نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا؛ نکات ساده اما تاثیرگذار!

برخلاف تصور غلطی که در برخی افراد وجود دارد، نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا، بسیار راحت است. به‌طوی که تمام خانم‌هایی که مژه‌های کم پشتی دارند و یا با مشکل ریزش شدید مژه مواجه هستند، می‌توانند از این محلول‌ موثر و درمانی معروف استفاده کنند. طی کردن مراحل ذکر شده در ادامه و توجه به مدت تاثیر تقویت مژه سریتا، می‌تواند تاثیر این محلول بر روی سلامت مژه‌ها را افزایش دهد.

چگونه از تقویت کننده مژه استفاده کنیم؟

داشتن مژه‌هایی بلند، پرپشت و حجیم خواسته بسیاری از خانم‌ها است. بهترین تقویت کننده مژه ایرانی، با نام سریتا شناخته می‌شود که به خاطر فرمولاسیون خاصی که دارد در بین زنان به شدت معروف شده است. به این ترتیب برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب، به بخش لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید و پس از خرید آنلاین، مطابق با دستورالعمل قید شده بر روی برگه راهنما، پیش بروید.

این محلول تقویت کننده ایرانی، بر پایه مواد طبیعی مثل ژل آلوئه ورا، آنتی‌اکسیدان‌های قوی و بیماتوپروست ساخته شده و نتیجه بسیار خوبی بر رویش مجدد مژه دارد؛ اما سوالی که ممکن است مطرح شود، درباره نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا است.

با اینکه مراحل انجام سرم تقویتی سریتا بر روی مژه کاری ندارد؛ اما بسیاری از خانم‌ها به دلیل آگاهی کم به دنبال پاسخ این سوال هستند تا بتوانند نتیجه درست و موثری بعد از چند ماه بگیرند. توجه به نکاتی مثل، مدت تاثیر تقویت مژه سریتا و نحوه انجام آن می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از ریزش مژه‌ها و حتی رشد مجدد آن‌ها داشته باشد. در ادامه برای درک بهتر این موضوع به مراحل انجام یکی از بهترین تقویت کننده‌های مژه ایرانی می‌پردازیم:

1. تمیز کردن مژه‌ها قبل از زدن محلول سریتا

یکی از مراحل نحوه استفاده از تقویت مژه، تمیز کردن دور چشم و مژه‌ها با یک دستمال مرطوب است. قبل از اینکه بخواهید محلول تقویتی ایرانی سریتا را بر روی مژه‌های خود بزنید، آرایش چشم خود را کامل با دستمال مرطوب پاک کنید و بعد برای اطمینان از حذف آلودگی‌ها، با ژل شستشو صورت و چشم و مژه‌های خود را به خوبی بشویید.

2. تمیز شستن دست‌ها قبل از زدن محلول سریتا

شانه کردن مژه یک خانم با چشم سبز

برخی افراد ممکن است بعد از زدن بهترین تقویت کننده مژه ایرانی، دچار عارضه‌هایی مثل عفونت، خارش و تورم دور چشم شوند. در حالی که از لحاظ علمی هنوز عارضه‌های کم محلول رشد و تقویت مژه سریتا، ثابت نشده است. در واقع می‌توان گفت، یکی از دلایلی که باعث بروز چنین مشکلی می‌شود، تمیز نشستن دست‌ها قبل از زدن محلول است. به این ترتیب باید دست‌های خود را بعد از پاک کردن آرایش چشم، بشویید تا از انتقال باکتری و آلودگی جلوگیری کنید.

3. استفاده از اپلیکاتور محلول تقویتی سریتا

یکی از راه‌های بهداشتی که بر رشد مجدد مژه‌ها، پرپشت کردن آن و مدت تاثیر تقویت مژه سریتا تاثیر زیادی دارد، اپلیکاتور است. در هنگام زدن محلول تقویتی رشد مژه که از ماده فعالی همچون بیماتوپروست تشکیل می‌شود، از اپلیکاتور محلول سریتا استفاده کنید. مقدار کمی از مواد تقویت مژه را با اپلیکاتور بردارید و بعد بادقت تمام، بر روی ریشه مژه‌های بالایی و پایینی بمالید.

بهتر است برای بازدهی بیشتر، از اپلیکاتور خود محلول تقویتی سریتا استفاده کنید.

4. خشک شدن سرم تقویتی سریتا قبل خواب

مرحله نهایی نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا، به خشک شدن موادی که بر روی مژه‌های بالایی و پایینی زده‌اید، مربوط می‌شود. قبل از خواب، مراحلی که پیش از این توضیح دادیم تا دچار عفونت و خارش نشوید و نتیجه مثبتی بعد از چند ماه بگیرید را انجام دهید. سپس چند ثانیه بدون پلک زدن صبر کنید تا محلول سریتا روی ریشه مژه‌ها خشک شود تا به چشم شما نفوذ نکند. در آخر می‌توانید در تاریکی بخوابید تا محلول اثر خود را بگذارد، زیرا انجام تمامی این مراحل باید آخر شب، قبل از خوابیدن انجام شود.

مدت زمان استفاده از تقویت مژه سریتا

یکی دیگر از سوالاتی که خانم‌ها در پیرو نحوه مصرف سریتا مژه، ممکن است داشته باشند، مدت زمان انجام آن است. همانطور که گفتیم، بهترین تقویت کننده مژه ایرانی، محلول سریتا به‌شمار می‌آید که فرمولاسیون طبیعی و موثری در تقویت و رشد مژه دارد؛ اما از آنجایی که این محلول از ماده‌های فعال و طبیعی مثل نیاسین آمید، ویتامین E، آلوده ورا و بیماتوپراست تشکیل می‌شود، مدت زمان استفاده از آن نسبت به محصولات شیمیایی و خارجی کندتر است.

حتما مطالعه کنید: بهترین ریمل گیاهی؛ معرفی ۵ ریمل گیاهی برتر سال ۲۰۲۴

در ضمن عواملی مثل وضعیت مژه‌ها(خیلی کم چشت و کم حجم اگر باشد، بیشتر این روند طول می‌کشد)، رعایت نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا، تغذیه در مدت زمان تاثیر آن بستگی دارد. با این حال، میانگین مدت زمانی که برای تقویت مژه‌ها، رشد و جلوگیری از ریزش آن‌ها باید در نظر گرفت، حدود 4 تا 6 هفته است. البته اگر به نتیجه دلخواه خود نرسیدید، باید این روند را به مدت 8 الی 12 هفته ادامه دهید تا محلول ایرانی مورد نظر شما بر فولیکول‌های مژه اثر کافی بگذارد.

نکات مهم در نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا

چشم و ابرو یک خانم با پوست گندمی

نکاتی که می‌تواند در مدت زمان استفاده از تقویت مژه سریتا و نحوه انجام آن اثر زیادی بگذارد را باید جدی بگیرید تا بعد از دوره 4 الی 6 هفته‌ای، به مژه‌هایی بلندتر، رشد کرده و پرپشت شده برسید. به این ترتیب، در ادامه به چند نکته مهم و کاربردی که می‌تواند به شما در استفاده از این محلول ایرانی و پرطرفدار کمک کند، اشاره خواهیم کرد:

  • از آنجایی که ساختار محلول تقویتی سریتا، فرآیندی تدریجی است، باید صبر زیادی در طول درمان داشته باشید.
  • در دوره‌ای که از بهترین تقویت کننده مژه ایرانی استفاده می‌کنید، تغذیه سالمی داشته باشید و ویتامین‌هایی مثل A، C و E را فراموش نکنید.
  • از ریمل‌های بی‌کیفیت، مواد آرایشی نامعتبر و فیک استفاده نکنید. یکی از عوامل ریزش مژه‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب است.

حتما بخوانید: بهترین ریمل های دنیا کدام مدل ها هستند؟

سخن پایانی

چند مرحله مهم برای استفاده درست از محلول تقویتی مژه ایرانی وجود دارد که شامل تمیز کردن اطراف چشم و مژه، شستشوی دست‌ها، استفاده از اپلیکاتور و صبر و حوصله فراوان در خشک شدن محلول می‌شود. با رعایت تمامی این مراحل می‌توانید به نتیجه درستی برسید و همچنین مدت تاثیر تقویت مژه سریتا را از 12 هفته به 6 هفته، کوتاه کنید.

پرسش های متداول در مورد نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا

تاثیرگذاری تقویت مژه سریتا چقدر طول می‌کشد؟

تاثیرگذاری این محلول از ۴ هفته شروع و تا ۱۲ هفته ادامه دارد.

تقویت مژه سریتا چقدر طول می‌کشد تا روی مژه خشک شود؟

پس از استفاده از این محصول بین ۵ الی ۱۰ ثانیه زمان نیاز است تا روی مژه شما خشک شود.

تقویت کننده سریتا از چه موادی ساخته شده است؟

بر پایه مواد طبیعی مثل ژل آلوئه ورا، آنتی‌اکسیدان‌های قوی و بیماتوپروست ساخته شده است.

شقایق گیگلو
شقایق گیگلو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *