۴ مدل از بهترین شامپو برای موهای خشک

موهای خشک به دلیل کمبود رطوبت طبیعی، ظاهر کدر و شکننده‌ای دارند که نیاز به مراقبت از آن‌ها را بیشتر می‌کند. انتخاب بهترین شامپو مخصوص خشک از آن نظر اهمیت دارد که شامپو نامناسب می‌تواند باعث از بین رفتن روغن‌های طبیعی مو شده و خشکی آن را تشدید کند. بهترین مارک شامپو برای موهای خشک باید حاوی مواد مغذی و مرطوب‌‌کننده‌ مانند روغن‌های طبیعی، کره‌های گیاهی و ویتامین‌ باشد که به حفظ رطوبت و تقویت موها کمک می‌کنند و جلوی آسیب‌های بیشتر مانند موخوره و شکستگی را می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شامپو برای موهای خشک آشنا کنیم. 

بهترین شامپو برای موهای خشک چه ویژگی‌هایی دارد؟

خانمی که موهایش را در آینه نگاه می‌کند.
بعد از شناخت درست جنس و نوع موهایتان وقت آن است که بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای آن انتخاب کنید.

موهای خشک به رطوبت و تغذیه بیشتری نیاز دارند، برای همین باید در انتخاب بهترین شامپو برای موهای خشک نهایت وسواس را به خرج دهید. استفاده از شامپویی که حاوی مواد مرطوب‌کننده و مغذی مانند روغن‌های طبیعی، ویتامین‌ و پروتئین‌ باشد، نه تنها موجب حفظ سلامت موها شده، بلکه از شکنندگی و آسیب‌های ناشی از خشکی مو هم جلوگیری می‌کند. شامپو مناسب علاوه بر تمیز کردن موها، لایه‌ محافظی روی تارهای مو ایجاد می‌کند که باعث حفظ رطوبت طبیعی موها و افزایش نرمی و درخشندگی آن‌ها می‌شود. 

بهترین مارک شامپو برای موهای خشک

بهترین مارک شامپو برای موهای خشک باید حاوی ترکیبات مرطوب‌‌کننده و تغذیه‌کننده‌ مانند روغن‌ طبیعی (روغن آرگان، جوجوبا یا نارگیل)، گلیسیرین، آلوئه‌ورا و پروتئین‌های تقویت‌‌کننده باشد. به علاوه، این شامپوها نباید در فرمول خود سولفات ‌و پارابن داشته باشند تا بتوانند موها را از آسیب و خشکی بیشتر محافظت کنند. فرمولاسیون ملایم و pH  متعادل نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع شامپوها هستند که به حفظ رطوبت طبیعی موها کمک می‌کنند و جلوی شکنندگی مو و موخوره را می‌گیرند. در ادامه لیستی از بهترین مارک شامپو برای موهای خشک ایرانی و خارجی را جمع‌آوری کرده‌ایم:

اگر موهای خشک، چرب یا نرمال دارید، ما در مطلبی دیگر از وبلاگ ترب بهترین شامپو برای انواع مو را معرفی کرده‌ایم.

۱. شامپو لافارر برای موهای خشک

شامپو لافارر Moist therapy
شامپو ایرانی La farrerr برای موهای خشک

برند لافارر یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات بهداشتی و درمانی آن طرفداران زیادی دارد. ترکیبی از مواد مغذی و مرطوب‌کننده مانند روغن آرگان، عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین‌های B و E در شامپو لافارر باعث شده که رطوبت طبیعی موها حفظ و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری شود. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونحاوی روغن آرگان، عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین‌های B و E، فاقد سولفات‌ و پارابن‌
کارکردتامین رطوبت، نرم‎کنندگی و تقویت موهای خشک، بهبود حالت‌پذیری و درخشندگی موها
مزایافرمولاسیون ملایم، حفظ سلامت پوست سر
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر و ۵۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو لافارر

۲. شامپو موهای خشک فولیکا

شامپو فولیکا Dry dandruff
شامپو موی خشک Fulica با مواد مغذی و مرطوب کننده

فولیکا یکی از بهترین شامپوهای ایرانی برای موهای خشک محسوب می‌شود که حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی مانند روغن جوانه گندم، روغن بادام شیرین و پروتئین‌های هیدرولیز شده است. این ترکیبات به عمق مو نفوذ کرده و با تغذیه و آبرسانی به تارهای مو، از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونحاوی روغن جوانه گندم، روغن بادام شیرین و پروتئین‌های هیدرولیز شده
کارکردبازسازی و تقویت موهای خشک و آسیب‌دیده، نرمی، لطافت و درخشندگی موها
مزایاافزایش مقاومت مو در برابر آسیب‌های محیطی و حرارتی
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر و ۴۰۰ میلی‌لیتر 
مشخصات شامپو فولیکا

۳. شامپو مرطوب کننده مو اولاپلکس

شامپو اولاپلکس Bond Maintenance
شامپو Olaplex حاوی مواد مرطوب‌ کننده و نرم‌ کننده‌

فناوری مولکولی خاص شامپو اولاپلکس امکان ترمیم و بازسازی پیوندهای دی ‌سولفیدی مو را دارد که در اثر خشکی، حرارت و عوامل محیطی آسیب دیده‌اند. این شامپو علاوه بر تقویت و ترمیم ساختار مو، مواد مرطوب‌‌کننده و نرم‌‌کننده‌ نیز دارد که به حفظ رطوبت طبیعی موها کمک می‌کنند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

شامپوهای مناسب موی خشک نباید در فرمول خود سولفات ‌و پارابن داشته باشند تا بتوانند موها را از آسیب و خشکی بیشتر محافظت کنند.

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونحاوی مواد مرطوب‌‌کننده و نرم‌‌کننده‌
کارکردتقویت و ترمیم ساختار موکمک به نرمی و لطافت موها
مزایادارای فناوری مولکولی خاص، بازسازی عمقی مو، افزایش استحکام و مقاومت موها در برابر شکنندگی، بهبود درخشندگی و سلامت کلی مو
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو اولاپلکس

۴. شامپو او جی ایکس برای موهای خشک

شامپو او جی ایکس Coconut Milk
شامپو OGX با روغن نارگیل

شامپوهای برند او جی ایکس (OGX) در سطح بالایی از محبوبیت و رضایت مصرف‌کننده قرار دارند که فرمولاسیون غنی از مواد طبیعی و مغذی با روغن‌های آبرسان مانند روغن آرگان، روغن نارگیل و عصاره‌های گیاهی این شامپو را سه هیچ از بقیه بهترین شامپو مخصوص خشک جلو می‌اندازد. این ترکیبات به عمق موها نفوذ کرده و با آبرسانی و تغذیه‌ کامل، موهای خشک و آسیب‌دیده را نرم و لطیف می‌کنند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونغنی از مواد طبیعی و مغذی با روغن‌ آبرسان 
کارکردآبرسانی، تقویت و افزایش انعطاف‌پذیری موها، کاهش شکنندگی و جلوگیری از موخوره
مزایاحفظ رطوبت طبیعی مو، تقویت ساختار مو، ایجاد درخشندگی و نرمی قابل ‌توجه
حجم۳۸۵ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو او جی ایکس

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا شامپو کراتینه مو را صاف می‌کند؟ پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب لینک‌شده را بخوانید.

بهترین شامپو برای موهای خشک را از کجا بخریم؟

مصرف‌کنندگان می‌توانند بهترین شامپو برای موهای خشک را به راحتی از پلتفرم اینترنتی ترب خریداری کنند. ترب با ارائه‌ مجموعه‌ گسترده‌ای از برندهای معتبر و شامپوهای متنوع برای موهای خشک از فروشنده‌های مختلف، این امکان را به مشتریان می‌دهد که محصولات مختلف را از نظر قیمت و ویژگی‌ها مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. با استفاده از ترب، خرید شامپوهای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه برای موهای خشک به‌سرعت و به‌راحتی امکان‌پذیر است. به‌علاوه اینکه در ترب امکان خرید از فروشنده‌های حضوری با نشان ضمانت، قیمت‌های رقابتی و تنوع بالا محصولات وجود دارد. 

کلام آخر

بهترین شامپو برای موهای خشک بسته به نیازهای مو و ترجیحات شخصی افراد متفاوت است. شامپو مخصوص موهای خشک شامل لافارر، فولیکا، اولاپلکس و او جی ایکس، هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که در جدول زیر آن‌ها را خلاصه کرده‌ایم. فقط کافی است ویژگی‌های خاص این شامپوها را با توقعات و نیازهای خود تطبیق دهید تا بهترین مارک شامپو برای موهای خشک را پیدا کنید.

بهترین مارک شامپو برای موهای خشکویژگی‌های منحصربه‌فرد
شامپو لافاررحفظ رطوبت طبیعی موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی
شامپو فولیکاتغذیه و آبرسانی به تارهای مو 
شامپو اولاپلکسترمیم و بازسازی پیوندهای دی‌سولفیدی مو
شامپو او جی ایکسنرم و لطیف کردن موهای خشک و آسیب‌دیده
بررسی نهایی بهترین مارک شامپو برای موهای خشک

پرسش های متداول در مورد بهترین شامپو برای موهای خشک

 شامپو برای موهای خشک چی خوبه؟

شامپو برای موهای خشک باید حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌‌کننده مانند روغن‌های طبیعی و پروتئین‌ها باشد.

بهترین مارک شامپو ایرانی برای موهای خشک چی بخرم؟

شامپو لافارر و فولیکا بهترین مارک شامپو ایرانی برای موهای خشک هستند که به نرمی و رطوبت موهای شما کمک می‌کنند.

کدام شامپو را برای موهای خشک و آسیب‌دیده بخرم؟

شامپوهای حاوی روغن‌های طبیعی مانند روغن آرگان می‌توانند به بازسازی و نرمی موهای شما کمک کنند. انتخاب شامپوهای بدون سولفات نیز توصیه می‌شود. 

آرام حسینی
آرام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *