بهترین ریمل لانکوم؛ مناسب‌ترین ریمل برای شما

زیبایی چشم‌ها با خوش‌حالت بودن و پررنگ بودن مژه‌ها ارتباط مستقیم دارد و یک ریمل باکیفیت و مرغوب می‌تواند حالت طبیعی مژه‌ها را حفظ کرده و رنگ و لعاب خوبی به آن‌ها ببخشد. از آن‌جایی که ریمل، روی مژه‌ها و در نزدیکی چشم‌ها استفاده می‌شود، بهتر است هنگام خرید ریمل دقت زیادی داشته و هزینه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید؛ زیرا ممکن است با خرید محصولات غیراصل و بی‌کیفیت، سلامتی چشم‌هایتان به خطر بیفتد. یکی از برندهایی که کمک می‌کند از سلامت و زیبایی چشمان خود مطمئن باشید، برند لانکوم است. در این مطلب شما را با انواعی از بهترین ریمل لانکوم آشنا خواهیم کرد تا با آگاهی به ویژگی‌های آن، مناسب‌ترین ریمل را برای خودتان انتخاب کنید.

ریمل‌های برند لانکوم فاقد پارابن، مواد حساسیت‌زا و مضر هستند و کسانی که چشم‌های حساسی دارند، می‌توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند.

معرفی بهترین ریمل لانکوم؛ برندی لوکس و باکیفیت

لانکوم، به‌عنوان یکی از بهترین ریمل های بازار و تا حد زیادی لوکس شناخته می‌شود. ریمل‌های این برند، از زمانی که تولید شده‌اند، هم‌چنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. انواع ریمل لانکوم به صورت همزمان، از چند عملکرد متفاوت بهره می‌برند. در ادامه به معرفی ۵ محصول پرطرفدار و محبوب از این برند می‌پردازیم:

  1. ریمل لانکوم مدل HYPNOSE DRAMA
  2. ریمل لانکوم مدل GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA
  3. ریمل لانکوم مدل DÉFINICILS HIGH-DEFINITION
  4. ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG MASCARA
  5. ریمل ضدآب لانکوم مدل MONSIEUR BIG WATERPROOF MASCARA

۱. ریمل لانکوم مدل HYPNOSE DRAMA؛ حجم‌دهنده فوق حرفه‌ای

ریمل لانکوم HYPNOSE DRAMA
Lancome Hypnose Drama Mascara

ریمل لانکوم مدل HYPNOSE DRAMA یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین ریمل‌های لانکوم است که به علت بافت نرم و خامه‌ای، حجم‌دهنده‌ای فوق‌العاده به شمار می‌رود. بعد از استفاده از این ریمل، شاهد حجم زیاد مژه‌های‌تان خواهید بود و هیچ آثاری از گلوله شدن در مژه‌ها مشاهده نخواهید کرد. اپلیکاتور این ریمل به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی با حالت مژه‌های شما ارتباط برقرار کرده و حتی برای افراد مبتدی هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بهترین ریمل لانکوم، با یک بار استفاده، حجم مژه‌های شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

این ریمل حاوی ویتامین B5 است و رنگدانه‌های بسیار مشکی و قوی دارد که دچار ریزش نشده و زیر چشم را سیاه نمی‌کنند. بهترین ریمل لانکوم توسط متخصصین چشم مورد تأیید قرار گرفته است؛ به همین خاطر برای چشم‌های حساس و کسانی که به طور مداوم از لنز استفاده می‌کنند، هیچ‌گونه عوارضی مانند قرمزی چشم، خارش و سوزش ایجاد نخواهد کرد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۶.۵ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحجم‌دهنده، پرپشت‌کننده، ماندگاری بالا، بدون ریزش اطراف چشم، پوشش‌دهنده تمام مژه‌ها، مناسب چشم‌های حساس یا دارای لنز، تأییدشده توسط متخصصین

۲. ریمل لانکوم مدل GRANDIÔSE EXTRÊME؛ انتخاب سلبریتی‌ها و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای

ریمل لانکوم GRANDIÔSE EXTRÊME
Lancome Grandios Extreme Mascara

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم بعد از استفاده از ریمل لانکوم مدل GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA، زیبایی چند برابری از مژه‌های‌تان را تجربه خواهید کرد. بنابراین اگر می‌خواهید بدون استفاده از مژه مصنوعی و تنها بعد از زدن ریمل، مژه‌هایی پرپشت و حجیم داشته باشید، این ریمل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. فرمول این ریمل، در افزایش شهرت و محبوبیت آن، بی‌تأثیر نبوده است. در حقیقت تنها با یک بار استفاده از این ریمل می‌توانید شاهد افزایش باورنکردنی طول مژه‌های خود باشید.

ماندگاری این ریمل بسیار بالا است و می‌تواند تا ۲۴ ساعت بدون ریزش و پخش شدن اطراف چشم، حالت مژه‌های شما را حفظ کند.

علت محبوبیت بهترین ریمل لانکوم، به دلیل برس منحصربه‌فرد آن است. برس بهترین ریمل لانکوم به گونه‌ای طراحی شده است که تا ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارد و به راحتی می‌تواند تمام مژه‌های شما را پوشش دهد. به این صورت که بدون چرخاندن دست‌تان می‌توانید همه قسمت‌های مژه خود را به ریمل آغشته کنید. هنگام استفاده از بهترین ریمل لانکوم، دیگر شاهد صافی مژه‌های‌تان نخواهید بود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحجم‌دهنده، حالت‌دهنده، بدون پخش شدن و ریزش اطراف چشم، پوشش‌دهی تمام مژه‌ها، ضد حساسیت، ماندگاری ۲۴ ساعته، قابلیت چرخش برس تا ۳۶۰ درجه

۳. ریمل لانکوم مدل DÉFINICILS HIGH-DEFINITION؛ مناسب چشم‌های حساس

ریمل لانکوم DÉFINICILS HIGH-DEFINITION
Lancome Definicils Defining and Lengthening Mascara

ریمل لانکوم مدل DÉFINICILS HIGH-DEFINITION برای آرایش روزانه شما انتخابی مناسب است. بهترین ریمل لانکوم، رنگدانه‌هایی قوی دارد که همزمان می‌تواند طول مژه‌های شما را افزایش دهد و ظاهری طبیعی و زیبا به آن‌ها ببخشد. این ریمل، حاوی ویتامینB5  و پانتنول است و تنها با یک بار برس کشیدن، تارهای مژه را به زیبایی هرچه تمام‌تر از یکدیگر جدا می‌کند و مانع از به هم چسبیدن آن‌ها به یکدیگر می‌شود. بافت سبک این ریمل موجب شده تا حالت طبیعی مژه‌ها حفظ شود. بهترین ریمل لانکوم ضدحساسیت بوده و استفاده از آن برای افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند، خطری ندارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۵.۶ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتبلندکننده، حجم‌دهنده، حالت‌دهنده، بدون سیاهی و ریزش اطراف چشم، پوشش‌دهی تمام مژه‌های کوتاه و بلند، جداکننده، مناسب چشم‌های حساس یا دارای لنز، تقویت‌کننده مژه

اگر می‌خواهید ریمل‌هایی از برند اسنس را بشناسید، مطلب بهترین ریمل اسنس را بخوانید.

۴. ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG؛ خداحافظی با اکستنشن و مژه‌های مصنوعی

ریمل لانکوم MONSIEUR BIG
Lancome MONSIEUR BIG Mascara

ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG شما را از اکستنشن و کاشت مژه بی‌نیاز می‌کند. بهترین ریمل لانکوم می‌تواند حجم مژه‌های شما را تا چندین برابر افزایش داده و تا ۲۴ ساعت به همان حالت حفظ کند. این ریمل، مژه‌های شما را پرپشت و بلند می‌کند، بدون این‌که مژه‌ها گلوله شده یا به یکدیگر چسبیده شوند. برس نرم این ریمل، کمک می‌کند تا راحت‌تر از همیشه مژه‌های خود را به ریمل آغشته کنید. بدون شک این ریمل، بهترین انتخاب برای استفاده روزانه است و تمام دغدغه شما را از بابت ریزش و پخش شدن برطرف خواهد کرد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتافزایش حجم مژه‌ها تا ۱۲ برابر، پرپشت‌کننده مژه‌ها، بدون پخش شدن و ریزش، پوشش‌دهی تمام مژه‌ها، جداکننده، ماندگاری ۲۴ ساعته، ضدحساسیت، کاملا گیاهی، دارای برس نرم و مواج، تأییدشده توسط متخصصین

اگر در کنار لانکوم، به برند میبلین هم فکر می‌کنید، مطلب بهترین ریمل میبلین را بخوانید.

۵. ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG WATERPROOF؛ انتخاب اول ورزشکاران حرفه‌ای

ریمل لانکوم MONSIEUR BIG WATERPROOF
Lancome Monsieur Big Waterproof Mascara

با یک بار استفاده از ریمل ضدآب لانکوم مدل MONSIEUR BIG WATERPROOF MASCARA، نه تنها شاهد افزایش حجم مژه‌های‌تان خواهید بود، بلکه به دلیل خاصیت ضدآب بودن، در برابر تغییرات آب‌وهوایی و اشک چشم مقاوم است و به هیچ ‌عنوان زیر چشم را سیاه نمی‌کند. علاوه‌براین، این ریمل تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد و حجم فوق‌العاده‌ای را برای مژه‌های‌تان به ارمغان می‌آورد. اپلیکاتور بزرگ بهترین ریمل لانکوم، ضدگلوله‌شدن و ضدتعریق بوده و بافتی ابریشمی روی مژه‌ها ایجاد می‌کند. این برس به شکل موج‌دار ساخته شده و همین موضوع باعث می‌شود تا مایع ریمل به صورت کاملا یکنواخت روی تمام قسمت‌های مژه قرار بگیرد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندفرانسه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، بلندکننده، حجم‌دهنده، بدون پخش شدن و ریزش اطراف چشم، بسیار سبک، بدون حساسیت، بدون پوسته پوسته شدن، ضد لکه، افزایش حجم مژه‌ها تا چند برابر، ماندگاری ۲۴ ساعته

مقایسه ریمل‌های لانکوم؛ بهترین مدل کدام است؟

اگر به صورت روزانه یا برای مراسم خاصی از ریمل استفاده می‌کنید، با حداقل یک بار استفاده از ریمل لانکوم، دیگر امکان ندارد که جای آن در کیف آرایشی شما، خالی بماند. هنگام انتخاب بهترین ریمل لانکوم، ابتدا بهتر است انتظارات و ترجیحات خود را در نظر بگیرید. انتظار شما از یک ریمل باکیفیت و مرغوب چیست؟ آیا به دنبال خرید محصولی ضد حساسیت و ضد تعریق هستید؟ آیا می‌خواهید بدون نیاز به کاشت مژه یا استفاده از مژه مصنوعی، مژه‌هایی بلند و حجیم داشته باشید؟ مهم‌ترین نکته این است که به سراغ ریمل‌های بی‌کیفیت و بی‌اعتبار نروید.

رعایت این نکات می‌‎تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را در انتخاب ریمل لانکوم برای نیازهای خودتان داشته باشید و از کیفیت و عملکرد آن لذت ببرید. در ادامه با مقایسه بهترین ریمل‌های لانکوم، می‌توانید مناسب‌ترین ریمل را برای خود انتخاب کنید.

مدلحجم‌دهیبلندکنندگیجداکنندگیضدآبحالت‌دهی
HYPNOSE DRAMA
GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA
DÉFINICILS HIGH-DEFINITION
MONSIEUR BIG MASCARA
MONSIEUR BIG WATERPROOF MASCARA
جدول مقایسه بهترین ریمل‌های لانکوم

بهترین ریمل لانکوم را از کجا بخرم؟

انواع ریمل لانکوم در کنار یکدیگر
شما می‌توانید بهترین مدل‌های ریمل لانکوم را از سایت ترب تهیه کنید.

برای خرید بهترین ریمل لانکوم که در این مقاله به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. با مراجعه به سایت ترب می‌توانید از کالاهای متنوع و بسیار باکیفیت، همراه با قیمت مناسب بهره‌مند شوید. سایت ترب مجموعه‌ای از بهترین ریمل‌های لانکوم را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به ترجیحات خود، بهترین نوع آن را انتخاب کنید. بازدیدکنندگان مختلف می‌توانند با مراجعه به این سایت، خریدی مطمئن و بااعتماد انجام دهند.

سایت ترب امکان مشاهده قیمت‌های مختلف و تخفیف‌های بهترین ریمل لانکوم را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید این ریمل را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

سخن پایانی

علی‌رغم این‌که برند فرانسوی لانکوم به‌عنوان یک برند معتبر و محبوب در عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته شده است، اما همچنان قیمت محصولات خود را در سطح مناسبی قرار می‌دهد. افزون بر این، بهترین ریمل لانکوم ازجمله HYPNOSE DRAMA، GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA، DÉFINICILS HIGH-DEFINITION و موارد دیگر، به دلیل داشتن عملکرد فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

پرسش های متداول در مورد بهترین ریمل لانکوم

محبوب‌ترین ریمل از برند فرانسوی لانکوم، کدام است؟

ریمل لانکوم مدل GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ریمل از برند لانکوم است که علت محبوبیت آن، برس فوق‌العاده منحصربه‌فرد آن است. با یک بار استفاده از این ریمل، شاهد افزایش باورنکردنی طول و لیفت مژه‌های‌تان خواهید بود.

بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده لانکوم، کدامند؟

طبق نظرات مصرف‌کنندگان و نقد کاربران، بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده برند فرانسوی لانکوم، HYPNOSE DRAMA، MONSIEUR BIG MASCARA و ÔSCILLATION  هستند.

کدام یک از ریمل‌های برند محبوب لانکوم، ظاهری طبیعی و نچرال به مژه‌ها می‌بخشد؟

ریمل لانکوم مدل DÉFINICILS HIGH-DEFINITION با دارا بودن رنگدانه‌های قوی و داشتن ویتامینB5 ، همزمان که مژه‌های شما را بلندتر می‌کند، ظاهری نچرال و مرتب به آن‌ها می‌بخشد.

🔗 منبع: marieclaire

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *