بهترین مارک رنگ مو شرابی؛ بهترین انتخاب برای من کدام است؟

دنیای رنگ موها پر است از برندها و مارک‌های مختلفی که رقابت سختی در ارائه رنگ مو باکیفیت دارند. این تنوع برندها تا حدی است که گاهی انتخاب رنگ موها بسیار راحت‌تر از انتخاب بهترین برند رنگ مو است، به‌خصوص اگر رنگ خاصی مانند رنگ مو شرابی انتخابتان باشد. رنگ مو شرابی از رنگ‌های محبوب بین خانم‌های ایرانی است که طیف‌های مختلفی دارد. برای آنکه رنگ موها دقیقا همان شرابی دلخواهتان شود، در انتخاب برند دقت کنید تا بهترین مارک رنگ مو شرابی نصیبتان شود. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند رنگ مو شرابی ایرانی و خارجی آشنا کنیم، پس تا انتها همراه باشید!

بهترین برند رنگ مو شرابی خارجی

در ادامه نگاهی به چند نمونه از بهترین مارک رنگ مو شرابی خارجی می‌اندازیم: 

با توجه به این که محصولات خارجی معرفی‌شده در این بخش دارای مجوز فروش قانونی در کشور نیستند، پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به محصولات اصل این برندها دسترسی ندارید، از خرید آن‌ها اجتناب کنید؛ چراکه نمونه‌های غیراصل زیادی در بازار موجود هستند و سلامت آن‌ها توسط نهادهای داخلی تایید نشده است.

۱. رنگ مو شرابی لورال (Loreal)

رنگ مو شرابی برند لورال
رنگ مو شرابی لورال

رتبه نخست بهترین مارک رنگ مو شرابی خارجی به کیت رنگ مو لورال شماره ۶.۶۶ از سری EXCELLENCE می‌رسد. ماندگاری بلندمدت، وجود پروکراتین، پوشش موهای سفید و محافظت از پوست سر و موها همگی از فاکتورهایی هستند که مصرف‌کننده را مطمئن می‌کند که بهترین مدل رنگ مو شرابی را انتخاب کرده است. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
برندلورال، شماره ۶.۶۶ از سری اکسلانس ساخت فرانسه
کارکردپوشش کامل موهای سفید، فرمولاسیون مخصوص برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی ریشه مو
مشخصاتماندگاری طولانی، نرم‌کنندگی، وجود پروکراتین در ترکیب رنگ مو، ترمیم مو در سه مرحله قبل، حین و بعد از رنگ مو، بالا بردن ۸۵% کیفیت براشینگ مو
محتویاتحاوی سرم تقویت‌کننده ۱۲ میلی‌لیتر، اکسیدان ۷۲ میلی‌لیتر، تیوب رنگ مو ۴۸ میلی‌لیتر، شانه مخصوص، تیوب نرم‌کننده، دستکش مخصوص رنگ کردن، دفترچه راهنما
مشخصات رنگ مو شرابی لورال

۲. رنگ مو شرابی گارنیه (Garnier)

رنگ مو شرابی برند گارنیه
رنگ مو شرابی گارنیه

برند محبوب فرانسوی گارنیه (Garnier)، یکی از بهترین برندهای رنگ مو شرابی است که با تغذیه موها از خشک شدن و شکنندگی آن‍ها جلوگیری می‌کند. در این کیت رنگ مو شرابی گارنیه، نرم‌کننده بعد از رنگ هم وجود دارد که حاوی روغن آووکادو، روغن زیتون، روغن کرن بری، شی باتر و روغن آرگان است و موهای ابریشمی‌تر و براق‌تر و سالم تحویل می‌دهد. ظاهر طبیعی با ماندگاری بالا و پوشش صددرصدی ریشه‌های سفید کافی است تا این کیت رنگ را در لیست بهترین مارک رنگ مو شرابی قرار دهیم. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندگارنیه، کیت رنگ مو شرابی وایلد چری (Wild Cherry) سری طبیعی ساخت فرانسه
کارکردپوشش کامل موهای سفید و ظاهر طبیعی
مشخصاترنگ طبیعی با رنگدانه‌های قوی،‌ درخشان و ماندگاری بالا،‌ پوشش ۱۰۰% موهای سفید، غنی‌شده با عصاره مروارید، حاوی روغن گل‌های خوشبو
محتویاتتیوپ رنگ،‌ اکسیدان،‌ نرم‌کننده مو، دستکش
مشخصات رنگ مو شرابی گارنیه

بهترین برند رنگ مو شرابی ایرانی

برندهای ایرانی هم در زمینه تولید رنگ مو بسیار موفق عمل کرده‌اند و کیفیت محصولاتشان دست کمی از برندهای خارجی ندارد. در ادامه چند نمونه از بهترین برند رنگ مو شرابی ایرانی را آورده‌ایم:

رنگ موی شرابی به لحاظ حساسیت رنگی خود نیازمند دقت بالایی در انتخاب است. بنابراین بهتر است که در انتخاب برند برای این رنگ مو حساسیت و دقت به خرج دهید.

۱. رنگ مو شرابی مارال (maral)

رنگ مو شرابی برند مارال
رنگ مو شرابی مارال

رنگ مو شرابی مارال، یکی از بهترین مارک رنگ مو شرابی ایرانی است که قدرت پوشانندگی موهای خاکستری را هم دارد. قیمت مناسب به نسبت کیفیت محصول، در کنار نرم‌کنندگی، حالت‌دهندگی و تغذیه‌کنندگی موها و همچنین ماندگاری طولانی از مهم‌ترین مشخصه‌های متمایز این رنگ مو هستند. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
برندمارال ساخت ایران
کارکردحاوی روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم‌کننده و حالت‌دهنده مو
مشخصاتدر ۳ طیف رنگی شرابی روشن، شرابی متوسط، شرابی تیره و بادمجانی، درخشندگی موها، تقویت‌کننده، نرم‌کننده و حالت‌دهنده مو، جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات رنگ مو شرابی مارال

۲. رنگ مو ترام کالر (Traum)

رنگ مو برند ترام کالر
رنگ مو ترام کالر

ترام کالر (Traum color) یک برند ایرانی باکیفیت دیگر در زمینه رنگ مو است که رنگ مو ۱۰۰ میلی‌لیتری شرابی آن به خاطر ماندگاری بالا و فرمولاسیون غنی حاوی کراتین و روغن آرگان، از محبوب‌ترین و بهترین مدل رنگ مو شرابی ایرانی محسوب می‌شود. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
برندترام کالر ساخت ایران با مواد اولیه آلمانی
کارکردحاوی کراتین و روغن آرگان، حاوی ویتامین E
مشخصاتنرم‌کننده و حالت‌دهنده مو، آبرسان و نرم‌کننده مو، عدم خشکی مو بعد از رنگ
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات رنگ مو ترام کالر

۳. رنگ مو ویتال (Vitael)

رنگ مو برند ویتال
رنگ مو ویتال

از بهترین‌های برند رنگ مو شرابی ایرانی است که از مواد ایتالیایی باکیفیت ساخته می‌شود و برای انواع موها مناسب است. اگر به دنبال بهترین مارک رنگ مو شرابی هستید که کمترین میزان آمونیاک را داشته باشد و آسیبی به موها نزند، رنگ مو شرابی ویتال (Vitael) با اکسیداسیون ثابت و فرمولاسیون بدون پارافنیل‌دی‌آمین، بهترین مدل رنگ مو شرابی است که می‌توانید خریداری کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندرنگ مو ویتال ساخت ایران از مواد اولیه ایتالیایی
کارکردفرمولاسیون غنی و ماندگاری بالا، خواص نرم‌کنندگی و ضدپیری
مشخصاتحاوی ویتامین C، حاوی روغن آرگان، کراتین، روغن زیتون، کلاژن 
حجم۱۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات رنگ مو ویتال

۴. رنگ مو شرابی پرستیژ (Prestige)

رنگ مو شرابی برند پرستیژ
رنگ مو شرابی پرستیژ

رنگ مو شرابی پرستیژ حاوی کراتین، پروتئین و ویتامین سی است که به‌خاطر ماندگاری بالا و پوشش عالی در لیست بهترین مارک رنگ مو شرابی ایرانی با قیمت اقتصادی قرار می‌گیرد. این مدل رنگ مو برای آقایان هم قابل استفاده است.  برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
برندرنگ مو پرستیژ ساخت ایران
کارکردتقویت‌کننده و پوشش‌دهنده موهای سفید
مشخصاتماندگاری منحصر‌به‌فرد، در چهار طیف شرابی تیره، متوسط، روشن و بسیار روشن، آمونیاک کم، قدرت پوشانندگی بالا، ايجاد براقيت روی مو پس از مصرف، مناسب مصرف خانم‌ها و آقایان
حجم۱۲۰ میلی‌لیتر
مشخصات رنگ مو شرابی پرستیژ

تا حالا درباره دکلره رنگی شنیدید؟ حتما مطلب پودر دکلره رنگی چیست؟ معرفی ۷ نوع پودر دکلره رنگی را با دقت مطالعه کنید.

بهترین برند رنگ مو شرابی ایرانی و خارجی از کجا بخرم؟

خانمی که موهای شرابی دارد.
اگر به دنبال خرید بهترین مارک رنگ مو شرابی هستید، لازم است که یک مقایسه کامل میان بهترین برندها داشته باشید.

ترب، یکی از بهترین مراجع خرید آنلاین و حضوری بهترین مارک رنگ مو شرابی است که انواع مختلفی از مارک‌های ایرانی و خارجی رنگ مو شرابی را عرضه می‌کند. موتور جستجوی خرید ترب، امکان خرید محصولات با بهترین قیمت از فروشنده‌های آنلاین با نماد اعتماد الکترونیک و فروشنده‌های حضوری در اطراف‌تان را فراهم می‌کند.

خرید مطمئن از فروشندگان با نشان ضمانت، امکان مقایسه و مشاهده قیمت‌های رقابتی فروشنده‌های مختلف و تنوع بالای محصولات، همگی از مواردی هستند که شما را مجاب می‌کند تا برای خرید بهترین برند رنگ مو شرابی ایرانی و خارجی به ترب مراجعه کنید. 

کلام آخر

رنگ مو شرابی از رنگ‌های جذاب و محبوبی است که باعث جذابیت چهره می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین مارک رنگ مو شرابی هستید، حتما بعد از خواندن این مطلب سری به وب‌سایت ترب بزنید تا بهترین برند رنگ مو شرابی ایرانی و خارجی دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

بهترین مارک رنگ مو شرابیویژگی‌های منحصربه‌فرد
کیت رنگ مو لورالحاوی پروکراتین، پوشش موهای سفید و محافظت از پوست سر و موها
برند محبوب فرانسوی گارنیهتغذیه موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها
رنگ مو شرابی مارالبهترین مارک رنگ مو شرابی ایرانی با قدرت پوشش موهای خاکستری و قیمت اقتصادی
ترام کالرماندگاری بالا و فرمولاسیون غنی حاوی کراتین و روغن آرگان
رنگ مو شرابی ویتال بهترین مدل رنگ مو شرابی با اکسیداسیون ثابت و فرمولاسیون بدون پارافنیل‌دی‌آمین
رنگ مو شرابی پرستیژحاوی کراتین، پروتئین و ویتامین سی
جمع‌بندی بهترین مارک رنگ مو شرابی

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک رنگ مو شرابی

بهترین مارک رنگ مو شرابی فاقد آمونیاک چه مارکی خوبه؟

رنگ موی ویتال، بهترین مارک رنگ مو شرابی با کمترین میزان آمونیاک است که آسیبی به موها نمی‌زند.

بهترین مارک رنگ مو شرابی خارجی کدام است؟

کیت رنگ مو لورال بهترین برند رنگ مو شرابی خارجی حاوی پروکراتین با ماندگاری بلندمدت است که موهای سفید را کامل پوشش می‌دهد. 

آرام حسینی
آرام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *