بهترین مارک یخچال برای جهیزیه؛ ایرانی بخریم یا خارجی؟!

یکی از لوازم‌برقی‌های ضروری جهیزیه، یخچال است. تنوع بالای مدل‌های یخچال فریزر در بازار و وجود برندهای مختلف، انتخاب و خرید را سخت می‌کند. به همین خاطر لازم دانستیم تا با معرفی انواع برندهای ایرانی و خارجی فعال در حوزه تولید یخچال، اطلاعات کافی را جهت خرید بهترین مارک یخچال برای جهیزیه در اختیار شما قرار دهیم. در انتها به شما سایت ترب را برای داشتن خریدی امن پیشنهاد دادیم.

ویژگی های بهترین برند یخچال برای جهیزیه

سه یخچال ساید بای ساید کنار هم
پیش از خرید، ویژگی‌های یخچال را بررسی کنید.

از آنجایی که یخچال فریزر از اصلی‌ترین لوازم برقی آشپزخانه محسوب می‌شود، بهتر است قبل از خرید آن به‌عنوان جیهزیه‌ یک سری ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. نکات لازم را در ادامه برای تازه‌عروسان ذکر کردیم تا قبل از خرید، اطلاعات کاملی از ویژگی‌های بهترین مارک یخچال برای جهیزیه داشته باشند.

  1. هزینه: اولین فاکتور مهم به هنگام خرید جهیزیه برای اغلب خانواده‌ها میزان بودجه در نظر گرفته شده است. بهترین یخچال برای جهیزیه را با هزینه‌ای معقول از برندهایی با کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید بخرید. البته چنانچه از لحاظ هزینه محدودیت بودجه ندارید، دستتان برای انتخاب بهترین مارک یخچال برای جهیزیه باز است.
  2. طراحی: جدا از بحث کیفیت و دوام یخچال، داشتن طراحی ظاهری لوکس و چشمگیر برای نوعروسان جذاب است. به همین خاطر به این فاکتور باید بسیار توجه شود.
  3. ابعاد یخچال: یخچال از جمله لوازم آشپزخانه است که در مقایسه با سایر لوازم آشپزخانه حجم بیشتری دارد. ضروری است که ابعاد و اندازه یخچال متناسب با فضای آشپزخانه باشد. خوشبختانه تنوع بالایی که یخچال فریزر در ابعاد دارد، انتخاب آن را برای جهیزیه و آشپزخانه بسیار راحت کرده است.
  4. مدل یخچال جهیزیه: از عوامل مهمی که برای خرید بهترین برند یخچال برای جهیزیه باید به آن توجه کنید، مدل یخچال است. با توجه به سلیقه و مقدار فضایی که دارید، بهترین مارک یخچال برای جهیزیه را از میان انواع یخچال فریزرهای دوقلو، ساید بای ساید، بالا پایین و یخچال‌های تک درب انتخاب کنید.

بهترین مارک یخچال ایرانی برای جهیزیه

یخچال‌های ایرانی برای عروس و دامادهایی که در ایران زندگی‌ می‌کنند، قطعا انتخاب مناسبی است. چراکه باتوجه به تحریم‌‌ها، برندهای خارجی نه‌تنها از قیمت بسیار بالاتری برخوردارند، بلکه هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیر آن‌ها بیشتر است.

  • قیمت به‌صرفه‌تر در مقایسه با یخچال‌های خارجی
  • داشتن گارانتی و استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر راحت
  • پایین‌تر بودن هزینه‌های تعمیر و نگهداری یخچال ایرانی
  • نمایندگی‌های بیشتر جهت استفاده از خدمات پس از فروش
  • داشتن فناوری پایین‌تر در مقایسه با یخچال‌های خارجی مطرح
  • سروصدای زیاد اغلب یخچال‌های ایرانی
  • کیفیت ساخت نه‌چندان خوب در مقایسه با مدل‌های خارجی
  • تحقیق و پرس‌وجو زیاد برای اطمینان از کیفیت یخچال

در ادامه بهترین مارک یخچال برای جهیزیه از برندهای ایرانی را به تازه عروس و دامادان معرفی کنیم.

۱. یخچال اسنوا

یک یخچال اسنوا نقره‌ای
از مزایای خرید یخچال‌های اسنوا، قیمت مناسب آن‌هاست.

یکی از برندهای مطرح ایرانی در حوزه تولید انواع لوازم خانگی اسنوا است. یخچال یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت است که تولید آن در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف صورت می‌گیرد. از مزایای مهم یخچال‌های اسنوا، قیمت مناسبی است که دارند. شما با هر بودجه‌ای، امکان خرید یخچال موردنظرتان را دارید.

ما در مطلب دیگری از بلاگ ترب، ۹ مدل محبوب از یخچال‌های دوقلو و ساید بای ساید برند اسنوا را معرفی کرده‌ایم.

با انتخاب اسنوا خیالتان از بابت نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش هم راحت است. در صورت خرابی یخچال، تعمیرکار اسنوا را به آسانی پیدا می‌کنید که از جمله مزیت‌های این برند به شمار می‌آید.

۲. یخچال الکترو استیل

یخچال ساید بای ساید الکترواستیل در پس زمینه بنفش
یخچال الکترواستیل قیمت بسیار مناسب‌تری در مقایسه با نمونه‌های خارجی دارد.

الکترو استیل را به‌عنوان بهترین مارک یخچال برای جهیزیه می‌توانیم معرفی کنیم. فعالیت این برند در زمینه تولید محصولات سرمایشی و وسایل منزل است. محصولات این برند باکیفیت و قیمت مناسب هستند. خوب است بدانید، متخصصان، فناوری‌های پیشرفته‌ای را جهت تولید یخچال‌های الکترواستیل، به کار می‌برند. این لوازم دارای قیمت بسیار مناسب‌تری در مقایسه با نمونه‌های خارجی هستند.

۳. یخچال امرسان

یخچال نقره‌ای ساید بای ساید امرسان در فضای آشپزخانه
یخچال‌های امرسان با مصرف انرژی بسیار پایین از بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه هستند.

از جمله برندهای قدیمی و معروف در بازار، امرسان است که با داشتن لاین تولیدی محصولات سرمایشی باکیفیت، توانسته به یک برند ایرانی معتبر تبدیل شود.

شرکت امرسان بهترین مارک یخچال برای جهیزیه است که نسبت به نمونه‌های خارجی نه‌تنها قیمت مناسب‌تری دارد، بلکه تنوع آن هم بالا است. سرمایش هوشمند، داشتن یخ‌ساز و آبسردکن، بار خانگی و قسمت‌های ویژه نگهداری گوشت، سبزی‌جات و میوه‌ها از خصوصیات این برند است. 

یخچال‌های برند امرسان مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.

۴. یخچال هیمالیا

یخچال ساید بای ساید سفید رنگ هیمالیا
برند هیمالیا خدمات پس از فروش کاملی را ارائه می‌دهد.

هیمالیا به‌عنوان یک برند یخچال برای جهیزیه که در زمینه تولید یخچال و فریزر فعالیت می‌کند، محبوبیت زیادی دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب برند هیمالیا در مقایسه با نمونه‌های خارجی مطلوب‌تر است و همچنین خدمات پس از فروش کاملی را ارائه می‌دهد.

یخچال‌های این برند، ضمن داشتن سیستم عیب‌یاب خودکار و کنترل رطوبت، سیستم بدون برفک و مصرف انرژی بسیار پایین، از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه هستند.

۵. یخچال دیپوینت

یخچال ساید بای ساید نقره‌ای دیپوینت در کنار دو گلدان با گیاهان سبز
در یخچال‌های دیپوینت تکنولوژی‌های جدید به کار رفته است.

دیپوینت یکی از برندهای جدید بازار است که یخچال‌های بسیار خوبی را تولید می‌کند. تنوع بالای یخچال‌های برند دیپوینت در کنار امکانات کامل، این برند را تبدیل به انتخاب نوعروسان برای جهیزیه کرده است.

در یخچال‌های این برند، جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا به کار رفته که مصرف انرژی را بسیار کاهش می‌دهد. این محصولات، دارای امکاناتی نظیر قفل کودک و سیستم بدون برفک هم هستند.

۶. یخچال پاکشوما

دو یخچال سفید و نقره‌ای پاکشوما
یخچال‌های پاکشوما گارانتی معتبر و قیمت پایین‌تر دارند. 

برخلاف دیپوینت، پاکشوما از شرکت‌های بسیار قدیمی است که در سال‌های اخیر، انواع لوازم‌ خانگی و بهترین یخچال های بالا پایین را تولید می‌کند. این شرکت با داشتن یخچال‌های متنوع و مصرف پایین، سیستم‌های پیشرفته‌ای دارد؛ البته گارانتی معتبر و قیمت پایین‌تر در مقایسه با نمونه‌های خارجی، از دیگر مزایای یخچال‌های پاکشوما به شمار می‌آیند.

در مطلب بهترین یخچال ایرانی، با بهترین مدل‌های یخچال‌های ایرانی از برندهای برتر بازار آشنا شوید.

بهترین مارک یخچال خارجی برای جهیزیه

با وجود مزایایی که یخچال‌های ایرانی دارند، طرفداران یخچال‌های خارجی بیشتر است؛ چراکه اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا هزینه بیشتری را برای خرید و نگهداری یخچال‌های خارجی بپردازند، اما از امکانات و کیفیت بیشتر این یخچال‌ها بهره‌مند شوند.

تکنولوژی‌های پیشرفته و قدرتمند یخچال‌های خارجی باعث می‌شود تا امکانات بیشتر و میزان مصرف انرژی کمتری داشته باشند.

  • برخورداری از طراحی و ظاهر جذاب‌تر و عملکرد بهتر
  • داشتن طول عمر بالا
  • سرو صدای کمتر موتور
  • ارائه خدمات پس از فروش کامل‌تر در مقایسه با یخچال‌های ایرانی
  • نبود نمایندگان معتبر برای استفاده از خدمات پس از فروش
  • صرف هزینه زیاد جهت تهیه قطعات یخچال
  • فروش قطعات فیک و غیر اصل در بازار
  • کمبود قطعات یا نبود قطعات جانبی یخچال
  • قیمت بالا با توجه به وارداتی‌ بودن یخچال

در این بخش شما را با لیست بهترین مارک یخچال برای جهیزیه آن هم از نوع خارجی آشنا می‌کنیم.

۱. یخچال سامسونگ (Samsung)

یخچال سامسونگ و یک آقا که به یخچال نگاه می‌کند.
یخچال سامسونگ دارای فناوری هوشمند است.

سامسونگ یک برند کره‌ای قدرتمند در زمینه تولید انواع لوازم‌ خانگی است که در دنیا حرف اول را می‌زند. این شرکت با ارائه محصولاتی باکیفیت توانسته جای پای خود را در بازار محکم کند.

یخچال‌های سامسونگ از محصولات باکیفیت موجود در بازار هستند که از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا برخوردارند. تنوع بالا در کنار پایین بودن مصرف انرژی باعث شده تا به‌عنوان بهترین یخچال برای جهیزیه توسط عروس و دامادان انتخاب شوند. یخچال‌های سامسونگ طول عمر تقریبی ۱۰ تا ۱۵ سال دارند.

۲. یخچال دوو (Daewoo)

یخچال ساید بای ساید نقره‌ای دوو در کنار کابینت‌های قهوه‌ای
دوو در اصل یک برند کره‌ای معتبر در تولید لوازم خانگی است که بعد از تحریم برندهای خارجی، محصولات آن در داخل ایران مونتاژ می‌شود.

یک برند کره‌ای فعال در تولید لوازم خانگی، دوو است. این برند یخچال برای جهیزیه از برترین‌های بازار است که یخچال‌های بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. تنوع و رنگ‌بندی بسیار زیاد یخچال‌های دوو، با توجه به عملکرد و کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تر، این برند را به گزینه اصلی نوعروسان تبدیل کرده است.

۳. یخچال ال جی (LG)

۷ عدد یخچال ساید بای ساید ال جی
فناوری InstaView یکی از امکانات یخچال‌های ال جی است که با وجود آن می‌توانید بدون نیاز به باز کردن در یخچال، محتویات آن را مشاهده کنید.

ال جی بهترین مارک یخچال برای جهیزیه است که محصولات باکیفیت بسیار بالا، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه می‌کند. با فناوری InstaView می‌توانید بدون نیاز به باز کردن در یخچال، محتویات آن را مشاهده کنید. در نمونه‌های هوشمند یخچال‌های ال جی می‌توانید به شبکه Wi-Fi متصل شوید و از راه دور دما، تولید یخ و سایر عملکردها را مدیریت کنید.

قبل از انتخاب مدل موردنظرتان، پیشنهاد می‌کنیم پرفروش ترین یخچال فریزرهای ال جی در سال 2024 را ببینید.

۴. یخچال بکو (Beko)

یخچال ساید بای ساید نقره‌ای بکو در کنار کابینت‌های خاکستری رنگ
تنوع بالا، ظاهر جذاب، مصرف انرژی کم دلیل محبوبیت بالای یخچال‌های بکو، در ایران است. 

در سال‌های اخیر بکو وارد بازار شده و اتفاقا توانسته محصولات خوبی را به بازار عرضه کند. این برند انواع مدل‌های متنوع یخچال و فریزر باکیفیت و قدرتمند را تولید می‌کند و به همین خاطر توانسته به‌عنوان بهترین مارک یخچال برای جهیزیه رضایت مشتریان را جلب کند.

شما به‌راحتی می‌توانید تعمیرکار متخصص یخچال بکو را پیدا کنید.

۵. یخچال بوش (Bosch)

یخچال نقره ای رنگ بوش در فضای آشپزخانه
یخچال‌های بوش در صورت نگهداری صحیح بین ۱۴ تا ۱۹ سال عمر می‌کنند.

برند آلمانی و معروف بوش محصولات بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. تنوع زیادی که در محصولات این برند وجود دارد، کمک می‌کند تا بتوانید یکی از یخچال‌های متناسب با نیازتان را برای منزل خود بخرید.

یخچال‌های این برند، از کیفیت ساخت بالا، سروصدای اندک، مصرف انرژی پایین و نیز دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند. همین قضیه این محصول را به یک انتخاب خوب برای خرید تبدیل کرده است. یخچال‌های بوش در صورت نگهداری صحیح بین ۱۴ تا ۱۹ سال عمر می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با زیباترین و بهترین برندهای یخچال در دنیا، مطلب بهترین مارک یخچال را از دست ندهید.

از کجا بهترین یخچال برای جهیزیه را بخریم؟

محتویات داخل یخچال که شامل میوه و سبزیجات است.
یخچال را از مراکز معتبر آنلاین و حضوری خریداری کنید. 

خرید کالاهای جهیزیه از جمله یخچال برای عروس و داماد، حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به همین خاطر اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال برای جهیزیه به صورت آنلاین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایتی معتبر مراجعه کنید. ترب، به‌عنوان یک موتور جستجو می‌تواند فروشگاه‌های آنلاین را به شما معرفی کند.

ترب با بهبود بخشیدن به فرهنگ خرید آنلاین، رقابت سالمی را بین فروشگاه‌های فروش کالا، به وجود آورده است. تمامی فروشگاه‌ها، محصولات و قیمت‌ها را واضح معرفی می‌کنند تا هم مشتریان و هم فروشندگان یک معامله‌ رضایت‌بخش داشته باشند.

جمع‌بندی

یخچال از لوازم کاربردی و ضروری در هر خانه‌ای محسوب می‌شود. بسیاری از زوج‌های جوان که در ابتدای تشکیل زندگی و خرید لوازم هستند، امکان صرف هزینه زیاد برای خرید یخچال را ندارند. به همین خاطر خرید یخچال ایرانی که کیفیت و قیمت مناسبی دارد، بهترین پیشنهاد است؛ اما اگر محدودیت بودجه ندارید، بهترین مارک یخچال برای جهیزیه را می‌توانید از میان برندهای خارجی انتخاب کنید. برای یافتن یخچال موردنظر با قیمتی که می‌خواهید به سایت ترب مراجعه کنید.

بهترین یخچال‌های ایرانی برای جهیزیهبهترین یخچال‌های خارجی برای جهیزیه
اسنواسامسونگ
الکترواستیلدوو
امرسانال جی
هیمالیابکو
دیپوینتبوش
پاکشوما
لیستی از بهترین برندهای یخچال ایرانی و خارجی برای جهیزیه

پرسش های متداول در مورد بهترین برند یخچال برای جهیزیه

سطح مصرف انرژی مطلوب برای یخچال جهیزیه کدام است؟

برای خرید یخچال جهیزیه عروس سطح مصرف انرژی مطلوب A+++ است.

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی برای جهیزیه کدام است؟

اسنوا و هیمالیا، از برندهای معتبر ایرانی به شمار می‌آیند که یخچال‌های دوقلوی باکیفیتی را تولید می‌کنند.

کدام برند یخچال خارجی برای جهیزیه محبوب است؟ 

ال جی و سامسونگ در ایران از برندهای خارجی هستند که بسیار پرطرفدارند.

🔗 منبع: people.com | familyhandyman.com

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *