بهترین کانتور برای پوست خشک کدام است؟

کانتور، ابزاری آرایشی برای ایجاد سایه و روشن روی پوست است که در گذشته بیشتر در صنعت سینما و برای گریم استفاده می‌شد، اما به سالن‌های آرایشی و حتی خانه‌ها نیز راه یافته است. با استفاده از تکنیک کانتور می‌توان زاویه‌ها و استخوان‌های گونه را برجسته‌تر و زیباتر نشان داد، غبغب را پوشاند، بینی را باریک‌تر کرد، چاقی صورت را از بین برد و در نهایت، زیبایی چهره را به نمایش گذاشت. در این مطلب به بهترین مارک کانتور برای پوست خشک می‌پردازیم. 

انواع مدل کانتور

به‌طور کلی کانتورها در سه مدل کرمی، مایع و پودری در بازار وجود دارند. مدل‌ کانتور پودری بیشتر مناسب افراد مبتدی است که به تازگی استفاده از کانتور را یاد گرفته‌اند.

بهترین مدل کانتور برای پوست خشک

سه رخ چهره خانمی که کانتور صورت انجام داده است.
با استفاده از تکنیک کانتور می‌توان زاویه‌ها و استخوان‌های گونه را برجسته‌تر و زیباتر نشان داد.

کانتورهای کرمی بهترین مدل کانتور برای پوست خشک هستند، چراکه نرمی و لطافت این مدل‌ها از خشکی بیشتر پوست جلوگیری می‌کند، اثر مرطوب‌کنندگی دارد و بهتر روی پوست می‌خوابد. به‌طور کلی، کانتورهای کرمی با خصوصیات نرم‌کنندگی و آبرسانی، انتخاب مناسبی برای پوست‌های خشک هستند و ظاهر طبیعی‌تر و بهتری ایجاد می‌کنند.

اگر هنوز نمی‌دانید کانتور با کانسیلر و پرایمر چه فرقی دارد حتما به مطلب تفاوت کانسیلر و کانتور و پرایمر سر بزنید.

بهترین مارک کانتور برای پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید و هر مدل کانتوری روی پوست‌تان درست نمی‌نشیند، این مطلب برای شماست! لیستی از بهترین کانتورها برای پوست خشک ایرانی و خارجی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب و بهترین کانتور برای پوست خشک را داشته باشید. 

توجه داشته باشید که تعدادی از محصولات معرفی‌شده در این بخش اگرچه جزو بهترین برندها هستند، اما به دلیل ممنوعیت ورود قانونی به کشور، ممکن است نسخه‌های اصلی آن‌ها در دسترستان نباشد و سلامتی شما را به خطر بیندازند.

۱. کانتور گلدن رز (Golden Rose)

کانتور برند گلدن رز
کانتور گلدن رز

صدرنشین لیست بهترین کانتور برای پوست خشک، کانتور گلدن رز است که بدون هیچ‌گونه لکی و به راحتی روی پوست صورت فید می‌شود. اگر قصد خرید کانتوری برای میکاپ حرفه‌ای دارید که بعد از چند ساعت، حالت کیکی روی پوست پیدا نکند، کانتور گلدن رز با پودرهای ریز آسیاب‌شده و سایه‌های متنوع برای انواع تناژ پوستیف انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. این محصول یک پالت باکیفیت متشکل از کانتور، هایلایتر و برنزر با قیمت مقرون‌به‌صرفه است که سه محصول را در یک پکیج عرضه می‌کند. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
نوع پوستخشک و انواع دیگر پوست
ویژگی منحصربه‌فرد برجسته‌سازی زوایای صورت و ایجاد بعد
مصرفروزانه و حرفه‌ای
نوع محصولپودری
مزایاسبک، شامل سه رنگ استفاده به‌عنوان کانتور، هایلایتر و برنزر، پیگمنت قوی،‌ ماندگاری بالا، نرم‌کننده و آبرسان پوست، مناسب برای انواع پوست، حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا
مشخصات کانتور گلدن رز

۲. کانتور دیفکتو (Defacto)

کانتور برند دیفکتو
کانتور دیفکتو

این محصول از باکیفیت‌ترین کانتورهای موجود در بازار با تناژ رنگی مختلف است که مقاومت بالایی نسبت به تعریق و گرما دارد. اگر قصد خرید کانتور ضدآب برای استفاده روزانه را دارید، این محصول کرمی برند دیفکتو، بهترین کانتور برای پوست خشک است که پوست را آبرسانی می‌کند و جای جوش و لک ایجاد نمی‌کند. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
نوع پوستخشک، نرمال و چرب
ویژگی منحصربه‌فرد برجسته‌سازی زوایای صورت 
مصرفروزانه
نوع محصولکرمی
مزایاپوشش یکنواخت و طبیعی پوست، ضدآب و مقاوم در برابر تعریق، آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست، متناسب با تناژهای پوستی مختلف، فرمول غنی‌شده با ویتامین‌ها و مواد مغذی
مشخصات کانتور دیفکتو

۳. کانتور کرمی میبلین (Maybelline)

کانتور کرمی برند میبلین
کانتور کرمی میبلین

عنوان پرفروش‌ترین کانتور بازار به کانتورهای برند میبلین تعلق دارد. کانتور کرمی شکلاتی طبیعی میبلین، تن قرمز و صورتی ندارد و بافت کرمی و نرم آن به‌راحتی روی پوست فید می‌شود. اگر در دنیای کانتورها تازه‌کار و مبتدی هستید، بهترین کانتور برای پوست خشک که مناسب تازه‌کارها باشد، همین مدل است. این محصول برای انواع پوست به‌خصوص پوست خشک مفید است و جلوه طبیعی به صورت می‌دهد. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

کانتورهای کرمی بهترین مدل کانتور برای پوست خشک هستند، چراکه نرمی و لطافت این مدل‌ها از خشکی بیشتر پوست جلوگیری می‌کند، اثر مرطوب‌کنندگی دارد و بهتر روی پوست می‌خوابد.

ویژگی‌هاتوضیحات
نوع پوستخشک و انواع دیگر پوست
ویژگی منحصربه‌فرد زاويه‌سازی بينی، چانه و گونه
مصرفحرفه‌ای و غیرحرفه‌ای، گریم
نوع محصولکرمی (استیکی) 
مزایاکانتور شكلاتی طبيعی بدون تناژ قرمز يا صورتی، بافت كرمی که به‌راحتی روی پوست فید می‌شود، شکل قلمی مناسب برای استفاده راحت حتی برای افراد مبتدی‌، مناسب کوچکتر نمودن بینی‌های پهن در آرایش، برجسته‌کننده ظاهر گونه، طراحی مدادی و بسیار کاربردی
مشخصات کانتور کرمی میبلین

۴. کانتور وت اند وایلد (wet n wild)

کانتور برند وت اند وایلد
کانتور وت اند وایلد

بافت نرم و مخملی و ظاهر نهایی مات پالت کانتور برند وت اند وایلد (wet n wild) کافی است تا در لیست بهترین مارک کانتور برای پوست خشک قرار بگیرد. به لطف دو رنگ کاربردی تیره و روشن در این پالت که به‌عنوان کانتور و هایلایتر استفاده شده، ظاهری مات و طبیعی نصیب‌تان خواهد شد که تا ساعت‌ها خبری از ماسیدگی و چرب شدن پوست نیست و صورت همچنان شاداب می‌ماند. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگی‌هاتوضیحات
نوع پوستخشک و انواع دیگر پوست
ویژگی منحصربه‌فرد زاويه‌سازی بينی و هایلایت کردن زوایای صورت
مصرفحرفه‌ای و روزانه
نوع محصولپودری خشک 
مزایابافت مخملی و سبک، کیفیت و ماندگاری بالا، پوشش یکدست نواقص صورت مانند قرمزی و جای زخم، رنگ طبیعی، فرم‌دهی حرفه‌ای به زوایای صورت، پیگمنت قوی با قدرت ترکیب بالا، قدرت پخش‌شوندگی بالا، نمای مات و مخملی، رنگ‌های کاربردی، فاقد تست حیوانی، فاقد بافت چربی، روغن و مواد شیمیایی مضر
مشخصات کانتور وت اند وایلد

۵. کانتور بورژوا (Bourjois)

کانتور برند بورژوا
پالت کانتور بورژوا

کانتور برند بورژوا به‌ خاطر داشتن بافت نسبتا چرب، بهترین مارک کانتور برای پوست‌های خشک است که به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک می‌کند. همچنین کیفیت بالای این کانتور که پس از استفاده اولیه مشخص می‌شود و همچنین نرمی و لطافت مناسب، قابلیت پخش راحت و استفاده آسان با براش یا بلندر همگی باعث می‌شود که این کانتور جزو بهترین کانتورهای مناسب پوست خشک باشد که نه فقط برای صورت، بلکه برای کانتور نواحی مختلف بدن هم به‌کار می‌رود. در نهایت، رنگ طبیعی و نچرال این محصول جذابیت بصری ایجاد می‌کند و باعث می‌شود به‌عنوان گزینه مناسب برای پوست‌های خشک محبوبیت پیدا کند. 

ویژگی‌هاتوضیحات
نوع پوستخشک و انواع دیگر پوست
ویژگی منحصربه‌فردزاويه‌سازی و هایلایت کردن صورت و سایر بخش‌های بدن
مصرفحرفه‌ای و روزانه
نوع محصولپودری خشک 
مزایابافت نرم و سبک، مقاوم در برابر شکستگی، کیفیت بالا، شامل رژگونه، هایلایتر و کانتور
مشخصات کانتور بورژوا

آیا کانسیلر رنگی هم کار کانتور را انجام می‌دهد؟ در مطلب «با کاربرد کانسیلر رنگی آشنا شویم؛ ۶ رنگ اصلی با کاربردهای متفاوت» بخوانید.

بهترین کانتور برای پوست خشک را از کجا بخرم؟

خانمی که یک پالت کانتور صورت را در دست گرفته
برای افرادی‌که دارای پوست خشک هستند، انتخاب نوع مناسب کانتور اهمیت زیادی دارد.

تنوع بالا در بازار لوازم آرایشی، به‌ویژه در بخش کانتور، گاهی سبب سردرگمی مصرف‌کنندگان در انتخاب محصول مناسب می‌شود. خوشبختانه، وب‌سایت ترب به‌عنوان مرجعی مطمئن، امکان مقایسه محصولات و مشاهده قیمت‌های رقابتی فروشندگان مختلف را برای مشتریان فراهم می‌کند. این سایت همچنین دارای تنوع بالایی از انواع مدل‌ها و برندهای کانتور اعم از داخلی و خارجی است.

به این ترتیب، مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به ترب، بهترین کانتور برای پوست خشک در ایران را با بهترین قیمت، از فروشندگان آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیک یا فروشندگان حضوری در اطراف خود خریداری کنند. در نتیجه، این وب‌سایت به‌عنوان مرجعی قابل اعتماد، بستری مناسب برای یافتن بهترین محصول به مشتریان ارائه می‌دهد.

کلام آخر

کانتورها به‌عنوان یکی از ابزارهای آرایشی کاربردی، در سه مدل کرمی، مایع و پودری، برای برجسته‌سازی زوایای صورت و رفع نقص‌های ظاهری چهره مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این راستا، برای افرادی که دارای پوست خشک هستند، انتخاب نوع مناسب کانتور اهمیت زیادی دارد. در این مطلب، به بررسی بهترین کانتور برای پوست خشک در مدل‌های مختلف پرداخته‌ایم. این اطلاعات کمک می‌کنند تا بهترین محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل از وب‌سایت ترب پیدا کنید.

در جدول زیر، خلاصه‌ای از لیست بهترین مارک‌ کانتور برای پوست خشک را آورده‌ایم:

نام محصولویژگی‌ها
کانتور گلدن رزبهترین کانتور برای پوست خشک با قیمت اقتصادی
کانتور دیفکتوبهترین مارک کانتور برای پوست خشک در مدل کرمی
کانتور میبلین پرفروش‌ترین کانتور موجود در بازار برای پوست خشک، بافت كرمی که به‌راحتی روی پوست فید می‌شود، بدون تناژ صورتی یا قرمزی
کانتور وت اند وایلد بافت نرم و مخملی بدون ماسیدگی روی پوست
کانتور بورژوابهترین کانتور برای پوست خشک، مناسب برای صورت و سایر نواحی بدن
بررسی نهایی بهترین کانتور برای پوست خشک

پرسش های متداول در مورد بهترین کانتور برای پوست خشک

بهترین مارک کانتور ایرانی مناسب انواع پوست چی بزنیم؟

کانتور دو سر کالیستا بهترین مارک کانتور ایرانی برای انواع پوست است که افراد با پوست خشک هم می‌توانند از آن استفاده کنند. 

بهترین کانتور مناسب پوست خشک چی بزنیم؟

اگر پوست خشکی دارید، کانتور بورژوا بهترین گزینه برای شما است که بافت نسبتا چربی دارد و به‌خوبی روی پوست می‌نشیند. 

آرام حسینی
آرام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *