بهترین رایحه مام شون کدام است؟

محصولات بهداشتی مانند رول‌های ضد تعریق در تماس مستقیم با پوست بدن قرار دارند، بنابراین بهتر است سراغ مام ضد تعریق گیاهی و طبیعی بروید که احتمال بروز حساسیت و واکنش پوستی را کاهش دهد. رول یا مام ضد تعریق شون یکی از محصولات طبیعی موجود در بازار است که با ترکیبات و رایحه‌های مجزا برای خانم‌ها و آقایان تولید می‌شود. در این مطلب قرار است با مام ضد تعریق شون آشنا شویم و بهترین رایحه مام شون را بشناسیم.

مام ضد تعریق شون

مدل‌های مختلف دئودورانت شون در کنار هم
مام شون با استفاده از ترکیبات طبیعی، میکروب‌ها و باکتری‌های ایجادکننده بو را از بین می‌برد و رایحه دلپذیری ایجاد می‌کند.

تعریق فرآیندی برای تنظیم دمای بدن است. وقتی پوست عرق می‌کند، فضای مناسب برای تکثیر باکتری‌ها فراهم می‌شود که منجر به بوی نامطلوب می‌گردد. بنابراین، بهترین راه برای مبارزه با بوی نامطبوع بدن، پیشگیری از وقوع آن است. استفاده از مام رول شون با رایحه‌های طبیعی و دلپذیر راهکار مقابله با بوی بدن است. مام شون محصولی گیاهی برای کاهش تعریق و رفع بوی نامطبوع بدن است که با استفاده از ترکیبات طبیعی، میکروب‌ها و باکتری‌های ایجادکننده بو را از بین می‌برد و رایحه دلپذیری ایجاد می‌کند.

اگر می‌خواهید مام مناسبی را برای خودتان خریداری کنید حتما به مطلب «بهترین مدل های مام؛ معرفی پرفروش ترین‌های بازار» سر بزنید.

انواع مام ضد تعریق شون

دئودورانت شون در دست یک خانم
راهکار مقابله با بوی بدن، استفاده از مام رول شون با رایحه‌های طبیعی و دلپذیر است.

مام‌های ضد تعریق شون که به آن‌ها دئورولان (Deo Roll-On) هم می‌گویند، در دو نوع مردانه و زنانه وجود دارند و این تفکیک موجب می‌شود ترکیبات به‌کار رفته در هرکدام با توجه به کارکرد آن متفاوت باشد. از این‌رو ویژگی‌های مام زنانه و مردانه عبارتند از:

مام ضد تعریق شونویژگی‌ها
مام رول زنانه بدون آلومینیوم شون روشن کردن به مرور زمان نقاط تیره زیر بغل به‌خاطر وجود عصاره شیرین بیان، نرم‌کننده و لطیف‌کننده پوست
مام رول مردانه بدون آلومینیوم شون رفع التهاب پوست، روشن کردن نواحی تیره زیر بغل به‌خاطر عصاره شیرین بیان، رایحه خوش چوب بلوط
ویژگی‌های انواع زنانه و مردانه مام ضد تعریق شون

ویژگی‌های مثبت رول ضد تعریق شون

مام‌های ضد تعریق شون فاقد الکل و پارابن هستند و بدون آنکه لک یا سفیدک روی لباس ایجاد کنند، بوی نامطبوع بدن را از بین می‌برند. ویژگی‌ها و مزایای مام‌های ضد تعریق شون عبارتند از:

  1. استفاده از مواد اولیه طبیعی و گیاهی که آسیبی به غدد موجود در زیر بغل وارد نمی‌کند.
  2. ماندگاری ۲۴ ساعته مناسب برای افراد شاغل یا دارای مشغله زیاد
  3. با وجود آنکه بیشتر مام‌های ضد تعریق ایجاد سفیدک می‌کنند، خوشبختانه رول ضد تعریق شون این مشکل را حل کرده است. 

بهترین رایحه مام شون

پس از اطمینان از کیفیت محصول، سلیقه فردی نیز در انتخاب لوازم بهداشتی و مراقبتی بدن نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به اینکه افراد مختلف، رایحه‌های متفاوتی را ترجیح می‌دهند، برند شون با ارائه رایحه‌های متنوع زنانه و مردانه در رول‌های ضد تعریق خود، به نیازهای متفاوت مشتریان پاسخ می‌دهد. هرچند انتخاب بهترین رایحه مام شون، کاملا سلیقه‌ای است و در افراد مختلف متفاوت خواهد بود، اما برخی از رایحه‌های این برند محبوبیت و طرفداران بیشتری دارند:

بهترین رایحه مام شون مردانه

برند شون انواع محبوب مام رول ضد تعریق مردانه را تولید و عرضه می‌کند که از محبوبیت بالایی برخوردارند: 

۱. مام رول بلک فارست (Black Forest)

مام رول ضد تعریق مردانه بلک فارست
مام مردانه شون مدل Black Forest

مام ضد تعریق بلک فارست را می‌توان در صدر لیست بهترین رایحه مام شون مردانه قرار دارد. دئودورانت رولی مردانه بلک فارست شون با ماندگاری ۲۴ ساعته و رایحه خنک، فاقد الکل و پارابن است و هیچ رد لک و سفیدی روی لباس نمی‌اندازد. رایحه طبیعی چوب و گل‌های جنگلی، مام رول ضد تعریق مردانه بلک فارست را در لیست بهترین رایحه مام شون مردانه و در صدر آن قرار می‌دهد. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگیتوضیحات
نام محصولدئودورانت رولی مردانه بلک فارست شون
نوع رایحهرایحه طبیعی چوب و گل‌های جنگلی
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته بدون ایجاد لک یا سفیدی روی لباس و بدن، فاقد الکل و پارابن، رایحه اسپرت و ملایم مناسب آقایان و خانم‌های ورزشکار
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوصیات مام مدل بلک فارست

۲. مام رول فرش بامبو (Fresh Bamboo)

مام رول مردانه فرش بامبو
مام مردانه شون مدل Fresh Bamboo

مام رول مردانه فرش بامبو شون، به‌خاطر فرمولاسیون فوق‌العاده و رایحه دلپذیر یکی از بهترین مام رول‌های مردانه موجود در بازار است. ماندگاری بالا، عدم خشکی و زبری پوست ناحیه زیربغل، همراه با رایحه چوبی بامبو و مرکبات یادآور عطرهای مدیترانه کافی است تا فرش بامبو در لیست بهترین رایحه مام شون مردانه قرار بگیرد. رتبه دوم هم به مدل فرش بامبو مردانه می‌رسد که به‌خاطر عطر تازگی و سبزینگی بامبو، بهترین رایحه مام شون برای روزهای آفتابی محسوب می‌شود. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

حتما بخوانید: مام بدون آلومینیوم چیست؟ و چرا ارزش خرید دارد؟

ویژگیتوضیحات
نام محصولمام رول مردانه فرش بامبو شون
نوع رایحهرایحه چوبی، خنک و ملایم بامبو و مرکبات
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته بدون ایجاد لک یا سفیدی روی لباس و بدن، فاقد الکل و پارابن، قیمت مناسب، کیفیت و ماندگاری بالا، حجم کم و قابل حمل، درب محکم برای جلوگیری از نشت، پیشگیری از بسته شدن منافذ پوستی، سلامت و لطافت پوست
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوصیات مام مدل فرش بامبو

۳. مام رول مای باس (My Boss)

مام رول مردانه شون مای باس
مام مردانه شون مدل My Boss

مام رول ضد تعریق مردانه شون مدل مای باس با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد از تعریق جلوگیری و رایحه خنک آن حس تازگی در ناحیه زیر بغل ایجاد می‌کند. ترکیبات گیاهی موجود در این مام رول باعث روشن شدن پوست زیر بغل می‌شود و مناسب افراد با پوست حساس است. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگیتوضیحات
نام محصولمام رول ضد تعریق مردانه شون مدل مای باس
نوع رایحهرایحه چوبی، خنک و ملایم بامبو و مرکبات
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس، قابل مصرف پیش از شروع فعالیت‌های ورزشی و جسمانی، ض تعریق و ضدبو، ایجاد رایحه خنک در زیر بغل، حاوی اسانس طبیعی، مانع از واکنش‌های حساسیت زا، فاقد الکل و پارابن که باعث لک و رد روی لباس نمی‌شود
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوضیات مام مدل مای باس

بهترین رایحه مام شون زنانه 

لیست بهترین رایحه مام شون زنانه تنوع بیشتری دارد که عبارتند از:

۱. مام رول پینک پرنسس (Pink Princess)

مدل پینک پرنسس
مام زنانه شون مدل Pink Princess

مام رول ضد تعریق زنانه شون مدل پینک پرنسس با هدف جلوگیری از تعریق زیاد و بوی بد زیر بغل با سر رولی طراحی شده و ترکیبی از رایحه دلنشین میوه‌های خوش‌بو مانند هلو، آلو و انگور سیاه و نت پایانی چوب سدر، مشک و گیاه وانیل است. این محصول حجم ۵۰ میلی‌لیتری دارد و مناسب مصرف روزانه است. محصول دارای سری رول بوده و استفاده راحتی دارد. این محصول به خوشبو شدن و کاهش بوی بدن کمک می‌کند.

ویژگیتوضیحات
نام محصولمام ضد تعریق شون مدل رولی پینک پرنسس
نوع رایحهمیوه‌ای، چوبی، وانیل و گلی
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته فاقد الکل، ضد تعریق و خوشبوکننده، بدون ایجاد لک و سفیدک روی لباس، رایحه میوه‌های تابستانی، چوب سدر و وانیل، محصول مشترک ایران و آلمان
ماندگاری۲۴ ساعته
خصوصیات مام مدل پینک پرنسس

۲. مام رول سیلک پتال (Silk Petal)

مدل سیلک پتال
مام شون مدل Silk Petal

اگر طرفدار رایحه‌های شیرین نیستید، مدل سیلک پتال دقیقا مناسب شماست! رایحه سیب ترش و لیموترش و عطر دلپذیر نت پایانی چوب و بوی شیرین وانیل شما را مدهوش می‌کند.

فرقی نمی‌کند که مام شون چه رنگی انتخاب می‌کنید، در هر صورت، فرمولاسیون فاقد الکل، پارابن و آلومینیوم مام رول‌های ضد تعریق شون موجب خشکی و حساسیت پوستی نخواهند شد..

ویژگیتوضیحات
نام محصولمام ضد تعریق شون مدل سیلک پتال
نوع رایحهسیب سبز و مرکبات تازه
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته مناسب برای انواع پوست، ضد تعریق، ضد بو، حاوی چند رایحه خوش و دل‌انگیز، سازگار با هر نوع پوست، ضد حساسیت، ضد لک، افزایش نشاط و شادابی
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوصیات مام مدل سیلک پتال

۳. مام مدل تندرلیف (Tender Leaf)

مام رول تندرلیف
مام شون مدل Tender Leaf

برند شون برای روزهای گرم و آفتابی، مام رول‌هایی مانند مدل تندرلیف با رایحه خنک دارد. این دئو رولان ضد تعریق دارای فرمولاسیون جدید است که از عصاره‌های گیاهی و تلفیقی شگفت‌انگیز با ترکیب عصاره گل‌ها و میوه‌های تازه بهره می‌برد. این محصول دارای رایحه خنک گل‌ و برگ‌های سبزرنگ گیاهان جنگلی است که شادابی و لطافت را به شما هدیه می‌دهد.

ویژگیتوضیحات
نام محصولمام ضد تعریق شون مدل تندر لیف زنانه
نوع رایحهرایحه گلی و گیاهان جنگلی
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته حاوی رایحه گل‌های سفید و میوه‌های تازه، اسانس پودری، ضد تعریق، جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع، فرمولاسیون ملایم، رایحه نشاط‌ آور، عدم ایجاد لکه روی لباس، مواد ضد حساسیت
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوصیات مام مدل تندرلیف

۴. مام مدل سوییت لاو (Sweet Love)

مام رول سوییت لاو 
مام شون مدل Sweet Love

برند شون حتی به پوست‌های حساس هم توجه داشته و مدل سوییت لاو را برای پوست حساس یا ملتهب طراحی کرده است. عصاره شیرین بیان موجود در این مام رول باعث تسکین پوست‌های حساس و ملتهب می‌شود.

ویژگیتوضیحات
نام محصولمام ضد تعریق شون مدل سوییت لاو
نوع رایحهرایحه گلی و شیرین
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته روشن‌کننده نقاط تیره زیر بغل به واسطه عصاره شیرین بیان، بدون لک یا سفیدی، نرم‌کننده و لطیف‌کننده پوست، جذب سریع و بافت سبک، فاقد آلومینیوم و پارابن
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوصیات مام مدل سوییت لاو 

۵. مام رول مدل هون فلاور (Heaven Flower)

دئورولان هون فلاور
مام شون مدل Heaven Flower

مام ضد تعریق رولی شون مدل هون فلاور ترکیبی از رایحه گل و میوه‌های تازه با حس شیرینی میوه‌ها است که الکل و پارابن ندارد و برای پوست‌های حساس مناسب است. مزیت این رول‌های ضد تعریق این است که میزان ترشح غدد عرق را کنترل می‌کنند و مناسب استفاده روزانه و ورزش هستند.

ویژگیتوضیحات
نام محصولدئورولان زنانه هون فلاور شون
نوع رایحهرایحه گل و میوه‌های تازه
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های برجسته بدون لک یا سفیدی روی لباس و بدن، جذب سریع و بافت سبک، فاقد آلومینیوم و پارابن، سازگار با انواع پوست
ماندگاریماندگاری ۲۴ ساعته
خصوصیات مام زنانه هون فلاور شون

مام شون چه رنگی بگیرم؟

مام‌های ضد تعریق شون در رنگبندی‌های صورتی، آبی، زرد (نارنجی)، سبز، بنفش و مشکی عرضه می‌شوند. مدل‌های سر مشکی مردانه هستند. سلیقه شخصی افراد در انتخاب رایحه‌ها متفاوت است. فرقی نمی‌کند که مام شون چه رنگی انتخاب می‌کنید، در هرصورت، فرمولاسیون فاقد الکل، پارابن و آلومینیوم مام رول‌های ضد تعریق شون باعث خشکی و حساسیت پوستی نمی‌شود. با این حال، مام ضد تعریق صورتی یعنی مدل پینک پرنسس پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مام ضد تعریق شون است که رضایت بالایی دارد.

اگر به دنبال شناخت بهترین برندهای لوازم آرایشی هستید حتما به مطلب «بهترین برند لوازم آرایشی؛ معرفی مارک‌های معتبر ایرانی و خارجی» سر بزنید.

بهترین رایحه مام شون را از کجا بخریم؟

یکی از مدل‌های دئودورانت شون به رنگ صورتی در لوکیشن عکاسی
مام‌های ضد تعریق شون ماندگاری ۲۴ ساعته دارند و هیچ رد سفیدی و لکه روی بدن و لباس ایجاد نمی‌کنند.

وب‌سایت ترب، یکی از بهترین مراجع خرید آنلاین و حضوری برای خرید انواع مام ضدتعریق است که می‌توانید بهترین رایحه مام شون را با بهترین قیمت از فروشنده‌های آنلاین با نماد اعتماد الکترونیک و فروشنده‌های حضوری در اطراف‌تان خریداری کنید. خرید مطمئن از فروشندگان با نشان ضمانت، امکان مقایسه و مشاهده قیمت‌های رقابتی فروشنده‌های مختلف و تنوع بالا محصولات، همگی از مواردی هستند که باعث شده برای خرید مام‌های ضد تعریق شون به وب‌سایت ترب مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مطلب درباره مام‌های ضد تعریق شون و بهترین رایحه مام شون صحبت کردیم. مام‌های ضد تعریق شون ماندگاری ۲۴ ساعته دارند و هیچ رد سفیدی و لکه روی بدن و لباس ایجاد نمی‌کنند. به‌علاوه اینکه فرمولاسیون گیاهی مام رول‌های شون به‌خاطر نداشتن پارابن، الکل و آلومینیوم، آسیبی به پوست و غدد زیر بغل نمی‌زنند. مام‌های ضد تعریق شون در رنگبندی و رایحه‌های مختلف عرضه می‌شوند. انتخاب بهترین رایحه مام شون کاملا سلیقه‌ای است و هر فردی می‌تواند از بین انواع رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف مام ضد تعریق شون، گزینه موردنظر خود را انتخاب کند.

نامرنگرایحه
مام ضد تعریق شون مدل پینک پرنسسصورتیمیوه‌ای، چوبی، وانیل و گلی
مام ضد تعریق شون مدل سیلک پتالزرد (نارنجی)سیب ترش و لیمو ترش
مام ضد تعریق شون مدل سوییت لاوبنفشگلی و شیرین
مام ضد تعریق شون مدل تندر لیفآبیگلی و گیاهان جنگلی
مام ضد تعریق زنانه هون فلاور شونسبزگل و میوه‌های تازه
مام ضد تعریق شون بلک فارست مردانهمشکیگل‌های وحشی و چوب‌های جنگلی
مام ضد تعریق شون فرش بامبو مردانهمشکیمرکبات، چوب و گلی
مام ضد تعریق مردانه شون مدل مای باسمشکیچوبی، بامبو و مرکبات
جمع‌بندی بهترین رایحه مام شون

پرسش های متداول در مورد بهترین رایحه مام شون

ضد عرق زنانه یا مردانه چه تفاوتی با هم دارند؟

مام‌های ضد تعریق مردانه بوی تندتری نسبت به رایحه ملایم مام رول‌های زنانه شون دارند. 

مام شون چه رنگی بگیرم؟

بسته به اینکه چه رایحه‌ای دوست دارید، می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف مام‌های ضد تعریق شون یکی را انتخاب کنید. مام شون صورتی زنانه و مام شون مشکی مردانه بلک فارست پرفروش‌ترین‌ها هستند. 

مام ضد تعریق شون باعث حساسیت پوستی می‌شود؟

خیر، مام‌های ضد تعریق شون الکل، پارابن و آلومینیوم ندارند و مناسب پوست‌های حساس هستند.

🔗 منابع: schon

آرام حسینی
آرام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *