بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان چی بگیرم؟

در سال‌های اخیر، علاقه مردم ایران به قهوه و اسپرسو به طور چشم‌گیری افزایش یافته است. این نوشیدنی‌ها که قبلا بیشتر در کافه‌ها سرو می‌شدند، حالا به بخشی از فرهنگ روزمره و خانگی تبدیل شده‌اند. با رشد این علاقه، خرید اسپرسوساز خوب به ویژه برای دوستداران قهوه حرفه‌ای اهمیت فراوانی پیدا کرده است. اگر دنبال بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون هستید، با ما همراه باشید.

بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یک دستگاه اسپرسو ساز کوچک در کنار یک لیوان آیس کافی
اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای معقول، بهترین مدل اسپرسوساز را انتخاب کنید باید یک مقایسه همه جانبه داشته باشید.

بهترین قهوه ساز باید ترکیبی از عملکرد، کیفیت و سهولت استفاده را ارائه دهد. این دستگاه باید دارای فشار بخار قوی باشد تا بتواند با عصاره‌گیری دقیق، طعم غنی و عطر واقعی قهوه را برای شما زنده کند. کنترل دما و ثبات حرارتی نیز قابلیت پراهمیتی است که از جوشیدن بیش از حد یا کم‌تر از حد آب جلوگیری می‌کند. بهتر است جنس دستگاه نیز از استیل ضد زنگ باشد تا بتوانید به راحتی آن را تمیز و نگهداری کنید. اگر بودجه‌ای که می‌خواهید صرف خرید دستگاه قهوه ساز کنید برایتان اهمیت دارد و به دنبال دستگاهی هستید که هم کیفیت داشته باشد و هم قیمت آن منطقی و اقتصادی باشد، در ادامه لیستی از بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان را برایتان جمع‌آوری کردیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

اگر دقیقا نمی‌دانید که اسپرسو به چه نوع قهوه‌ای گفته می‌شود، حتما نگاهی به مطلب«اسپرسو چیست؟ همه چیز درباره نوشیدنی محبوب این روزها» بیندازید.

پرفروش ترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون

در ایران قهوه‌ سازهای خانگی که کاربری آسان و قیمت مناسب دارند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. دستگاه‌های اسپرسو ساز نیمه ‌اتوماتیک و قهوه‌ سازهای فرنچ پرس و موکاپات به ‌دلیل قیمت اقتصادی و قابلیت تهیه قهوه با کیفیت در خانه، مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند. قیمت کم و اقتصادی این دستگاه‌ها تاثیر قابل توجهی در افزایش محبوبیت آن‌ها داشته است، زیرا امکان دسترسی به تجربه نوشیدن قهوه در کافه را بدون نیاز به هزینه‌های بالا برای طیف گسترده‌ای از مردم فراهم می‌کند. پرفروش‌ترین اسپرسو سازهای موجود در بازار تا ۵ میلیون تومان عبارتند از: 

۱. اسپرسو ساز زیگما مدل EMZLP20

اسپرسوساز زیگما EMZLP20 استیل
مدل EMZLP20 از دستگاه اسپرسوساز قدرتمند Zigma

اسپرسوساز زیگما مدل EMZLP20 دستگاه قدرتمند و کارآمدی است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. این دستگاه دارای فشار بخار ۲۰ و به نوعی پرفروش ترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان است که امکان عصاره‌گیری دقیق و تولید اسپرسو غلیظ با طعمی عالی را فراهم می‌کند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگی  توضیحات
فشار بخار و توانفشار بخار ۲۰ بار، توان ۱۱۰۰ وات
حجم مخزن آب ۱.۶ لیتر
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
مزایاصفحه نمایش لمسی برای کنترل آسان‌تر، طراحی زیبا و مدرن
قیمتاز ۴.۳۹۹.۰۰۰ تومان
مشخصات اسپرسو ساز زیگما

۲. اسپرسو ساز ندوا مدل NCM-147EXPS

اسپرسوساز ندوا NCM-147EXPS استیل
مدل NCM-147EXPS از دستگاه اسپرسو ساز اقتصادی Ndva

اسپرسو ساز ندوا (Ndva) مدل NCM-147EXPS ویژگی‌های متعددی دارد که آن را به بهترین مدل دستگاه اسپرسو ساز اقتصادی تبدیل کرده که با حدود سه و نیم میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید. توان این قهوه ساز ۱۲۰۰ وات است که با قدرت بالا، آب را به سرعت گرم کرده و از میان قهوه عبور می‌دهد تا کار شما را آسان کند. سیستم گرم‌کن فنجان، امکان استفاده از پودر قهوه، قابلیت تنظیم بخار به صورت دستی و وجود یک عدد نازل قهوه همگی از ویژگی‌هایی هستند که باعث شده اسپرسو ساز ندوا در لیست بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان جا خوش کند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

یک دستگاه اسپرسوساز خوب که مناسب مصرف روزمره باشد چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در مطلب «راهنمای خرید اسپرسو ساز خانگی برای تهیه اسپرسو مثل کافه» به طور کامل برایتان گفته‌ایم.

ویژگیتوضیحات
فشار بخار و توان فشار بخار ۲۰ بار، توان ۱۲۰۰ وات
حجم مخزن آب۱.۶ لیتر
جنس بدنهاستیل ضد زنگ 
مزایاطراحی جمع‌وجور، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه‌گیر جدا شونده
قیمت۳.۷۸۰.۰۰۰ تومان
مشخصات اسپرسو ساز ندوا 

۳. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC5

اسپرسوساز دلونگی EC5 آبی
مدل EC5 از اسپرسوساز باکیفیت Delonghi

اسپرسوساز دلونگی (Delonghi) مدل EC5 دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که آن را به بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان تبدیل کرده است. حجم مخزن آب این قهوه ساز ۱.۸ لیتر است که امکان تهیه چند فنجان قهوه به ‌طور همزمان دارد. بدنه آن نیز از مواد با کیفیت ساخته شده که باعث دوام و استحکام دستگاه می‌شود. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگی توضیحات 
فشار بخار و توان فشار بخار ۳.۵ بار، توان ۸۰۰ وات
حجم مخزن آب ۱.۸ لیتر 
جنس بدنه ترکیبی از مواد محکم و با کیفیت
مزایامناسب تهیه اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، امریکانو، ماکیاتو، امکان استفاده از پودر قهوه، دارای تمپر قهوه، تولید کف شیر، حالت آماده به کار، سیستم گرم‌کن فنجان، سینی چکه‌گیر، نازل بخار، دارای یک عدد نازل قهوه
قیمت۴.۹۹۰.۰۰۰ تومان
مشخصات اسپرسو ساز دلونگی

۴. اسپرسو ساز جیپاس مدل GCM41513

اسپرسوساز جیپاس GCM41513 قرمز
مدل GCM41513 از اسپرسوساز GEEPAS

اسپرسوساز جیپاس (GEEPAS) مدل GCM41513 یکی از گزینه‌های جذاب برای علاقمندان به قهوه است که با ویژگی‌های خاص خود به بهترین مدل دستگاه اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تبدیل شده است. این قهوه ساز دارای فشار بخار ۵ بار است که برای تهیه اسپرسو با کیفیت و پر از کرم ضرورت دارد و می‌تواند توقعات شما را از یک اسپرسو ساز کاربردی برآورده کند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

دستگاه‌های اسپرسو ساز نیمه ‌اتوماتیک و قهوه‌ سازهای فرنچ پرس و موکاپات به ‌دلیل قیمت اقتصادی و قابلیت تهیه قهوه با کیفیت در خانه، مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند.

ویژگی توضیحات 
فشار بخار و توان فشار بخار ۵ بار، توان ۸۰۰ وات
حجم مخزن آب ۰.۲۴ لیتر
جنس بدنهآلومینیوم ریخته‌گری و شیشه مرغوب 
مزایا قابلیت کف کردن شیر برای تهیه کاپوچینو و لاته، ایمن در برابر گرما و فشار بیش از حد
قیمتاز ۴.۱۲۰.۸۰۰ تومان
مشخصات اسپرسو ساز جیپاس

بهترین مدل دستگاه اسپرسو ساز تا ۵ میلیون را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید دستگاه قهوه ساز با کیفیت و در عین حال مقرون ‌به‌صرفه هستید، اما محدودیت بودجه دارید، می‌توانید پرفروش‌ترین مدل‌های اسپرسو ساز تا سقف ۵ میلیون تومان را از وب‌سایت ترب پیدا کنید. این وب‌سایت به‌عنوان یک مرجع عالی، انواع اسپرسو سازها را از برندهای معتبر به نمایش می‌گذارد و این امکان را می‌دهد که با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشید. اسپرسو سازهای زیر ۵ میلیون تومان به ‌خاطر کیفیت مناسب و طراحی زیبا، به محبوبیت بالایی در میان مصرف‌ کنندگان دست یافته‌اند و به راحتی می‌توانند نیازهای خانگی شما را برآورده کنند.

کلام آخر

انتخاب بهترین قهوه ساز نه ‌تنها بر کیفیت قهوه تهیه ‌شده تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند تجربه کلی کاربر از تهیه و نوشیدن قهوه را نیز بهبود ببخشد. هم‌چنین، با توجه به تنوع مدل‌ها و قیمت‌ها انتخاب مناسب می‌تواند از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد و کاربر را از هزینه‌های اضافی نجات دهد. در این مطلب لیستی از بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان را تهیه کردیم که در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومانویژگی‌های منحصربفرد
اسپرسو ساز زیگما امکان عصاره‌گیری دقیق و تولید اسپرسو غلیظ
اسپرسو ساز ندوا قابلیت تنظیم بخار برای تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد
اسپرسو ساز دلونگیاستفاده راحت و کاربرپسند
اسپرسو ساز جیپاس فیلتر دائمی با نظافت آسان
جمع‌بندی بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان

پرسش های متداول در مورد بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان

قهوه ساز خوب چی بخریم؟ 

برای خرید یک دستگاه قهوه ساز خوب باید به فشار بخار، توان، جنس بدنه و ظرفیت مخزن آب آن و البته قیمت محصول توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

آیا اسپرسو ساز گران‌تر به معنای کیفیت بهتر است؟  

لزوما خیر. زیرا از بین برندهای ارزان‌تر نیز می‌توانید قهوه سازهای با کیفیت و کارا پیدا کنید.

برای استفاده خانگی چه قهوه سازی بخریم؟

تمام برندهایی که در این مقاله معرفی کردیم، برای استفاده خانگی کاربرد دارند و می‌توانند تجربه خوش قهوه خوردن در کافه را در همان خانه برایتان تداعی کنند.

آرام حسینی
آرام حسینی

4 دیدگاه

  1. اصلا به دلونگی EC5 فکر هم نکنید. بیشتر قهوه سازه تا اسپرسو.
    اکثر این مدل های نو نیمِ بازاری ایران که 20 بار هستند خوب هستند و قطعاتشون مشترکه.
    من برند فوما گرفتم که در واقع فیکه روش نوشته ژاپن. با همین ندوا ها یکیه.
    واقعا فوم خوبی میده.
    3.800 ایناست
    فوما ژاپن نوشته بگردید پیدا میکنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *