابه مدل قبل این ساید نیز از کمپرسور اینورتر خطی برخوردار بوده و با توجه‌ به اصطکاک کمتر، ماندگاری و طول عمر این محصول را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که نوع کمپرسور این یخچال از یک سیستم تنظیمات ۵ جهته به منظور ایجاد رطوبت کافی و تهویه مناسب برخوردار است.

مشخصاتتوضیحات
ابعاد۱۷۸۰×۷۱۶×۹۶۰ میلی‌متر
وزن۱۲۴ کیلوگرم
امکاناتدارای LED در قسمت بالا و پشت، جهت باز شدن درب به سمت راست، قابلیت بدون برفک، قابلیت اتصال به آب شهری، امکان تصفیه آب، دارای یخساز خودکار، مجهز به سیستم خنک‌کننده Twin Cooling
کشور سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژ کنندهلهستان
ظرفیت یخچال۶۵۲ لیتر
گرید مصرف انرژیA+
جدول مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RF71

یخچال ساید سامسونگ RF71
مدل RF71 از یخچال فریزر چهار درب ساید سامسونگ

اگر اعضای خانواده شما بالای چهار نفر است، پیشنهاد ما برایتان یخچال ساید بای ساید سامسونگ ۳۰ فوت است. این محصول با ظاهر زیبایی که دارد به آشپزخانه شما نیز جلوه ویژه‌ای می‌دهد. تفاوت این ساید با سایر مدل‌ها در ۴ دربه بودن آن است. در جدول زیر سایر ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.

مشخصاتتوضیحات
ابعاد۹۱.۲×۱۸۵.۳×۸۶.۹ سانتی‌متر
وزن۱۶۲ کیلوگرم
امکاناتمجهز به لامپ یخچال و فریزر، نمایش دمای یخچال فریزر، کنترل دمای فریزر، امکان نمایش هشدار و پیام، استفاده از گاز R-600a، دارای قفسه تاشو قابل تنظیم، سیستم عیب‌یاب هوشمند Smart Diagnosis
کشور سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژ کنندهکره جنوبی
ظرفیت یخچال۸۴۴ لیتر
گرید مصرف انرژیA+
جدول مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RF71

البته اگر در انتخاب برند مردد هستید و نمی‌دانید بین محصولات سامسونگ و سایر برندها کدام مورد را انتخاب کنید، بهتر است مطلب ۵ مارک و مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی و خارجی را مطالعه کنید.

۵. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS71

یخچال ساید سامسونگ RS71
مدل RS71 از یخچال فریزر ساید سامسونگ

اگر به دنبال یخچال ساید بای ساید سامسونگ با ظرفیت بیشتر و دو درب هستید، یخچال ۳۲ فوتی مدل RS71 پیشنهاد ما برای شما است. این یخچال دارای کشو و طبقات کافی برای نگهداری انواع مواد غذایی، سبزیجات و… است. رنگ بدنه یخچال سفید و سیلور بوده و تأثیر بسزایی در مدرن و ساده بودن آشپزخانه شما دارد.

مشخصاتتوضیحات
ابعاد۱۷۴.۴×۹۱.۲×۷۱.۶ سانتی‌متر
وزن۱۱۹ کیلوگرم
امکاناتمجهز به آبسردکن و یخساز خودکار، امکان کنترل دمای فریزر، دارای قفل کودک و هشدار باز بودن درب یخچال، مجهز به سیستن بدون برفک، دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال
کشور سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژ کنندهچین
ظرفیت یخچال۶۶۰ لیتر
گرید مصرف انرژیA+
جدول مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS71

بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ را از کجا بخریم؟

مدل‌های معرفی شده از یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ جزء محصولات برتر و باکیفیت محسوب می‌شوند. با توجه‌ به تحریم‌های حاکم و قیمت بالای یخچال اگر هنوز در انتخاب خود مردد هستید، توصیه می‌کنیم از تنوع بالای یخچال‌های ساید در سایت ترب بازدید کنید.

شما عزیزان می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود، مدل‌های گوناگون ساید بای ساید را با هم مقایسه کرده و با آگاهی کامل برای خرید اقدام نمایید. تنوع محصولات در سایت ترب به شرح زیر است.

جمع‌بندی

در این مطلب از بلاگ ترب به بررسی بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ پرداخته و پنج مدل از بهترین‌ محصولات کمپانی سامسونگ را معرفی کردیم. اگر شما نیز قصد خرید این قبیل از یخچال‌ها را دارید یا اگر از مدل‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید، حتماً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در پایان نیز اطلاعات تکمیلی در جدول زیر و دربارۀ مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید سامسونگ در اختیارتان می‌گذاریم.

  • طراحی زیبا و پیشرفته
  • جادار بودن یخچال با تعداد قفسه و طبقات کافی
  • کم‌مصرف بودن یخچال ساید سامسونگ
  • کیفیت بالای موتور، کمپرسور و سایر قطعات
  • قیمت بالای یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ
  • مجهز نبودن به اسمارت ثینگ در برخی از مدل‌ها
  • نداشتن قابلیت دور این دور و تولید یخ کروی

پرسش های متداول در مورد بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین یخچال سامسونگ ساید بای ساید چیست؟

بیشتر مدل‌های ساید سامسونگ دارای سیستم خنک‌کننده Twin Cooling، آب‌سردکن، یخ‌ساز و فناوری SmartThings برای کنترل از راه دور هستند و این موارد جزء مهم‌ترین ویژگی‌های ساید سامسونگ محسوب می‌شوند.

آیا یخچال ساید سامسونگ دارای گارانتی است؟

بله، کمپانی سامسونگ به مدت حداکثر ۲ سال از تاریخ فروش گارانتی محصولات را تضمین کرده و کمپرسورهای بهترین مدل یخچال ساید سامسونگ معمواتً بین ۵ تا ۱۰ سال گارانتی دارند.

آیا یخچال ساید سامسونگ دارای فیلتر آب است؟

بله، یخچال‌های ساید سامسونگ دارای فیلتر آب بوده و قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارند.

نقاط ضعف یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ در کدام قطعات آنها است؟

اگرچه یخچال‌های ساید سامسونگ کیفیت بالایی دارند؛ اما ممکن است به مرور زمان شاهد ایراداتی در سیستم خنک‌کننده، موتور، فیلتراسیون آب و سایر قطعات الکترونیکی این یخچال‌ها باشید. در شرایط مشابه حتماً برای سرویس‌کاری یخچال اقدام کنید.

زینب آذرگشب
زینب آذرگشب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *