بهترین پودر دکلره ایرانی؛ موهای خود را به این ۵ برند بسپارید!

در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هستیم. نمونه بارز این پیشرفت را می‌توان در تولید پودر دکلره ایرانی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه نیز مشاهده کرد. بهترین پودر دکلره ایرانی در رقابتی تنگاتنگ با محصولات خارجی قرار دارد که به دلیل مرغوبیت و قیمت مناسب، با استقبال بی‌نظیر مصرف‌کنندگان مواجه شده است. در این مطلب شما را با بهترین پودر دکلره ایرانی آشنا خواهیم کرد تا با آگاهی از ویژگی‌ها، مناسب‌ترین نوع آن را برای خودتان انتخاب کنید.

معرفی ۵ مدل از بهترین پودر‌های دکلره ایرانی

در ادامه به معرفی ۵ مدل از بهترین پودرهای دکلره ایرانی می‌پردازیم:

  1. پودر دکلره ترام کالر
  2. پودر دکلره دوپیر
  3. پودر دکلره گلباران
  4. پودر دکلره سلیک
  5. پودر دکلره ساری

۱. پودر دکلره سفید ترام کالر (Traum Color)

پودر دکلره برند ترام کالر
پودر دکلره سفید Traum Color

پودر دکلره سفید ترام کالر محصولی ایرانی از شرکت ژاله نور است که برای خارج کردن پیگمنت‌های طبیعی و روشن مو یا بی‌رنگ کردن مو استفاده می‌شود. این محصول، به صورت تخصصی برای روشن کردن موها تا ۹ درجه طراحی شده است. پودر دکلره ترام کالر، فاقد آمونیاک بوده و با داشتن مواد مغذی مانند روغن آرگان و کراتین، به حفظ شادابی و سلامت موها در حین فرآیند دکلره کمک می‌کند.

پودر دکلره ترام کالر، بهترین انتخاب برای سالن‌های زیبایی است و از آن‌جایی‌که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد، مورد توجه سالن‌داران و آرایشگران حرفه‌ای قرار گرفته است.

این پودر دکلره، انتخابی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت است که روش استفاده بسیار آسانی دارد. با استفاده از این محصول، موهای‌ شما بیشترین میزان روشن‌کنندگی را خواهد داشت. این محصول، از محبوبیت زیادی در میان کاربران مختلف برخوردار است و عدم آسیب به موها، نداشتن گردوغبار و قدرت روشن‌کنندگی بالا از جمله دلایل رضایت از این محصول به شمار می‌روند.

مشخصاتتوضیحات
رنگسفید
کاربردموی سر
جنس محفظهپلاستیکی
ترکیباتروغن آرگان و کراتین
نقاط قوتبدون آسیب رساندن به مو، مناسب استفاده انواع مو، بی‌رنگ‌کننده قوی، فاقد گردوغبار، کیفیت بسیار بالا، از محبوب‌ترین پودر دکلره‌های موجود در بازار، مورد توجه اکثر آرایشگران رده A در کشور، روشن کردن مو تا پایه ۹، ضدحساسیت و آلرژی، روشن کردن موها به‌طور یکنواخت
جدول ویژگی‌های پودر دکلره سفید ترام کالر

۲. پودر دکلره دوپیر (Dupier)

پودر دکلره برند دوپیر
پودر دکلره Dupier

پودر دکلره دوپیر، موها را روشن و بی‌رنگ می‌کند و بهترین انتخاب برای موهای مقاوم و سفت است. این محصول، فاقد گردوغبار بوده و نرمی و لطافت را برای موهای‌تان به ارمغان می‌آورد. با استفاده از این محصول بدون این‌که کمترین آسیبی به آن‌ها وارد شود، پوششی یکدست و یکنواخت روی موها ایجاد خواهد شد. علاوه‌براین، برای استفاده در مصارف حرفه‌ای هم بسیار مناسب است. به یاد داشته باشید بهترین مارک دکلره ایرانی، حاوی مواد تقویت‌کننده و محافظ مو مانند آلوئه‌ورا، کراتین و مواد نرم‌کننده کاتیونی است که نه‌تنها از خرد شدن کورتکس مو جلوگیری می‌کند، بلکه ساختار طبیعی مو را حفظ و نرمی و درخشندگی را به موها هدیه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه برای بعد از استفاده از پودر دلکره: برای تثبیت رنگ موی دکلره شده چه کاری انجام دهیم؟

مشخصاتتوضیحات
رنگسفید و آبی
کاربردموی سر
جنس محفظهپلاستیکی
ترکیباتمواد تقویت‌کننده و محافظ مو مانند آلوئه‌ورا، کراتین و مواد نرم‌کننده کاتیونی
نقاط قوتجلوگیری از خرد شدن کورتکس مو، حفظ ساختار طبیعی مو، نرمی و درخشندگی موها، بی‌رنگ‌کننده، فاقد گردوغبار، دارای رایحه‌ای دلپذیر، سرعت اثربخشی بالا، ایجاد پوشش یکنواخت روی مو، بدون ایجاد قرمزی، حساسیت و التهاب، بدون ایجاد آسیب و خشکی مو
جدول ویژگی‌های پودر دکلره دوپیر

۳. پودر دکلره گلباران (Gol Baran)

پودر دکلره برند گلباران
پودر دکلره گلباران

پودر دکلره گلباران، بی‌رنگ‌کننده‌ای قوی و مؤثر با فرمولاسیونی مدرن است. این محصول، مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و برای روشن کردن مو با هر تکنیکی مناسب است. بهترین برند پودر دکلره ایرانی، با دارا بودن مواد کراتینی و با حفظ رطوبت موها، هیچ‌گونه آسیبی به موهای شما وارد نخواهد کرد و موها را بدون هیچ حساسیتی روشن می‌کند.

پیشنهاد می‌شود پیش از استفاده از پودر دکلره گلباران، ابتدا قسمتی از موها را به پودر دکلره با ترکیب مناسبی از آب و اکسیدان آغشته کنید و مدت زمان مورد نیاز برای روشن شدن موها را تخمین بزنید.

مشخصاتتوضیحات
رنگسفید
کاربردموی سر
جنس محفظهپلاستیکی
ترکیباتمواد کراتینی
نقاط قوتقابلیت دست‌یابی به حداکثر قدرت روشن‌کنندگی قابل تنظیم، دست‌یابی به رنگ دلخواه دکلره بدون آسیب رساندن به ساختار مو، توانایی روشن‌کنندگی تا پایه بی‌رنگ، ایده‌آل برای بی‌رنگ کردن مو با هرگونه تکنیک، بدون گردوغبار
جدول ویژگی‌های پودر دکلره گلباران

۴. پودر دکلره سلیک (Slik)

پودر دکلره برند سیلک
پودر دکلره سلیک

پودر دکلره سلیک، محصولی فوق‌العاده حرفه‌ای است که بدون اثر گذاشتن بر ساختار مو و حالت‌پذیری آن، به دلیل داشتن ذرات سیلیکا موها را بی‌رنگ می‌کند. رنگدانه‌های این محصول بعد از استفاده به سرعت جذب ساقه مو می‌شوند. بعد از استفاده از این پودر، موها را با شامپو بشویید و آبکشی کنید. ویژگی بارز بهترین پودر دکلره ایرانی این است که از قدرت رنگ‌بری سریع برخوردار است و مانع از هرگونه آسیبی به موها می‌شود. ضمن این‌که رایحه‌ای خوش دارد که در زمان کار کردن از آن لذت خواهید برد.

بهتر است در زمان استفاده از پودر دکلره سلیک، موها کاملا خشک باشد و پودر دکلره برای مدت چند دقیقه روی موها باقی بماند که این زمان با توجه به جنس موها متفاوت است.

مشخصاتتوضیحات
رنگسفید
کاربردموی سر
جنس محفظهپلاستیکی
ترکیباتفاقد ترکیبات طبیعی
نقاط قوتعدم آسیب‌رسانی به مو، قدرت رنگ‌بری سریع، برخورداری از رایحه ماندگار
جدول ویژگی‌های پودر دکلره سلیک

اگر می‌خواهید درباره انواع پودر دکلره رنگی بدانید، مطلب «پودر دکلره رنگی چیست؟ معرفی ۷ نوع پودر دکلره رنگی» را مطالعه کنید.

۵. پودر دکلره ساری (Sary)

پودر دکلره برند ساری
پودر دکلره ساری

برند ساری، یکی از برندهای شناخته شده در عرصه تولید پودرهای دکلره باکیفیت و قیمت مناسب است که توانسته نظر مثبت بسیاری از آرایشگران و سالن‌داران حرفه‌ای را به خود جلب کند. پودر دکلره ساری، فاقد گرد آمونیاک است و به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالایی که در زمینه از بین بردن رنگ مو دارد، بسیاری از متخصصانی که در زمینه رنگ مو فعالیت دارند، از طرفداران پروپاقرص این محصول کاربردی به شمار می‌روند. بهترین مارک دکلره ایرانی، برای استفاده آقایان و خانم‌ها مناسب است و استفاده از آن هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

مشخصاتتوضیحات
رنگسفید
کاربردموی سر
جنس محفظهمقوایی
ترکیباتدارای صمغ گیاهی
نقاط قوتقدرت روشن‌کنندگی بالا، فاقد گرد آمونیاک، ضدحساسیت و قرمزی، نرم‌کننده، فاقد گردوغبار
جدول ویژگی‌های پودر دکلره ساری

مقایسه انواع پودرهای دکلره ایرانی؛ بهترین پودر دکلره کدام است؟

برای این‌که زمان خرید بهترین برند پودر دکلره ایرانی، کمتر دچار دردسر شوید، با مقایسه پودرهای دکلره ایرانی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، انتخابی مطمئن‌تر خواهید داشت.

مدلحاوی ترکیبات طبیعینرم‌کنندگیفاقد گردوغبارضدحساسیت
پودر دکلره ترام کالر
 پودر دکلره دوپیر
پودر دکلره گلباران
پودر دکلره سلیک
پودر دکلره ساری
جدول مقایسه ویژگی‌های بهترین پودرهای دکلره ایرانی

بهترین برند پودر دکلره ایرانی را از کجا بخریم؟

زنی در حال رنگ کردن موی خود
شما می‌توانید از طریق سایت ترب بهترین پودر دکلره با برند ایرانی را تهیه کنید.

برای تهیه بهترین پودر دکلره ایرانی، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. این سایت، یکی از بهترین تامین‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی مو است که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که سایت ترب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، امکان خرید حضوری است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. برای استفاده از این قابلیت، تنها کافی ا‌ست شهر محل سکونت خود را از قسمت ترب من انتخاب کنید تا پس از فهرست فروشندگان آنلاین، لیست فروشندگان حضوری کالای مورد نظرتان هم نمایش داده شود.

از جمله ویژگی‌های وب‌سایت ترب که این پلتفرم را از سایر رقبا متمایز می‌کند عبارتند از: ارائه بهترین قیمت، داشتن فروشندگان حضوری، دادن ضمانت، تنوع فروشگاه‌ها، تنوع محصولات و نمودار قیمت.

سخن پایانی

دکلره کردن مو یکی از کارهای تخصصی و از مهم‌ترین مراحل آرایش مو به شمار می‌رود. اگر با دکلره، رنگ موی شما به پایه مورد نظرتان نرسد، بدون شک رنگ مورد نظرتان هم روی موها ایجاد نخواهد شد. در این مطلب سعی کردیم ۵ مورد از بهترین برندهای پودر دکلره ایرانی مانند پودر دکلره ترام کالر، دوپیر، گلباران، سلیک و پودر دکلره ساری را که مورد علاقه آرایشگران حرفه‌ای هستند، به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها زیبایی موهای خود را بیشتر از گذشته کنید و جلوه‌ای زیبا به آن‌ها ببخشید.

پرسش های متداول در مورد بهترین پودر دکلره ایرانی

بهترین پودر دکلره ایرانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

انتخاب بهترین پودر دکلره ایرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک پودر دکلره باکیفیت باید از موهای شما محافظت کند و شما را به نتیجه دلخواه‌تان برساند. علاوه‌براین باید از قدرت روشن‌کنندگی بالایی برخوردار باشد و روی پوست سرتان ایجاد حساسیت نکند. هم‌چنین، باید در ترکیبات خود از مواد نرم‌کننده و مغذی مو استفاده کند.

قیمت بهترین پودرهای دکلره‌ ایرانی چگونه است؟

بهترین برندهای پودر دکلره ایرانی، در مقایسه با برندهای خارجی از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

آیا پودرهای دکلره‌ ایرانی سبب آسیب رسیدن به موها و ریزش آن‌ها می‌شوند؟

اکثر برندهای پودر دکلره ایرانی، از به کار بردن مواد مضر برای مو خودداری می‌کنند و اغلب از ترکیباتی تهیه شده‌اند که موهای‌تان را در برابر ریزش، خشکی، سوختگی و آسیب‌های جدی محافظت می‌کنند. بهترین مارک دکلره ایرانی بدون داشتن غبار آمونیاک بسیار باکیفیت است و رنگ موی طبیعی شما را به راحتی و با کم‌ترین میزان آسیب از بین می‌برد و رنگ جدید را روی مو تثبیت می‌کند.

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *