پرفروش ترین اسپرسو ساز؛ ۱۰ مدل برای تهیه اسپرسوی بهشتی در خانه

عطر فریبنده قهوه تازه دم‌شده و کرمای غلیظ و دلچسبی که روی فنجان ایجاد می‌شود، نویدبخش یک تجربه بی‌نظیر از نوشیدن اسپرسو است. برای داشتن چنین تجربه‌ای، باید یک دستگاه اسپرسو ساز توانمند داشته باشید که نیازمند آشنایی با برندها و مدل‌های مختلف است. اما اگر چنین آشنایی ندارید، نگران نباشید. ما با بررسی و معرفی پرفروش ترین اسپرسو ساز، شما را در انتخاب یک مدل مناسب که تجربه دلنشینی از نوشیدن قهوه صبحگاهی در اختیارتان قرار دهد، یاری می‌کنیم.

پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی

اسپرسو ساز دلونگی روی کانتر آشپزخانه
با یک دستگاه اسپرسو ساز خوب، می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها بر پایه قهوه را در منزل تهیه کنید.

اسپرسو که عصاره ناب قهوه است، نه‌تنها به‌عنوان یک نوشیدنی مستقل می‌تواند استفاده شود، بلکه می‌توان نوشیدنی‌های متنوع دیگری هم بر پایه آن تهیه کرد که کاپوچینو، امریکانو، لاته، موکا و نوشیدنی‌های مختلف دیگر برخی از آن‌ها هستند.

اهمیت شناخت پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز بازار در این است که با داشتن یک دستگاه باکیفیت، می‌توانید تمامی این نوشیدنی‌ها را به راحتی در منزل تهیه کنید. پس، برای شناخت پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی تا انتها با ما همراه بمانید.

اگر دستگاه اسپرسو ساز شما قهوه بدون فوم تحویل می‌دهد، می‌توانید ۲۰ علت کف نکردن اسپرسوساز را در مطالب قبلی وبلاگ ترب مطالعه کنید.

۱. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685
دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل EC685

اولین دستگاه در لیست پرفروش ترین اسپرسو ساز، دلونگی مدل EC685 است که یک دستگاه قدرتمند با توان مصرفی ۱۳۵۰ وات و فشار بخار ۱۵ بار محسوب می‌شود. اگرچه قیمت این دستگاه قهوه و اسپرسو ساز زیاد ارزان نیست، اما کیفیت بالا و توانمندی آن در تهیه انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، باعث شده یکی از پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز بازار به شمار بیاید. این دستگاه سیستم کاپوچینوساز هم دارد که با مخلوط کردن بخار، شیر و هوا به صورت خودکار، کف غلیظ و یکدستی از شیر تهیه می‌کند تا یک کاپوچینوی عالی با آن آماده کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنددلونگی (De’Longhi)
ظرفیت۱.۱ لیتر
توان مصرفی۱۳۵۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

۲. اسپرسوساز نوا مدل NCM149

دستگاه اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPS
دستگاه قهوه ساز نوا مدل NCM149

دستگاه نوا مدل NCM149 یک اسپرسوساز دستی است که به دلیل قیمت مناسب و عملکرد عالی، توانسته به جمع پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی راه پیدا کند. با این دستگاه هم می‌توانید از پودر قهوه استفاده کنید و هم از پدهای آماده قهوه که به راحتی قابل دسترس هستند. با استفاده از نازل بخار این دستگاه، کف شیر را ۱۵ بار می‌توانید برای انواع نوشیدنی از جمله موکا، کاپوچینو و لاته تهیه کنید. تنظیم میزان بخار در این دستگاه به صورت دستی انجام می‌شود و قابلیت تنظیم ارتفاع خروجی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد تا راحت‌تر با آن کار کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندنوا (Nova)
ظرفیت۱.۲ لیتر
توان مصرفی۱۲۵۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسو ساز نوا مدل NCM149

ما بهترین مدل اسپرسو ساز نوا را در مطالب قبلی خود معرفی کرده‌ایم که برای آشنایی با سایر مدل‌های برتر این برند می‌توانید آن را مطالعه کنید.

۳. اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431

دستگاه اسپرسو ساز مدل BCO431 از برند دلونگی
دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل BCO431

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431 یکی از قدرتمندترین مدل‌های لیست پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز بازار است. این محصول ضمن ارائه قابلیت‌هایی نظیر سیستم کاپوچینوساز خودکار و امکان تهیه انواع نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو، برای تهیه قهوه فرانسه هم کاربرد دارد. همچنین، از سیستم دم آوری بویلر استفاده می‌کند که از جنس استیل ضدزنگ است تا دوام بیشتری داشته باشد. دستگاه دلونگی مدل BCO431 علاوه‌بر مخزن خروجی اسپرسو، یک قوری شیشه‌ای برای قهوه فرانسه هم دارد که گنجایش آن ۱۰ فنجان است.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنددلونگی (De’Longhi)
ظرفیت۱.۲ لیتر
توان مصرفی۱۷۵۰ وات
نوع دستگاهدستگاه دوکاره: قهوه‌ساز فرانسه و اسپرسوساز
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431

۴. اسپرسوساز نوا مدل NCM 128EXPS

اسپرسوساز نوا مدل ncm 128exps
دستگاه قهوه ساز نوا مدل NCM 128EXPS

دستگاه اسپرسوساز نوا مدل NCM 128EXPS یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. فقط شاید تنها مانع خرید برای آن، قیمت نه‌چندان کمش باشد. البته، قیمت این دستگاه نسبت به ویژگی‌ها و قدرتی که ارائه می‌کند، منطقی به نظر می‌رسد. NCM 128EXPS دارای پمپ Ulka ایتالیایی است که طول عمر بالایی دارد و می‌تواند آب را در مدت بسیار کوتاهی داغ کند. همچنین، شما با نازل بخار این دستگاه می‌توانید یک فوم غلیظ و یکدست برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع تولید کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندنوا (Nova)
ظرفیت۱.۷ لیتر
توان مصرفی۱۴۵۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسوساز نوا مدل NCM 128EXPS

اگر در انتخاب بین نوا و مباشی دچار تردید هستید، ما مقایسه اسپرسو ساز مباشی و نوا را انجام داده‌ایم تا در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم.

۵. اسپرسوساز دلونگی مدل EC850

دستگاه اسپرسو ساز مدل EC850 از برند دلونگی
دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل EC850

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850 یک دستگاه اتوماتیک است که از سیستم دم‌آوری Thermoblock (یا سیستم گرمایش بلوک حرارتی) استفاده می‌کند. این دستگاه قادر است به طور خودکار میزان پودر قهوه و آب را برای تهیه یک اسپرسوی باکیفیت و خوش‌عطر و طعم تنظیم کند. به این ترتیب، نیازی نیست نگران کم یا زیاد بودن پودر قهوه یا میزان آب اسپرسوی خود باشید. سیستم کاپوچینوساز آن نیز کاملا اتوماتیک است و می‌تواند یک کاپوچینو یا لاته ماکیاتو در فنجان یا لیوان تهیه کند. طبیعتا با وجود چنین قابلیت‌هایی در این مدل از پرفروش ترین اسپرسو ساز، باید انتظار پرداخت هزینه بیشتر نیز داشته باشید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنددلونگی (De’Longhi)
ظرفیت۱ لیتر
توان مصرفی۱۴۵۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز تمام اتوماتیک
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل EC850

۶. اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421

قهوه ساز دلونگی مدل bco421s
دستگاه قهوه‌ساز دلونگی مدل BCO421

محصول بعدی در لیست پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی، یک دستگاه دوکاره محسوب می‌شود که هم برای تهیه اسپرسو و هم قهوه فرانسه می‌توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه، دلونگی مدل BCO421 نام دارد که یک مدل بالاتر از آن یعنی BCO431 را نیز معرفی کرده‌ایم. افرادی‌که قیمت BCO431 برایشان زیاد به نظر می‌رسد و در عین حال به دنبال یک قهوه‌ساز دوکاره هستند که هم قابلیت تهیه اسپرسو داشته باشد و هم قهوه فرانسه، می‌توانند BC0421 را انتخاب کنند که حدودا ۱ میلیون تومان ارزان‌تر است؛ در حالی‌که اکثر ویژگی‌ها و مشخصات آن با BCO431 یکسان است.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنددلونگی (De’Longhi)
ظرفیت۱.۲ لیتر
توان مصرفی۱۷۵۰ وات
نوع دستگاهدستگاه دوکاره: قهوه‌ساز فرانسه و اسپرسوساز
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421

۷. اسپرسوساز نوا مدل NCM 140EXPS

دستگاه اسپرسو ساز مدل NCM 140EXPS از برند نوا
دستگاه قهوه ساز نوا مدل NCM 140EXPS

مدل NCM 140EXPS از برند نوا، یک انتخاب ایده‌ال و مطمئن است که خیال شما را تا سال‌ها از داشتن یک دستگاه اسپرسو ساز باکیفیت و توانمند راحت می‌کند. این دستگاه هر آنچه از یک اسپرسوساز خانگی عالی بخواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد. از این دست می‌توان به فشار بخار ۱۵ بار، توان مصرفی ۱۰۰۰ وات، سیستم دم‌آوری بویلر تحت فشار، قابلیت تولید کف شیر و سیستم کاپوچینوساز اشاره کرد. سیستم گرمایشی به کاررفته در این دستگاه، قادر است آب را در کم‌ترین زمان ممکن داغ کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندنوا (Nova)
ظرفیت۱.۲ لیتر
توان مصرفی۱۰۰۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۱۵ بار
مشخصات دستگاه اسپرسوساز نوا مدل NCM 140EXPS

۸. اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2016

دستگاه اسپرسوساز مدل ME-ECM2016 از برند مباشی
دستگاه قهوه‌ساز مباشی مدل ME-ECM2016

سه مدل آخر لیست پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز بازار، به برند مباشی تعلق دارند و هر سه، دارای فشار بخار ۲۰ بار هستند. اولین مدل از بین این سه، ME-ECM2016 نام دارد که دارای توان مصرفی ۱۳۵۰ وات و بویلر قوی و ریخته‌گری‌شده از جنس آلومینیوم است. ظرفیت مخزن آب این دستگاه به ۱.۱ لیتر می‌رسد و تعداد زیادی اسپرسو می‌توان با آن تهیه کرد. همچنین، قابلیت تولید کف شیر هم دارد که با فشار بخار انجام می‌شود و می‌توان آن را به صورت دستی تنظیم کرد. عقربه فشارسنج آن نیز به شما اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی قهوه خروجی داشته باشید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندمباشی (Mebashi)
ظرفیت۱.۱ لیتر
توان مصرفی۱۳۵۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۲۰ بار
مشخصات دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2016

۹. اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2010

دستگاه اسپرسو ساز مدل ME-ECM2010 از برند مباشی
دستگاه قهوه‌ساز مباشی مدل ME-ECM2010

دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 نسبت به مدل قبلی که از این برند معرفی کردیم، (ME-ECM2016) ظرفیت بیشتری دارد. بنابراین، با هر بار پر کردن مخزن آب این دستگاه، تعداد بیشتری نوشیدنی می‌توانید تهیه کنید. از این دستگاه برای تهیه آب جوش، شیر گرم و انواع نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه از جمله اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا استفاده کنید. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 برای افرادی‌که به دنبال یک دستگاه خوب و باکیفیت هستند که تا سال‌ها از آن استفاده کنند، مناسب است.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندمباشی (Mebashi)
ظرفیت۱.۲۵ لیتر
توان مصرفی۱۱۰۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۲۰ بار
مشخصات دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2010

۱۰. اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2033

دستگاه اسپرسو ساز مدل ME-ECM2033 از برند مباشی
دستگاه قهوه‌ساز مباشی مدل ME-ECM2033

آخرین محصول در لیست پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی، دستگاه اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2033 است که یک مخزن آب بزرگ با ظرفیت ۱.۵ لیتر و توان مصرفی ۱۳۵۰ وات دارد. این دستگاه از دو نازل قهوه استفاده می‌کند و یک نازل بخار با فشار ۲۰ بار هم دارد که برای تولید کف شیر به کار می‌رود. تمامی لوازم جانبی که برای تهیه نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه نیاز داشته باشید نیز در جعبه آن وجود دارد که از این دست می‌توان به پیچر، تمپر فلزی، یک عدد پرتافیلتر، یک عدد سبد پرتافیلتر تک شات و یک عدد سبد پرتافیلتر دو شات اشاره کرد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندمباشی (Mebashi)
ظرفیت۱.۵ لیتر
توان مصرفی۱۳۵۰ وات
نوع دستگاهاسپرسوساز دستی
میزان فشار بخار۲۰ بار
مشخصات دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2033

پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز بازار را از کجا بخریم؟

دو فنجان قهوه اسپرسو در حال آماده شدن با دستگاه صنعتی
بیشترین تنوع اسپرسو ساز ایرانی و خارجی را می‌توانید در ترب پیدا کنید.

اگر قصد خرید اسپرسو ساز از برندهای معتبر ایرانی و خارجی از جمله نوا، مباشی، دلونگی و سایر برندهای معتبر بازار را دارید، می‌توانید از سایت ترب بازدید کنید. در ترب، صدها مدل دستگاه قهوه و اسپرسوساز با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید بر اساس نیازها و بودجه خود هر مدلی که خواستید را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین، ترب امکان مقایسه قیمت فروشگاه‌های مختلف را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین تجربه ممکن از خرید اینترنتی را به دست بیاورید.

بسیاری از افراد به فروشگاه‌های آنلاین اعتماد ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه‌های دارای نشان ضمانت ترب خرید کنید تا اگر کالا، مشکل خاصی داشت که فروشنده حاضر به پذیرفتن آن نشد، بتوانید وجه خود را از ترب پس بگیرید. یکی دیگر از قابلیت‌های ترب، امکان خرید حضوری است که برای استفاده از آن، باید شهر خود را از بخش ترب من انتخاب کنید تا پس از فروشگاه‌های آنلاین، لیست فروشگاه‌های حضوری کالای مورد نظرتان را نیز مشاهده کنید.

کلام آخر

اسپرسوساز، یکی از کاربردی‌ترین وسایل است که باید در منزل هر فرد علاقه‌مند به قهوه و نوشیدنی‌های مبتنی بر آن وجود داشته باشد. با این همه برند و مدل اسپرسوساز متنوعی که در بازار وجود دارد، انتخاب یک مدل مناسب بسیار دشوار شده است، یکی از راهکارها برای تصمیم‌گیری بهتر، انتخاب مدل‌های پرفروش بازار خواهد بود.. به همین دلیل، در این مقاله به سراغ پرفروش ترین اسپرسو ساز رفتیم و ۱۰ مدل از پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز بازار برای مصارف خانگی را به شما معرفی کردیم.

ردیفنام مدلنوع دستگاهظرفیتتوان مصرفیمیزان فشار بخار
۱دلونگی EC685دستی۱.۱۱۳۵۰ وات۱۵ بار
۲نوا NCM149دستی۱.۲ لیتر۱۲۵۰ وات۱۵ بار
۳دلونگی BCO431قهوه فرانسه و اسپرسو۱.۲ لیتر۱۷۵۰ وات۱۵ بار
۴نوا NCM 128EXPSدستی۱.۷ لیتر۱۴۵۰ وات۱۵ بار
۵دلونگی EC850اتوماتیک۱ لیتر۱۴۵۰ وات۱۵ بار
۶دلونگی BCO421قهوه فرانسه و اسپرسو۱.۲ لیتر۱۷۵۰ وات۱۵ بار
۷نوا NCM 140EXPSدستی۱.۲ لیتر۱۰۰۰ وات۱۵ بار
۸مباشی ME-ECM2016دستی۱.۱ لیتر۱۳۵۰ وات۲۰ بار
۹مباشی ME-ECM2010دستی۱.۲۵ وات۱۱۰۰ وات۲۰ بار
۱۰مباشی ME-ECM2033دستی۱.۵ لیتر۱۳۵۰ وات۲۰ بار
جدول جمع‌بندی پرفروش ترین اسپرسو ساز

پرسش های متداول در مورد پرفروش ترین اسپرسو ساز

پرفروش ترین مدل اسپرسو ساز کدام است؟

دستگاه‌های اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685، نوا مدل NCM149 و دلونگی مدل BCO431 چند مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های اسپرسو ساز خانگی در بازار ایران هستند.

پرفروش ترین برند اسپرسو ساز خانگی کدام است؟

با نگاهی به پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی، می‌توان گفت دلونگی (De’Longhi)، نوا (Nova) و مباشی (Mebashi) از پرفروش‌ترین برندهای اسپرسو ساز بازار هستند.

پرفروش ترین اسپرسو ساز اتوماتیک کدام است؟

اسپرسو سازدلونگی مدل EC850 پرفروش ترین اسپرسو ساز خانگی تمام اتوماتیک بازار است.

پرفروش ترین دستگاه اسپرسو ساز دوکاره کدام است؟

اسپرسوسازهای دلونگی مدل BCO431 و BCO421 پرفروش ترین دستگاه‌های اسپرسو ساز د کاره بازار هستند که هم برای تهیه اسپرسو و هم قهوه فرانسه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *