بهترین ژل ابرو ایرانی؛ برای لیفت ابرو از چه برندی استفاده کنیم؟

ژل ابرو، یکی از محصولات آرایشی نسبتا جدید است که تأثیر زیادی بر سبک آرایش می‌گذارد و با فرم‌دهی به ابروها، زیبایی چهره را چند برابر می‌کند. بیشترین کاربرد ژل ابرو، حالت‌دهی ابروهای نامرتب، لیفت ابروها و پرپشت‌تر نشان دادن آن‌ها است تا در نهایت ابروهای شما فوق‌العاده و بی‌نقص به نظر برسند. بهترین ژل ابرو ایرانی علاوه‌بر حالت بخشیدن به ابروها، با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد، سبب رشد ابروها و پرپشت‌ شدن آن‌ها می‌شود. بر همین اساس، اگر قصد خرید بهترین برند ژل ابرو ایرانی را دارید، با ما همراه شوید تا بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن را به شما معرفی کنیم.

معرفی ۶ مدل از بهترین مارک ژل ابرو ایرانی

زنی با چشم‌های سبز در حال استفاده از ژل ابرو
برای انتخاب بهتر ژل ابرو باید از میان تمامی برندهای ایرانی، بهترین مارک و مدل را بشناسید.

تنوع برندهای مختلف ژل ابرو ایرانی در بازار، می‌تواند شما را هنگام خرید دچار سردرگمی کند. یکی از قدم‌های مثبت که می‌توان برای حمایت از مردمان ایرانی انجام داد، خرید از برندهای باکیفیت ایرانی است. در ادامه به معرفی بهترین مارک‌های ژل لیفت ابرو ایرانی می‌پردازیم:

  1. ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping
  2. ژل لیفت ابرو کالیستا بیوتی مدل Push up
  3. ژل ابرو شون مدل Real Magic
  4. ژل لیفت ابرو ایلماز مدل P1661
  5. ژل ابرو و مژه دایانا مدل D0043
  6. ژل تقویت کننده ابرو بی کی مدل ویتامین B5

۱. ژل تثبیت کننده ابرو سریتا (Cerita) مدل Eyebrow Shaping

ژل تثبیت کننده ابرو سریتا
Cerita Eyebrow Shaping Gel

همان‌طور که می‌دانید، سریتا یکی از برندهای شناخته‌شده در عرصه تولید محصولات آرایشی است. ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping به تکمیل آرایش شما کمک کرده و حالت ابروهایتان را تا ۲۴ ساعت حفظ می‌کند. ژل ابرو سریتا با دارا بودن ویتامین E و ویتامین B5، موجب تقویت ابروها و جلوگیری از ریزش آن‌ها می‌شود. عصاره آلوئه‌ورا ماده دیگری است که در ترکیبات بهترین ژل ابرو ایرانی گنجانده شده است. این ژل ابرو، علاوه‌بر داشتن ترکیبات گفته‌شده، به تقویت ابروها هم کمک می‌کند.

با استفاده از ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا، دیگر نگران سفیدی و گچی شدن ابروهایتان نباشید. این محصول، با ماندگاری بالایی که دارد، به سرعت خشک می‌شود و حالتی طبیعی به ابروها می‌بخشد. برس این محصول، بسیار کاربردی طراحی شده است؛ به‌طوری که بعد از فرو بردن آن در مخزن ژل ابرو، می‌توانید ابروها را در امتداد خط رشد ابرو به طرف بالا شانه کنید و شاهد زیبایی ابروهای خود باشید.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۸ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتتقویت‌کننده، حاوی ویتامین E، ویتامین B5 و عصاره آلوئه‌ورا، دارای آنتی اکسیدان، فیکس‌کننده حالت ابرو بدون ایجاد خشکی و حساسیت، لیفت‌کننده ابرو بدون سفتی و زبری آن‌ها، عدم ایجاد پوسته‌های سفید و چسبناک
جدول ویژگی‌های ژل تثبیت‌کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping

اگر می‌خواهید بیشتر درباره لوازم آرایشی و انواع آن بدانید، مطلب آشنایی با  انواع لوازم آرایشی برای میکاپ را مطالعه کنید.

۲. ژل لیفت ابرو کالیستا بیوتی (Calista) مدل Push up

ژل تثبیت کننده ابرو کالیستا
Calista Beauty Push Up Eyebrow Gel

ژل لیفت ابرو کالیستا بیوتی مدل Push up را می‌توان بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مارک ژل ابرو ایرانی به شمار آورد. این محصول، حالتی طبیعی و زیبا به ابروها می‌دهد و آن‌ها را حجیم و پرپشت‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد. ساختار ژله‌ای و شفاف این محصول سبب می‌شود ابروها حالتی طبیعی داشته باشند. این ژل ابرو به سادگی هنگام شست‌وشو با آب و صابون و شوینده‌های آرایشی پاک می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ماندگاری۲۴ ساعته
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحفظ‌کننده حالت طبیعی ابروها، پرپشت‌کننده، حالت‌دهی، حجم‌دهی، ضدریزش، ضدحساسیت، ضدخارش، سهولت در شست‌وشو
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو کالیستا بیوتی مدل Push up

۳. ژل ابرو شون (Schon) مدل Real Magic

ژل تثبیت کننده ابرو شون
Schon Real Magic Eyebrow Gel

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم ژل ابرو شون مدل ریل مجیک، یک محصول فوق‌العاده برای کسانی است که از ریزش در ناحیه ابرو رنج می‌برند. این محصول کاملا گیاهی بوده و در ترکیبات آن، از عصاره رزماری استفاده شده است. عصاره رزماری، بهترین ماده برای تقویت ابرو، بهبود رشد، جلوگیری از ریزش ابرو و بهبود گردش خون در پوست محسوب می‌شود. ژل ابرو شون، محصولی کاملا جدید از برند شون است که تقویت‌کننده‌ای عالی برای ابروها به شمار می‌رود و می‌تواند ابروها را پرپشت و حجیم نشان دهد.

ژل ابرو شون به شکل مایعی شفاف و ژله‌مانند است؛ به همین خاطر هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است.

ژل ابرو گیاهی شون، دارای کافئین است که می‌تواند ریزش ابروهای شما را به حداقل برساند و رشد ابروها را تحریک کند. ویتامین‌ها و بیوتین موجود در این محصول گیاهی، بهترین راه برای جلوگیری از ریزش، شکنندگی و نازک شدن ابروها به شمار می‌رود. طراحی ژل ابرو شون به نحوی است که امکان حالت‌دهی ابروها را به شکل کاملا ارگانیک فراهم می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۵ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتمحصولی گیاهی و ارگانیک، حاوی عصاره رزماری، تقویت‌کننده ابرو، بهبود رشد، جلوگیری از ریزش ابرو، بهبود گردش خون در پوست، دارای کافئین، دارای انواع ویتامین و بیوتین، حفظ حالت طبیعی ابروها
جدول ویژگی‌های ژل ابرو شون مدل ریل مجیک

۴. ژل لیفت ابرو ایلماز (Ielmaaz) مدل P1661

ژل تثبیت کننده ابرو ایمالز
Ielmaaz Eyebrow Lift Gel Model P1661

ژل لیفت ابرو ایلماز مدل P1661 اخیرا در بازار عرضه شده است. این ژل ابرو، از قدرت فرم‌دهی زیادی برخوردار است، بدون این‌که حالت سفتی به ابروها بدهد. بهترین ژل ابرو ایرانی، از ماده‌ای شفاف و ژله‌ای تهیه شده است که به دلیل بی‌رنگ بودن، آرایشی طبیعی، دوست‌داشتنی و بی‌عیب و نقص به جا می‌گذارد. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که به حالت‌دهی و فرم‌بخشی ابروها کمک می‌کند و بعد از گذشت سه الی چهار ثانیه، به سرعت روی ابرو خشک می‌شود.

ژل لیفت ابرو ایلماز فاقد پارابن و مواد نگهدارنده است و می‌توان آن را بدون ایجاد کمترین حساسیتی استفاده کرد. لازم به یادآوری است که این ژل برای حالت دادن مژه‌ها هم کاربرد دارد.

ساختار ژل لیفت ابرو ایلماز به نحوی است که مدت کمی بعد از استفاده، ابروها را مرتب و منظم می‌کند و از ماندگاری نسبتا خوبی برخوردار است. بهترین برند ژل ابرو ایرانی، به سادگی و با کمی آب و صابون شسته می‌شود و اثری بر جای نمی‌گذارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحالت‌دهنده ابروها، بدون ایجاد حساسیت و آلرژی، بافت ژله‌ای سبک، شست‌وشوی راحت، ماندگاری بالا
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو ایلماز مدل P1661

اگر می‌خواهید بیشتر درباره برندهای ریمل لیفت ابرو بدانید، مطلب بهترین ریمل لیفت ابرو را مطالعه کنید.

۵. ژل ابرو و مژه دایانا (Dayana) مدل D0043

ژل تثبیت کننده ابرو دایانا
Dayana Eyebrow and Eyelash Gel Model D0043

ژل ابرو و مژه دایانا مدل D0043 جزو محصولاتی است که علاوه بر لیفت ابروها، برای مژه‌هایتان هم استفاده می‌شود. بهترین مارک ژل لیفت ابرو ایرانی، محصولی بسیار باکیفیت است که ماندگاری بالایی دارد. این ژل ابرو، علاوه‌بر پرپشت کردن ابروها، حالت آن‌ها را در طولانی‌مدت حفظ می‌کند. برس نسبتا بزرگ و گرد این محصول به گونه‌ای طراحی شده که برای پرپشت کردن و لیفت مژه و ابرو، بسیار کاربردی است.

ژل ابرو دایانا محصولی مناسب برای حالت‌دهی به مژه‌ها بوده و جایگزین مناسب صابون ابرو است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن و مواد نگهدارنده
خاصیتمناسب برای ابرو و مژه، حالت‌دهنده طبیعی، تقویت‌کننده، حجم‌دهی به مژه و ابرو، ماندگاری بالا، پرپشت‌کننده ابروها، سهولت در شست‌وشو، لیفت مژه و ابرو
جدول ویژگی‌های ژل ابرو و مژه دایانا

۶. ژل تقویت‌کننده ابرو بی کی (BK) مدل ویتامین B5

ژل تثبیت کننده ابرو بی کی
BK Eyebrow Strengthening Gel Vitamin B5

ژل تقویت‌کننده ابرو بی کی مدل ویتامین B5 فاقد رنگ و دارای بافتی شفاف و ژله‌ای است. بهترین ژل ابرو ایرانی، ابروهای شما را به بهترین شکل ممکن لیفت می‌کند و مانع از ریزش و سفیدک زدن آن‌ها می‌شود. این ژل ابرو، حاوی عصاره آلوئه‌ورا، بابونه و مورد است. به کمک این ژل و تنها در عرض چند ثانیه می‌توانید ابروهایی طبیعی و کاملا مرتب داشته باشید.

از جمله مزایای این ژل ابرو ایرانی می‌توان به فاقد پارابن بودن آن اشاره کرد. از این‌رو می‌توان گفت این محصول، نه‌تنها هیچ‌گونه ضرری برای ابروها ندارد، بلکه سبب تقویت آن‌ها هم می‌شود. برای استفاده از بهترین برند ژل ابرو ایرانی، کافی است صورتتان را به خوبی بشویید و سپس خشک کنید. در نهایت ابروها را با استفاده از ژل ابرو به سمت بالا شانه بزنید.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحاوی ویتامین B5، عصاره آلوئه‌ورا، بابونه و مورد، تقویت‌کننده، ثابت نگه داشتن حالت ابرو، بدون ایجاد سفیدک، لیفت‌کننده و تثبیت‌کننده ابرو، شفاف و بی‌رنگ
جدول ویژگی‌های ژل تقویت کننده ابرو بی کی مدل ویتامین B5

مقایسه ژل‌های ابرو ایرانی؛ بهترین مدل کدام است؟

در این مطلب، ۶ مدل از بهترین ژل ابرو ایرانی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با توجه به انتظارات و ترجیحات خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این محصولات، بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند قدرت حالت‌دهی، ماندگاری، رنگ و ضدآب بودن دسته‌بندی می‌شوند تا شما را در انتخاب بهترین برند ژل ابرو ایرانی یاری دهند. علاوه‌براین، با مراجعه به سایت ترب و بررسی نظرات و تجربیات کاربران مختلف در مورد هر محصول، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با مقایسه محصولات معرفی‌شده در این مطلب، دیگر برای انتخاب بهترین ژل ابرو سردرگم نخواهید بود و می‌توانید به راحتی ژل لیفت ابرو مورد نظرتان را انتخاب کنید و از داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌حالت لذت ببرید.

مدلحفظ حالت طبیعیحاوی ترکیبات طبیعیبدون ایجاد سفیدکتقویت‌کنندهماندگاری بالا
ژل ابرو سریتا مدل Eyebrow Shaping
 ژل لیفت ابرو کالیستا بیوتی مدل Push up
ژل ابرو شون مدل ریل مجیک
ژل لیفت ابرو ایلماز مدل P1661
ژل ابرو و مژه دایانا        ❌
ژل ابرو بی کی مدل ویتامین B5
جدول مقایسه بهترین ژل‌های ابرو با برند ایرانی

بهترین ژل ابرو ایرانی را از کجا بخریم؟

زنی با چشم‌های آبی در حال استفاده از ژل ابرو
برای تهیه بهترین ژل ابرو ایرانی، می‌توانید از طریق سایت ترب اقدام کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین مارک ژل لیفت ابرو ایرانی هستید، حتما سری به سایت ترب بزنید. سایت ترب این امکان را به شما می‌دهد تا بر اساس سطح انتظارات و نیازهایتان بهترین ژل ابرو ایرانی را پیدا کنید. یکی از بهترین قابلیت‌هایی که ترب در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان خرید حضوری به‌واسطه ترب است. برای استفاده از این قابلیت، باید شهر محل سکونت خود را از قسمت ترب من انتخاب کنید تا در ادامه لیست فروشندگان آنلاین، لیست فروشندگان حضوری کالای مورد نظر هم برایتان نمایش داده شود.

با خرید از فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب، خریداران می‌توانند با خیال راحت و اطمینان از سلامت کالا و ضمانت بازگشت وجه در صورت مغایرت یا معیوب بودن کالا، بهترین خرید را انجام دهند.

سخن پایانی

ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی اعجاب‌انگیز است که ‌می‌تواند در ظاهر چهره شما انقلابی بزرگ ایجاد کند. انتخاب ژل ابرو باکیفیت می‌تواند شما را به هدف اصلی‌تان که همان تقویت ابرو، حالت‌دهی و حجم‌دهی ابروها است، نزدیک کند؛ بنابراین به سادگی از کنار آن نگذرید. بهترین ژل ابرو، با لیفت، حالت‌دهی و ایجاد ظاهری طبیعی در ابروها، جلوه‌ای خاص به آن‌ها می‌بخشد. هنگام انتخاب بهترین ژل ابرو، حتما به برند سازنده آن توجه کنید تا دچار ریزش ابرو نشوید. در این مطلب، ۶ نمونه از بهترین ژل ابروهای ایرانی مانند سریتا، کالیستا، ریل مجیک، ایمالز، دایانا و بی کی را به شما معرفی کردیم تا اگر قصد خرید دارید، بهترین و باکیفیت‌ترین آن را انتخاب کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین ژل ابرو ایرانی

آیا استفاده از ژل ابرو باعث ریزش ابروها می‌شود؟

خیر، در حالت عادی ژل ابرو سبب ریزش ابروها نمی‌شود. بلکه عواملی مانند استفاده از ژل ابرو تقلبی و بی‌کیفیت، استفاده از شوینده‌های بی‌کیفیت برای پاک کردن ژل ابرو و محکم کشیدن مداد ابرو می‌تواند تأثیر مستقیم بر ریزش ابروها داشته باشد.

بهترین مارک ژل لیفت ابرو ایرانی کدام است؟

از جمله بهترین مارک‌های ژل لیفت ابرو ایرانی می‌توان به برند سریتا، کالیستا، شون و ایلماز اشاره کرد. این برندها محصولاتی ارائه می‌دهند که نه‌تنها در حالت‌دهی ابروها به شما کمک می‌کنند، بلکه نقش مهمی در تقویت و سلامتی ابروها دارند.

هنگام انتخاب بهترین ژل ابرو رنگی، توجه به چه نکاتی ضروری است؟

اگر می‌خواهید از ژل ابرو رنگی استفاده کنید، بهتر است رنگ آن، یک درجه از رنگ ابروهای خودتان تیره‌تر باشد.

🔗 منبع: mitramediran

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

2 دیدگاه

  1. ژل ابروی آویشه را نگفتید، ژل ابروشون واقعا عالب وبی نظیره ،خودشون سایت آویشه را دارند در گوگل سرچ کنید، بهترین بر ند ایرانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *