بهترین دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ؛ انتخاب حرفه‌ای‌ها

اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ، قلب تپنده بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها هستند. این دستگاه‌ها با ویژگی‌ها و مشخصات حرفه‌ای و سایز کوچک خود برای کسانی‌که کمبود فضا دارند و نمی‌خواهند کیفیت را از دست بدهند، ایده‌آل هستند. اما کدام یک از مدل‌های موجود در این بازار قابل اعتماد هستند و می‌توانند تا سال‌ها نیاز شما را برطرف کنند؟ در این مقاله، به بررسی دقیق این موضوع و معرفی بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ موجود در بازار خواهیم پرداخت.

بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ؛ معرفی ۱۰ تا از برترین‌ها

نازل بخار یک اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ
اگر کمبود فضا دارید، اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ بهترین گزینه برای شما است.

دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی بهترین وسیله برای عصاره‌گیری کامل قهوه هستند، به نوعی که خوش‌عطرترین و خوش‌طعم‌ترین قهوه‌ای که تا به حال نوشیده‌اید را در اختیارتان قرار می‌دهند. اما مشکل اکثر کسانی‌که از این نوع دستگاه استفاده می‌کنند، این است که معمولا سایز بزرگی دارند و به سختی می‌توان فضای مناسب برای آن‌ها فراهم کرد.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ابعاد کوچک و مناسب، کیفیت و خروجی یکسانی با دستگاه‌های صنعتی بزرگ ارائه می‌کند. لطفا همچنان تا انتها با ما همراه باشید تا نتیجه تحقیق و بررسی دقیق خود در رابطه با بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ را با شما به اشتراک بگذاریم.

در صورتی‌که محدودیت فضا ندارید، می‌توانید مقاله بهترین اسپرسو ساز صنعتی را مطالعه کنید که شامل مدل‌های متنوع‌تر با یک یا چند گروپ است.

۱. دستگاه اسپرسو ساز بیزرا مدل BZ10

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل BZ10 از برند بیزرا
دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا مدل BZ10

اسپرسو ساز بیزرا مدل BZ10، اولین محصولی است که قصد داریم به‌عنوان بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ به شما معرفی کنیم. این دستگاه دارای یک مخزن ۳ لیتری، دیگ جوشان ۱.۵ لیتری و توان مصرفی در رنج ۱۴۵۰ تا ۱۷۵۰ وات است که می‌تواند بهترین عصاره‌ای که تا به حال از قهوه گرفته‌اید را در اختیارتان قرار دهد. بیزرا یک برند ایتالیایی است که مثل اکثر برندها، محصولات خود را در کشورهای مختلف از جمله چین تولید می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندبیزرا (Bezzera)
توان مصرفی۱۴۵۰ تا ۱۷۵۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافینازل آب جوش، امکان عصاره‌گیری و استفاده از نازل بخار به صورت همزمان، بدنه استیل ضدزنگ، فشارسنج و قابلیت تنظیم دمای قهوه به وسیله ترموستات دیجیتالی
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدل BZ10

اگر می‌خواهید یک اسپرسو ساز صنعتی برای منزل خود تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی سر بزنید.

۲. دستگاه اسپرسو ساز بیزرا مدل Unica

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل unica از برند بیزرا
دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا مدل یونیکا

اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدل Unica، یگی دیگر از محصولات این برند ایتالیایی است که به واسطه قدرت بالا و قابلیت‌های مناسب، می‌توان آن را بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ به شمار آورد. سیستم عصاره‌گیری این اسپرسو ساز دستی است و بدنه آن نیز از استیل ۳۰۴ ساخته شده که ضمن استحکام و مقاومت بالا، زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندبیزرا (Bezzera)
توان مصرفی۱۳۵۰ تا ۱۶۵۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیبدنه استیل ۳۰۴، فشارسنج، قابلیت تنظیم دمای قهوه به وسیله ترموستات دیجیتالی، دیگ جوشان با ظرفیت ۰.۵ لیتری، مخزن آب ۳ لیتری، سیستم کنترل دما (PID)، سیستم کنترل فشار، نازل آب جوش و امکان اتصال به آب شهری
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدل Unica

یکی از کارکردهای اصلی سیستم PID، کنترل دقیق دما است که یکی از مهم‌ترین عوامل در استخراج طعم و عطر قهوه به شمار می‌رود. PID با کنترل دقیق دمای آب، اطمینان حاصل می‌کند که هر شات اسپرسو با دمای یکسان و مطلوب دم‌آوری شود.

۳. دستگاه اسپرسو ساز بیزرا مدل Arcadia

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل آرکدیا از برند بیزرا
دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا مدل آرکدیا

اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدل Arcadia همان دستگاهی است که به دلیل قدرت بالا و قابلیت‌های کافی، اکثر کافه‌ها و رستوران‌هایی که محدودیت فضا دارند، باید آن را داشته باشند. این دستگاه تال کاپ، دارای یک دیگ بخار مسی با فناوری PID است که با استفاده از یک الگوریتم پیچیده، دما را به صورت پیوسته و دقیق کنترل می‌کند. این در حالی است که ترموستات‌های معمولی، به صورت آن/آف عمل می‌کنند. یعنی زمانی‌که دما به زیر حد تنظیم‌شده می‌رسد، المنت گرمایی را روشن می‌کنند و وقتی به دمای تنظیم‌شده رسید، آن را خاموش می‌کنند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندبیزرا (Bezzera)
توان مصرفی۲۳۰۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیدیگ بخار مسی، دو عدد نازل بخار چرخشی، یک نازل آب جوش، قابلیت شست‌وشوی خودکار، تال کاپ، گرم‌کن فنجان، تکنولوژی دیگ بخار PID، نشانگر فشار و بخار، نمایشگر رنگی لمسی، سینی چکه‌گیر
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدل Arcadia

اسپرسو سازهایی که دارای سیستم PID هستند، اسپرسوی باکیفیت‌تری تولید می‌کنند، طعم اسپرسو در آن‌ها همیشه یکنواخت است، به شما اجازه می‌دهند با تنظیم دمای آب، انواع مختلف قهوه را با پروفایل‌های طعم متفاوت تهیه کنید، انرژی کم‌تری مصرف می‌کنند و طول عمر بیشتری هم دارند.

۴. اسپرسو ساز بیزرا مدل Matrix

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل ماتریکس از برند بیزرا
دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا مدل ماتریکس

مدل Matrix اسپرسو ساز صنعتی بیزرا، یک دستگاه فوق مدرن با طراحی چشم‌نواز است که جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون کافه یا رستوران شما می‌بخشد. این طراحی مدرن، به لطف چراغ‌های LED است که در دو طرف دستگاه قرار دارد. از ظاهر این دستگاه که بگذریم، در رابطه با مشخصات فنی آن می‌توان به توان مصرفی ۲۱۰۰ وات و سیستم کنترل دمای PID اشاره کرد که قدرت کافی برای عصاره‌گیری کامل قهوه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندبیزرا (Bizzera)
توان مصرفی۲۱۰۰ وات (۸۰۰ وات توان المنت قهوه و ۱۳۰۰ وات توان بویلر اصلی)
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافییک نازل بخار، یک نازل آب جوش، مخزن آب با ظرفیت ۴ لیتر، شست‌وشوی خودکار، گرم‌کن فنجان، لامپ LED، سیستم کنترل دمای PID، مولتی بویلر، یک لیتر ظرفیت بویلر، نمایشگر رنگی لمسی و سینی چکه‌گیر از جنس استیل ضدزنگ
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدل Matrix

۵. دستگاه اسپرسو ساز آستوریا مدل Loft

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل لافت از برند آستوریا
دستگاه قهوه ساز صنعتی آستوریا مدل لافت

آستوریا هم مانند بیزرا، یک برند ایتالیایی به شمار می‌رود که به واسطه تولید محصولات باکیفیت، به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. این دستگاه، برای کسانی‌که به دنبال یک اسپرسو ساز صنعتی با قیمت مناسب هستند که قابلیت‌های کافی و مناسب هم داشته باشد، گزینه خوبی است. همچنین، در چند رنگبندی تولید می‌شود که شامل سفید، مشکی، قرمز و سبز است تا بسته به سلیقه خود، رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید و جلوه زیباتری به کافه یا رستوران خود بدهید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندآستوریا (Astoria)
توان مصرفی۲۹۰۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیجنس بدنه استیل ضدزنگ، کنترل پنل دکمه‌ای، قابلیت تولید کف شیر با نازل چرخشی، قابلیت تنظیم میزان بخار، سیستم قطع خودکار، بویلر ۲.۵ لیتری، گرم‌کن فنجان، یک عدد نازل قهوه و سینی چکه‌گیر
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی آستوریا مدل Loft

۶. اسپرسو ساز WPM مدل KD-330

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ kd330 از برند wpm
دستگاه قهوه ساز صنعتی WPM مدل KD330

اسپرسو ساز صنعتی WPM مدل KD-330 یک دستگاه هوشمند است که اپلیکیشن اختصاصی هم دارد. از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید زمان و مقدار عصاره‌گیری قهوه را تنظیم کنید. در رابطه با سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم کنترل حرارتی PID و همینطور دو ترموبلاک اشاره کرد که برای تامین و حفظ دمای ثابت کاربرد دارند. این دو ترموبلاک، کمک می‌کنند تا تنظیم دما با بیشترین دقت انجام شود.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندWPW
توان مصرفی۱۳۵۰ تا ۱۶۵۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافییک بویلر ۰.۷ لیتری، دو عدد ترموبلاک، قابلیت تنظیم دما، مخزن آب ۲.۵ لیتری، سیستم کنترل حرارتی PID، پری‌اینفیوژن قابل برنامه‌ریزی، نمایشگر فشار، کنترل از طریق اپلیکیشن، فشار بخار ۱۵ بار، پمپ بخار آب با فشار ۴ بار، نمایشگر LCD و امکان اتصال مستقیم به آب شهری
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی WPM مدل KD-330

پری‌اینفیوژن یا پیش‌آبیاری، به فرآیندی گفته می‌شود که در آن، قبل از شروع استخراج اصلی قهوه، مقداری آب داغ با فشار کم روی بستر قهوه ریخته می‌شود که می‌تواند به کاهش تلخی اسپرسو کمک کند و طعم‌های ظریف و پیچیده قهوه را بهتر استخراج نماید. همچنین، باعث می‌شود تا آب به صورت یکنواخت در بستر قهوه توزیع شود و تمام دانه‌های قهوه به‌طور یکسان با آب تماس پیدا کنند تا استخراج طعم‌ها به صورت یکنواخت انجام شود.

۷. دستگاه اسپرسو ساز سن رمو مدل Cube R

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل Cube R از برند سن رمو
دستگاه اسپرسو ساز صنعتی سن رمو مدل کیوب آر

اگر با برند سن رمو آشنایی کافی ندارید، باید توضیح دهیم که یک برند ایتالیایی است. دستگاه اسپرسو ساز صنعتی سن رمو مدل Cube R یک دستگاه قدرتمند به شمار می‌رود که هر انتظاری که از یک اسپرسو ساز حرفه‌ای داشته باشید را برآورده می‌کند. این اسپرسو ساز، به همراه یک دستگاه آسیاب قهوه که به‌طور اختصاصی برای همین اسپرسوساز ساخته شده، عرضه می‌شود که در صورت نیاز، می‌توانید آن را هم تهیه کنید.

اما باید توجه داشته باشید که در صورت تمایل به تهیه آسیاب، باید هزینه چشمگیری علاوه‌بر خود دستگاه پرداخت کنید. تا زمانی‌که این مقاله تهیه می‌شود، دستگاه اسپرسو ساز سن رمو مدل Cube R بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. در حالی‌که اگر آسیاب آن را هم بخواهید، باید بودجه خود را تا ۲۳۰ میلیون تومان افزایش دهید که مقدار چشمگیری است.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندسن رمو (Sanremo)
توان مصرفی۱۵۰۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیبدنه استیل ضدزنگ، کنترل پنل دکمه‌ای، مخزن آب ۱.۸ لیتری، قابلیت تولید کف شیر، قابلیت تنظیم میزان بخار، سینی چکه‌گیر و محفظه قهوه
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی سن رمو مدل Cube R

۸. اسپرسو ساز کوئیک میل مدل پگاسو ۰۳۰۳۵

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی مدل پگاسو ۰۳۰۳۵ از برند کوییک میل
دستگاه قهوه ساز صنعتی کوییک میل مدل پگاسو ۰۳۰۳۵

کوئیک میل، یکی دیگر از برندهای معتبر سازنده دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی به شمار می‌رود که ساخت ایتالیا است. این برند با دستگاه مدل پگاسو ۰۳۰۳۵ خود، توانسته در لیست بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ قرار بگیرد. دستگاه اسپرسو ساز صنعتی کوئیک میل مدل پگاسو ۰۳۰۳۵ قادر است میزان فشار بخار را به صورت اتوماتیک تنظیم کند. به این ترتیب، می‌توانید متناسب با نوع نوشیدنی که قصد دارید تهیه کنید، فشار بخار کافی تولید کنید تا بهترین خروجی ممکن را به دست بیاورید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندکوئیک میل (Quick Mill)
توان مصرفی۱۲۰۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیبدنه استیل ضدزنگ، کنترل پنل دکمه‌ای، قابلیت جدا شدن مخزن آب، قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت اتوماتیک، قابلیت تولید کف شیر، دو عدد نازل قهوه، محفظه قهوه، قابلیت استفاده از پودر قهوه و دانه قهوه به همراه سینی چکه‌گیر
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی کوئیک میل مدل پگاسو ۰۳۰۳۵

۹. دستگاه اسپرسو ساز فائما مدل فائمینا (Faemina)

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ فائما مدل فائمینا
دستگاه قهوه ساز صنعتی فائما مدل فائمینا

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی فائما (Faemina) مدل فائمینا گران‌قیمت‌ترین محصول در لیست بهترین دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ است که برای معرفی در نظر گرفته‌ایم. قیمت این دستگاه در برخی از فروشگاه‌ها به بیش از ۴۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسد که اگر کمی با مدل‌ها، برندها و مشخصات اسپرسو سازهای مختلف آشنا باشید، قیمت نجومی آن را تا حدی درک می‌کنید.

فائما، یکی از بزرگ‌ترین برندهای سازنده دستگاه اسپرسو ساز است که به‌عنوان یک برند فوق لوکس شناخته می‌شود. از طرفی دیگر نیز مدل فائمینا این برند، یکی از کامل‌ترین، قوی‌ترین و بهترین مدل‌های این برند به شمار می‌رود که توانایی دم‌آوری قهوه‌های فیلتری مانند V60 و اوریگامی، اتصال بلوتوث و کنترل از طریق اپلیکیشن Be Faema تنها بخشی از امکانات پیشرفته و هوشمند آن هستند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندفائما (Faemina)
توان مصرفی۱۳۰۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیبدنه استیل ضدزنگ، سیستم قطع خودکار، کنترل پنل دکمه‌ای و لمسی، دارای نمایشگر، مخزن آب ۲.۵ لیتری، قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت اتوماتیک، قابلیت تولید کف شیر، قابلیت استفاده از پودر قهوه، سینی چکه‌گیر، قابلیت تنظیم دمای گروپ توسط صفحه هد گروپ یا اپلیکیشن، راه‌اندازی بویلر و سیستم در کم‌تر از ۵ دقیقه
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی فائما مدل فائمینا (Faemina)

۱۰. دستگاه اسپرسو ساز رویال مدل ریل (Real)

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ مدل ریل از برند رویال
دستگاه قهوه ساز صنعتی رویال مدل ریل

آخرین محصولی که برای معرفی به‌عنوان بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ در نظر گرفته‌ایم نیز به یک برند ایتالیایی تعلق دارد که از سیستم گرمایی الکتریکی استفاده می‌کند. این محصول دستگاه اسپرسو ساز صنعتی رویال مدل ریل (Real) نام دارد که جهت ایمنی بویلر در صورت خالی بودن مخزن، یک ترموستات نیز در آن به کار برده شده است. این دستگاه در بین برندها و مدل‌های مختلف اسپرسو سازهای صنعتی، قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندرویال (Royal)
توان مصرفی۱۵۰۰ وات
سیستم عصاره‌گیری دستی
قابلیت‌های اضافیدرجه نمایشگر برای پمپ و بویلر، بدنه استیل ضدزنگ، سیستم گرمایی الکتریکی، ۱.۵ لیتر گنجایش بویلر، ۳ لیتر گنجایش مخزن آب، گرم‌کننده فنجان، دارای ترموستات، کلیدهای ضدآب، امکان عصاره‌گیری به صورت اهرمی و امکان تنطیم دمای بویلر به صورت دستی
مشخصات اسپرسو ساز صنعتی رویال مدل ریل (Real)

بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ را از کجا بخریم؟

یک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ در کنار دستگاه آسیاب قهوه
بیشترین تنوع دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ را می‌توانید در ترب پیدا کنید.

برای خرید مدل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. ترب، امکان مقایسه قیمت و مشخصات اسپرسو سازهای صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی مختلف را از تمامی برندهای معتبر ایرانی و خارجی فراهم کرده تا هر محصولی که می‌خواهید را متناسب با بودجه و نیازهای خود، با بهترین قیمت تهیه کنید.

در صورتی‌که نمی‌توانید به هر فروشنده‌ای اعتماد کنید، فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند را انتخاب نمایید. این فروشندگان ضمن پرداخت ضمانت مالی کافی، دارای سابقه طولانی و درخشانی هستند که نشان می‌دهد عملکرد خوبی در جلب رضایت مشتریان خود داشته‌اند.

اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که فقط باید برای خرید آنلاین از خدمات سایت ترب استفاده کنند، اما ترب امکان خرید حضوری را نیز فراهم کرده است. برای استفاده از امکان خرید حضوری از طریق ترب، لازم است شهر محل سکونت خود را از قسمت ترب من انتخاب نمایید تا پس از فروشندگان آنلاین، لیست فروشندگان حضوری کالای مورد نظرتان را نیز مشاهده کنید.

کلام آخر

کافه‌ها و رستوران‌ها به دلیل مصرف زیاد قهوه و تهیه انواع نوشیدنی‌های مختلف، به دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی نیاز دارند. اما عیب این نوع دستگاه‌ها این است که اکثرا بزرگ و بسیار جاگیر هستند و کسانی‌که فضای کافی برایشان ندارند، به مشکل می‌خورند.

اینجاست که می‌توان به سراغ دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ رفت تا ضمن ارائه قدرت و عملکرد یکسان با دستگاه‌های صنعتی بزرگ، در هر فضایی قرار می‌گیرند. در این مقاله، ۱۰ مدل از بهترین دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ را به شما معرفی کردیم.

ردیفنام مدلتوان مصرفیقیمت (تا لحظه نگارش مقاله)
۱بیزرا مدل BZ10۱۴۵۰ تا ۱۷۵۰ وات۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان
۲بیزرا مدل Unica۱۳۵۰ تا ۱۶۵۰ وات۶۵ تا ۹۷ میلیون تومان
۳بیزرا مدل Arcadia۲۳۰۰ وات۱۸۹ تا ۱۹۵ میلیون تومان
۴بیزرا مدل Matrix۲۱۰۰ وات۱۵۵ تا ۱۸۵ میلیون تومان
۵آستوریا مدل Loft۲۹۰۰ وات۸۷ تا ۱۲۰ میلیون تومان
۶WPM مدل KD-330۱۳۵۰ تا ۱۶۵۰ وات۸۷ میلیون تومان
۷سن رمو مدل Cube R۱۵۰۰ وات۱۵۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان
۸کوئیک میل مدل پگاسو ۰۳۰۳۵۱۲۰۰ وات۵۸ میلیون تومان
۹فائما مدل فائمینا۱۳۰۰ وات۳۷۶ تا ۴۴۰ میلیون تومان
۱۰رویال مدل ریل (Real)۱۵۰۰ وات۹۰ تا ۹۷ میلیون تومان
جدول جمع‌بندی بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ

پرسش های متداول در مورد بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ

اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ ساخت کجاست؟

کشور ساخت اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ مختلف بسته به برند آن‌ها متفاوت است. اما اکثر اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ باکیفیت و پرفروش، ساخت ایتالیا هستند.

بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ کدام است؟

اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ بسیار باکیفیتی در بازار وجود دارد که نمی‌توان با قطعیت گفت کدامشان بهترین است. چراکه بهترین اسپرسو ساز برای هر فرد بسته به نیازها و بودجه وی متفاوت خواهد بود.

بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ کدام است؟

با توجه به تعداد زیاد مدل‌های اسپرسو ساز برند بیزرا (Bizzera) در لیست بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ، می‌توان آن را بهترین برند در این زمینه معرفی کرد.

قیمت اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ چقدر است؟

قیمت اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ بسته به برند، مدل و قابلیت‌های آن‌ها، بسیار متغیر است. به طوری‌که از حدود ۵۸ میلیون تومان شروع می‌شود و تا بیش از۴۰۰ میلیون تومان ادامه دارد.

ارزان‌ترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ کدام است؟

اسپرسو ساز صنعتی کوئیک میل مدل پگاسو ۰۳۰۳۵ با حدود ۵۸ میلیون تومان، یکی از ارزان‌ترین اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ بازار است که قدرت چندان کمی هم ندارد و می‌تواند برای بسیاری از نیازها پاسخگو باشد.

گران‌ترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ کدام است؟

دستگاه اسپرسو ساز فائما مدل فائمینا (Faemina) با قیمت تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان، یکی از گران‌ترین اسپرسو سازهای صنعتی تک گروپ بازار است که به‌طور کلی، به‌عنوان یک مدل هوشمند و همه‌چیزتمام از این برند لوکس شناخته می‌شود.

از کجا بفهمم بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ برای من کدام است؟

پیش از هر چیز، بهتر است بودجه خود را مشخص کنید. سپس، قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را که می‌خواهید اسپرسو ساز شما داشته باشد، در نظر بگیرید. با توجه به متفاوت بودن نیازهای افراد، این امر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که بدانید چه انتظاری از اسپرسو ساز خود دارید.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *