بهترین روش استفاده از پودر فیکس فلورمار چیست؟

اگر به محصولی نیاز دارید که آرایش شما را بدون باقی گذاشتن اثرات چربی یا خراب شدن کیفیت اولیه خود حفظ کند، می‌توانید از پودر فیکس Flormar استفاده کنید. البته که ویژگی‌های این محصول منحصربه‌فرد تنها به این موارد محدود نمی‌شود. اگر طرز استفاده از پودر فیکس فلورمار را بدانید و با استفاده از محصولات آرایشی دیگر از جمله مواد زیرسازی و کانسیلر آرایش خود را تکمیل کنید، به ظاهری بسیار ایده‌آل دست پیدا می‌کنید. 

نحوه استفاده از پودر تثبیت‌ کننده آرایش فلورمار چگونه است؟

تصویری از بسته‌بندی پودر تثبیت‌ کننده آرایش فلورمار
پودر تثبیت‌ کننده آرایش فلورمار با پد مخصوص آن همراه است.

چندین مرحله و استراتژی به‌عنوان روش استفاده از پودر فیکس فلورمار وجود دارد. این پودر در مرحله اول باید بر اساس رنگ پوست شما انتخاب شود تا نتیجه آرایش در طبیعی‌ترین حالت خود به چشم بیاید. شستن و آبرسانی پوست صورت اولین گام قبل از استفاده از پودر فیکس است. مرحله بعدی زیرسازی مناسب آرایش بوده و بعد از آن نوبت به استفاده از تثبیت کننده آرایش فلورمار می‌رسد؛ اما استفاده از آن روی پوست هم اصول خاصی دارد که در ادامه با جزئیاتی بیشتر توضیح داده‌ایم تا با رعایت آن‌ها بتوانید بیشترین اثربخشی را از این محصول داشته باشید:

۱. شستن و مرطوب کردن صورت

دختری در حال مالیدن مرطوب‌کننده روی پوست صورت خود
استفاده از مرطوب‌کننده روی پوست قبل از آرایش، به جذب بهتر آرایش کمک می‌کند.

این مرحله قبل از استفاده از پودر فیکس یا هر محصول آرایشی دیگری مهم است، چراکه پوست را آماده و آبرسانی می‌کند. صورت خود را با آب ولرم بشویید. برای یکدست کردن رنگ پوست، از یک پاک‌کننده نرم و ملایم استفاده کنید. تمیز کردن و آبرسانی پوست صورت اولین قدم در آماده شدن برای هرگونه آرایش است. با استفاده از مرطوب‌کننده، محصولات آرایشی به خصوص برای افرادی که پوست خشک دارند چسبناک نخواهد بود.

افرادی که پوست حساس دارند، باید از مصرف پاک‌کننده‌های حاوی اسید گلیکولیک خودداری کنند، زیرا می‌تواند باعث قرمزی یا تحریک پوست شود. به دنبال پاک‌کننده‌هایی با pH متعادل بین ۵ تا ۶ باشید. علاوه بر این، افرادی که مشکلات پوستی از جمله آکنه دارند، بهتر است از پاک‌کننده کمی اسیدی‌تر یعنی با pH کمتر استفاده کنند؛ چراکه به مبارزه با میکروب‌ها کمک می‌کنند.

۲. زیرسازی (فونداسیون) مناسب

خانم میانسالی در حال استفاده از پرایمر برای زیرسازی آرایش
زیرسازی پوست به کمک پرایمر برای از بین بردن لک، چروک و ایرادات پوست بهتر است.

زیرسازی مناسب پوست، عیوب و منافذ پوست را پنهان می‌کند. البته باید بدانید با توجه به نوع پوستتان، چه کرم پودری برای زیرسازی مناسب‌تر است. هر فرد باید مواد زیرسازی آرایش خود را با توجه به نوع و رنگ پوست خود انتخاب کنند.

برای افرادی که پوست حساس دارند هم باید از مصرف محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی و حساسیت‌زا هستند، خودداری کرد. در افرادی که پوست چرب دارند، استفاده از کرم پودر بدون چربی توصیه می‌شود. همچنین بهتر است پرایمر را قبل از استفاده از کرم پودر روی پوست پخش کنید تا خطوط ریز و منافذ بزرگ پوستی سفت شوند. برای استفاده از مواد زیرساز آرایشی روی پوست می‌توان از انگشتان، اسفنج یا برس فونداسیون مخروطی استفاده کرد.

در کنار تثبیت کننده آرایش فلورمار، می‌توانید پرایمر فلورمار در انواع مدل‌ها برای انواع پوست را از وبسایت ترب خریداری کنید.

۳. استفاده از پودر فیکس

خانم مسنی با چهره زیبا و موهای بلوند
استفاده از پودر فیکس به یکدست و بدون برق بودن آرایش کمک می‌کند.

در این مرحله کافیست مقداری از پودر فیکس فلورمار را روی درب آن بریزید، سپس از یک برس پودر بزرگ یا برس کابوکی استفاده کنید تا پودر را بلند کنید. اکنون برس را به کنار درب یا پشت دست بزنید تا مقدار اضافی آن خارج شود.

در این مرحله استفاده از برس کابوکی یا هر برس پودری بزرگ بهتر است، چراکه سطح وسیع و موهای بلند و متراکمی دارد. البته از اسفنج بیوتی بلندر هم می‌توان استفاده کرد، فقط باید دقت کنید که اسفنج شما خیلی خشک نباشد.

۴. پخش کردن پودر فیکس روی پوست صورت

قبل و بعد استفاده از پودر فیکس در دو تصویر یک خانم کنار هم
تفاوت قبل و بعد از اعمال پودر تثبیت کننده آرایش روی پوست صورت را در این عکس می‌بینید.

آخرین مرحله، استفاده از پودر فیکس روی صورت است. این ماده آرایش را حفظ می‌کند و از برق افتادن پوست صورت جلوگیری می‌کند. از این پودر برای پوشش نقاط خاص خصوصا قسمت‌های چرب‌تر استفاده کنید.

اشتباهات رایج در زمان استفاده از پودر فیکس فلورمار

براش آرایشی و پودر فیکس در دو دست
کاربرد ابزار مناسب در استفاده از پودر فیکس فلورمار بسیار مهم است.

در زمان استفاده از هر محصول آرایشی، همیشه یک روش مناسب برای رسیدن به یک کاور بی‌عیب وجود دارد. در حین استفاده از پودر فیکس فلورمار هم در صورتی‌که از طرز استفاده صحیح آن آگاه نباشید، ممکن است نتیجه مورد انتظار مشاهده نشود. در ادامه به اشتباهات رایجی اشاره کرده‌ایم که در زمان استفاده از پودر فیکس فلورمار با آن‌ها رو به رو خواهید شد:

  • انتخاب و استفاده از ابزار نامناسب
  • تمیز نکردن برس‌ها: باید حداقل یک بار در ماه برس‌های خود را تمیز کنید. با شست‌و‌‌شوی مناسب برس‌ها، پودرهای اضافی باقی‌مانده و باکتری‌های موجود در آن از بین می‌روند.
  • نگهداری پودر فیکس در محل نامناسب: برخی افراد بدون اینکه بدانند رطوبت حمام باعث خراب شدن پودر فیکس می‌شود، آن را در حمام نگهداری می‌کنند،
  • انتخاب رنگ نامناسب
  • استفاده از فرمول نامناسب با توجه نوع پوست
  • استفاده از فرمول نامناسب با توجه نوع پوست

خرید پودر فیکس فلورمار از ترب بهترین انتخاب برای شماست!

از آنجایی که برای خرید پودر فیکس فلورمار همیشه دغدغه‌ی اصل یا فیک بودن این محصول وجود دارد، باید خرید آن را از یک فروشگاه مورد اعتماد انجام داد؛ اما پیدا کردن فروشگاهی که محصولات اصل را به فروش برساند و‌ بشود به آن اعتماد کرد، همیشه هم‌ کار راحتی نیست.

به همین خاطر پیشنهاد ما به شما سر زدن به وبسایت ترب و تلاش برای پیدا کردن پودر فیکس فلورمار در این وبسایت است. ترب به شما فروشگاه‌های مختلفی را معرفی می‌کند که می‌توانید خرید خود را هم به صورت آنلاین و هم حضوری انجام دهید. این خرید به خاطر پایین بودن قیمت‌های ترب نسبت به سایر فروشگاه‌ها، خریدی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای شما خواهد بود.

 شما می‌توانید با سرچ پودر فیکس فلورمار در وبسایت ترب، تمامی فروشگاه‌هایی که این محصول را ارائه می‌دهند مشاهده کنید.

کلام آخر

در طور خلاصه طرز استفاده از پودر فیکس فلورمار به شیوه زیر است:

  1. شستن و مرطوب کردن صورت:
    • شستن صورت
    • استفاده از مرطوب‌کننده
  2. زیرسازی مناسب:
    • استفاده از پرایمر
    • استفاده از کرم پودر
  3. استفاده از پودر فیکس:
    • ریختن پودر روی درب
    • برداشتن پودر با برس
    • حذف پودر اضافی
  4. پخش کردن پودر فیکس:
    • پوشش نقاط خاص
    • جلوگیری از برق افتادن پوست

پرسش های متداول در مورد طرز استفاده از پودر فیکس فلورمار

باید به تمام صورت پودر فیکس زد؟

هر قسمتی که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری زیادی داشته باشد و بی‌عیب به نظر برسد، از این پودر استفاده کنید. روی بینی یا چانه، هر نقطه‌ای که دائما در حال جمع شدن چربی است و برق می‌افتد یا قسمتی که برای ماندگاری بیشتر به یک پوشش اضافی نیاز دارد، پودر فیکس را پخش کنید.

مراحل استفاده از پودر فیکس فلورمار چیست؟

می‌توانید پودر فیکس فلورمار را در سه مرحله روی پوست خود اعمال کنید:
۱. به آرامی برس را داخل قوطی پودر بچرخانید.
۲. به آرامی به دسته برس ضربه بزنید تا پودر اضافی خارج شود.
۳. برس را روی پوست، روی قسمت‌هایی که بیشتر در معرض چربی هستند از جمله پیشانی، چانه، بینی و گونه‌ها بکشید.

آیا پودر فیکس فلورمار برای مصرف روزانه مناسب است؟

در حالی که توصیه می‌شود این پودر در حد اعتدال استفاده شود، اما به صورت کلی نسبتا بی‌خطر است. این پودر صورت می‌تواند پوست را خشک کند، زیرا ممکن است کمی بیش از حد چربی طبیعی پوست را جذب کند و همچنین ممکن است منجر به مسدود شدن منافذ و آکنه شود.

آیا پودر فیکس فلورمار برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است؟

بله یک پودر فیکس فلورمار برای آن دسته از افرادی که پوست چرب دارند، انتخابی فوق‌العاده است. پودر فیکس فلورمار چربی اضافی را جذب و به کاهش درخشندگی روی صورت و مات شدن آرایش کمک می‌کند. این راهکار به حفظ آرایش در تمام طول روز کمک خواهد کرد.

🔗 منابع: Flormar | roxiecosmetics

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *