بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه؛ کدام برند را انتخاب کنم؟

زنان به دلایل تفاوت‌های بیولوژیکی مانند نوع و ضخامت مو، چربی ‌سازی پوست سر و نیاز بیشتر به رطوبت به شامپوهایی احتیاج دارند که برای این ویژگی‌ها طراحی شده باشند. شامپوهای زنانه معمولا فرمولاسیون ملایم‌تری دارند که به حفظ لطافت و سلامت موهای بانوان کمک می‌کند و هم‌چنین، حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و رایحه‌هایی هستند که با سلیقه زنان هماهنگی بیشتری دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه را به شما معرفی کنیم.

بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه

خانمی در حال شستن موهایش
برای داشتن موهایی سبک و بدون چربی اضافی، در انتخاب شامپو خود باید به چند نکته کلیدی توجه کنید.

انتخاب بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه مثل انتخاب لباس مناسب برای یک مهمانی مهم است! موهای شما تاج زیبایی شماست و هر تار آن مراقبتی ویژه می‌طلبد. وقتی شامپویی پیدا می‌کنید که واقعا برای جنس، حالت و نیاز موهایتان طراحی شده باشد، موهایتان مثل الماس می‌درخشد و سالم، نرم و خوش‌بو باقی می‌ماند. شامپو مناسب نه‌ تنها رطوبت و مواد مغذی لازم را به موهای شما می‌رساند، بلکه آن‌ها را در برابر آسیب‌های محیطی حفظ می‌کند و در نهایت، اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد. 

بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه دارای فرمولاسیونی است که می‌تواند چربی‌های اضافی را به طور موثر از پوست سر پاک کند، اما در عین حال، رطوبت طبیعی موها را نیز از بین نبرد. علاوه بر این، یک شامپو خوب برای موهای چرب باید سبک باشد و چیزی روی موها باقی نگذارد تا موها درخشان و تمیز بمانند، نه کدر و چرب! در ادامه لیستی از بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم:

۱. شامپو نوتروژینا برای موهای چرب زنانه

شامپو نوتروژینا Healthy Scalp Clarify & Shine
شامپو Neutrogena برای موهای چرب

اگر دنبال اسم شامپو برای موهای چرب زنانه می‌گردید، شامپو نوتروژینا (Neutrogena) گزینه خوبی است. این شامپو خارجی با فرمولاسیون قوی و ملایم خود و با عصاره گریپ فروت به طور موثر چربی و باقی‌مانده‌های محصولات حالت‌ دهنده را از روی موها و پوست سر پاک می‌کند و با پاکسازی عمیق، احساس سبکی و تمیزی به موها می‌بخشد. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگیتوضیحات 
فرمولاسیونحاوی ترکیبات پاک‌کننده ملایم مانند سدیم لورت سولفات، سیتریک اسید، فاقد مواد سنگین یا سیلیکون
کارکردپاکسازی عمیق مو و پوست سر، ایجاد حس تمیزی و سبکی
مزایاکاهش تجمع چربی بدون تحریک پوست سر، تمیز نگه داشتن طولانی‌مدت موها
حجم۳۵۴ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو نوتروژینا

۲. شامپو زنانه لورآل 

شامپو لورال مدل elseve moisturizing موی چرب
شامپو L’Oréal برای موهای چرب

لورآل (L’Oréal) به نوعی بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه در بین برندهای خارجی محسوب می‌شود، زیرا دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ای است که از ترکیب خاک رس سفید، خاک رس سبز و عصاره‌های گیاهی ساخته شده است. این ترکیب ویژه به طور موثری چربی اضافی پوست سر را جذب و کنترل می‌کند. هم‌چنین، به موها احساس سبکی و تازگی می‌بخشد. اگر از چربی موها خسته شدید، برای خرید شامپو لورال مخصوص موهای چرب با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

اگر به دنبال برندهای خارجی هستید، ما در مطلبی دیگر از بلاگ ترب، لیستی از بهترین شامپو برای موهای چرب خارجی را معرفی کرده‌ایم.

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیون حاوی ترکیب خاک رس سفید، خاک رس سبز و عصاره‌های گیاهی
کارکردجذب و کنترل چربی اضافه پوست سر، ایجاد حس تمیزی و سبکی برای موها
مزایاحفظ تعادل چربی کف سر، جلوگیری از خشک شدن موها
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو لورآل 

۳. شامپو زنانه سایوس برای موهای چرب

شامپو سایوس Purify & Care
شامپو SYOSS برای موهای چرب زنان

یک مورد دیگر از بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه، شامپو سایوس (SYOSS) است که با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود و ترکیبات پاک‌ ‌کننده ملایم و تکنولوژی خاصی که دارد باعث کنترل چربی کف سر و خوش‌حالتی موها می‌شود. این شامپو چربی اضافی پوست سر را به‌ طور موثر کنترل می‌کند و با کاهش تولید چربی، موها را تازه و سبک نگه می‌دارد. 

ویژگی توضیحات 
فرمولاسیون شامل ترکیبات پاک‌کننده ملایم و تکنولوژی کنترل سبوم، فاقد مواد سیلیکونی
کارکرد پاکسازی عمیق پوست سر، تازه و تمیز نگه داشتن موها
مزایا حفظ حجم و شادابی موها برای مدت طولانی، عدم تحریک پوست سر
حجم۵۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو سایوس 

۴. شامپو کلیر برای موهای چرب

شامپو کلیر Sculp care shampoo
شامپو Clear برای موهای چرب

شامپو کلیر (Clear) نیز از مشهورترین و محبوب‌ترین اسم شامپو برای موهای چرب زنانه در برندهای خارجی است که احتمالا زیاد شنیده‌اید. این شامپو با فرمولاسیون خاص خود که شامل زغال فعال و عصاره‌های گیاهی است، به پاکسازی عمیق پوست سر و کاهش چربی اضافی کمک می‌کند. کلیر می‌تواند با سم‌زدایی پوست سر، شادابی را نیز به موهای شما بازگرداند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه دارای فرمولاسیونی است که می‌تواند چربی‌های اضافی را به طور موثر از پوست سر پاک کند، اما در عین حال، رطوبت طبیعی موها را نیز از بین نبرد.

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیون حاوی زغال فعال و عصاره‌های گیاهی، فاقد مواد مضر و تحریک‌کننده پوست
کارکرد کنترل تولید چربی، سم‌زدایی پوست سر، حفظ شادابی موها
مزایاافزایش حجم موها، پیشگیری از چرب شدن سریع موها
حجم ۴۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو کلیر

۵. شامپو گیاهی گزنه کلوران، بهترین شامپو گیاهی برای موهای چرب زنانه

شامپو کلوران Nettle
شامپو Klorane برای موهای چرب

اگر موهای سنگین، چرب، کدر و بدون حالت‌پذیری دارید، ما شامپو گزنه کلوران (Kolrane Nettle) را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامپو گیاهی حاوی عصاره گزنه، شوینده ملایم، سالیسیلیک اسید و کارامل است و باعث حالت‌پذیری، شادابی و کنترل چربی موها می‌شود. این شامپو فرانسوی از محبوب‌ترین و بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه در بین برندهای خارجی است.

ویژگیتوضیحات 
فرمولاسیون حاوی عصاره گزنه و پلیمرهای چربی گریز، فرمولاسیون فاقد سیلیکون و هایپو آلرژن
کارکرد کنترل‌کننده ترشح چربی مو و پوست سر، بستن منافذ پوست سر، برقراری مجدد تعادل تدریجی در ترشح غده‌های چربی، افزایش لطافت و نرمی مو و حالت‌پذیری موها، جلوگیری از ریزش مو و بروز شوره، حجم‌دهنده مو، ضد التهاب پوست سر
مزایاتنظیم‌کننده سبوم، چربی و ترشحات پوست، ضد ریزش مو، ضد شوره و ضد قارچ، افزایش‌دهنده سرعت رشد موها، حجم‌دهنده
حجم ۴۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو گزنه کلوران

۶. شامپو موی چرب پلزنت

شامپو پلزنت Purifying
شامپو Pleasant برای پوست سر چرب

بدون تردید، پلزنت (Pleasant) یکی از برندهای شامپو ایرانی محبوب برای افرادی است که پوست سر چرب دارند. شامپو پلزنت از یک برند ایتالیایی است که تحت لیسانس در ایران تولید می‌شود. ویژگی آنتی اکسیدانی قوی این شامپو از پوست کف سر در مقابل آلودگی، قارچ و باکتری محافظت می‌کند. اکسیژن‌رسانی و خون‌رسانی بیشتر به کف سر با مصرف این شامپو، باعث تقویت و استحکام فولیکول‌های مو شده و به‌این ترتیب از ریزش مو به‌خاطر چرب بودن کف سر هم جلوگیری می‌کند. برای یافتن محصول معرفی شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگی توضیحات 
فرمولاسیون حاوی ترکیبات گیاهی اسطوخودوس، اکالیپتوس، برگ درخت توس، مریم گلی
کارکرد حجم‌دهنده، حفظ رطوبت و کاهش تحریکات پوست سر، پاکسازی عمیق و کنترل ترشح چربی
مزایاکنترل ریزش‌ مو ناشی از چربی زیاد کف سر، آبرسانی به موها
حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
مشخصات شامپو پلزنت

در مطلب «معرفی بهترین شامپو برای انواع مو؛ راز موهای ابریشمی» به طور کامل با بهترین‌های شامپوها برای انواع موها آشنا می‌شوید.

بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال تجربه خریدی آسان و سریع هستید، فروشگاه اینترنتی ترب، مقصد ایده‌آل شماست. در ترب با یک جستجو ساده، به دنیایی از برندها و محصولات مختلف دسترسی پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد تا بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه را پیدا کنید. از طریق ترب می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های هر محصول، انتخابی هوشمندانه داشته باشید و در وقت و انرژی خود نیز صرفه‌جویی کنید.

کلام آخر

برای زنانی که موهای چرب دارند، استفاده از شامپوی تخصصی می‌تواند همانند یک درمان معجزه‌آسا عمل کند که موهایشان را از شر چربی‌های مزاحم می‌رهاند و به آن‌ها احساس تازگی و تمیزی می‌دهد. بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه با فرمولاسیون ویژه خود با چربی‌های اضافی پوست سر مبارزه می‌کند و تعادل طبیعی پوست سر را به آن بازمی‌گرداند. جدول زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه را با یکدیگر مقایسه و پیدا کنید:

بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانهویژگی‌های منحصربه‌فرد
شامپو نوتروژینا از بین بردن باقی‌مانده‌ محصولات آرایشی مو حتی بعد از یک بار استفاده
شامپو لورآل تمیز نگه داشتن موها تا ۴۸ ساعت پس از شستشو 
شامپو سایوس کنترل چربی همزمان با حفظ حالت طبیعی موها 
شامپو کلیرکمک به تمیزی و طراوت طولانی‌مدت موها
شامپو کلورانحجم‌دهنده و حالت‌دهنده مو
شامپو پلزنتتوقف ریزش مو ناشی از چربی زیاد کف سر
بررسی کلی بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه

پرسش های متداول در مورد بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه

بهترین شامپو برای موهای چرب رنگ شده کدام است؟

شامپو لورآل، بهترین مارک شامپو برای موهای چرب زنانه رنگ شده است، چرا که هم چربی پوست را کنترل کرده و هم باعث حفظ و ماندگاری رنگ موها می‌شود. شامپو سایوس نیز می‌تواند به دلیل خاصیت تنظیم چربی و حفظ شادابی موها انتخاب خوبی باشد.

بهترین شامپو تقویتی برای موهای چرب از کدام برند است؟

برای تقویت موهای چرب شامپو کلیر بهترین انتخاب است، زیرا با فرمول تقویتی خود به تقویت پوست سر و کاهش چربی اضافی کمک می‌کند. شامپو لورآل نیز به دلیل ترکیب خاک رس و ویژگی‌های تقویتی‌اش توصیه می‌شود.

بهترین شامپو برای موهای چرب کدام است؟

بهترین شامپو برای موهای چرب برندی است که به طور هوشمندانه چربی اضافی را جذب کرده و به پوست سر احساس تازگی و سبکی بدهد. این شامپو باید به شما کمک کند تا موهایی شاداب و سبک داشته باشید.

آرام حسینی
آرام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *