بهترین بی بی کرم ایرانی؛ معرفی ۵ مدل BB کرم ایرانی برای انواع پوست

برای اکثر خانم‌ها صرفاً داشتن آرایش شیک و زیبا اولویت نیست، بلکه به سلامت پوست خود نیز توجه ویژه‌ای دارند. این افراد انواع BB کرم را می‌شناسند و درباره مزایای استفاده از آنها اطلاعات کافی دارند. ما در این مطلب از بلاگ ترب به معرفی بهترین بی بی کرم ایرانی می‌پردازیم. اگر در انتخاب بی بی کرم ایرانی مردد هستید و نمی‌دانید بهترین مارک کدام برند است، همراه ما باشید.

بی بی کرم چیست؟ استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

زنی که مقداری از بی بی کرم را روی دست خود می‌ریزد.
برای انتخاب بهترین بی بی کرم ایرانی باید به سازگاری رنگ کرم با رنگ پوست توجه داشت.

شما با انتخاب بهترین مارک بی بی کرم ایرانی، با خرید صرفاً یک محصول، کرم مرطوب‌کننده، کرم پودر، کانسیلر، ضدآفتاب و پرایمر خریده‌اید. در واقع لازم نیست چندین لایه کرم و پودر را روی هم استفاده کنید. با استفاده از بی بی کرم، سنگینی خاصی روی پوست خود احساس نمی‌کنید و مدت‌زمان آرایش شما نیز چندان طولانی نمی‌شود. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از BB کرم محسوب می‌شوند:

  • با خرید BB کرم، یک محصول چندمنظوره را انتخاب کرده‌اید.
  • BB کرم‌ها، گزینه ایده‌آلی برای آرایش سبک با پوشش‌‌دهی بالا هستند.
  • دیگر لازم نیست هزینه‌ای مجزا بابت خرید کرم‌های مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، کانسیلر و پرایمر بپردازید.
  • بی بی کرم‌ها قادر به پوشش‌دهی لکه و نقص‌های پوستی هستند.
  • فرمولاسیون بی بی کرم به‌گونه‌ای است که جوش و آکنه‌های پوستی را تحریک نمی‌کند.

بی بی کرم یکی از محصولات کاربردی است که توصیه می‌کنیم حتماً آن را در کیف آرایش خود داشته باشید. اگر تمایل دارید که درباره نحوه استفاده از بی بی کرم و مزایا و معایب آن اطلاعات جامعی به‌دست آورید، حتماً مطلب «بی بی کرم چیست؟» را مطالعه کنید.

معرفی ۵ مدل از بهترین بی بی کرم ایرانی

خانمی که از بی بی کرم متناسب با رنگ پوست خود استفاده می‌کند.
توجه به اسامی برند بهترین بی بی کرم ایرانی ضرورت دارد.

برای آن دسته از افرادی‌که در هنگام آرایش با کمبود وقت مواجه هستند، بی بی کرم انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی از موارد بسیار مهمی که برای انتخاب بهترین بی بی کرم ایرانی باید به آن توجه داشت، برند محصول است. ما در این مطلب ۵ مدل از برترین بی بی کرم ایرانی را برایتان معرفی می‌کنیم و درباره ویژگی‌ها و مشخصات این محصولات خواهیم گفت. به صورت کلی برندهای محبوب بی بی کرم ایرانی را می‌توان به موارد زیر دسته‌بندی کرد:

  • بی بی کرم درماتیپیک
  • بی بی کرم آردن
  • بی بی کرم سینره
  • بی بی کرم  کاسمکولوژی
  • بی بی کرم نو آکنه

دقت داشته باشید که برای خرید بهترین بی بی کرم ایرانی صرفاً نباید به برند محصول توجه کنید. در نظر داشتن ویژگی‌های پوستی، رنگ BB کرم، متریال موجود در فرمولاسیون و مواردی مشابه نیز حائز اهمیت است و در انتخاب مناسب‌ترین محصول کمک به‌سزایی به شما می‌کند.

۱. بی بی کرم درماتیپیک

بی بی کرم ایرانی از برند درماتیپیک برای پوست‌های مختلط
Dermatypique BB Cream دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی مناسبی است.

از مهم‌ترین ویژگی این مدل از بهترین BB کرم های ایرانی از برند درماتیپیک، می‌توان به خاصیت مرطوب‌کنندگی، پوشش‌دهی بالا، قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB اشاره کرد. با استفاده از این مدل بی بی کرم، منافذ باز پوستی شما نسبتاً جمع می‌شود و از چین‌وچروک‌های زودرس پیری نیز مصون می‌مانید.

از مهم‌ترین متریال موجود در این بی بی کرم می‌توان به ماده لیستین، بیزابولول و نیاسین آمید اشاره کرد. بیزابولول از عصاره گل بابونه گرفته شده است و با خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی از پوست شما مراقبت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
حجم کرم۳۰ میلی‌لیتر
رنگبژ طبیعی، بژ طلایی و رز بژ
جنسیت مصرفعمومی
سن مصرفبزرگسالان
قابل استفاده برایصورت و گردن
مناسب برایپوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرفضدآفتاب و مرطوب‌کننده
SPF۲۰
محفظه نگهدارندهتیوپی
جدول مشخصات بی بی کرم درماتپیک

ناگفته نماند که با نقد و بررسی بی بی کرم درماتیپیک قبل از خرید می‌توانید بهترین محصول را خریداری کنید و ضمن داشتن چهره زیبا، ضامن سلامت پوست خود نیز باشید.

۲. بی بی کرم آردن

بی بی کرم آردن با تیوپ کرمی رنگ
Ardene BB Cream قیمت مناسبی برای افراد مختلف دارد.

بدون شک یکی از مهم‌ترین مشخصه بی بی کرم‌های آردن قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه آنها است. از نقاط مثبت این محصول می‌توانیم به قابلیت پوشانندگی یکنواخت، وجود عصاره چای سبز، روغن دانه انگور و سازگاری با انواع پوست اشاره کنیم. در جدول زیر اطلاعات کاملی از این محصول را مشاهده می‌کنید.

اگر قصد خرید بهترین بی بی کرم ایرانی را دارید، این محصول آبرسان، مرطوب‌کننده و فاقد چربی پیشنهاد مناسبی برای شما است. استفاده روزانه از این بی بی کرم ایرانی طراوت و شادابی خاصی به پوست شما می‌بخشد و فرمولاسیون آن متناسب با پوست بانوان است. از دیگر ویژگی این محصول می‌توان به بهبود جوش و آکنه و مات کردن رنگ پوست اشاره کرد.

مشخصاتتوضیحات
حجم کرم۴۰ میلی‌لیتر
رنگبژ طبیعی، بژ روشن
جنسیت مصرفعمومی
سن مصرفبدون محدودیت
قابل استفاده برایصورت و گردن
مناسب برایانواع پوست
موارد مصرفضدآفتاب و مرطوب‌کننده
SPF۲۵
محفظه نگهدارندهتیوپی
جدول مشخصات بی بی کرم آردن

لازم به ذکر است که در زمان خرید بی بی کرم توجه به تشخیص بی بی کرم اصل و تقلبی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. اگر قادر به تشخیص محصولات اورجینال نیستید، توصیه ما برایتان انتخاب بهترین BB کرم های ایرانی است.

۳. بی بی کرم سینره

دو عدد بی بی کرم سینره در دستان یک خانم
Cinere BB Cream بافت سبکی دارد که سریع جذب می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی Cinere BB Cream، سبک بودن آن است. شما می‌توانید از این محصول به‌عنوان کرم پودر نیز استفاده کنید. این بی بی کرم ایرانی در دو رنگ طبیعی و متوسط تولید می‌شود و با پوشش‌دهی مات و خاصیت ضدآب، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش‌روی شما برای خرید بهترین بی بی کرم ایرانی محسوب می‌شود.

این محصول دارای فاکتور حفاظتی SPF20 و مجهز به فیلترهای تیتانیوم‌دی‌اکسید و اکتوکرایلن است. اگر پوست حساس و مستعد آکنه‌ای دارید، باید بگوییم که این بی بی کرم باکیفیت، فاقد پارابن و رنگ مصنوعی و دارای ساختار سبک با جذب فوری است.

این محصول بی بی کرمی ایرانی با قدرت پوشانندگی و جذب بالا است. به دلیل وجود ویتامین E، از پوست شما در برابر گردوغبار و اشعه آفتاب نیز مراقبت می‌کند. استفاده از این محصول برای افرادی‌که پوست نسبتاً روشنی دارند و در مناطق خشک زندگی می‌کنند، توصیه می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
حجم کرم۵۰ میلی‌لیتر
رنگلایت و مدیوم
جنسیت مصرفعمومی
سن مصرفبدون محدودیت
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برایانواع پوست
موارد مصرفضدآب و مقاوم در برابر تعرق، پوشانندگی مؤثر، رطوبت‌رسانی عمیق به پوست
SPF۲۰
محفظه نگهدارندهتیوپی
جدول مشخصات بی بی کرم سینره

اگر در صورت استفاده از این بی بی کرم یا سایر برندها دچار حساسیت شدید، بهتر است استفاده از آن را متوقف کنید.

۴. بی بی کرم  کاسمکولوژی بژ روشن SPF20

بی بی کرم ایرانی کاسمکولوژی
بی بی کرم باکیفیت کاسمکولوژی برای بزرگسالان مناسب است.

اگر قصد خرید بی بی کرم ایرانی و با خاصیت ضد آفتاب دارید، این محصول با spf معادل ۲۰ گزینه مناسبی برای شما است. این محصول تحت لیسانس فرانسه بوده و در ایران تولید شده است. از طرفی قیمت محصول نیز مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. با خاصیت رطوبت رسانی که دارد از پوست شما در برابر خشکی بیش‌از حد مراقبت کرده و فاقد چربی است. در جدول زیر می‌توانید مشخصات این محصول را مطالعه کنید.

مشخصاتتوضیحات
رنگبژ روشن و بژ طبیعی
ترکیباتاوره، پروتئین دانه سویا، روغن دانه انگور، سدیم PCA، گلیسیرین، هیالورونیک اسید
عصارهعصاره برگ چای سبز
جنس محفظهتیوب پلاستیکی
مناسب برایانواع پوست
حجم۵۰ میلی‌لیتر
SPF۲۰
جدول مشخصات بی بی کرم کاسمکولوژی

۵. بی بی کرم رنگی نو آکنه مناسب برای پوست چرب

جعبه کرم نو آکنه محصولی ایرانی
بی بی کرم ایرانی نو آکنه رنگی بوده و برای افراد با پوست چرب مناسب است.

برای آن دسته از افرادی که پوستی چرب با جوش‌های متعدد دارند، استفاده از بی بی کرم نو آکنه توصیه می‌شود. این محصول برای بزرگسالان مناسب بوده و فاقد چربی است. اگر تمایل ندارید که برای خرید بی بی کرم ایرانی هزینه نسبتاً زیادی بپردازید، این محصول مناسب شما است.

مشخصاتتوضیحات
ناحیه مصرفصورت
مناسببرای خانم‌ها
ترکیباتآب دیونیزه، تیتانیوم دی اکساید، پارافین مایع، نیاسین آمید، آلانتوئین، فنوکسی اتانول
حجم۴۰ میلی‌لیتر
نوع محفظه نگه دارندهتیوپی
کشور مبدأ برندایران
کاربرد اصلیمحافظ پوست و مات کننده
سایر کاربردهاجلوگیری از ایجاد آکنه و ضدالتهاب
SPF۲۰
ویتامیندارای ویتامین E
جدول مشخصات بی بی کرم ایرانی نو آکنه

از کجا بهترین بی بی کرم ایرانی را بخریم؟

صورت خانمی که از بی بی کرم به رنگ لایت برای کاور پوست خود استفاده کرده است.
برای خرید بی بی کرم سازگار با ترکیب رنگ پوست خود محصولات سایت ترب را بررسی کنید.

چندان اهمیتی ندارد قصد خرید بی بی کرم ایرانی دارید یا انتخاب شما مدل‌های خارجی است، در هر صورت پیشنهاد ما برایتان خرید از وب‌سایت ترب خواهد بود. کافی است در قسمت زیر تنوع بالای بی بی کرم ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار دهید و متناسب با بودجه‌ای که دارید و ویژگی‌های پوستی خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب به شرح مفصل درباره بهترین بی بی کرم ایرانی صحبت و تعدادی از بهترین BB کرم های ایرانی مانند بی بی کرم درماتیپیک، آردن و سینره را معرفی کردیم. اگر تجربه استفاده از این قبیل محصولات را دارید، حتماً درباره نظرات خود برای ما و سایر مخاطبین سایت ترب بنویسید. پیشنهاد شما برای بهترین مارک بی بی کرم ایرانی چیست؟

پرسش های متداول در مورد بهترین بی بی کرم ایرانی

آیا BB کرم‌های ایرانی مناسب تمامی پوست‌ها هستند؟

بله، خوشبختانه از بهترین مارک بی بی کرم ایرانی می‌توان برای تمامی ویژگی‌های پوستی (چرب، خشک، مستعد آکنه و…) استفاده کرد. البته در انتخاب بی بی کرم باید به ویژگی پوست توجه داشت. برای مثال افرادی‌که پوست چربی دارند، باید کرمی که حاوی مواد جاذب رطوبت است را انتخاب نمایند.

فواید استفاده از بهترین بی بی کرم ایرانی چیست؟

BB کرم های ایرانی یک محصول با چندین ویژگی هستند و تأثیر به‌سزایی در طراوت و شادابی پوست دارند. استفاده از این کرم منجر به مات شدن پوست، رطوبت‌رسانی، کاهش جوش و آکنه می‌شود.

آیا بی بی کرم ایرانی جایگزین مناسبی برای ضدآفتاب است؟

خیر، اگرچه بی بی کرم های ایرانی خاصیت ضدآفتاب دارند و در برابر اشعه آفتاب مقاوم هستند، اما SPF آنها کمتر از عدد ۳۰ است. درنتیجه می‌توان گفت جایگزین مناسبی برای ضدآفتاب محسوب نمی‌شوند. البته در فصول سرد مانند پاییز و زمستان می‌توانید از بی بی کرم به‌عنوان ضدآفتاب نیز استفاده کنید.

بهترین مارک بی بی کرم ایرانی چیست؟

اگر پوست خشکی دارید بی بی کرم آردن گزینه مناسبی برای شما است. برندهای سینره و درماتیپیک نیز برای افراد با تمامی ویژگی‌های پوستی توصیه می‌شوند.

زینب آذرگشب
زینب آذرگشب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *