آشنایی با بهترین برند دستگاه تصفیه هوا

شناخت و آگاهی از بهترین برند دستگاه تصفیه هوا برای اکثر افرادی که می‌خواهند هوای کاملا پاک و سالم در منزل خود تنفس کنند، اهمیت دارد. این دستگاه‌ها قادر به پاکسازی هوای منزل از هرگونه آلاینده و مواد حساسیت‌زا هستند و با تصفیه این آلودگی‌ها، هوای پاک را در محیط پخش می‌کنند. در این مطلب، به معرفی برخی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای دستگاه تصفیه هوا می‌پردازیم.

معیارهای انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوای هوشمند کوچک
برای انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه هوا، ضمن توجه به کیفیت محصولات برندهای مختلف، نظر مصرف کنندگان را هم مد نظر قرار دادیم.

قبل از اینکه بگوییم دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه لازم است که توضیح دهیم چه معیارهایی را برای انتخاب بهترین مارک تصفیه هوا در نظر گرفتیم. معیارهای ما برای انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه هوا شامل موارد زیر است:

  • قدرت محصولات برند مورد نظر بر حسب نرخ CADR (میزان هوای پاکی که دستگاه به ازای هر دقیقه یا ساعت وارد محیط می‌کند)
  • شهرت و اعتبار برند در زمینه تولید دستگاه تصفیه هوا در بازارهای بین‌المللی
  • عملکرد دستگاه‌های تصفیه هوا در طولانی مدت
  • تنوع محصولات برند مورد نظر برای ساخت مدل‌های متنوع با مشخصات و قابلیت‌های مختلف
  • کیفیت کلی محصولات برند
  • نظر مصرف کنندگان و خریداران برند مورد نظر
  • تنوع قیمت و ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه در کنار محصولات قدرتمند، رده‌بالا و گران‌قیمت
  • مشخصات، ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات کلی محصولات برند
  • خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات

برای اینکه با نحوه عملکرد دستگاه‌های تصفیه هوا و مزایای و معایب آن‌ها آشنا شوید، می‌توانید همه چیز درباره دستگاه تصفیه هوا خانگی را در وبلاگ ترب مطالعه کنید.

معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه هوا

اگر نمی‌دانید دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه و به دنبال شناخت برندهای معتبر در این بازار هستید، در ادامه هم همچنان با ما همراه باشید تا با بهترین مارک تصفیه هوا آشنا شوید. در لیست برترین برند های دستگاه تصفیه هوا، نام شرکت‌های بزرگ و معتبری نظیر شیائومی، سامسونگ، فیلیپس، کارچر و چند برند شناخته‌شده دیگر وجود دارد که در ادامه، ویژگی‌های مشترک در اکثر تصفیه کننده‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم و همچنین، با نقاط قوت و ضعف هر یک از این برندها نیز آشنا می‌شویم.

هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای فیلتر HEPA هستند. این فیلتر قادر به تصفیه ۹۹.۹۷ درصد از آلاینده‌های ۰.۳ میکرونی است که شامل گرد و خاک، غبار، دود، گرده، بو و سایر آلودگی‌های ریز می‌شوند.

۱. شیائومی؛ بهترین برند دستگاه تصفیه هوا هوشمند

دستگاه تصفیه هوا شیائومی ۴ پرو
شیائومی در بازار دستگاه تصفیه هوا هم استراتژی معروف خود که عرضه محصولات مقرون‌به‌صرفه با عملکرد و کیفیت مناسب هست را ادامه می‌دهد.

دستگاه‌های تصفیه هوای شیائومی به دلیل طراحی مینیمال، قیمت مناسب و ویژگی‌های هوشمند شناخته می‌شوند. یکی از ویژگی‌های کلیدی تصفیه کننده‌های شیائومی، فیلتراسیون چند مرحله‌ای است. بدین معنی که آلاینده‌های موجود در هوا را، از چندین فیلتر مختلف عبور می‌دهند تا بیشترین اثربخشی را در تصفیه هوای منزل داشته باشند. این فیلترها غالبا شامل فیلتر اولیه، فیلتر HEPA، فیلتر کربن فعال و فیلتر ضد باکتری هستند.

به‌طورکلی، شیائومی به ساخت محصولات متنوع با قیمت مناسب معروف است و در بازار دستگاه تصفیه هوا هم از این قائده پیروی می‌کند. به عنوان مثال، مدل Mi Air Purifier Pro را به عنوان یک تصفیه کننده قدرتمند روانه بازار کرده که قیمت کم‌تری نسبت به رقبای خود با همین میزان قدرت دارد. همچنین، مدل Mi Air Purifier 4 Lite را هم به عنوان یک محصول میان‌رده با قیمت مناسب روانه بازار کرده است.

  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • طراحی ساده و شیک با عملکرد قابل قبول
  • وجود قابلیت‌های هوشمند در اکثر مدل‌ها
  • سرویس و پشتیبانی نه چندان خوب
  • کیفیت ساخت نه چندان بالا

۲. سامسونگ؛ بهترین برند دستگاه تصفیه هوا کره‌ای

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ بین مبل و گلدان شفاف
دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ به ارائه عملکرد پایدار در طولانی‌مدت معروف هستند.

سامسونگ در بازار تصفیه هوا هم حضور پررنگ و فعالی دارد و برخی از باکیفیت‌ترین و بهترین دستگاه های تصفیه هوا این بازار را تولید کرده است. به همین دلیل، جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین مارک تصفیه هوا دارد. اگر بخواهیم به برخی از مدل‌های شاخص و باکیفیت این برند در بازار تصفیه هوا اشاره کنیم، می‌توانیم از Cube Air Purifier AX90T5080WD یا AX40K3020WU Air Purifier نام ببریم.

هر دو این محصولات، در نوع خود جزو باکیفیت‌ترین محصولات هستند و یک گزینه بسیار خوب برای کسانی به شمار می‌روند که می‌پرسند دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه؟ درخصوص برخی از ویژگی‌های شاخص محصولات سامسونگ در این بازار نیز می‌توانیم به سیستم تصفیه هوا دیجیتال اینورتر اشاره کنیم که سرعت فن را به طور خودکار بر اساس کیفیت هوا تنظیم می‌کند و باعث کاهش مصرف انرژی هم می‌شود.

  • کیفیت ساخت بالا
  • نرخ CADR بالا و فیلتراسیون چند مرحله‌ای
  • طراحی شیک و زیبا
  • صدای زیاد برخی از مدل‌ها
  • ضعیف‌تر بودن نسبت به برخی از رقبا

۳. فیلیپس؛ بهترین مارک تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوای برند فیلیپس با پنل لمسی
اگر به دنبال یک برند مطمئن و قابل اطمینان می‌گردید که خیالتان از کیفیت و عملکرد عالی آن راحت باشد، فیلیپس بهترین گزینه است.

فیلیپس (Philips) برای افرادی که می‌خواهند بدانند دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این برند به استفاده از فناوری‌های پیشرفته در دستگاه‌های تصفیه هوا معروف است. یکی از این فناوری‌ها، AeraSense نام دارد که کیفیت هوا را به طور مداوم رصد می‌کند و ذرات معلق، گازها و بوها را در کم‌ترین زمان ممکن تشخیص می‌دهد. یکی دیگر از این فناوری‌ها VitaShield IPS است که ویروس‌ها و ذرات معلق با اندازه ۰.۰۰۳ میکرون را از بین می‌برد.

یکی از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه هوا از برند فیلیپس، AC2887/10 نام دارد که متعلق به سری ۲۰۰۰ این برند است. این مدل، برای فضاهایی به وسعت ۷۹ متر مربع مناسب است و از قدرتمندترین فیلترهای تصفیه از جمله HEPA و کربن فعال استفاده می‌کند. یکی دیگر از تصفیه کننده‌های قدرتمند Philips با اسم AC3033/10 عرضه شده که محدوده تصفیه آن بیشتر است و می‌تواند هوای محیط‌هایی تا ۱۰۴ متر مربع را تصفیه کند.

  • استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند AeraSense و VitaShield IPS
  • برخورداری از سنسورهای تشخیص کیفیت هوا
  • وجود دستیار صوتی در مدل‌های هوشمند
  • قیمت زیاد

۴. کارچر (Kärcher)؛ بهترین برند دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوای برند کارچر گوشه دیوار یک اداره
برندهای آلمانی، معمولا به ارائه عملکرد قوی و عمر طولانی معروف هستند و کارچر هم ثابت کرده که از این قائده مستثنی نیست.

کرشر یا کارچر (Kärcher) یک برند آلمانی است که در ابتدا جاروبرقی‌های صنعتی و تجهیزات گرمایشی تولید می‌کرد؛ اما مدتی پس از شروع فعالیت خود، به تولید طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله دستگاه تصفیه هوا روی آورد. چرا کارچر در لیست بهترین برند دستگاه تصفیه هوا قرار دارد؟ چون با به کار گیری فناوری UV-C و فیلتر کربن فعال، برخی از قدرتمندترین تصفیه کننده‌های هوا با قابلیت از بین بردن ذرات معلق، گازها، بوها و میکروب‌ها را تولید می‌کند.

علاوه‌براین، محصولات تصفیه هوا برند کارچر دارای طراحی خلاقانه و زیبایی هستند که به هر فضایی حس مدرن بودن می‌دهند. یکی از قدرتمندترین محصولات این برند Kärcher AF 300 است که می‌تواند هوای فضاهایی به وسعت ۱۸۰ متر مربع را تصفیه کند. اما این برند محصولات دیگری نظیر Kärcher AF 100 هم تولید می‌کند که علیرغم قیمت کم‌تر، جزو قدرتمندترین محصولات بین رقبای خود شناخته می‌شود. اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه هوای با کیفیت بالا، قدرتمند و هوشمند هستید، Kärcher گزینه مناسبی برای شما است.

  • طراحی مدرن و زیبا
  • وجود قابلیت‌های هوشمند
  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران
  • قیمت زیاد
  • مصرف انرژی زیاد در برخی از مدل‌ها

۵. دایسون (Dyson)

دستگاه تصفیه هوای برند دایسون
برند دایسون، به ساخت دستگاه‌های تصفیه هوای بسیار قدرتمند و به کار گیری طراحی‌های خلاقانه در آن‌ها معروف است.

دایسون، یکی از معتبرترین برندهای سازنده دستگاه تصفیه هوا است. محصولات این برند در چند کشور مختلف از جمله مالزی، فیلیپین، سنگاپور و چین تولید می‌شوند. این برند در تلاش است تا تصفیه کننده‌های بی‌صدا تولید کند که ضمن ایجاد کم‌ترین صدای ممکن، بیشترین میزان پاکسازی را داشته باشند. همچنین، وجود سنسورهای کیفیت هوا، نشانگر تعویض فیلتر و تایمر نیز جزو سایر ویژگی‌های کلیدی محصولات این برند هستند.

دلیل اصلی وجود دایسون در لیست بهترین برند دستگاه تصفیه هوا، قیمت مناسب و محصولات متنوع و بسیار قدرتمندی است که این برند تاکنون روانه بازار کرده است. اگر بخواهیم چند محصول شاخص این برند را معرفی کنیم، می‌توانیم به Dyson Pure Cool Link و Dyson Pure Cool Tower اشاره کنیم که به ترتیب، قادر به تصفیه هوای محیط‌های به وسعت ۶۰ و ۸۰ متر مربع هستند.

  • قیمت مناسب
  • عملکرد بی‌صدا در اکثر مدل‌ها
  • کنترل آسان
  • دشوار بودن تعمیر
  • گارانتی کوتاه‌تر نسبت به رقبا

۶. شارپ (SHARP)؛ بهترین برند دستگاه تصفیه هوا در ایران

دستگاه تصفیه هوای برند شارپ
دستگاه‌های تصفیه هوای برند شارپ معمولا طراحی ساده‌ای دارند، اما عملکرد بسیار خوب آن‌ها، این نقطه ضعف را جبران می‌کند.

شارپ یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای لوازم خانگی در ایران است که دستگاه‌های تصفیه هوای آن نیز محبوبیت زیادی دارند. استقبال مصرف کنندگان از تصفیه کننده‌های هوای شارپ به‌قدری زیاد است که می‌توان آن را بهترین مارک تصفیه هوا در ایران دانست. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه‌های تصفیه هوای شارپ، فناوری Plasmacluster Ion است که یون‌های مثبت و منفی را در هوا آزاد می‌کند و به حذف آلاینده‌ها، بوها و میکروب‌ها کمک می‌کند.

همچنین، شارپ در بین برندهای مختلف تصفیه کننده هوا که در بازار ایران فعالیت می‌کنند، به ساخت محصولات مناسب برای فضاهای کوچک معروف است. یکی از محصولاتی که دقیقا با همین ویژگی ساخته شده، Sharp FP-J30EU-W است که برای فضاهای کوچک تا ۲۰ متر مربع در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از محصولات مشابه این برند، Sharp DW-D20EU-W نام دارد که ۲۵ متر مربع را پوشش می‌دهد. البته این مدل از تصفیه کننده‌های شارپ علیرغم کوچک بودن، از تمامی استانداردهای لازم نظیر فیلتر هپا و فیلتر کربن فعال برخوردارند.

  • طراحی کوچک مناسب اتاق کودک و اتاق خواب
  • صدای کم
  • توانایی تصفیه ۹۹.۹۷ درصد از آلاینده‌ها به لطف وجود فیلتر هپا
  • توانایی از بین بردن گازهای مضر و خطرناک به لطف برخورداری از فیلتر کربن فعال
  • قدرت نه چندان زیاد
  • عدم وجود خلاقیت در طراحی

۷. Levoit؛ بهترین برند دستگاه تصفیه هوا مقرون‌به‌صرفه

دستگاه تصفیه هوای برند Levoit
برند Levoit مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستگاه‌های تصفیه هوا را نسبت به قدرت و توانایی‌هایی که دارند، تولید می‌کند.

Levoit بهترین مارک تصفیه هوا برای افرادی است که می‌پرسند دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه. به‌جز عملکرد قدرتمند و توانایی تصفیه گرد و خاک، غبار، دود، بو و سایر آلاینده‌های ریز هوا که ویژگی اصلی اکثر دستگاه‌های تصفیه هوا است، دلیلی که باعث شده Levoit را به عنوان بهترین برند دستگاه تصفیه هوا معرفی کنیم، توانایی رطوبت‌سازی و فناوری NanoProtect است که در تصفیه کننده‌های بسیار کمی پیدا می‌شود. اکثر مدل‌های تصفیه کننده، نقشی در رطوبت هوا ندارند؛ اما برخی از مدل‌های Levoit از این قابلیت برخوردارند.

درخصوص فناوری NanoProtect نیز می‌توان گفت قابلیتی است که از یک لایه نانوذرات برای جذب ذرات ریز و آلاینده‌ها استفاده می‌کند. به این ترتیب، می‌تواند ویروس‌ها، باکتری‌ها و بوها را حذف کند. برخی از محصولات این برند که از فناوری NanoProtect استفاده می‌کنند، Levoit LV-600HH و Levoit LV-H132 هستند. هر دو این محصولات، دارای سنسور کیفیت هوا، نشانگر تعویض فیلتر، تایمر و Wi-Fi هستند و می‌توانند ۹۹.۹۷ درصد از آلودگی‌های هوا را پاکسازی کنند.

  • قیمت مناسب
  • وجود سنسور کیفیت هوا و نشانگر تعویض فیلتر در اکثر مدل‌ها
  • راحت بودن تعویض فیلتر
  • قیمت بالای فیلترها
  • صدای زیاد نسبت به اندازه دستگاه در برخی از مدل‌ها

۸. شارک (Shark)؛ بهترین مارک تصفیه هوا آمریکایی

دستگاه تصفیه هوای برند شارک
تصفیه کننده‌های هوای شارک بیش از هر چیز، به طراحی نوآورانه و خاص و همینطور عملکرد قدرتمند در جذب حداکثری آلاینده‌های هوا معروف هستند.

برند Shark به شرکت SharkNinja Operating LLC تعلق دارد که در ایالات متحده آمریکا مستقر است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و در ابتدای فعالیت خود، به تولید لوازم خانگی و تجهیزات نظافتی مانند جاروبرقی و بخارشوی مشغول بود، اما اخیرا فعالیت خود در بازار دستگاه تصفیه هوا را هم شروع کرده است. شرکت SharkNinja که برند شارک از دل آن به وجود آمده، به دلیل کیفیت و نوآوری محصولات خود شناخته‌شده است و می‌تواند در لیست بهترین مارک تصفیه هوا قرار بگیرد.

یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات این برند آسان بودن کار کردن با آن‌ها است، به طوری که هر کسی به راحتی می‌تواند از قابلیت‌های مختلف آن‌ها بهره‌مند شود. یکی از بهترین محصولات این شرکت که محبوبیت و شهرت زیادی برای آن به ارمغان آورد، NV752 است که از فیلتر HEPA، فیلتر کربن فعال و فیلتر ضد باکتری استفاده می‌کند. پس از آن، شارک با تولید مدل HE600 توانست محبوبیت بیشتری پیدا کند و خودش را جزو بهترین برند دستگاه تصفیه هوا جای دهد.

  • فیلتراسیون چند مرحله‌ای با تصفیه ۹۹.۹۷ درصد از آلودگی‌های هوا
  • طراحی مدرن، شیک و نوآورانه
  • عملکرد قدرتمند
  • قیمت بالا
  • کمیاب بودن در بازار ایران
  • نشت آب در برخی از مدل‌ها

۹. بلو ایر (BlueAir)

دستگاه تصفیه هوای برند بلو ایر
با توجه به تنوع بالای محصولات بلو ایر، هر مدلی که بخواهید را می‌توانید از این مارک بر اساس نیازها و بودجه خود تهیه کنید.

دستگاه‌های تصفیه هوا برند BlueAir تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که یک تصفیه کننده باکیفیت باید داشته باشد را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. در این رابطه، می‌توانیم به حذف آلاینده‌های ۰.۳ میکرونی، قابلیت تنظیم سرعت فن بر اساس کیفیت هوا و صفحه نمایش LED اشاره کنیم. محصولات این برند در بازار ایران هم محبوبیت زیادی دارند و خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه می‌دهند. اگر نمی‌دانید دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه، ما BlueAir را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از فناوری HEPASilent استفاده می‌کنند.

فناوری HEPASilent ترکیبی از فیلتر مکانیکی و الکترواستاتیکی است که ذرات را با عبور از یک محفظه یونی باردار می‌کند. محفظه‌های باریکی که در فیلتر هپای تصفیه کننده‌های BlueAir وجود دارد، به جذب حداکثری آلاینده‌ها کمک می‌کند و آن‌ها را در حتی در پایین‌ترین سرعت فن نیز جذب می‌کنند. اگر بخواهیم چند محصول شاخص این برند را معرفی کنیم می‌توانیم به BlueAir Classic 480i و BlueAir Classic 280i اشاره کنیم که به ترتیب برای فضاهای بزرگ ۷۲ متر مربعی و فضاهای کوچک ۲۶ متر مربعی در نظر گرفته شده‌اند.

  • برخورداری از فناوری HEPASilent در اکثر مدل‌ها
  • توانایی جذب حداکثری آلاینده‌ها حتی در کم‌ترین سرعت فن
  • وجود قابلیت‌های اضافی نظیر نمایشگر LED، اتصال Wi-Fi و تایمر
  • مشکل داشتن Wi-Fi در برخی از مدل‌ها
  • نداشتن گارانتی شرکت سازنده در ایران

۱۰. بیسل (Bissell)

چند مدل دستگاه تصفیه هوا از برند Bissell
دستگاه‌های تصفیه هوای برند Bissell مانند ماشین‌های هوشمندی هستند که به خاطر طراحی ساده، احساس می‌کنید که قدرت کافی ندارند، اما نباید گول ظاهر آن‌ها را بخورید، چراکه جزو هوشمندترین و قدرتمندترین تصفیه کننده‌ها هستند.

بیسل یک برند معروف آمریکایی است که در Grand Rapids، میشیگان قرار دارد و محصولات آن در کشورهای مختلفی از جمله چین، تایلند، ویتنام و مکزیک ساخته می‌شوند. تاسیس این شرکت به سال ۱۸۷۶ میلادی برمی‌گردد و از زمانی که تولید دستگاه تصفیه هوا را شروع کرده، همیشه در لیست بهترین مارک تصفیه هوا قرار گرفته است. شاخص‌ترین ویژگی دستگاه‌های تصفیه هوا برند Bissell، طراحی خلاقانه و غیرمتعارف و برخورداری از قابلیت‌های هوشمند است.

اگر دوست دارید بیشتر در مورد نکات مهم در هنگام خرید تصفیه هوا بدانید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا را مطالعه کنید.

درواقع، این برند در ساخت تصفیه کننده‌های هوشمند تبحر دارد و با همین ویژگی در بازار دستگاه تصفیه هوا شناخته‌شده است. یکی از محصولات این برند که با تمرکز بر قابلیت‌های هوشمند ساخته شده، Bissell SmartPurifier است که ضمن برخورداری از قابلیت‌های رایج دستگاه‌های تصفیه هوا، از ویژگی‌هایی نظیر دستیار صوتی، سنسور تشخیص آلودگی، قابلیت تنظیم سرعت فن به طور خودکار و نشانگر وضعیت فیلتر نیز برخوردار است. این ویژگی‌ها Bissell را به یک برند معتبر و قابل اطمینان در بازار تصفیه کننده تبدیل کرده‌اند.

  • وجود قابلیت‌های هوشمند در اکثر مدل‌ها
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • موجود بودن برخی از مدل‌ها در بازار ایران
  • قیمت زیاد
  • مصرف برق زیاد

جدول مقایسه بهترین مارک های تصفیه هوا خانگی

رتبهبرندمشخصات برجسته
1شیائومیمقرون‌به‌صرفه، طراحی مینیمال، قابلیت‌های هوشمند
2سامسونگعملکرد پایدار، کیفیت ساخت بالا، طراحی شیک
3فیلیپساستفاده از فناوری‌های پیشرفته، کیفیت و عملکرد عالی
4کارچرعملکرد قوی، طراحی مدرن و زیبا، گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران
5دایسونقدرتمند، طراحی خلاقانه، تولید کم‌صدا
6شارپفناوری Plasmacluster Ion، طراحی کوچک مناسب برای اتاق‌ها، صدای کم
7Levoitقیمت مناسب، عملکرد قدرتمند، رطوبت‌سازی و فناوری NanoProtect
8شارکطراحی نوآورانه، عملکرد قدرتمند، فیلتراسیون چند مرحله‌ای
9بلو ایرفناوری HEPASilent، جذب حداکثری آلاینده‌ها، قابلیت‌های اضافی نظیر نمایشگر LED
10بیسلطراحی خلاقانه، قابلیت‌های هوشمند، دستیار صوتی

از کجا دستگاه تصفیه هوا بخریم؟

اگر قصد تهیه دستگاه تصفیه هوا دارید، به سایت ترب سر بزنید تا ضمن آشنایی با مدل‌ها و برندهای محبوب در بازار ایران، قیمت محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و محصولی که در نظر دارید را با بهترین قیمت خریداری کنید. ترب با معرفی معتبرترین فروشندگان کالاهای مختلف، به شما کمک می‌کند تا یک خرید امن و راحت داشته باشید.

اگر نمی‌دانید دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه، می‌توانید به دسته‌بندی دستگاه تصفیه هوا در ترب مراجعه کنید و محصولات موجود در این دسته‌بندی را بر اساس محبوب‌ترین محصولات مرتب کنید. مزیت بزرگ خرید از ترب، این است که می‌توانید با انتخاب شهر خود در بخش ترب من، فروشندگان حضوری محصول مورد نظر خود را نیز در اطرافتان پیدا کنید.

کلام آخر

تصفیه کننده هوا یکی از بهترین دستگاه‌ها برای از بین بردن انواع آلودگی‌ها نظیر دود، گرد و خاک، غبار، بو و بسیاری از آلاینده‌های دیگری است که در هوای منزل وجود دارد. اما با این همه تنوع بالا و حضور مارک‌ها و برندهای مختلف در این بازار، انتخاب مدل مناسب کار دشواری شده است.

ما برای کمک به شما در انتخاب مدل مناسب، یک لیست از باکیفیت‌ترین و بهترین مارک تصفیه هوا تهیه کردیم و ضمن معرفی برخی از محصولات هر یک از آن‌ها، شما را با مزایا و معایب این برندها نیز آشنا کردیم. برندهایی نظیر شیائومی، سامسونگ، فیلیپس، کارچر و دایسون را به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا معرفی کردیم. محصولات اکثر این برندها را می‌توانید با بهترین قیمت در ترب تهیه کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین برند دستگاه تصفیه هوا

بهترین برند دستگاه تصفیه هوا چه ویژگی‌هایی دارد؟

محصولات برندهای معتبر تصفیه هوا معمولا کیفیت ساخت بالایی دارند، قدرت و توانایی زیادی برای حذف اکثر آلودگی‌ها و آلاینده‌های مضر دارند و نسبت به اندازه خود، کم صدا هستند.

قیمت بهترین برند دستگاه تصفیه هوا چقدر است؟

قیمت دستگاه تصفیه هوای برندهای معتبر به عوامل زیادی از جمله مشخصات، تعداد و نوع فیلترهای به کار رفته، اندازه، قابلیت‌های اضافی و هوشمند و عوامل متعدد دیگری بستگی دارد. اما معمولا از حدود ۵ الی ۷ میلیون تومان شروع می‌شود تا بالای ۲۰ میلیون.

از کجا بفهمیم برند دستگاه تصفیه هوا معتبر است؟

برندهای معتبر تصفیه هوا معمولا دارای گواهینامه‌های استاندارد معتبر مانند AHAM، CE و ISO هستند و از فیلترها و فناوری‌های روز دنیا در محصولات خود استفاده می‌کنند و همچنین، نظرات و تجربیات کاربران هم معمولا نسبت به آن‌ها مثبت است.

در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تعداد و نوع فیلترهای به‌کار رفته در دستگاه، اندازه اتاق یا فضایی که قصد دارید دستگاه را در آن قرار دهید، نرخ CADR، قابلیت‌های اضافی و هوشمند، نظر کاربران در مورد دستگاه و در نهایت قیمت آن را مد نظر داشته باشید.

🔗 منبع: livemint

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *