تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی

ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر (Garnier)، یک محصول چندمنظوره از شرکت فرانسوی لورآل (L’Oréal) است که به دلیل پوشش‌دهی طبیعی، مرطوب‌کنندگی و محافظت از پوست در برابر آفتاب، یکی از محبوب‌ترین کرم‌های آرایشی بازار به شمار می‌رود. اما متاسفانه، امروزه محبوبیت با سودجویی همراه است و به همین منوال، بی بی کرم‌های تقلبی گارنیر نیز بسیار فراوان شده‌اند. در این مقاله، به شما کمک می‌کنیم تا با چند ترفند ساده ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی را تشخیص دهید.

نحوه تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی

برای افراد عادی، تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی دشوار است. اما با توجه به چند نکته ساده و بررسی آن‌ها در محصول مورد نظر، می‌توان به اصل یا فیک بودن آن پی برد. استفاده از بی بی کرم و سایر محصولات تقلبی نه‌تنها فایده‌ای برای پوست شما ندارد، بلکه می‌تواند منجر به خشکی، التهاب و آلرژی نیز بشود.

محصولات فیک، از مواد اولیه بی‌کیفیت ساخته می‌شوند و اغلب دارای مواد شیمیایی قوی هستند. همچنین، هیچ نظارتی و کنترلی روی کیفیت آن‌ها وجود ندارد و این باعث ضرر و آسیب‌های پوستی جدی می‌شود. روش‌هایی که در ادامه برای تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی در نظر گرفته‌ایم، به شرح زیر هستند:

  • بررسی بسته‌بندی
  • توجه به قیمت
  • بررسی بافت و قوام
  • محل خرید

یکی دیگر از برندهای معتبر و شناخته شده بی بی کرم، درماتیپیک است. نقد و بررسی بی بی کرم درماتیپیک را می‌توانید در مطالب قبلی وبلاگ ترب مطالعه کنید.

۱. تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی از روی بسته بندی

ضد آفتاب بی بی کرم اصل برند گارنیر
ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر اصلی با SPF ۲۴

بسته‌بندی محصولات تقلبی هرچقدر هم که شبیه به محصولات اورجینال باشد، حداقل یک تفاوت جزئی با نسخه‌های اصل دارد. این موضوع در مورد بی بی کرم Garnier هم صدق می‌کند. هنگام خرید بی بی کرم گارنیر، به موارد زیر توجه کنید:

  • سایز کلی بسته‌بندی
  • مات یا براق‌تر بودن بسته‌بندی در مقایسه با بی بی کرم گارنیر اصل
  • غلط املایی و فونت متفاوت (از نظر خود فونت یا اندازه آن)
  • هولوگرافیک بودن یا نبودن متن درج‌شده روی بسته‌بندی
  • بسته‌بندی بی‌کیفیت
  • نداشتن لوگو یا استفاده از لوگوی متفاوت (از نظر فونت لوگو، محل قرارگیری یا رنگ آن)

۲. تفاوت قیمت بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی

بی بی کرم گارنیر که کمی بیرون ریخته
فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی‌علت نیست.

یکی از تفاوت‌های واضح بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی، قیمت آن‌هاست. سازندگان محصولات فیک، معمولا با پیشنهاد قیمت بسیار پایین، مشتریان را فریب می‌دهند. این کار بسیار وسوسه برانگیز است، اما در نهایت نتیجه‌ای جز ضرر مالی و آسیب به پوست شما در پی ندارد. بهترین منبع برای مشاهده قیمت بی بی کرم گارنیر اصل، وب سایت رسمی شرکت گارنیر یا فروشگاه‌های معتبر است.

به‌عنوان مثال، یک بی بی کرم مدیوم ۵ در ۱ گارنیر با خاصیت ضدپیری، حدود ۱۳ دلار قیمت دارد. بنابراین، اگر محصول مشابهی با قیمت ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان پیدا کردید، مطمئن باشید تقلبی است.

اگر می‌خواهید بدانید راز پوست شفاف و صاف زنان کره‌ای چیست، باید از بهترین بی بی کرم کره‌ای که در مطالب قبلی وبلاگ ترب معرفی کرده‌ایم، کمک بگیرید.

۳. نحوه تشخیص ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی از روی بافت و قوام آن

بی بی کرم گارنیر روی پوست دست
بافت و قوام بی بی کرم اصل گارنیر روی پوست دست

قبل از خرید بی بی کرم Garnier یا هر برند دیگری، حتما ابتدا آن را روی پوست خود تست کنید. اگر هم به صورت غیرحضوری و آنلاین خرید می‌کنید، از فروشنده مهلت تست بگیرید. تنها با استفاده مقدار کمی از بی بی کرم مورد نظر، می‌توانید تقلبی یا اصل بودن آن را متوجه شوید و حس استفاده، بافت و قوام آن را به خوبی بررسی کنید.

بافت بی بی کرم‌های تقلبی، معمولا دانه‌دانه است و قوام کمی هم دارند. در صورتی‌که یک بی بی کرم اصل، بافت یک‌دست و کاملا صاف و سبکی دارد و احساس خوشایندی به شما منتقل می‌کند. همچنین، از روی بوی بی بی کرم هم می‌توانید اصالت آن را بررسی کنید. بی بی کرم‌های تقلبی گارنیر، معمولا بوی ناخوشایندی مثل مواد شیمیایی، الکل یا پلاستیک می‌دهند.

۴. محل خرید

بی بی کرم گارنیر حاوی ویتامین سی روی سطح چمن
در ترب می‌توانید بی بی کرم اصل گارنیر را با بهترین قیمت تهیه کنید.

برای خرید بی بی کرم گارنیر اصل، حتما به فروشگاه‌های معتبر نظیر فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند، مراجعه کنید. این فروشندگان سابقه طولانی و درخشانی در ترب دارند و میزان رضایت کاربران هم از آن‌ها بالاست. مزیت بزرگ این فروشگاه‌ها، این است که اگر کالا بی‌اصالت و تقلبی باشد یا هر مشکل دیگری داشته باشد که فروشنده قبول نکند، می‌توانید وجه خود را از ترب پس بگیرید.

در حال حاضر، ترب امکان خرید حضوری را هم فراهم کرده است. به این ترتیب، امکان تست محصول مورد نظر را نیز به دست می‌آورید. برای این منظور، فقط کافی است شهر محل سکونت خود را از قسمت ترب من انتخاب کنید تا پس از فروشندگان آنلاین، لیست فروشندگان حضوری کالای مورد نظر را مشاهده کنید.

کلام آخر

روش‌های مختلفی برای تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر غلط املایی در بسته‌بندی محصول وجود داشته باشد یا اندازه خود آن یا فونت با نمونه‌های اورجینال متفاوت باشد، احتمال فیک بودنش بسیار زیاد است. همچنین، اگر قیمت یک بی بی کرم بیش از حد و به صورت غیرمنطقی ارزان بود، باید به اصل بودن آن شک کنید.

برای تشخیص ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی می‌توانید از روش تست کردن هم استفاده کنید؛ اگر دانه‌های ریز در آن وجود داشت یا بافت آن یک‌دست نبود، به احتمال زیاد تقلبی است. برای اینکه خیالتان از اصل بودن بی بی کرم Garnier یا هر برند دیگری که مد نظر دارید راحت باشد، بهتر است از فروشندگان معتبر دارای نشان ضمانت ترب خرید کنید.

پرسش های متداول در مورد تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل و تقلبی

چطور بفهمیم بی بی کرم گارنیر اصل است یا نه؟

یکی از کارهایی که برای تشخیص بی بی کرم گارنیر اصل می‌توان انجام داد، این است که بسته‌بندی آن را در سایت رسمی Garnier مشاهده نمایید و آن را با محصول مورد نظر خود مقایسه کنید. در صورتی‌که هرگونه مغایرت در اندازه بسته‌بندی، رنگ، فونت و لوگوی آن وجود داشت، باید به اصل بودن محصول مورد نظرتان شک کنید.

چطور از روی بو، اصل بودن BB کرم گارنیر را متوجه شویم؟

BB کرم‌های تقلبی گارنیر، معمولا بوی تند و زننده‌ای شبیه الکل، مواد شیمیایی یا پلاستیک دارند. در صورتی‌که بوی نسخه‌های اورجینال کاملا ملایم و خوشایند است.

قیمت بی بی کرم Garnier اصل چقدر است؟

بی بی کرم‌های گارنیر بسته به حجم و خواص خود، قیمت متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال، قیمت بی بی کرم ۵ در ۱ گارنیر مدیوم با خاصیت ضدچروک، حدود ۱۳ دلار است. بنابراین، اگر قیمت محصول مورد نظرتان اختلاف زیادی با این داشت، بدانید که تقلبی است.

استفاده از بی بی کرم گارنیر فیک چه خطراتی دارد؟

بی بی کرم فیک گارنیر یا هر برند دیگری، خطرات زیادی برای پوست شما دارد. به عنوان مثال، می‌تواند باعث آلرژی و التهاب پوستی شود یا پوست را خشک و پوسته‌پوسته کند. همچنین، با استفاده از آن حس سنگینی روی پوست خود خواهید کرد.

🔗 منبع: bebeautiful | mysticbeautysa

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *