بهترین سی سی کرم برای پوست چرب به پیشنهاد ترب

سی سی کرم (CC) یکی از کارآمدترین کرم‌های آرایشی با پوشش مناسب است که می‌تواند جایگزین کرم پودر شود. سی سی کرم‌ها در مقایسه با بی بی کرم‌ها (BB) جدیدتر هستند و کاور بیشتری دارند و تا حدی لک و تیرگی‌های پوست، قرمزی و چین‌وچروک‌های ریز پوستی را می‌پوشانند. انواع مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی سی سی کرم در بازار وجود دارند که هرکدام مخصوص پوست خاصی هستند. در این مطلب قرار است به بررسی بهترین سی سی کرم برای پوست چرب بپردازیم و بهترین برندهای سی سی کرم ایرانی و خارجی برای پوست چرب، جوش‌دار و مستعد آکنه را بشناسیم. 

سی سی کرم چیست؟

خانمی که بعد از حمام در حال استفاده از سی سی کرم است.
سی سی کرم‌ها همان عملکرد بی بی کرم را با پوشش‌دهی بیشتری انجام می‌دهند.

سی سی کرم و بی بی کرم هر دو، پوست را آبرسانی و تغذیه می‌کنند. سی سی کرم علاوه بر داشتن ترکیبات ضدآفتاب، از پوست در برابر اشعه خورشید نیز محافظت می‌کند. در واقع، سی سی کرم‌ها همان عملکرد بی بی کرم را با پوشش‌دهی بیشتری انجام می‌دهند. به همین دلیل، سی سی کرم‌ها برای پوست‌های آکنه‌دار و ملتهب یا پوست‌های دارای لک، کک‌ومک و چین‌وچروک بیشتر، گزینه مناسب‌تری نسبت به بی بی کرم هستند.

سی سی کرم می‌تواند معایب پوست را بپوشاند و ظاهری صاف و یکدست با رنگ طبیعی ایجاد کند. همچنین، این محصول با ویتامین‌ها و مواد مغذی پوست را تغذیه و تقویت می‌کند. علاوه بر این، سی سی کرم پوست را با عوامل مرطوب‌کننده آبرسانی می‌کند و از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌نماید.

برای آشنایی با تفاوت‌های سی سی کرم و بی بی کرم حتما به مطلب تفاوت بی‌ بی کرم و سی‌ سی کرم چیست و چه زمانی باید از هر کدام استفاده کرد؟ نگاهی بیندازید.

بهترین سی سی کرم برای پوست چرب

حالا که با کارکرد سی سی کرم‌ها آشنا شدید، نوبت به انتخاب و خرید بهترین مدل سی سی کرم برای پوست چرب می‌رسد. در ادامه لیستی از بهترین برند سی سی کرم برای پوست چرب ایرانی و خارجی را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید بسته به سلیقه و شرایط شخصی و بودجه مدنظر، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. 

۱. فارماسی؛ ملکه سی سی کرم های مخصوص پوست چرب

سی سی کرم برند فارماسی
سی سی کرم فارماسی

اگر قصد خرید بهترین سی سی کرم برای پوست چرب را دارید، در خرید سی سی کرم فارماسی تردید نکنید، محصولی ایده‌آل برای انواع پوست، به ویژه پوست‌های چرب که با ترکیباتی همچون روغن ماکادامیا، پروتئین ابریشم، کلاژن و روغن آرگان فرموله شده است و علاوه بر پوشش‌دهی مناسب، نرم‌کننده طبیعی و سبک به شمار می‌رود. روغن ماکادامیا موجود در این محصول، پوست را در طول روز مرطوب نگه می‌دارد. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونحاوی ماکادامیا، پروتئین ابریشم، کلاژن و روغن آرگان
کارکرددرخشندگی پوست، تقویت و ترمیم پوست، ایجاد نرمی و لطافت، محافظت از اشعه خورشید، پوشاندن عیوب پوستی
خصوصیاتمخصوص پوست چرب (اما برای سایر پوست‌ها هم مناسب است)، ضدچروک و ضدلک، ضدپیری، کاهش خطوط و چروک ریز پوست، در ۴ طیف رنگی، آبرسان و ضدآفتاب، مناسب استفاده روزانه، بافت سبک، اس‌پی‌اف ۱۵
سایز۵۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های سی سی کرم فارماسی

۲. میکاپ فکتوری؛ بهترین مدل سی سی کرم برای پوست چرب

سی سی کرم برند میکاپ فکتوری
سی سی کرم میکاپ فکتوری

سی سی کرم فاقد چربی برند میکاپ فکتوری، گزینه ایده‌آلی برای افراد با پوست چرب است که از پوشش‌دهی بالایی برخوردار است و می‌تواند قرمزی، تیرگی، لک و جای جوش را به خوبی بپوشاند. یکی از ویژگی‌های مهمی که کرم میکاپ فکتوری را در لیست بهترین سی سی کرم خارجی برای پوست چرب قرار می‌دهد، قدرت پوشش منافذ باز پوست است. این موضوع باعث می‌شود که پوست چرب بهتر جلوه کند.

سی سی کرم پوست را با عوامل مرطوب‌کننده آبرسانی می‌کند و از آن در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌نماید.

حتی اگر چرب‌ترین پوست دنیا هم متعلق به شما باشد، این سی سی کرم خارجی همه فن حریف است و بدون نگرانی از جوش و آکنه می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. البته باید بگوییم که در مقایسه با بهترین مدل سی سی کرم برای پوست چرب ایرانی، این برند جزو سی سی کرم خارجی لوکس محسوب می‌شود که قیمت بالاتری دارد. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونفاقد چربی و ترکیبات التهاب‌زا، مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده پوست، حاوی عصاره آلوئه‌ورا و برگ زیتون و آرژنین 
کارکرددرخشندگی پوست، تغذیه پوست، رطوبت و آبرسانی پوست، محافظت از اشعه خورشید
خصوصیاتضدچروک و ضدلک، ضدپیری، کاهش خطوط و چروک ریز پوست، اس‌پی‌اف ۱۰
سایز۳۵ میلی‌لیتر
مشخصات سی سی کرم میکاپ فکتوری

۳. سی سی کرم سی گل؛ بهترین برند سی سی کرم ایرانی برای پوست چرب

سی سی کرم برند سی گل
سی سی کرم سی گل

کیفیت خوب و قیمت مناسب باعث شده است که این محصول در لیست بهترین مدل سی سی کرم برای پوست چرب ایرانی قرار بگیرد. عدم وجود ترکیبات چربی در سی سی کرم سی گل باعث تنظیم چربی پوست و کنترل ترشح چربی‌های اضافه پوست می‌شود و از بروز جوش و آکنه صورت جلوگیری می‌کند. از نظر بیشتر مصرف کننده‌ها، سی سی کرم سی گل، بهترین سی سی کرم برای پوست چرب و به نوعی کرم پودر روزانه سبک است که ظاهری مات و یکدست به پوست صورت می‌دهد. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید. 

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونفاقد ترکیبات چربی، حاوی عصاره رز هیپ و ویتامین سی
کارکردحاوی ترکیبات ضدالتهاب برای تنظیم و کنترل ترشح پوست
خصوصیاتتقویت و تغذیه پوست، محافظت کامل از پوست در مقابل اشعه مضر خورشید، مناسب پوست چرب و مختلط، جلوه مات فاقد تست حیوانی، قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه
سایز۴۰ میلی‌لیتر
مشخصات سی سی کرم سی گل

۴. سینره؛ بهترین مدل سی سی کرم ایرانی با پوشش بالا

سی سی کرم برند سینره
سی سی کرم سینره

سی سی کرم سینره، پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد و از بهترین کرم‌های ایرانی است که افراد با پوست چرب هم می‌توانند از آن استفاده کنند. برای یافتن محصول معرفی‌شده با بهترین قیمت در ترب کلیک کنید.  

ویژگیتوضیحات
فرمولاسیونحاوی آلفابیزابولول با خاصیت ضدالتهابی، فاقد پارابن، حاوی ویتامین سی و عصاره بربری
کارکردایجاد جلوه مات و طبیعی روی پوست، جلوگیری از پیری زودرس پوست 
خصوصیاتمتعادل‌کننده رنگ پوست جهت پوشاندن لک و ضایعات پوستی، روشن‌کننده پوست، پوشش کامل لک‌ها و ضایعات پوستی، محافظت از پوست در برابر نور خورشید با اس‌پی‌اف ۴۰، آبرسانی عمیق پوست
سایز۴۰ میلی‌لیتر
مشخصات سی سی کرم سینره

پوست چربی دارید؟ حتما مطلب برای پوست چرب بی بی کرم یا سی سی کرم؛ کدام یک مناسب‌ترند؟ را مطالعه کنید.

بهترین مارک سی سی کرم را از کجا بخریم؟

چند سی سی کرم با رنگ‌های مختلف در کنار هم
سی سی کرم‌ها لک و تیرگی‌های پوست، قرمزی و چین و چروک‌های ریز پوستی را می‌پوشانند.

اگر در جستجوی یافتن بهترین مارک سی سی کرم برای پوست چرب هستید، می‌توانید به وب‌سایت ترب مراجعه کنید که مرجعی از بهترین مارک‌های سی سی کرم ایرانی و خارجی برای انواع پوست‌ها و بهترین برند CC کرم برای پوست چرب است. در موتور جستجوی خرید ترب می‌توانید بهترین بهترین برند سی سی کرم برای پوست چرب ایرانی- خارجی را با بهترین قیمت از فروشنده‌های آنلاین با نماد اعتماد الکترونیک و فروشنده‌های حضوری در اطراف‌تان خریداری کنید.

خرید مطمئن از فروشندگان با نشان ضمانت، امکان مقایسه بهترین سی سی کرم ایرانی و خارجی برای پوست چرب و مشاهده قیمت‌های رقابتی فروشنده‌های مختلف و تنوع بالا محصولات، همگی از فاکتورهایی هستند که شما را به خرید بهترین مدل سی سی کرم برای پوست چرب از ترب ترغیب می‌کنند.

کلام آخر

افراد با پوست چرب همیشه درگیر کنترل چربی پوست و مبارزه با جوش و آکنه هستند، بنابراین پیدا کردن محصولات آرایشی فاقد چربی برای این دسته از افراد همیشه دغدغه است. در این مطلب لیستی از بهترین برندهای سی سی کرم برای پوست چرب ایرانی و خارجی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید با بررسی مزایا و کارکردهای این کرم‌ها، بهترین سی سی کرم برای پوست چرب را انتخاب کنید. این برندها با توجه به ترکیبات ضدچربی و کنترل جوش در فرمول محصولات خود، بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب محسوب می‌شوند.

بهترین برند سی سی کرم برای پوست چربویژگی‌ ها
سی سی کرم فارماسیبهترین سی سی کرم برای پوست چرب، کاهش خطوط ریز و چروک پوست
سی سی کرم فاقد چربی برند میکاپ فکتوریضدچروک، ضدلک، ضدپیری
سی سی کرم سی گلمناسب پوست چرب و مختلط، قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه
سی سی کرم سینرهپوشش کامل لک‌ها و ضایعات پوستی، فاقد پارابن
ویژگی‌های بهترین سی سی کرم‌ها برای پوست چرب

پرسش های متداول در مورد بهترین سی سی کرم برای پوست چرب

بهترین سی سی کرم ایرانی برای پوست چرب کدام است؟

سینره، بهترین مارک سی سی کرم ایرانی برای پوست چرب با خاصیت آبرسانی، پوشش‌دهی بالا و اس‌پی‌اف ۴۰ است که ظاهری مات به پوست صورت می‌بخشد. 

بهترین برند سی سی کرم خارجی برای پوست چرب کدام است؟ 

عنوان بهترین سی سی کرم خارجی برای پوست چرب به سی سی کرم فارماسی می‌رسد که نه فقط برای پوست چرب، بلکه برای انواع پوست مناسب است. 

بهترین سی سی کرم‌های خارجی کدامند؟

سی سی کرم تارت، گارنیه، کلینیک و میشا از دیگر سی سی کرم‌های خارجی محبوب هستند که به خاطر ظاهر مات و عدم وجود چربی، برای پوست چرب هم مناسبند. 

🔗 منابع: sephora | nymag

آرام حسینی
آرام حسینی

من آرام هستم، کارشناس ارشد زبان انگلیسی، مترجم، نویسنده و کارشناس تولید محتوا. قصه من با یاد گرفتن پایتخت کشورها و پیدا کردن معنی کلمه‌ها در فرهنگ لغت شروع شد و به نوشتن نقد فیلم، ترجمه و تولید محتوا رسید. به نظرم نویسنده‌ها و تولیدکننده‌های محتوا با خلاقیت و زیبایی در نوشتن، در دنیای هوش مصنوعی، همیشه یک قدم جلوترند!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *